O programie

Polski Program Jakości Obsługi

Monitorujemy oczekiwania klientów w całej Polsce przez 365 dni w roku! Naszym zadaniem jest poprawa poziomu obsługi w Polsce oraz dostosowanie standardów do potrzeb konsumentów XXI wieku.
Nie od dziś wiadomo, że firmy poddawane są ocenie konsumentów przez 24 godziny na dobę. Niezadowoleni chętnie dzielą się swoimi opiniami nie tylko z rodziną czy znajomymi, ale najczęściej publikują je w Internecie. Zadowolony klient staje się natomiast rzecznikiem marki.
Polski Program Jakości Obsługi od 2008 roku aktywnie wspiera działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce. Stworzenie portalu jakoscobslugi.pl dało nowe możliwości prowadzenia dialogu pomiędzy konsumentami, a firmami. Dzięki temu od ponad 12 lat konsumenci mogą oceniać przeszło 40 000 firm z ponad 200 branż.
  • Monitorujemy poziom zadowolenia i satysfakcji klientów w całej Polsce!
  • Stanowimy nowoczesną multiplatformę komunikacji pomiędzy konsumentami, a firmami.
  • Ułatwimy konsumentom wybór najlepszych firm poprzez udostępnienie rekomendacji osób, które skorzystały już z usług danej firmy.
  • Pomagamy podnosić standardy jakości, zarówno w małych, lokalnych firmach, jak i w dużych sieciach handlowych i usługowych.
  • Przedstawiamy raporty i analizy, które dostarczają istotnych informacji na temat oczekiwań klientów.
  • Publikujemy artykuły i poradniki na temat jakości obsługi.
  • Przyznajemy Wyróżnienia Gwiazd Jakości Obsługi dla najprzyjaźniejszych firm według opinii konsumentów!
Zespół Programu Jakości Obsługi tworzą eksperci i specjaliści posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu relacji i obsługi klienta, współpracujący przy projektach dla największych polskich firm i instytucji. Organizatorem Programu jest Grupa VSC, od 22 lat specjalizująca się w budowaniu lojalności i badaniach SecretClient®, wielokrotnie nagradzana za innowacyjność oraz dynamikę rozwoju.

Dołącz do elitarnego jury, wybierającego najprzyjaźniejsze firmy!
To właśnie Ty tworzysz nową jakość obsługi w Polsce.

  • Oceniaj, opiniuj i rekomenduj. Właśnie w taki sposób możesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami.
  • Korzystaj z rekomendacji innych. Ucz się na cudzych błędach i wybieraj tylko sprawdzone firmy.
  • Korzystaj z lepszej jakości usług - masz realny wpływ na poprawę jakości obsługi.
  • Twoje wskazówki pomogą innym firmom - możesz przyczynić się do zmiany standardów i uproszczenia procedur.
  • Wybierz Gwiazdy Jakości Obsługi - Twoja opinia ma duży wpływ na wybór najprzyjaźniejszych firm w Polsce!

Twoja opinia się liczy!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi