PKO BP

(4.05)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2428 z 3485)

Jestem wieloletnim klientem...
Jestem wieloletnim klientem i nie wyobrażam sobie planowania własnych wydatków bez tego banku. Polecam!

Klient_JCZtY

13.05.2025

Placówka

Katowice, ul. Barlickiego 5

Nie zgadzam się (0)
Dostałam telefon od...
Dostałam telefon od przesympatycznej Pani z propozycją pożyczyki gotówkowej, została przedstawiona w sposób profesjonalny oraz jasny, zostałam zaproszona na rozmowę w celu lepszego przedstawienia oferty oraz wyliczeń.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym banku jest na wysokim poziomy. Z przyjemnością rozwiązali problem który powstał w aplikacji mobilnej, doradzili jak lepiej się korzystać z aplikacji. Samo pomieszczenie też było dobrze wysprzątane, żadnych śmieci lub brudu nie zauważyłem. Bardzo polecam

Placówka

Kraków, Dobrego Pasterza 67

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w oddziale PKO BP przebiegła bardzo sprawnie. Już na wejściu zostałem przywitany przez pracownika, który skierował mnie do odpowiedniego stanowiska. Konsultantka była profesjonalna i życzliwa, dokładnie wytłumaczyła mi warunki otwarcia konta i odpowiedziała na wszystkie pytania bez pośpiechu. Obsługa zajęła około 15 minut, co uważam za bardzo dobry wynik. Oddział był czysty, dobrze oznakowany i nowocześnie urządzony. Cenię sobie też szeroką ofertę banku, w tym dostępność usług online.

Klient_9zXuR

05.05.2025

Placówka

Giżycko, Plac Grunwaldzki 11

Nie zgadzam się (0)
Placówka banku czysta...
Placówka banku czysta i schludna. Bardzo jasny system rejestracji wyzyt. Pracownicy pomocni i profesjonalni.

Klient_5Txko

05.05.2025

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 100/102

Nie zgadzam się (0)
Placówka banku czysta...
Placówka banku czysta i schludna. Bardzo jasny system rejestracji wyzyt. Pracownicy pomocni i profesjonalni.

Klient_5Txko

05.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi w placówce banku PKO BP. Pracownik był uprzejmy, kompetentny i chętnie pomógł mi założyć nową lokatę. Wszystkie formalności załatwiłem szybko i sprawnie, a dodatkowo mogłem liczyć na profesjonalne doradztwo. Zdecydowanie polecam tę placówkę wszystkim, którzy cenią sobie wysoką jakość obsługi i indywidualne podejście do klienta.

Klient_VOooR

26.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła, profesjonalna...
Bardzo miła, profesjonalna obsługa. Ogromne chęci pomocy przy zakładaniu aplikacji oraz duża wiedza w dalszych krokach związanych z prowadzeniem konta.

Klient_Mmygt

16.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jako duży i...
Jako duży i ugruntowany bank w Polsce, PKO BP ma zarówno swoje mocne, jak i słabsze strony, co jest typowe dla tak rozległej instytucji finansowej. Pozytywnie można ocenić: * Rozbudowaną sieć oddziałów i bankomatów: Dostępność usług jest wysoka w całym kraju. * Szeroką gamę produktów i usług: Oferta obejmuje konta osobiste, oszczędnościowe, kredyty, inwestycje i wiele innych. * Ugruntowaną pozycję na rynku: Jest to stabilna i wiarygodna instytucja. * Rozwijające się usługi cyfrowe: Aplikacja mobilna i bankowość internetowa są stale ulepszane. Z drugiej strony, można wskazać na: * Potencjalnie mniej konkurencyjne oprocentowanie: W porównaniu z mniejszymi bankami lub ofertami online. * Czasami złożone procedury: Biurokracja może być bardziej odczuwalna. * Opinie o obsłudze klienta: Te bywają różne i zależą od konkretnego oddziału czy konsultanta. Ogólnie rzecz biorąc, PKO BP jest solidnym wyborem dla wielu klientów, szczególnie ceniących sobie stabilność i szeroki dostęp do usług stacjonarnych. Jednak osoby poszukujące najwyższego oprocentowania oszczędności czy preferujące w pełni cyfrową obsługę mogą rozważyć inne opcje.

Weronika.hendel

15.04.2025

Placówka

Stargard Szczeciński, Wyszyńskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam oddział banku...
Odwiedziłam oddział banku PKO BP z zamiarem założenia konta osobistego i niestety nie jestem do końca zadowolona z obsługi. Mimo że placówka była czysta i dobrze zorganizowana, czas oczekiwania był bardzo długi – spędziłam w kolejce prawie 40 minut. Sama rozmowa z doradcą przebiegła dość chłodno. Pracownica była poprawna, ale sprawiała wrażenie zniecierpliwionej i niezbyt zaangażowanej – brakowało mi dokładniejszego wyjaśnienia oferty i realnego doradztwa. Liczyłam na bardziej profesjonalne i przyjazne podejście przy zakładaniu konta.

Martxkox

07.04.2025

Placówka

Grudziądz, Podhalańska 11

Nie zgadzam się (0)
"Odwiedziłam oddział w...
"Odwiedziłam oddział w Legionowie w celu założenia konta. Obsługa była bardzo profesjonalna – doradca szczegółowo wyjaśnił wszystkie warunki i zaproponował najlepszą opcję dopasowaną do moich potrzeb. Czas oczekiwania był krótki, a sam oddział czysty i dobrze zorganizowany. Podobało mi się, że pracownik dbał o moje komfortowe zrozumienie oferty, nie naciskając na dodatkowe produkty. Polecam!"

Klient_zvPCq

12.03.2025

Placówka

Legionowo, Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest na...
Obsługa jest na odpowiednim poziomie, ale zbyt mała ilośc konslutantów do ilości klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

06.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z tego...
Korzystam z tego banku jestem zadowolony

Klient_nbMc2

05.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
zakładając nowe konto...
zakładając nowe konto bankowe dałam swój dowód osobisty, zostało błednie przepisane moje drugie imię - aktualnie jest problem aby to rozwiązac ze strony banku, uważają że nie mogą nic z tym błedem zrobić

JulkaWirkus_2Jla

22.02.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nieprecyzyjna oraz nieskierowaną...
Nieprecyzyjna oraz nieskierowaną indywidualną ofertą w kwestii interesanta, brak konkretnego zainteresowania oraz na siłę „odganianie” interesanta z miejsca. Długi czas oczekiwania

Klient_MhW1W

19.02.2025

Placówka

Słupsk, 11 Listopada 2

Nie zgadzam się (0)
Niska jakość obsługi,...
Niska jakość obsługi, długi czas oczekiwania, nie precyzyjne oraz niesprecyzowana pomoc w kierunku indywidualnych potrzeb klienckich, brak kreacji komfortu w miejscu

Klient_MhW1W

19.02.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pani Beata z...
Pani Beata z oddziału PKO BP w Tarnobrzegu to niezwykle profesjonalna i kompetentna doradczyni kredytowa. Dzięki jej zaangażowaniu i wiedzy proces uzyskania kredytu przebiega sprawnie i bez stresu. Indywidualne podejście do klienta, jasne wyjaśnienia i cierpliwość to cechy, które wyróżniają Panią Beatę. Pomaga znaleźć najlepsze rozwiązania finansowe, dostosowane do potrzeb i możliwości. Serdecznie polecam współpracę z Panią Beatą każdemu, kto szuka rzetelnego doradcy w zakresie kredytów!

Placówka

Tarnobrzeg, Sienkiewicza 55

Nie zgadzam się (0)
profesjonalna obsługa
profesjonalna obsługa

ARTUR_196

07.02.2025

Placówka

Kamienna Góra, aleja Wojska Polskiego 3/5

Nie zgadzam się (0)
W dniu 16/01/202...
W dniu 16/01/202 roku dokonywałem wpłaty na konto osobiste w PKO BP. po dotarciu do oddziału w Kamiennej Górze doradca zaprosił mnie do swojego stanowiska obsługi. Po okazaniu dowodu osobistego przystąpił do realizacji transakcji. Szybko sprawnie i z uśmiechem na twarzy. Placówka czysta podłoga dobre oświetlenie wewnątrz łagodne kolory na ścianach.

ARTUR_196

21.01.2025

Placówka

Kamienna Góra, aleja Wojska Polskiego 3/5

Nie zgadzam się (0)
Moja karta została...
Moja karta została zablokowana, utrudniony kontakt z obsługą... musiałam osobiście stawić się w oddziale

Klient_qusSc

21.01.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

PKO BP

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKO BP?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jestem wieloletnim klientem...
Jestem wieloletnim klientem i nie wyobrażam sobie planowania własnych wydatków bez tego banku. Polecam!