Netia

(3.69)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (448 z 849)

Standardowo stałych klientów...
Standardowo stałych klientów firma traktuje gorzej niż nowych. Pomimo bycia klientem od wielu lat (ok. 10lat) nie otrzymałam żadnej atrakcyjnej oferty, która skłoniłaby mnie do pozostania w tej firmie

madziulkak9

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Możliwośc elastycznego dopasowania...
Możliwośc elastycznego dopasowania pakietu pod swoje preferencje.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Poinformowałam o kradzieży...
Poinformowałam o kradzieży i została naliczona na mnie kara. Zero jakiegoś człowieczeństw i zrozumienia. Podejście zero jedynkowe.

roksiana1996

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z dotychczasowej jakości obsługi klienta. Pracownicy są zawsze uprzejmi i profesjonalni. Niestety jak w większości firm dla stałych klientów nie ma atrakcyjnych ofert.

Klient_lLRHq

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w tej sieci zawsze znajduje dla mnie szybkie i sprawne rozwiązanie dopasowane do moich potrzeb. Czuję się naprawdę zaopiekowania jako klient.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
MIŁA OBSŁUGA, SZYBKA...
MIŁA OBSŁUGA, SZYBKA REAKCJA NA ZGŁASZANE PROBLEMY TECHNICZNE

Amela

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa telefoniczna firmy...
Obsługa telefoniczna firmy Netia zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Pracownik wykazał się dużą kompetencją, szybko udzielając odpowiedzi na moje pytania i proponując konkretne rozwiązania. Czas oczekiwania na połączenie był krótki, a rozmowa przebiegła w miłej i profesjonalnej atmosferze. Oferta została przedstawiona w sposób jasny i zrozumiały, bez zbędnego nacisku na sprzedaż. Ogólnie oceniam kontakt bardzo dobrze, zarówno pod względem jakości obsługi, jak i podejścia do klienta.

Ava

14.01.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mega miła obsługa....
Mega miła obsługa. Poprosiłam o wymianę pilota i wymienili bez problemu za darmo! Polecam!

wojcia

18.11.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

19.10.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna szybkość I...
Rewelacyjna szybkość I przesyłanie danych,brak problemów z połączeniami

zarejestrowany-uzytkownik

18.10.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Internet "80" nie...
Internet "80" nie osiągnął nigdy nawet 40, zasługują na nawet mniej niż 1 gwiazdkę.

KamilKmita_LTOg

05.08.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mam Netię od...
Mam Netię od kilku lat i dopiero teraz miałam pierwszą awarię. Kilka godzin i sprawa załatwiona. Dziękuję za przemiłą obsługę. Na pewno przedłużę umowę!

angplu

19.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szybka pomoc...
Bardzo szybka pomoc techniczna. Wszystko załatwione zdalnie, bez potrzeby wizyty technika.

Ocena Klienta

12.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
W celu rozwiązania...
W celu rozwiązania umowy, udałam sie do punktu, w punkcie otrzymałam informację, że z powodu wyrzucenia mnie z mieszkania (na które miałam usługę) oraz brak możliwości świadczenia usług przez firmę Netia w nowym miejscu zamieszkania, nie zostaną naliczone opłaty związane z przedwczesnym rozwiązaniem umowy. Pozostawiłam swój aktualny adres, odpowiedz reklamacyjna otrzymałam listownie na adres gdzie juz nie mieszkałam a była świadczona usługa, przez to nie wiedziałam ze została odrzucona moja reklamacja i mam uiścić jakąś opłatę. Nie zostałam w żaden sposób poinformowana i sprawa została skierowana do windykacji. Po skontaktowaniu sie z firmą usłyszałam ze ta reklamacja nie została w ogóle złożona wiec wysłałam nową z wymienionymi wyżej informacjami - otrzymałam odpowiedz negatywną ponieważ pracownik zaprzeczył swoim słowom i temu że wprowadził mnie w błąd. Firma nie wzięła odpowiedzialności za błędy pracowników i to ze nie informowali poprawnie o swoich postępowaniach oraz decyzjach.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety wasza telewizja...
Niestety wasza telewizja to zart. Przy okazji ogladania meczu reprezentacji wyszlo na jaw ze macie opoznienia (radosc sasiadow slychac bylo pol minuty przed golem w telwizji netti). A do tego te reklamy wyskskujace na ekranie. Zenada

Mania G.

17.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam tej...
Nie polecam tej firmy. Operator nalicza opłaty bez podłączenia usługi. Wystawia również zawyżone faktury. Podpisałem z Netią umowę na internet światłowodowy i telewizję. Firma wysłała do mnie niekompletny sprzęt do świadczenia usługi (tylko dekoder bez modemu) i umówiła technika do podłączenia. Wybrałem się do salonu netii w Lubinie gdzie pani powiedziała mi, że nie wie dlaczego nie wysłano modemu. Mam zaczekać na technika, bo być może on będzie miał modem ze sobą. Okazało się ze technik nie ma modemu, podłączy tylko dekoder, a usługa zacznie działać w momencie gdy firma dośle modem i połączę go z dekoderem. Niestety w momencie podłączenia samego dekodera otrzymałem od netii SMS że usługa działa i zaczęto mi naliczać opłaty. Po rozmowach w biurze netii i infolinii dowiedziałem się że firma nie ma w magazynie modemu i nie wiadomo kiedy będą mieli. Musiałem wysyłać emaila z reklamacjami. Firma miała 30 dni na odpowiedź. W końcu modem doszedł. Od podpisania umowy do otrzymania kompletnego sprzętu minęło 1,5 miesiąca. Oprócz tego na dwóch fakturach z rzędu firma zawyżyła kosztu usług i naliczyła większe opłaty niż powinna. Korekta nastąpiła po mojej prośbie. Nie wiem co byłoby dalej z fakturami, ale dwie źle naliczone faktury z rzędu to nie jest dla mnie przypadek. Jeśli korzystacie z tej kiepskiej firmy to przeglądające sobie faktury. Oszuści są na każdym kroku. Ja zerwałem z Nimi umowę i przeszedłem do trochę droższej ale bezproblemowej konkurencji. Firma dno, biuro w Lubinie również.

DawidLysko_ysIM

22.05.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Polecam tą firmę,...
Polecam tą firmę, mimo kilku awarii, rozwiązane były szybko i skutecznie. Konsultanci zawsze chętnie pomogą gdy jest taka potrzeba. Technicy raczej też są mili i uprzejmi.

Domino7784

29.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
najgorszy internet na...
najgorszy internet na świecie! nigdy nie podłączaj tego Internetu! żeby rozwiązać umowę, straszą nas, że złożą pozew, bo za rozwiązanie umowy przed upływem dwóch lat trzeba zapłacić karę w wysokości 1200 zł. dwukrotnie podnieśli czynsz, więc jesteśmy zmuszeni zmienić adres, a pod nowym adresem (300 metrów od naszych mieszkań) dostawca nie może podłączyć swojego Internetu! rozmawialiśmy przez telefon, skazano nas na piekło! napisaliśmy skargę, wysłano nas do piekła! Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Dawniej - częste...
Dawniej - częste awarie ale szybki czas reakcji (klient biznesowy)

zarejestrowany-uzytkownik

13.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

13.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Netia

Netia została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz telewizji cyfrowej. Obecnie Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne, takie jak szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Netia?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

MIŁA OBSŁUGA, SZYBKA...
MIŁA OBSŁUGA, SZYBKA REAKCJA NA ZGŁASZANE PROBLEMY TECHNICZNE
Zgadzasz się?