Play

(3.96)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3448 z 4646)

Po wejściu do...
Po wejściu do salonu przez kilka minut nie zostałem zauważony – pracownicy byli zajęci rozmową między sobą. Dopiero po moim podejściu do stanowiska uzyskałem uwagę jednego z nich. Salon czysty, choć dość ciasno ustawione stanowiska. Pracownik był uprzejmy, ale sprawiał wrażenie znużonego. Nie zadawał pytań pogłębiających, nie próbował poznać moich realnych potrzeb, jedynie zaprezentował jedną ofertę „standardową”. Nie zaproponował żadnych usług dodatkowych. Konsultant znał ogólne założenia oferty, ale miał trudności z odpowiedzią na pytanie o warunki zmiany operatora i czas trwania promocji – musiał sprawdzać informacje w systemie. Brak pewności w wypowiedziach. Salon był czysty, ale zauważyłem przestarzałe materiały reklamowe (np. promocje z datą końcową tydzień wcześniej). Telefony demonstracyjne były częściowo rozładowane. Rozmowa zakończona poprawnie, choć bez większego zaangażowania. Pracownik nie zapytał o dane kontaktowe ani nie zachęcił do ponownego kontaktu.

Placówka

Ostrów Mazowiecka, Plac Księżnej Anny Mazowieckiej 2

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w salonie Play w Aurze w Olsztynie była dosyć mieszanym doświadczeniem. Rozmawiałam z kompetentnym konsultantem jednakże dało się odczuć jego zmęczenie i średni zapał do pracy. Jako klient nie czułam się uprzejmie obsłużona, musiałam się o wiele informacji dopytywać - chociażby o opłatę aktywacyjną do przeniesienia numeru. Sama oferta operatora była mało atrakcyjna cenowo, mimo możliwości zrobienia zestawu i nie pokrywała się z informacjami zawartymi na stronie. Na plus mogę dodać, że salon był schludny i czysty, a czas oczekiwania krótki. Mimo wszystko opuściłam salon z uczuciem rozczarowania.

Placówka

Olsztyn, AL.Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam punkt Play...
Odwiedziłam punkt Play i jestem bardzo zadowolona z obsługi. Pracownik był uprzejmy, kompetentny i cierpliwie odpowiedział na wszystkie moje pytania. Pomógł mi dobrać ofertę idealnie dopasowaną do moich potrzeb, wyjaśniając szczegóły w sposób zrozumiały i profesjonalny. Oferta Play okazała się bardzo konkurencyjna – korzystne warunki, atrakcyjne ceny. Zdecydowanie polecam ten punkt wszystkim, którzy cenią sobie wysoką jakość obsługi i dobrą ofertę.

Monika-t

04.05.2025

Placówka

Olkusz, Rsbsztyńska 2

Nie zgadzam się (0)
Salon Play w...
Salon Play w Grajewie oferuje standardowy zakres usług związanych z ofertą operatora, jednak podczas mojej wizyty obsługa nie wykazała się pełnym profesjonalizmem. Nie zaproponowano mi wszystkich dostępnych opcji, co utrudniło mi podjęcie świadomej decyzji, brak kompleksowej informacji pozostawił pewien niedosyt.

Klient_0cLS2

01.05.2025

Placówka

Białystok, Hetmańska 16/43b

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w salonie...
Wizyta w salonie Play przy ul. Włodka w Grudziądzu przebiegła bardzo pozytywnie. Już od wejścia zostałem uprzejmie przywitany przez pracownika, który wykazał zainteresowanie moimi potrzebami i zaproponował pomoc bez zbędnej zwłoki. Obsługa była profesjonalna, a doradca wykazał się dużą wiedzą na temat oferty – jasno i konkretnie przedstawił dostępne opcje abonamentowe, nie narzucając żadnej z nich, lecz dostosowując propozycję do moich oczekiwań. W lokalu panował porządek, a stanowiska były estetyczne i dobrze zorganizowane. Cała wizyta trwała niedługo, co także oceniam na plus – wszystko odbyło się sprawnie i bezproblemowo. Na uwagę zasługuje również miła atmosfera – pracownik był uśmiechnięty, uprzejmy i zaangażowany. Zdecydowanie polecam ten salon – jakość obsługi klienta stoi tu na bardzo wysokim poziomie.

Martxkox

01.05.2025

Placówka

Grudziądz, Włodka 16B

Nie zgadzam się (0)
Bez zakłóceń internetowych...
Bez zakłóceń internetowych jak i z siecią, dobry abonament, cała oferta bardzo ok, dość drogo

ZuziaGazdi

28.04.2025

Placówka

Zgorzelec, Warszawska 83

Nie zgadzam się (0)
Rzetelna obsługa. Przedstawiono...
Rzetelna obsługa. Przedstawiono mi ofertę zgodnie z oczekiwaniami. W salonie czysto. Konsultant kompetentny

Klient_Qb21q

26.04.2025

Placówka

Jelenia Góra, Al.Jana Pawła II 51

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie jestem zadowolona...
Ogólnie jestem zadowolona z obsługi w placówce - proces przedłużenia umowy przebiegł sprawnie, a pracownicy byli uprzejmi i pomocni. Niestety obniżam ocenę ze względu na brak informacji o niepełnej kompatybilności smartwacha marki Samsung z urządzeniami Apple. Gdybym wiedziała wcześniej, że zegarek nie będzie w pełni współpracował z iPhonem, zdecydowałabym się na inne urządzenie. Poza tym wszystko w porządku.

Klient_6c11d

24.04.2025

Placówka

Nowy Sącz, Węgierska 170

Nie zgadzam się (0)
Dwie wizyty w...
Dwie wizyty w małej placówce związane z rozwiązaniem umowy. Sama placówka standardowa, utrzymana w czystości, z przejrzyście zaprezentowaną ofertą. Obsługa uprzejma i pomocna; podczas pierwszej wizyty wniosek o rozwiązanie umowy, rozmowa rzeczowa, bez nachalnych prób zatrzymania klienta, w konfrontacji z ofertą, której nie byli w stanie przebić. Nie było również wrażenia, iż doradca czuje urazę, co czasem się zdarza. Podczas drugiej wizyty sprawna pomoc, w sytuacji, gdy przysłany przez operatora link do zwrotu nie działał. Oprócz aktywacji nowego linka, doradca zaproponował pomoc przy spakowaniu paczki ze zwracanym sprzętem. Wrażenie pozytywne, w sytuacji zakończenia umowy z obecnym operatorem, rozważę, wizytę w tym punkcie w poszukiwaniu nowej oferty.

Klient_307qE

23.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rozmawiałem dzisiaj z...
Rozmawiałem dzisiaj z doradcą klienta operatora Play z którego byłem bardzo zadowolony,ponieważ miałem problem z internetem mobilnym,po krótkiej uprzejmej i profesionalnej weryfikacji mnie jako użytkownika doradca błyskawicznie zaczął sprawdzać co może być powodem awarii i szybko znalazł rozwiązanie wszystkich problemów po czym kulturalnie zapytał czy może jeszcze w czymś pomóc i zakończyliśmy rozmowę.

Klient_j8EIC

22.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kontaktowałam się z...
Kontaktowałam się z konsultantem, ponieważ od kilku dni pojawiał się problem z usługą internetu w domu. Oczekiwanie na infolinii nie trwało długo, po opisaniu problemu pani zasugerowała reset routera na "Wykałaczkę", pani została poinformowana, że router był resetowany standardowo i na "Wykałaczkę", a problem nie zniknął. Zostałam poinformowana, że nie widać w systemie żadnej awarii i nie ma konieczności wysyłania serwisanta. Osobiście nie podoba mi się podejście konsultanta do klienta, nie została udzielona żadna konkretna pomoc, firma nie wywiązuje się z obowiązków podpisanych w umowie. Problemem okazała się awaria po stronie operatora, jednak podejście konsultanta i brak chęci pomocy dla klienta był nie dopuszczalny, płacąc za usługę oczekuję, że będzie ona dostarczana prawidłowo, zdążają się różne sytuacje, jednakże podejście konsultanta nie było właściwe.

Maggaj

20.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług Play od 2013 roku. Jestem zawsze zadowolona z pakietów - dużo internetu za male pieniądze. Także za granicą! Mam zasięg zawsze i wszędzie:)

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas ostatniego przedłużania...
Podczas ostatniego przedłużania umowy w placówce w Żywcu i jestem bardzo zadowolona. Miła obsługa i fachowe doradztwo

JustynaStopa_Jj2s

12.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przychodząc do salonu...
Przychodząc do salonu Play, pytając o możliwośc przejścia z innej sieci, dostałem masę rzetelnych i jasnych informacji dotyczących ofert jako dla klienta indywidualnego. Promienny uśmiech konsultantki wprost sugerował, że rozmowa będzie przebiegać pozytywnie. Szczegółowe oferty zostały mi przedstawione ustnie jak i pisemnie, nurtujące pytania były przez panią konsultantkę wyjaśnione w sposób profesjonalny bez zbędnego "lania wody". Salon wyglądem nie odbiega od innych, było schludnie oraz czysto. Wysoki poziom zaangażowania oraz profesjonalizm skłoni mnie do ponownego odwiedzenia salonu i zakupu.

EnZoOo93

11.04.2025

Placówka

Tarnobrzeg, Kwiatkowskiego 8

Nie zgadzam się (0)
Podczas weekendowej wizyty...
Podczas weekendowej wizyty w punkcie Play w Gemini Park zostałem obsłużony po krótkim oczekiwaniu – przede mną była jedna osoba. Konsultantka przywitała mnie uprzejmie i zapytała, w czym może pomóc. Zainteresowałem się ofertą abonamentową i telefonami – odpowiedzi były rzeczowe, a doradczyni wyjaśniła różnice między pakietami w sposób jasny i zrozumiały. Nie odczułem presji sprzedażowej, co odebrałem na duży plus. Stoisko było czyste, a ekspozycja telefonów dobrze zorganizowana. Ogólnie punkt sprawia profesjonalne wrażenie, a obsługa była kompetentna i życzliwa.

PioMur_kCTG

11.04.2025

Placówka

Bielsko-Biała, Bohaterów Monte Cassino 421

Nie zgadzam się (0)
Przedłużając umowę w...
Przedłużając umowę w salonie sieci Play przy ulicy Krasińskiego w Skarżysku Kamiennej, dzięki Pani Patrycji wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Rozmowa odbyła się w bardzo miłej atmosferze, w czystym i przyjemnym pomieszczeniu. Zostały udzielone mi niezbędne informacje, których potrzebowałam uzyskać.

Klient_9Ethx

08.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rzetelna i miła...
Rzetelna i miła obsługa. Oferta przedstawiona w sposób jasny i szczegółowy. Pełen profesjonalizm

Klient_v5nlK

01.04.2025

Placówka

Bydgoszcz, Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (0)
Konsultant wyszedł za...
Konsultant wyszedł za biurka zainteresowany moją osobą , zapytał jakii cel jest mojej wizyty po czym zaprosił mnie do stanowiska swojej pracy . Zbadał moje oczekiwania odnośnie zakupu nowej oferty , udzielił rzetelnej wypowiedzi na temat produktu oraz zaprezentował sprzęt jakim byłam zainteresowana . Konsultant ubrany schludnie , uśmiechnięty oraz otwarty do klienta . Po rozmowie poprosił o kontakt w celu umówienia się na spotkanie

Klient_TwWDC

26.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moje doświadczenie z...
Moje doświadczenie z konsultantem sieci Play było bardzo pozytywne. Konsultant okazał się pomocny i profesjonalny, z łatwością udzielił mi odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące mojego abonamentu. Czas oczekiwania na połączenie nie był długi, a rozmowa przebiegła sprawnie. Dodatkowo, konsultant wykazał się dużą cierpliwością i uprzedził mnie o kilku opcjach, które mogłyby lepiej odpowiadać moim potrzebom. Czułem, że moje sprawy są traktowane priorytetowo, co z pewnością wpłynęło na pozytywne wrażenie. Jeśli miałbym jeszcze kiedyś skorzystać z pomocy, z pewnością zwróciłbym się do Play.

Klient_GKUSP

18.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Polecam serdecznie tę...
Polecam serdecznie tę placówkę : ogromne zaangażowanie personelu, dokładna analiza problemu, pomoc w rozwiązaniu i bardzo zrozumiała komunikacja.

Aneta Moniuszko

18.03.2025

Placówka

Poznań, Szwedzka 6

Nie zgadzam się (0)

Play

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Taśmowa 7

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Play?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Po wejściu do...
Po wejściu do salonu przez kilka minut nie zostałem zauważony – pracownicy byli zajęci rozmową między sobą. Dopiero po moim podejściu do stanowiska uzyskałem uwagę jednego z nich. Salon czysty, choć dość ciasno ustawione stanowiska. Pracownik był uprzejmy, ale sprawiał wrażenie znużonego. Nie zadawał pytań pogłębiających, nie próbował poznać moich realnych potrzeb, jedynie zaprezentował jedną ofertę „standardową”. Nie zaproponował żadnych usług dodatkowych. Konsultant znał ogólne założenia oferty, ale miał trudności z odpowiedzią na pytanie o warunki zmiany operatora i czas trwania promocji – musiał sprawdzać informacje w systemie. Brak pewności w wypowiedziach. Salon był czysty, ale zauważyłem przestarzałe materiały reklamowe (np. promocje z datą końcową tydzień wcześniej). Telefony demonstracyjne były częściowo rozładowane. Rozmowa zakończona poprawnie, choć bez większego zaangażowania. Pracownik nie zapytał o dane kontaktowe ani nie zachęcił do ponownego kontaktu.
Zgadzasz się?