Gwiazda Jakości Obsługi

Wyróżnienie dla najprzyjaźniejszych firm w Polsce

 

Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu

Nagroda dla firm, które dbają o klientów

Gwiazda Jakości Obsługi odzwierciedla Twoją postawę wobec konsumentów

 

Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu

Wybór konsumentów

Tytuł przyznawany przez miliony klientów z całego kraju

 

Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu

Sprawdź dlaczego warto otrzymać Gwiazdę Jakości Obsługi

Raporty

Wartość dla Twojego biznesu

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ważny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Komunikuje wartości takie jak solidność, jakość i zaufanie, którymi na co dzień kierujesz się w biznesie. To także znak, że Twoja firma spełnia oczekiwania klientów.

Wiedza

Symbol znany w całej Polsce

Ten znak jakości rozpoznaje już 10 milionów Polaków! Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.

Wiedza

Nagroda przyznana przez konsumentów

W skład Kapituły decydującej o przyznaniu Gwiazd Jakości Obsługi wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. To oni są ekspertami, którzy wyłaniają liderów w poszczególnych branżach, oceniając firmy i zgłaszając opinie na platformie jakoscobslugi.pl

Monitoring

Eksperckie badanie jakości obsługi

Program realizowany jest nieprzerwanie przez cały rok – poprzez platformę jakoscobslugi.pl monitorujemy poziom zadowolenia i satysfakcje klientów w całej Polsce. Badanie jest nieodpłatne i oparte na jasnej metodologii - dziętki temu masz pewność, że uzyskane wyniki to nieprzypadkowe oceny konsumentów

Start Now!

Badanie satysfakcji konsumentów składa się z 4 elementów:

 

  1. Opinie konsumentów
    Konsumenci oceniają przeszło 45 000 firm z 250 branż, na platformie jakoscobslugi.pl. Każda edycja trwa rok - od grudnia do grudnia.

  2. Nominacje
    Na podstawie opinii konsumentów wyłaniane są marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi lub odpowiednio dużą próbą ilościową. Marki te, kwalifikują się do drugiego etapu badania.

  3. Dodatkowe badanie CAWI
    Przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI na reprezentatywnej grupie respondentów. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badane jest także prawdopodobieństwo rekomendacji na kolejny rok (indeks NPS).

  4. Wybór Gwiazd
    Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.

Znaki jakości potwierdzą Twoją solidność i pomogą zyskać klientów

Odpowiadam Klientom

Odpowiadamy Klientom

Zwiększ zaufanie swoich klientów

Poznaj szczegóły
Życzliwa firma

Życzliwa firma

Zadbaj o wskaźnik jakości obsługi

Poznaj szczegóły
LOGO Gwiazda jakosc obslugi 2020

Gwiazda Jakości Obsługi

Zostań najprzyjaźniejszą firmą w Polsce

Poznaj szczegóły

Skontaktuj się z nami już dziś

Dołącz do Polskiego Programu Jakości Obsługi! Nasi eksperci pomogą Twojej firmie efektywnie zarządzać relacjami z klientami i poprawić realizację standardów jakości obsługi.

program@jakoscobslugi.pl

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem