PKO BP

(4.09)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2409 z 3411)

Zyskuje w moich...
Zyskuje w moich oczach . Byłem kiedyś klientem i odeszłam do innego banku , który nie pobierał opłaty za prowadzenie konta . Potem wróciłam , bo ten bank " odrobił lekcję" i wyszedł do klienta . Jestem zadowolona .

Ewelina_108

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Oferta marketingowa nie...
Oferta marketingowa nie jest nachalna, możliwość wykonania analizy finansowej oraz nowoczesne placówki i uśmiechnięta obsługa to w mojej opinii najważniejsze zalety tego banku.

Mike Bat

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zależy od placówki...
Zależy od placówki - w Lesznie są dwie. Ta na rynku bardzo przyjemnie choć trzeba zapłacić za parking. Ta na Sikorskiego już lepiej z parkingiem ale atmosfera trochę gorsza

Klient_Sn16H

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoki poziom jakości...
Wysoki poziom jakości obsługi klienta. Jestem bardzo zadowolona z podejścia pracownika. Zawsze chętni do pomocy i udzielenia wsparcia w danym temacie.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od wielu lat...
Od wielu lat posiadam tam konto. Mam do nich zaufanie.

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontakt i...
Szybki kontakt i błyskawiczna odpowiedź.

Klient_LJcK

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank jest w...
Bank jest w porządku, jednak obsługa produktów wyróżnia się dużymi cenami. Niestety! Cała reszta funkcjonuje bardzo dobrze.

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Archaiczne podejście do...
Archaiczne podejście do klienta. Przestrzaszei zabiedzieni pracownicy.

Łukasz_258

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mam u nich...
Mam u nich konto od samego początku i nigdy nie zmieniałam tej relacji , mam też Kartę Kredytową i nigdy nie zdarzyła się sytuacja zaburzająca relację z tym bankiem. Gdy potrzebowałam "nagle" gotówki, zawsze był to pewny bank. Ktoś może powiedzieć "przyzwyczajenie druga naturą człowieka", ale jeśli przyzwyczajenie nie dostarcza negatywnych odczuć, jeśli przyzwyczajenie daje poczucie pewności w zakresie przypisanych relacji to nie warto zmieniać przyzwyczajenia

DORA_1

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przez częsta rotację...
Przez częsta rotację pracowników w oddziałach panuje chaos informacyjny. Obsługa jest powolna, a doradcy potrafią wprowadzić w błąd. Plus za stosunkowo tanie konta

Pamela_3

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystałam z infolinii...
Korzystałam z infolinii PKO BP - uzyskałam odpowiedzi na wszystkie zadane pytania, konsultant w miły i kulturalny sposób, a do tego sprawnie rozwiązał wszystkie problemy, jakie zgłosiłam w związku z instalacją aplikacji IKO na nowym smartfonie. Ponadto korzystałam z usług PKO BP związanych z kredytem hipotecznym. Pracownik zawsze był dostępny o umówionej godzinie, spotkanie przebiegało w spokojniej atmosferze, uzyskałam odpowiedzi na wszystkie

Kamizi94

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
PKO BP, ogólnie...
PKO BP, ogólnie obsługa jest w porządku, jednak jako Bank dla Firm nie mogę polecic, ponieważ zbyt dużo ograniczdń - przelewy expres tylko 3000, w dni wolne nie dokonasz wymiany waluty w kantorze on-line co dla Firm jest uciążliwe.

AnnaWitwicka_jtSs

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w tym banku jest bardzo dobra i profesjonalna. Do każdego klienta podchodzą indywidualnie.

Klient_vnFTl

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank jest nieco...
Bank jest nieco mało nowoczesny w porównaniu z innymi, ale obsługa jest na wysokim poziomie, z wysoką kulturą. Zasady i regulaminy przejrzyste. Nie ma żadnego wprowadzania klienta w błąd, jak w innych bankach.

Klient_5BdPR

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze rzetelnie podchodzą...
Zawsze rzetelnie podchodzą do klienta. Wszystkie sprawy klienta są wykonywane terminowo

Klient_xdu4

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Prosta obsługa konta...
Prosta obsługa konta internetowego

Klient_AldPx

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W pełni profesjonalna...
W pełni profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta. Od Bankowości do Ubezpieczeń zostałem "uzbrojony".

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mimo, że wiele...
Mimo, że wiele lat korzystałam z usług PKO, muszę z żalem przyznać że jestem rozczarowana obsługą. W ciagu zaledwie miesiąca pokazali się z najgorszej strony na każdym etapie - wprowadzanie przez pracownika w błąd, odsyłanie z kwitkiem, zamykanie placówki przed twarzą, bezzasadne blokowanie konta a do tego ZAMKNIĘCIE konta na którym były spore środki. I wielkie problemy żeby to odkręcić. Żegnam się z Państwem na stałe - niestety.

Klientka_wro

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zbyt wysokie koszty...
Zbyt wysokie koszty utrzymania konta, inne banki oferują wszystko za 0zł

madziulkak9

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dużo dostępnych usług,...
Dużo dostępnych usług, zbyt mała elastyczność w stosunku do potrzeb i oczekiwań klienta, zwłaszcza do klienta wieloletniego.

Ewa_1148

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

PKO BP

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKO BP?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?