Opinie użytkownika (281)

Kolejny raz spotkałem...
Kolejny raz spotkałem się z arogancką obsługą więc postanowiłem to opisać. Ekspedientka poinformowała, że nie może wydać ze 100 złotych, powiedziałem, że może rozmienić w sąsiedniej kasie, odpowiedziała że tego nie musi robić i że to ja powinienem mieć odliczoną kasę. Poinformowałem ekspedientkę, że nie ma pojęcia o handlu oraz poinformowałem, że chcę rozmawiać z kierownikiem. Ostatecznie w cudowny sposób ekspedientka znalazła w swojej klasie pieniądze na wydanie reszty, a ja porozmawiałem sobie z kierowniczką. Pani bardzo miła i rozumiejąca sytuację, szkoda że personel niczego nie pojmuje.

Skorpion111

06.10.2024

Sinsay

Placówka

Zamość, Przemysłowa 10

Nie zgadzam się (0)
Kilkanaście dni temu...
Kilkanaście dni temu odwiedziłem placówkę E.Leclerc w Zamościu Niestety po zakupie czekolady EQUADOR 99% cacao okazało się, że wywieszka cenowa wprowadza w błąd co do wagi. Na wywieszce widniało 100 g i cena za kg, też się odnosiła do tej gramatury, natomiast na tabliczce czekolady widniała waga 80g. Zgłosiłem to pani stojącej przy kasach samoobsługowych, ale stwierdziła, że to nie jej sprawa i odesłała mnie do punktu obsługi klienta. Tutaj pani poinformowała mnie, że ona nic nie może w tej sprawie zrobić i jedynie może zwrócić mi pieniądze. Poinformowałem, że zapłaciłem za 100 g i chcę czekoladę 100 g za cenę podaną na wywieszce i co więcej widniejącą na paragonie, gdzie też jest gramatura 100. Odpowiedziała, że nie będzie ze mną dyskutować i zaczęła usługiwać kogoś innego. Domagałem się kogoś z kierownictwa, stwierdziła że kierownictwo na urlopach i nikogo nie ma, ostatecznie przyszła pani odpowiedzialna za dział ze słodyczami – bardzo uprzejma osoba, ale powiedziała tylko, że sprawę przekaże kierownikowi i sobie poszła. Zażądałem od pani z punktu obsługi klienta aby dała mi na piśmie, że sprawa będzie miała dalszy ciąg, ale powiedziała, że nie będzie ze mną więcej rozmawiać i zaczęła mnie ignorować, a w pewnym momencie zasugerował, że chyba mam coś z głową i poprosiła ochronę. Ochroniarz stanął blisko mnie naruszając moją strefę komfortu i zaczął się bez słowa na mnie patrzeć. Powiedziałem, aby się na mnie nie gapił, a on stwierdził, że to jego praca. Wezwałem go do tego kilka razu, a w końcu krzyknąłem aby przestał się gapić. Zaczął coś gadać o mojej kulturze i sugerować jakieś choroby umysłowe, do tego wtrąciły się osoby postronne i zaczęło być groźnie i bardzo nieprzyjemnie. Byłem obrażany i poniżany zarówno przez personel w/w, jak też i osoby postronne znane pani z punktu obsługi i ochraniarzowi. Ostatecznie pojawiło się dwóch młodych panów, którzy na moje pytanie czy są z kierownictwa sklepu, potwierdzili, że tak. Wyjaśniłem sytuację, podeszliśmy pod półkę z czekoladami, ale już wywieszki nie było, pokazałem więc im zdjęcie, które wcześniej zrobiłem. Przyznali, że to tak nie powinno wyglądać, potwierdzili że mam rację i prawo do interwencji, przeprosili i obiecali że to załatwią. Ponadto podeszli zemną do pani z punktu obsługi klienta i do ochroniarza, wypytali o szczegóły i obiecali, że przeprowadzą dodatkowe szkolenie z zasad obsługi klienta. Podziękowałem kierownictwu za pełny profesjonalizm jaki zaprezentowali i wyraziłem nadzieję, że wyegzekwują go też od pracowników. Tak się dzieje, gdy zwykły obywatel i klient upomni się o swoje prawa. Przykre to i stresujące. Dziele się tym z innymi, bo warto znać swoje prawa oraz warto o nie walczyć.

Skorpion111

30.07.2024

E.Leclerc

Placówka

Zamość, Wyszyńskiego 13

Nie zgadzam się (0)
Dość profesjonalnie, ale...
Dość profesjonalnie, ale kurier bardzo zagoniony i jak zdążyłem wyjść po dzwonku do drzwi, to już odjechał.

Skorpion111

14.03.2024

DHL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bez uwag. Szybko,...
Bez uwag. Szybko, profesjonalnie, konkurencyjnie.

Skorpion111

14.03.2024

DPD Polska

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Raczej bez problemów,...
Raczej bez problemów, szybko, ceny konkurencyjne. Tak trzymać.

Skorpion111

14.03.2024

InPost

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
No cóż, nie...
No cóż, nie nadażają za konkurencją. Kolejki, opóźnienia w przesyłkach i paczkach, brak konkurencyjnych cen, bardzo słaby system informatyczny lub brak przeszkolonego personelu, bo wszelkie usługi trwają i trwają.

Skorpion111

14.03.2024

Poczta Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi pod...
Jakość obsługi pod psem. Reklamowałem spodenki. Ekspedientks najpier kilkanaście minut przekonywała mnie że nie warto. Gdy złożyłem reklamację, to odpowiedź była nie na temat i oczywiście negatywna. Odwołałem się, ale już wiecej się nie odezwali. Dno.

Skorpion111

12.02.2024

Szachownica

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciągły problem z...
Ciągły problem z niewyszkolonym i niekompetentnym personelem. Brak wiedzy nadrabiają arogancją wobec klienta. Dopiero zwrócenie się do przełożonych sprawia, że wszystko wraca na właściwe tory, ale na chwilę, niestety.

Skorpion111

12.02.2024

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługę można ocenić...
Obsługę można ocenić na dostateczny plus. Jakość kawy budzi poważne wątpliwości.

Skorpion111

12.02.2024

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sałaba jakość obsługi...
Sałaba jakość obsługi zarówno przy ladzie, jak przy kasach.

Skorpion111

12.02.2024

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość mięsa, ryb...
Jakość mięsa, ryb wędzonych budzi poważne wątpliwości. Ceny nabiału kosmiczne.

Skorpion111

12.02.2024

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio tankując zapomniałem...
Ostatnio tankując zapomniałem numeru stanowiska. Na stacji było dwa pojazdy, mój i jeszcze jednego klienta. Powiedziałem obsłudze kolor samochodu, markę, ale pani upierała się że mam obowiązek podać nr stanowiska. Dopiero jej kolega podpowiedział jakie to stanowisko i mogłem zapłacić. Żenada.

Skorpion111

12.02.2024

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle oznakowane dystrybutory...
Źle oznakowane dystrybutory LPG. Wjeżdżając z trasy na stację nie widać gdzie jest dystrybutor. Tak jest na każdej stacji. Trzeb to poprawić.

Skorpion111

12.02.2024

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długi czas dostawy...
Długi czas dostawy i drogo. Nie polecam

Skorpion111

12.02.2024

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Głównie korzystam z...
Głównie korzystam z paczkomatu. Niby wszystko OK, ale ceny trochę zbyt wyśróbowane.

Skorpion111

12.02.2024

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko OK. Profesjonalnie,...
Wszystko OK. Profesjonalnie, szybko, bez uwag.

Skorpion111

12.02.2024

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Możliwe jest samodzielne...
Możliwe jest samodzielne podawanie stanu licznika i samodzielne opłacanie faktur. Czyli cały rok klient sam wszystko wypełnia, a raz na jakiś czas jest kontrola stanów licznika. Wszystko dobrze, ale z tego tytułu klient nie ma żadncyh korzyści, a firma i owszem. Czas to zmienić.

Skorpion111

12.02.2024

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
PGE jest monopolistą...
PGE jest monopolistą w moim regionie. Infolinia często przekierowuje gdzieś do centrali i dopiero z tamtąd przydzielają odpowiedni rejon. Trochę to można by inaczej urządzić.

Skorpion111

12.02.2024

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Oferta konkurencyjna w...
Oferta konkurencyjna w relacji cena-jakość. Obsługa profesjonalna.

Skorpion111

12.02.2024

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Spadek jakości w...
Spadek jakości w stosunku do cen.

Skorpion111

12.02.2024

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi