Gwiazdy Jakości Obsługi

Gwiazda Jakości Obsługi to tytuł przyznawany przez miliony klientów z całego kraju. Odzwierciedla Twoją otwartą i uczciwą postawę wobec konsumentów.

Dlaczego Gwiazda Jakości Obsługi to wyjątkowe wyróżnienie?

  • Wartość dla Twojego biznesu - Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ważny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Komunikuje wartości takie jak solidność, jakość i zaufanie, którymi na co dzień kierujesz się w biznesie. To także znak, że Twoja firma spełnia oczekiwania klientów.
  • Symbol znany w całej Polsce - Ten znak jakości rozpoznaje już ponad 10 milionów Polaków! Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.
  • Nagroda przyznana przez konsumentów - W skład Kapituły decydującej o przyznaniu Gwiazd Jakości Obsługi wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. To oni są ekspertami, którzy wyłaniają liderów w poszczególnych branżach, oceniając firmy i zgłaszając opinie na platformie jakoscobslugi.pl oraz w specjalnie przygotowanym badaniu satysfakcji.
  • Eksperckie badanie jakości obsługi - Program realizowany jest nieprzerwanie przez cały rok – poprzez platformę jakoscobslugi.pl monitorujemy poziom zadowolenia i satysfakcję klientów w całej Polsce. Badanie jest nieodpłatne i oparte na jasnej metodologii - dzięki temu masz pewność, że uzyskane wyniki to nie przypadkowe oceny konsumentów.

Badanie satysfakcji konsumentów składa się z 4 etapów:

1. Opinie konsumentów

Konsumenci oceniają na platformie jakoscobslugi.pl przeszło 40 000 firm z ponad 200 branż. Każda edycja trwa od stycznia do grudnia.

2. Nominacje

Na podstawie opinii konsumentów wyłaniane są marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi lub odpowiednio dużą próbą ilościową. Marki te kwalifikują się do drugiego etapu badania.

3. Dodatkowe badanie CAWI

Przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI na reprezentatywnej grupie respondentów. Oprócz oceny jakości obsługi dla każdej marki badane jest także prawdopodobieństwo rekomendacji na kolejny rok (indeks NPS).

4. Wybór Gwiazd

Firmy, które wyróżniły się na tle swojej branży ponadprzeciętnymi wynikami, a także osiągnęły dodatni indeks NPS, otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.

Przeczytaj więcej na temat minionych edycji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi