PKO BP

(4.17)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2191 z 2929)

Najgorzy bank.
Najgorzy bank.

Klient_LkuO

10.08.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa Klienta na...
Obsługa Klienta na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy banku bardzo kompetentni , uprzejmi i cierpliwi. W jasny sposób wszystko tłumaczą. Sama oferta banku bardzo satysfakcjonująca.

Klient_RCoUr

16.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Świetna, szybka i...
Świetna, szybka i fachowa obsluga, przejrzysta aplikacja IKO. Polecam.

jagusia0309

01.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna, szybka i...
Profesjonalna, szybka i fachowa obsluga. Przejrzysta aplikacja IKO. Polecam.

jagusia0309

01.07.2022

Placówka

Szczecinek, Boh. Warszawy 31-35

Nie zgadzam się (0)
Bank w który...
Bank w który są wiecznie kolejki spowodowane niewystarczająca ilością doradcow obsługujących klienta .Panie bardzo miłe i pomocne ;jednak pół godzinna pogawędki że starsza Panią o pogodzie ,zdrowiu i kulinarnych wypiekach to już duża przesada. Placówka czysta .Mało miejsc siedzących w poczekalni .

Klient_Eca4

17.04.2022

Placówka

Warszawa, plac Przymierza 5

Nie zgadzam się (0)
Duże kolejki, obsługa...
Duże kolejki, obsługa sklepu nie zna się na swojej pracy, odsyłają do innego banku

Klient_Szymon

16.04.2022

Placówka

Poznań, Os. Bolesława Śmiałego 121

Nie zgadzam się (0)
Data: 08.03.2022, godzina...
Data: 08.03.2022, godzina po 13.00. PKO BP, oddział 10 w Toruniu, ulica Wyszyńskiego 6, 87-100 Toruń. Wizyta w celu wypłacenia pieniędzy oraz uzyskaniu informacji co do możliwości oszczędzania mniejszych ok 200-500 zł/m-c, systematycznych kwot. Otwarte 3 z 6 stanowisk. Czysto. Jedynie kanapy dla klientów (siedziska) wymagają odświeżenia. Kolejka bez biletów. Czas oczekiwania jako 3 osoba w kolejce to 20 minut. Obsługa na stanowisku przyjmującym: biała wyprasowana bluzka, marynarka i spódnica z jednego kompletu, czarne, niewyblakłe kolory. Drobiazgi: zegarek, kolczyki pasujące do stroju, paznokcie zadbane, kolor naturalny, dłonie zadbane. Włosy: upięte w kok, zadbane. Twarz: makijaż dzienny, niewulgarny, kolory stonowane. Pracownik w wieku dojrzałym. Biurko: monitor, klawiatura, drukarka, 2 długopisy. Po prawej stronie pracownika, za monitorem (widoczne tylko po nachyleniu się w stronę pracownika) kubek, plik kartek, klucze, komórka. Miedzy klientem a pracownikiem wisząca pleksa, istniała możliwość podawania dokumentów. Pracownik nie miał maseczki. Pracownik wskazał krzesło i poprosił o zajęcie miejsca. Na siedząco przedstawił się. Zapytał w czym może pomóc. Poinformowałam, że chcę wypłacić pieniądze i otrzymać informacje co do sposobów oszczędzania małych kwot. Pracownik poinformował, że wypłata z kasy zostały ograniczone do kwoty 5000,00zł, ale bankomaty nie mają ograniczeń, ewentualnie należy zwiększyć limit wypłat z bankomatu. Długi czas oczekiwania na wprowadzenie zleceń. Kilkukrotnie otrzymałam informację i przeprosiny, że jest to wina systemu. Pracownik panował nad sytuacją, nie zauważyłam oznak zakłopotania, złości, z powodu długiego czasu pracy systemu. Po wydrukowaniu dokumentów do podpisu, zostałam poinformowana o tym, by podpis był zgodny ze wzorem złożonego podpisu. Podpis został sprawdzony. poprosiłam o wypłatę w banknotach 500zł. Wypłata pieniędzy została wykonana w banknotach 100zł, większych nominałów nie było na stanie banku. Informacja o oszczędzaniu. Informacja od pracownika była bardzo krótka. Nie ma możliwości oszczędzania comiesięcznych małych kwota (100-500) bez udziału w fundusze inwestycyjne. Po zadaniu dwóch pytań o czas takich inwestycji i czy są można ustawić zlecenie stałe, nie otrzymałam żadnej ulotki, informacji o tych możliwościach oszczędzania. Ogólna ocena obsługi pracownika PKO BP oddz. 10 w Toruniu: dobra. Nie otrzymałam informacji o oszczędzaniu powiązanym z funduszami inwestycyjnymi. Pomimo 2 pytań nie zachęciłam pracownika do omówienia mi tematu, co mi się nie podobało, bo informacje musiałam uzyskać sama z różnych stron internetowych. Cenna i bardzo przydatna była podpowiedź o wypłacie gotówki w bankomacie (limit tylko określony w ustawieniach konta, który szybko można zmienić). Należy poprawić sprawność, szybkość działania systemu, wówczas czas oczekiwania w kolejce oraz przy stanowisku uległby zmniejszeniu.

Klient_pSm0

13.04.2022

Placówka

Toruń, Wyszyńskiego 6

Nie zgadzam się (0)
Polecam , czysta...
Polecam , czysta placówka , małe kolejki a obsługa profesjonalna i sympatyczna

Klient_Bzm1

02.04.2022

Placówka

Wałbrzych, Wieniawskiego 70

Nie zgadzam się (0)
Potrzebowałam szybkiej pomocy...
Potrzebowałam szybkiej pomocy z banku dlatego tez zadzwoniłam na całodobową infolinię. Oczywiście z początku rozmowa przebiegała z botem, ale szybko zostałam przełączona do "żywego" konsultanta. Musiałam odczekać w kolejce na połączenie i tutaj trochę sobie poczekałam, bo około 8 minut (już myślałam, że się nie połączę) ale też było po 19 stąd może wzmożony ruch a mniej konsultantów na lini. Trafiła mi się przesympatyczna Pani, która bardzo szybko mi pomogła. Rozłączyłam się zadowolona i usatysfakcjonowana.

Klient_WvI9

17.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo rzadko wybieram...
Bardzo rzadko wybieram telefoniczną formę kontaktu, jeżeli coś mogę zrobić przez aplikację lub internet to wykorzystuję te metody, jednak miałam (mam) problem z wyciągami bankowymi, który mimo możliwości rozwiązania go przez stronę okazał się "nierozwiązywalny" - mimo wykonywania operacji nic się nie zmieniało. Kontakt z infolinią (pomimo miłych Pań po drugiej stronie słuchawki) nic nie zmienił, problem wciąż wisi nierozwiązany, a od Banku mimo zapewnień nie mam żadnego kontaktu. Efektem telefonicznych konsultacji były starty papierowych wyciągów bankowych wrzucanych do mojej skrzynki przez kolejny miesiąc.

Klient_VnlN

17.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry, moim zdaniem...
Dzień dobry, moim zdaniem bank godny polecenia, bardzo przyjazna aplikacja. Troszkę do poprawy kontakt z klientem, ponieważ ostatnio nie mogłem się połączyć poprzez aplikacje z konsultantem, a nawet jeśli się połączyłem miałem opcje do wyboru, które w ogóle nie zapewniały żadnej pomocy i łączyło z boot'em.

Klient_K5bz

16.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetna, fachowa obsługa...
Świetna, fachowa obsługa klienta. Po wejściu do banku jest się witanym miłym uśmiechem. Niestety czas oczekiwania pozostawia wiele do życzenia! Trzeba uzbroić się w cierpliwość. Z parkingiem również bywa problem. Poza tym wszystko w porządku.

Niezweryfikowany Klient_5363

06.03.2022

Placówka

Jasło, Stanisława Staszica 23

Nie zgadzam się (0)
W placówce miła...
W placówce miła sympatyczna obsługa, czysto, schludnie i bezpiecznie odnosnie COVID 19.

Klient_qqn6

01.03.2022

Placówka

Komorniki, S. Staszica 16

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze wspominam...
Bardzo dobrze wspominam wizytę, obsługa super, bezproblemowo założyłem konto

Niezweryfikowany Klient_4tGS

03.02.2022

Placówka

Bielsko-Biała, 11 Listopada 15

Nie zgadzam się (0)
Obsługa może być,...
Obsługa może być, natomiast bardzo długo się czeka.

Niezweryfikowany Klient_bCJ6

18.01.2022

Placówka

Drawsko Pomorskie, Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Słaba obsługa
Słaba obsługa

Klient_6FmM

18.01.2022

Placówka

Puck, ul. plac Obrońców Wybrzeża 10

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, szybkie...
Miła obsługa, szybkie i sprawne działanie dla dobra klienta, kompleksowe załatwianie spraw i rozwiązywanie problemów.

Niezweryfikowany Klient_Gcye

15.01.2022

Placówka

Starogard Gdański, Hallera 13

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa pełen profesjonalizm, doradztwo i możliwość umówienia się na dowolny termin z załatwieniem sprawy. Doradczynie uśmiechnięte i dowcipne co odstresowuje klienta.

Krzysztof_1888

13.01.2022

Placówka

Słupsk, ul. Banacha

Nie zgadzam się (0)
Miła życzliwa obsluga
Miła życzliwa obsluga

Niezweryfikowany Klient_mIQn

11.01.2022

Placówka

Zakopane, Krupówki 71

Nie zgadzam się (0)
Miła, kompetentna obsługa....
Miła, kompetentna obsługa. Wyczerpujące odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Brak nachalności w proponowaniu produktów firmy.

GABI_5

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

PKO BP

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKO BP?

Ktoś 6 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo źle.
Bardzo źle.
Zgadzasz się?