DPD Polska

(3.36)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1968 z 3411)

Źle wspominam kontakt...
Źle wspominam kontakt telefoniczny ,początkowo z kurierem tego przewoźnika następnie jego przełożonym. Prosiłem kuriera o telefon o 1h wcześniej żeby zadzwonił ,ponieważ byłem w pracy a bardzo zależało mi na przesyłce, kurier się zgodził . Po czym po 10 minutach dostałem informację SMS, że odbiorcy nie zastano w domu i kolejnego dnia powtórzą próbę doręczenia . Zależało mi na czasie więc wziąłem wolne i czekałem na przesyłkę , kurier się nie pojawił i tak około 18 dostałem kolejnego SMS że nie było odbiorcy w domu . Paczka została przekazana do punktu DPD . Zadzwoniłem na infolinię informując co zaszło , w odpowiedzi usłyszałem że kurier nie musi dzwonić i jestem oszustem bo jeśli kurier zaznacza że kogoś nie ma w domu to tak jest . Odebrałem paczkę po 4 dniach bo był już weekend i nie da rady było odebrać.Nie polecam . Kurier na terenie Nowy Dwór Gdański , natomiast punkt DPD Elbląg.

Klient_bNA7T

25.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kurier twierdzi że...
Kurier twierdzi że nikogo nie było w domu i nie dostarczył przesyłki, podczas gdy mąż cały dzień był w mieszkaniu. To już kolejna taka sytuacja 😤

AgnieszkaSzczepańska

21.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Totalne dno jakiego...
Totalne dno jakiego jeszcze nie spotkałem! Kurier Miłosz człowiek bez kultury, poczucia odpowiedzialności, logicznego myślenia i chyba nawet podstawowej komunikatywności. W rozmowie prostacki, niechętny do rozwiązania problemu. Przy pierwszej próbie doręczenia nawet nie pofatygował się żeby zadzwonić i mimo próby pójścia na rękę z moje strony olał temat. Przy drugiej "próbie" doręczenia w ogóle się nie pojawił tylko zaznaczył, że nie doręczono paczki z powodu nie zastania odbiorcy. Kurierzy pracują tam chyba za karę, albo przechodzą specjalną rekrutację i muszą się wykazać totalny brakiem profesjonalizmu, podstawowej komunikacji w języku polskim i kultury. Dno nad dnami!!!!

Klient_pikX

16.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
DPD działa beznadziejnie...
DPD działa beznadziejnie nie polecam. Zniszczyli paczkę, którą zamówiłam i zaczęli kombinować. Na infolinii każda osoba mówi co innego. Pierwsza pani poinformowała mnie o tym że informację co jest z paczką może dostać tylko nadawca. Zadzwoniłam do nadawcy, który nie dostał żadnej informacji. Druga pani stwierdziła że takich zawiadomień do nadawcy nie wysyłają i że jeżeli nadawca chce wiedzieć co się stało z paczką to musi poprosić ich o informację i wtedy złożyć reklamację. Na moje pytanie jak ma składać reklamacje skoro oficjalnie nie wie że paczka została uszkodzona nie potrafiła mi odpowiedzieć. Na moje pytanie jak złożyć skargę na działanie infolinii też nie uzyskałam odpowiedzi. Mam zamiar jednak drążyć dalej. Udało mi się uzyskać tę wielce tajną informację której infolinia nie mogła mi podać, że paczka po prostu została zniszczona przez podajnik przesyłek. Nie wiem dlaczego informacja ta jest tak bardzo tajna, że infolinia nie może podać tej wiadomości ani odbiorcy ani dostawcy

niezalogowany-uzytkownik

10.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na stronie DPD...
Na stronie DPD informacja że doręczono - ale nie do mnie, pytanie do kogo i gdzie, pewnie do sąsiada, bez żadnego kontaktu telefonicznego mimo że czekałem na paczkę - odradzam, nie polecam i nie skorzystam ponownie.

niezalogowany-uzytkownik

06.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Paczka doręczona, ale...
Paczka doręczona, ale nie do mnie. Kurier albo nie umie czytać albo celowo dostarcza paczki pod inny adres bo to już drugi taki przypadek. Podczas rozmowy telefonicznej zasłania się nieobecnością odbiorcy w domu, co jest oczywiście bzdurą.

niezalogowany-uzytkownik

02.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zenujace zachowanie dostawcy....
Zenujace zachowanie dostawcy. Nie dostałem paczki, mimo iż zostało zaznaczone i zgłoszone jej doręczenie do rąk własnych. Po zgłoszeniu reklamacji oddalili sprawę. Tylko dzięki sprzedawcy z allegro odzyskałem swoje pieniążki. Nie polecam tego kuriera, żenujące zachowanie zarówno firmy jak i kuriera. Uważajcie na nich.

Klient_42Pd

24.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ja wysyłam paczkę...
Ja wysyłam paczkę do UK od listopada 2021.juz dwa razy wróciła z powodu błędu DPD. Wysłałam po raz trzeci. Od dwóch tygodni jest w urzędzie celnym w Holandii z powodu błędu w systemie informatycznym. Wszyscy pracownicy poszczególnych działów, informują mnie, że oni Tu Tylko PracujA i Nie MaJA ZADNYch INFORMACJI!!! Dają mu trzy opcje dobwyboru: paczka może dotrzeć, może być zawrócona. Może też zginąć. Ale trudno ustalić co się z nią stanie..... To nie jest żart...

niezalogowany-uzytkownik

21.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sprawnie, szybko. Dziękuję
Sprawnie, szybko. Dziękuję

Klient_Ezkc

10.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Widząc w opcjach...
Widząc w opcjach dostawy kuriera DPD dostaję czkawki. Jest to najgorsza firma, z którą miałam do czynienia. Kurier nie wnosi paczek pod drzwi, a w momencie otworzenia drzwi na klatce, rzuca ją bezczelnie i ucieka. Mieszkam na 3 piętrze, aktualnie jestem w 9 miesiącu ciąży, nie pomagają prośby i informacje przy zamówieniu, że proszę ponownie o wniesienie paczki (nie przekraczają one wagi 30 kg). Dziś kurier rzucił paczkę na klatce o wartości ponad 2000 zł i sobie poszedł.. Paczka może i 7 kg, ale dla mnie niecałe 2 tygodnie przed porodem wniesienie paczki ważącej 7 kg, wysoką na pół metra, na 3 piętro było nie lada wyzwaniem. Kurier specjalnie dzwoni domofonem i od razu wrzuca paczkę, byleby nie zdążyć nic powiedzieć i się odezwać. Karygodne. Inną paczkę, zostawił przed klatką, bo nawet nie czekał aż otworzę drzwi. Było to łóżeczko o sporej wartości (nadal nie przekraczało 30 kg, ważyło dokładnie 22kg) Strach po prostu coś zamawiać. Musiałam stać przy paczce i pilnować, a mąż na szybko przyjechał z pracy, dzięki Bogu, że nie pracuje w mieście obok. Proszę nie myśleć, że jestem wygodna, do 5 miesiąca schodziłam na klatkę bez problemu, ale później z rwą kulszową, zagrożeniem wcześniejszym porodem nie byłam w stanie. Zaznaczałam to wielokrotnie. Niestety dasz palec... na dzień dzisiejszy jestem pewna, że nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Prędzej wynegocjuję ze sprzedającym inne warunki, nawet jeśli będę stratna.

Klient_CA8Y

28.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na wyjeździe w...
Na wyjeździe w Zakopanem zostawiłam mój unikalny kubek szklany, z grubego szkła, duży. Chciałam go odzyskać, więc został zapakowany przez gospodarzy i wysłany. Był oznaczony, że jest to szkło! Kubek przyszedł rozbity w drobny mak!!! Nie mam go jak odzyskać, bo go już nie produkują.

Klient_YR4E

21.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Brak kompetencji... Nie...
Brak kompetencji... Nie spotkałam się z takim podejściem do klienta!! Wprowadzają w błąd na każdym kroku, pytanie po co DPD mają politykę zgłaszania dyspozycji, które i tak nie dają gwarancji ich zrealizowania. Bezczelnie twierdzą, że nie ma takiego adresu. Gratulacje również, że kurierzy potrafią być w dwóch miejscach na raz, pobierając paczkę a jednocześnie niby próbował ja doręczyć.

Klient_EPEi

21.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wprowadzają w błąd...
Wprowadzają w błąd klienta!! pierwszy raz spotykam się z takim podejściem. twierdzą, że była próba doręczenia gdzie jej nie było zwłaszcza, że status był 6:40 pobranie z oddziału i w tym samym czasie kurier próbował dostarczyć paczkę, normalnie cud, że kurier potrafi być w dwóch miejscach na raz. Proszą o wypełnianie formularzy na stronie by wydać dyspozycję do paczki, gdzie olewają temat i usłyszałam, że takie zgłoszenie nie daje gwarancji przyjęcia go. dzwoniłam codziennie przez dwa tygodnie, i przez dwa tygodnie było by obiecane, utwierdzane że wszystko będzie załatwione i paczka dotrze do odbiorcy, po kolejnej rozmowie znów dostaje utwierdzona, że ponownie dali dyspozycję a 2 godziny później status przesyłki, zwrot do nadawcy... najgorsza firma !!! pytanie, tylko jeszcze po co Waszej firmie te wszystkie procedury zgłoszeniowe, skoro nic one nie dają...? brak słów na to co się stało...NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH WYSYŁEK !!!!!!!!

Klient_EPEi

21.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
3 razy kurier...
3 razy kurier nie przyjechał. za pierwszym razem kurier wpisał w ich system, że: "źle wpisany adres, i źe paczka źle zabezpieczona" - nie mógł tego stwierdzić, bo najzwyczajniej nie przyjechał do mnie. kolejne strzały były nieokreślone. próbowałem reklamować, ale otrzymałem informację, że: „Zleceniodawca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, niebędąca konsumentem w rozumieniu przepisu art. 221 K.c., która zawarła z DPD umowę, na podstawie której zleca DPD wykonanie Usługi;” Z uwagi na fakt, iż nie jest Pan Zleceniodawcą ani odbiorcą przesyłki, nie jest Pani stroną uprawnioną do zgłoszenia roszczeń. Stroną uprawnioną do zgłoszenia w tym przypadku są podmioty wymienione w powołanym przepisie. W związku z powyższym niniejsze zgłoszenie pozostawiamy bez rozpoznania. NIE POLECAM

Klient_3tHZ

07.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług tego przewoźnika od kilku lat i ten fakt może być najlepszą rekomendacją. Polecam, bo to najwyższa jakość usług.

Klient_8WWk

25.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kurier DPD Pani...
Kurier DPD Pani - obsługująca między innymi klientów z ul. Batalionów Chłopskich w Ciechanowie, jest przemiłą, pełną kultury i profesjonalną osobą. Świetnie wykonuje swoją pracę, zasługuje na wiele słów uznania. Życzlabym sobie, aby wszyscy kurierzy byli tacy jak ta Pani.

Klient_IrBp

22.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy służby kurierskiej...
Pracownicy służby kurierskiej dpd wprowadzają w błąd odnośnie dostarczenia paczki, następuje zwrot i ty się dowiadujesz o tym dopiero od nadawcy. Pieniędzy nie zwracają. Spotkało mnie to jak czekałam na paczkę pod adresem domowym , tak i w punkcie odbioru (tu nawet nie dostałam kodu odbioru). Nie polecam.

Klient_yxyr

21.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kurier (dane osobowe...
Kurier (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) nie odebrał paczki. Po telefonie stwierdził że nie ma takiego zlecenia. Według mnie była to nieprawda, bo list przewozowy był wydrukowany a zamówienie przekazane do DPD. Po prostu nie chciało mu się jechać po 1 paczkę. Totalna porażka. Anulowałem zamówienie bo składałem przez Furgonetka ale zwrot środków nastąpi dopiero po 3 dniach jak poobracają sobie moimi pieniędzmi. Zapłaciłem z góry za odbiór paczki.

Klient_3JKs

16.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kurier przekierował moją...
Kurier przekierował moją paczkę od razu do punku odbioru, upierając się, że była próba doręczenia. Gdzie cały dzień był ktoś w domu i nikt nie dzwonił domofonem. Mógł również zadzwonić na telefon przecież są podawane nr. czego również nie zrobił.

Klient_atLX

15.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fantastycznie
Fantastycznie

Klient_JTDP

03.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

DPD Polska

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż DPD Polska?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Świetnie!
Świetnie!
Zgadzasz się?
Polityka cookies
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.
;