PKO BP

(4.06)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2438 z 3511)

Jestem klientem tego...
Jestem klientem tego oddziału, zarówno indywidualnym, jak i firmowym, od ponad 3 lat. Ostatnio próbowałem wypłacić dolary i poprosiłem o wydanie ich w banknotach nowego wzoru. Bank stanowczo odmówił. Poprosiłem o rozmowę z kierowniczką i wyjaśniłem, że wyjeżdżam do Azji, gdzie starsze banknoty często nie są akceptowane. Kierowniczka zignorowała mój problem i nie wyszła mi naprzeciw. W efekcie nie otrzymałem żadnej pomocy.

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 74

Nie zgadzam się (0)
Polecam
Polecam

zarejestrowany-uzytkownik

29.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecam
Polecam

zarejestrowany-uzytkownik

29.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko ok, oprócz...
Wszystko ok, oprócz jednorazowego zawieszenia się systemu autoryzacji w placówce przy Traugutta w Radomiu.

Jarosław_570

28.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wystawiam taką ocenę...
Wystawiam taką ocenę ponieważ jak byłam pytać i zdolność kredytową to pani policzyła nie to co miała i dopiero jak byłam w domu zadzwonili że zaszła pomyłka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fajny ten bank,...
Fajny ten bank, taki nie za prosty w obsłudze. Najpierw czekam w nieskończoność na infolinii, potem rozmawiam przez 10 minut z konsultantem, a i tak finalnie muszę iść do oddziału, bo nie można załatwić prostej rzeczy przez telefon. Nie po to otworzyłam konto online żeby teraz latać po oddziałach i stać w kilometrowych kolejkach....

Poziomk@

25.07.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Otwieranie konta on...
Otwieranie konta on line jaki najbardziej ok. Niestety aktywacja samej aplikacji nie poszła już tak szybko, a skontaktowanie się na infolinii z obsługą banku graniczy z cudem. Dopiero kolejnego dnia ktoś do mnie zadzwonił z banku i zaoferował pomoc, której już nie potrzebowałam, bo poradziłam sobie sama.....

Poziomk@

18.07.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pani odebrała telefon,...
Pani odebrała telefon, przywitała się oraz przedstawiłam, zapytałam się odnośnie wypłaty PPK jak mogę to zrobić, Pani wytłumaczyła mi, że przez internet logując się do banku bądź w placówce, następnie zapytałam się o czas trwania wypłaty, również dostałam na nią odpowiedź. Po otrzymaniu odpowiedzi w grzeczny i miły sposób pożegnałyśmy się.

Klient_JcIki

09.07.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wspalaniala pomoc podczas...
Wspalaniala pomoc podczas problemu z logowaniem do aplikacji banku. Pani uprzejma, przemila i bardzo kompetentna. Polecam z całego serca

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
PKO BP to...
PKO BP to solidny i znany bank z długą tradycją. Oferuje szeroki zakres usług – od kont osobistych po kredyty i inwestycje. Aplikacja mobilna działa sprawnie, a bankowość internetowa jest przejrzysta i łatwa w obsłudze. Obsługa w oddziałach zazwyczaj jest pomocna, choć czasami trzeba trochę poczekać. Cenię sobie stabilność i poczucie bezpieczeństwa, jakie daje ten bank. Dla osób, które szukają zaufanej instytucji finansowej, PKO BP to dobre rozwiązanie.

Ruslan690

11.06.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem wieloletnim klientem...
Jestem wieloletnim klientem i nie wyobrażam sobie planowania własnych wydatków bez tego banku. Polecam!

Klient_JCZtY

13.05.2025

Placówka

Katowice, ul. Barlickiego 5

Nie zgadzam się (0)
Dostałam telefon od...
Dostałam telefon od przesympatycznej Pani z propozycją pożyczyki gotówkowej, została przedstawiona w sposób profesjonalny oraz jasny, zostałam zaproszona na rozmowę w celu lepszego przedstawienia oferty oraz wyliczeń.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym banku jest na wysokim poziomy. Z przyjemnością rozwiązali problem który powstał w aplikacji mobilnej, doradzili jak lepiej się korzystać z aplikacji. Samo pomieszczenie też było dobrze wysprzątane, żadnych śmieci lub brudu nie zauważyłem. Bardzo polecam

Placówka

Kraków, Dobrego Pasterza 67

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w oddziale PKO BP przebiegła bardzo sprawnie. Już na wejściu zostałem przywitany przez pracownika, który skierował mnie do odpowiedniego stanowiska. Konsultantka była profesjonalna i życzliwa, dokładnie wytłumaczyła mi warunki otwarcia konta i odpowiedziała na wszystkie pytania bez pośpiechu. Obsługa zajęła około 15 minut, co uważam za bardzo dobry wynik. Oddział był czysty, dobrze oznakowany i nowocześnie urządzony. Cenię sobie też szeroką ofertę banku, w tym dostępność usług online.

Klient_9zXuR

05.05.2025

Placówka

Giżycko, Plac Grunwaldzki 11

Nie zgadzam się (0)
Placówka banku czysta...
Placówka banku czysta i schludna. Bardzo jasny system rejestracji wyzyt. Pracownicy pomocni i profesjonalni.

Klient_5Txko

05.05.2025

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 100/102

Nie zgadzam się (0)
Placówka banku czysta...
Placówka banku czysta i schludna. Bardzo jasny system rejestracji wyzyt. Pracownicy pomocni i profesjonalni.

Klient_5Txko

05.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi w placówce banku PKO BP. Pracownik był uprzejmy, kompetentny i chętnie pomógł mi założyć nową lokatę. Wszystkie formalności załatwiłem szybko i sprawnie, a dodatkowo mogłem liczyć na profesjonalne doradztwo. Zdecydowanie polecam tę placówkę wszystkim, którzy cenią sobie wysoką jakość obsługi i indywidualne podejście do klienta.

Klient_VOooR

26.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła, profesjonalna...
Bardzo miła, profesjonalna obsługa. Ogromne chęci pomocy przy zakładaniu aplikacji oraz duża wiedza w dalszych krokach związanych z prowadzeniem konta.

Klient_Mmygt

16.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jako duży i...
Jako duży i ugruntowany bank w Polsce, PKO BP ma zarówno swoje mocne, jak i słabsze strony, co jest typowe dla tak rozległej instytucji finansowej. Pozytywnie można ocenić: * Rozbudowaną sieć oddziałów i bankomatów: Dostępność usług jest wysoka w całym kraju. * Szeroką gamę produktów i usług: Oferta obejmuje konta osobiste, oszczędnościowe, kredyty, inwestycje i wiele innych. * Ugruntowaną pozycję na rynku: Jest to stabilna i wiarygodna instytucja. * Rozwijające się usługi cyfrowe: Aplikacja mobilna i bankowość internetowa są stale ulepszane. Z drugiej strony, można wskazać na: * Potencjalnie mniej konkurencyjne oprocentowanie: W porównaniu z mniejszymi bankami lub ofertami online. * Czasami złożone procedury: Biurokracja może być bardziej odczuwalna. * Opinie o obsłudze klienta: Te bywają różne i zależą od konkretnego oddziału czy konsultanta. Ogólnie rzecz biorąc, PKO BP jest solidnym wyborem dla wielu klientów, szczególnie ceniących sobie stabilność i szeroki dostęp do usług stacjonarnych. Jednak osoby poszukujące najwyższego oprocentowania oszczędności czy preferujące w pełni cyfrową obsługę mogą rozważyć inne opcje.

Weronika.hendel

15.04.2025

Placówka

Stargard Szczeciński, Wyszyńskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam oddział banku...
Odwiedziłam oddział banku PKO BP z zamiarem założenia konta osobistego i niestety nie jestem do końca zadowolona z obsługi. Mimo że placówka była czysta i dobrze zorganizowana, czas oczekiwania był bardzo długi – spędziłam w kolejce prawie 40 minut. Sama rozmowa z doradcą przebiegła dość chłodno. Pracownica była poprawna, ale sprawiała wrażenie zniecierpliwionej i niezbyt zaangażowanej – brakowało mi dokładniejszego wyjaśnienia oferty i realnego doradztwa. Liczyłam na bardziej profesjonalne i przyjazne podejście przy zakładaniu konta.

Martxkox

07.04.2025

Placówka

Grudziądz, Podhalańska 11

Nie zgadzam się (0)

PKO BP

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKO BP?

Ktoś 22 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?