Play

(3.85)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3418 z 4574)

Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w tej firmie jest zła bardzo często wprowadzają klików w błąd proponując im usługi których w danej lokalizacji fizycznie nie są w stanie świadczyć podam przykład swojej osoby zamówiłem u nich usługę internetu światłowodowego i telewizji na swoim adresie zamieszkania pani na infolini stwierdziła że są w stanie podłączyć usługi jednak po dotarciu od nich technika okazało się że nie są w stanie tego zrobić ponieważ brakuje fizycznie portów w skrzynce po czym zadzwoniłem spowrotem na infolinię Play podałem im przyczynę rezygnacji pani stwierdziła że mogę przecież oglądać telewizję na telefonie gdy powołałem się na art 80 kodeksu cywilnego dopiero rozwiązali że mną umowę bez żadnej kary

Klient_hII2d

23.11.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety, moja doświadczenia...
Niestety, moja doświadczenia z Play były rozczarowujące. Często miałem problemy z jakością sygnału, co prowadziło do przerw w połączeniach oraz problemów z dostępem do internetu w różnych lokalizacjach. Dodatkowo, czas oczekiwania na pomoc w obsłudze klienta był znaczny, co zwiększało frustrację. Mam również wrażenie, że niektóre oferty nie są uczciwe w stosunku do rzeczywistych kosztów, a brak przejrzystości w warunkach umowy może wprowadzać w błąd. Mam nadzieję, że firma podejmie działania w celu poprawy jakości usług i obsługi klienta.

Klient_u61zs

21.11.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Wszystko zostało wyjaśnione mi zrozumiale i szczegółowo.

Klient_u61zs

20.11.2024

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem salon Play,...
Odwiedziłem salon Play, aby zapoznać się z ofertą abonamentową. Obsługa była bardzo profesjonalna – doradca od razu podszedł, przywitał się i zaproponował pomoc. Miałem kilka pytań dotyczących warunków umowy i dodatkowych opcji, takich jak internet mobilny czy zakup telefonu na raty. Konsultant wykazał się dużą wiedzą i cierpliwie odpowiadał na wszystkie moje pytania, nawet te bardziej szczegółowe. Czas obsługi był optymalny – nie musiałem długo czekać na swoją kolej, mimo że w salonie było kilku klientów. Poza tym, wygląd salonu zrobił na mnie pozytywne wrażenie – był czysty, przestronny, a materiały promocyjne były czytelne i estetycznie rozmieszczone. Na koniec pracownik zapytał, czy mam dodatkowe pytania, co pokazuje, że zależy im na pełnej satysfakcji klienta. Uważam, że obsługa w Play jest na wysokim poziomie, a pracownicy potrafią doradzić w sposób zrozumiały i przyjazny.

Klient_UXi2f

18.11.2024

Placówka

Jelenia Góra, Al.Jana Pawła II 51

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem salon Play,...
Odwiedziłem salon Play, aby zapoznać się z ofertą abonamentową. Obsługa była bardzo profesjonalna – doradca od razu podszedł, przywitał się i zaproponował pomoc. Miałem kilka pytań dotyczących warunków umowy i dodatkowych opcji, takich jak internet mobilny czy zakup telefonu na raty. Konsultant wykazał się dużą wiedzą i cierpliwie odpowiadał na wszystkie moje pytania, nawet te bardziej szczegółowe. Czas obsługi był optymalny – nie musiałem długo czekać na swoją kolej, mimo że w salonie było kilku klientów. Poza tym, wygląd salonu zrobił na mnie pozytywne wrażenie – był czysty, przestronny, a materiały promocyjne były czytelne i estetycznie rozmieszczone. Na koniec pracownik zapytał, czy mam dodatkowe pytania, co pokazuje, że zależy im na pełnej satysfakcji klienta. Uważam, że obsługa w Play jest na wysokim poziomie, a pracownicy potrafią doradzić w sposób zrozumiały i przyjazny.

Klient_UXi2f

18.11.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w tej...
Wizyta w tej placówce była dla mnie pozytywnym doświadczeniem, gdyż spotkałam się tutaj z miłą i kompetentną obsługą. Konsultant potrafił przedstawić ofertę w jasny,zrozumiały i nienachalny sposób. W salonie było jasno, czysto, a krzesło dla klientów wygodne. W innych placówkach konsultant odpowiadał tylko na moje pytania i nie starał się w żaden sposób zainteresować mnie ofertą, jednak w tym przypadku konsultant próbował mnie przekonać do swojej oferty.

Klient_r0S4g

05.10.2024

Placówka

Grudziądz, Konarskiego 45

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa....
Bardzo profesjonalna obsługa. Oferta dopasowana do moich potrzeb. Bez wpychania niepotrzebnych usług. Polecam każdemu.

Klient_f52DV

03.10.2024

Placówka

Słupsk, ul. Szczecińska 58

Nie zgadzam się (0)
Posiadałem jakiś czas...
Posiadałem jakiś czas temu mix w play na kartę. Oferta była bardzo interesująca.na początku było wszystko ok. Ale po jakimś czasie zaczołem mieć coraz gorszy zasięg.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Natarczywi konsultanci, na...
Natarczywi konsultanci, na siłę próbują wepchnąć swoje produkty.

TK1705

20.09.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Konsultantka proponuje przedłużenie...
Konsultantka proponuje przedłużenie umowy. Zwraca się do mnie per "kochaniutka". Trochę to niezręczne i brak profesjonalizmu. Ogólnie firma jest ok, jednak konsultanci powinni być lepiej dobierani, albo szkoleni.

Klient_PEB0o

15.09.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Słaby zasięg internetu.
Słaby zasięg internetu.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa z konsultantem...
Rozmowa z konsultantem po zmianie UPC na Play, chętnie wszsytko wyjaśnił, przesłał potrzebne dokumenty

AnnaWitwicka_jtSs

29.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia.

Henryk_41

28.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przy podpisywaniu umowy...
Przy podpisywaniu umowy inna oferta niż faktycznie przychodzi faktura Persolen bardzo łatwo nawiązuje kontakt w salonie czysto mała kolejka szybka obsługa natomiast problemy po spore błędy na niekorzyść klienta

Klient_CKbRR

18.08.2024

Placówka

Lublin, Turystyczna 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa...
Bardzo profesjonalna obsługa wysoka dostępność świetnych ofert

Placówka

Biała Podlaska, Sidorska 100

Nie zgadzam się (0)
Aktualne i przejrzyste...
Aktualne i przejrzyste oferty. Umożliwienie przeglądnięcia ofert w domowym zaciszu dzięki opcji ulotkowej. Przedstawione oferty były zgodne z opisem. Miła atmosfera w placówce.

Klient_aGgNN

16.07.2024

Placówka

Legnica, Schumana 11

Nie zgadzam się (0)
Szybko i sprawnie...
Szybko i sprawnie wytłumaczono problem

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi, jaką otrzymałem podczas korzystania z czatu online Play. Proces połączenia był szybki i intuicyjny, a konsultant, z którym rozmawiałem, był niezwykle pomocny i profesjonalny. Miałem problem z moim rachunkiem, który został rozwiązany w ciągu kilku minut. Konsultant dokładnie wyjaśnił, skąd wzięły się dodatkowe opłaty i pomógł mi je skorygować. Dodatkowo, otrzymałem kilka przydatnych wskazówek dotyczących zarządzania moim kontem, co na pewno ułatwi mi korzystanie z usług Play w przyszłości. Moje problemy zostały zrozumiane i załatwione, a cała rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Zdecydowanie polecam korzystanie z czatu online Play każdemu, kto potrzebuje szybkiej i skutecznej pomocy.

Qualix

10.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa uprzejma, oferta...
Obsługa uprzejma, oferta dobrze dostosowana do moich potrzeb. Konsultant wyjaśnił nieścisłości i wszelkie opłaty, które mogą wystąpić.

Klient_URdhl

08.07.2024

Placówka

Poznań, Górecka 30

Nie zgadzam się (0)
Obsługa uprzejma, oferta...
Obsługa uprzejma, oferta dobrze dostosowana do moich potrzeb. Konsultant wyjaśnił nieścisłości i wszelkie opłaty, które mogą wystąpić.

Klient_URdhl

08.07.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Play

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Taśmowa 7

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Play?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w tej firmie jest zła bardzo często wprowadzają klików w błąd proponując im usługi których w danej lokalizacji fizycznie nie są w stanie świadczyć podam przykład swojej osoby zamówiłem u nich usługę internetu światłowodowego i telewizji na swoim adresie zamieszkania pani na infolini stwierdziła że są w stanie podłączyć usługi jednak po dotarciu od nich technika okazało się że nie są w stanie tego zrobić ponieważ brakuje fizycznie portów w skrzynce po czym zadzwoniłem spowrotem na infolinię Play podałem im przyczynę rezygnacji pani stwierdziła że mogę przecież oglądać telewizję na telefonie gdy powołałem się na art 80 kodeksu cywilnego dopiero rozwiązali że mną umowę bez żadnej kary