DPD Polska

(3.32)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2299 z 4127)

Brak kontaktu przed...
Brak kontaktu przed dostarczeniem przesyłki. Zostawienie przesyłki za płotem.

Cichociemny_1

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Paczki ciągle niedostarczane...
Paczki ciągle niedostarczane na czas

aandrzej23

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i tania...
Szybka i tania dostawa, nie ma problemu z niczym. Kurierzy bardzo mili

Klient_GbjVm

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zamawiałem coś i...
Zamawiałem coś i zamówienie leżało tydzień na magazynie, dużo problemów z tym było

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
pozdrawiam kuriera Oskara
pozdrawiam kuriera Oskara

Klient_xgWe8

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalizm w obsłudze,...
Profesjonalizm w obsłudze, kultura i takt wobec klienta, bardzo przyjazna atmosfera obsługi/głównie dostawy zamówień - to wieloletni pracownika Michał, którego pozdrawiam?

DORA_1

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety wielokrotnie problem...
Niestety wielokrotnie problem z kurierem na różnym terenie. Na jedną z paczek czekałem blisko dwa tygodnie będąc oszukiwanym przez infolinię. Przy paczkomacie nie raz miałem problem z aplikacją. Nie polecam usług tej firmy kurierskiej.

Paweł_1970

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybkie doręczenia, super...
Szybkie doręczenia, super kurierzy.

Dorota_1279

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Często kożystam z...
Często kożystam z usług firmy. Zawsze bez problemów.

Bożena_248

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna firma, paczka...
Świetna firma, paczka już następnego dnia o 7 rano

Poziomk@

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze na czas...
Zawsze na czas i szybko .Niestety trzeba być w domu żeby odebrać przesyłkę.

Donata30

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Paczki dostarczane na...
Paczki dostarczane na czas, doby kontakt z kurierem.

Małgorzata_2570

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Punktualnie i zgodnie...
Punktualnie i zgodnie ze zleceniem. Pracownicy mili i kontaktowi.

Klient_UwP0

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miły i...
Bardzo miły i pomocny pan

Kamila_760

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa. Dobry...
Miła obsługa. Dobry kontakt z klientem. Paczki dojechały w dobrej kondycji.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ekspresowa dostawa
Ekspresowa dostawa

TK1705

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dużo paczkomatów i...
Dużo paczkomatów i mozliwośc przekierowania paczki

Anna_10

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
nie mam względnych...
nie mam względnych zarzutów do jakości obsługi

Klient_Ce1Ux

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W punkcie obsługi...
W punkcie obsługi paczek odmawiają identyfikacji na podstawie edowodu

koko989

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
zawsze bezproblemowo
zawsze bezproblemowo

Edyta_405

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

DPD Polska

DPD Polska Sp. z o.o. jest częścią Geopost, europejskiego lidera w dziedzinie doręczania przesyłek i rozwiązań dla e-commerce. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności środowiskowej doręczeń realizowanych na trzy wygodne sposoby: z rąk kuriera, w punkcie odbioru oraz do automatu paczkowego. DPD Polska dysponuje sukcesywnie rozbudowywaną siecią ponad 26 tys. punktów DPD Pickup i współpracuje z ok 9 tys. kurierów pozostającymi w codziennym kontakcie z Klientami. Nasza flota niskoemisyjnych pojazdów liczy już ponad 500 pojazdów oraz 80 rowerów cargo.

Czy te firmy wypadają lepiej niż DPD Polska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Brak kontaktu przed...
Brak kontaktu przed dostarczeniem przesyłki. Zostawienie przesyłki za płotem.