Bel-Pol

(4.12)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (70 z 204)

Pan, który podszedł...
Pan, który podszedł do mnie po moim wejściu do sklepu był bardzo miły. Zostałam zapytana o to w jakim celu przyszłam do sklepu, jaki mam budżet. Została mi przestawiona pełna wycena, oraz szeroki wybór dat, w których mogę zamówić wymiary, oraz montaż drzwi. Pan przedstawił mi wiele opcji do wyboru, pokazał jak działają poszczególne modele. Z czystym sumieniem mogę polecić tę placówkę

Klient_lVt26

02.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży asortyment...
Bardzo duży asortyment podłóg i drzwi. Wysoka jakość i różnorodność produktów i cen. Obsługa rewelacyjna

Klient_jyUT

01.10.2024

Placówka

Legnica, ul. Schumana 11

Nie zgadzam się (0)
W salonie w...
W salonie w Trzebini polecam serdecznie pełen profesjonalizm bezpłatna wycena doradztwo i kompetencja. Kupisz tam wszystko do nowego jak i remontowanego domu czy mieszkania.

Agnieszka_3324

08.07.2024

Placówka

Trzebinia, Kościuszki 31

Nie zgadzam się (0)
Zmuszona jestem do...
Zmuszona jestem do wystawienia negatywnego komentarza. Jestem rozczarowana działaniem i obsługa klienta. Zamawiałam drzwi na allegro przez oficjalnego sprzedawcę. Kupiłam drzwi ukryte Sara Eco, zależało mi na drzwiach z sama klamka i wycięciem wentylacyjnym. Kontaktowałam się że sklepem, aby napewno kupić poprawne, dostałam informację, że jeżeli kupie drzwi łazienkowe dostawa będzie w przeciągu kilku dni, natomiast jeśli zwykle drzwi z dodatkowa wentyalcja muszę zakupić ja na dodatkowej aukcji i dostawa bedzie wydłużona bo muszą specjalnie dla mnie te drzwi zrobić. Rozumiem i zaakceptowałam sytuację, że czas oczekiwania to 6 tyg. Jakie było moje rozczarowanie gdy po tym czasie otrzymałam po pierwsze uszkodzone drzwi na rogach, a po drugie zwykle drzwi łazienkowe, które informowano mnie, że mogą być wysłane natychmiast. Po złożeniu sporu na allegro, reklamacja została uwzględniona, po 7 tyg (gdzie w miedzy czasie musiałam się upominać o moje nowe skrzydło drzwiowe) w końcu dostałam informację że drzwi zostały już wysłane i dostarczone, niestety wysyłka była nie do mnie i wprowadzono mnie w błąd. Po mojej wiadomości dostałam kolejny numer śledzenia, gdzie była dopiero informacja, że paczka została dopiero nadana. Po prawie 4 miesiącach od zamówienia otrzymałam prawidłowe skrzydło, ale niestety znowu uszkodzone były rogi. Gdy napisałam o ponownym uszkodzeniu drzwi i informacji z rada zmiany dostawcy lub lepszego zabezpieczania paczek. I mimo że napisałam, że nie będę już reklamować towaru ponieważ już i tak budowa została wstrzymana na tak długi okres, nie dostałam żadnej wiadomości zwrotnej z przeprosinami. Spodziewałam się lepszego towaru i obsługi po takiej firmie. Były to moje pierwsze i ostatnie drzwi zakupione u Państwa. PS: Zapomniałam dodać że tak zachwalany zamek, był wkręcony krzywo i w nie oczyszczony otwór.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Firma godna polecenia!...
Firma godna polecenia! Profesjonalne podejście do klienta, bardzo miła i rzetelna obsługa. Fachowe doradztwo.

Klient_aGgNN

26.05.2024

Placówka

Legnica, ul. Schumana 11

Nie zgadzam się (0)
Podłogi dla każdego
Podłogi dla każdego

MartaRz

19.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bel Pol port...
Bel Pol port Łódź, Zakupione niezniszczalne z trzydziesto letnią gwarancją panele hybrydowe quick step. W niezamieszkanym jeszcze domu z ktrego nie korzystamy, pojawiły się rysy. Reklamacji nie uwzglednionostwirdzili uszkodzenia mechaniczne. Żenada a tak polecali ze nadają sie do obiektow publicznych... Szkoda słów.

Placówka

Łódź, ul. Pabianicka

Nie zgadzam się (0)
Dobra, rzetelna obsługa....
Dobra, rzetelna obsługa. Szeroki wybór produktów i ciekawe rozwiązania. Ceny OK.

Klientka_wro

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W salonie panował...
W salonie panował porządek i było czysto. Ekspozycja produktów była estetyczna i czytelnie oznaczona. Doradca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę, prawidłowo rozpoznał moje potrzeby zakupowe i zaproponował odpowiednie produkty. Sprzedawca sam zaproponował stworzenie wyceny, poczęstował mnie ciastem, zachęcił do usług pomiaru i montażu. Doradca był uprzejmy i kompetentny. Pracownik posiadał wiedzę na temat sprzedawanych produktów i chętnie dzielił się nią ze mną. Z przyjemnością odwiedzę salon ponownie i polecę go rodzinie i znajomym.

Paweł_1542

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa, zawsze pomocna przy wyborze produktów.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W salonie panował...
W salonie panował porządek i było czysto. Ekspozycja produktów była estetyczna i czytelnie oznaczona. Doradca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę, prawidłowo rozpoznał moje potrzeby zakupowe i zaproponował odpowiednie produkty. Sprzedawca sam zaproponował stworzenie wyceny, poczęstował mnie ciastem, zachęcił do usług pomiaru i montażu. Doradca był uprzejmy i kompetentny. Pracownik posiadał wiedzę na temat sprzedawanych produktów i chętnie dzielił się nią ze mną. Z przyjemnością odwiedzę salon ponownie i polecę go rodzinie i znajomym.

Paweł_1542

30.12.2023

Placówka

Białystok, Choroszczańska 24

Nie zgadzam się (0)
Bel-Pol Gdynia Nie polecam…...
Bel-Pol Gdynia Nie polecam… kupowaliśmy drzwi wejściowe do mieszkania (firmy Gerda wraz z usługą montażu), w oddziale w Gdyni na ulicy Molskiej. Po wstawieniu drzwi okazały się 4 centymetry za krótkie. Na żadnym z kroków, nikt w tej firmie nie sprawdził, czy zamówiony towar zgadza się dokumentacją. Starych drzwi też nie można było wstawić, gdyż była wymieniona ościeżnica. Poza zwykłą reklamacją, na żadną pomoc ze strony pracowników Bel-Polu nie można było liczyć. Po odczekaniu standardowego czasu na realizację zamówienia dostaliśmy nowe drzwi. Trochę ciężko się domykały, ale według monterów po około miesiącu miała się wyrobić uszczelka i wszystko miało być w porządku. Wyrabia się już ok. 9-ty miesiąc i bez jakiejś dodatkowej regulacji raczej nie da rady. Przy dodatkowych kosztach (dowóz, wniesienie, montaż itd.) wynoszących ponad 1500 zł, liczyłem na trochę większe zaangażowanie pracowników firmy Bel-Pol.

Ar.Cz.

24.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przed placówka i...
Przed placówka i w środku czysto. Czas oczekiwania około 5 minut, jednak doradca sam nie podszedł, musiałam go poprosić. Sprzedawca odpowiedział na wszystkie moje pytania, polecał różne rozwiązania, miał duża wiedzę na temat produktów. Nie otrzymałam jednak wyceny. Sprzedawca poinformował mnie, że wycenę otrzymam dopiero po pomiarze, na który trzeba się umówić i za który zapłacić.

mmarta1010

11.10.2023

Placówka

Wodzisław śląski, Rybnicka 48

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

NickName348

23.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa klienta
Miła obsługa klienta

Jolanta_631

23.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze zaopatrzone...
Bardzo dobrze zaopatrzone sklepy

Klient_GFVce

23.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne doradztwo
Profesjonalne doradztwo

MartaRz

22.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Odwiedziłam sklep w...
Odwiedziłam sklep w celu zamówienia drzwi wejściowych do domu. Przyjemna obsługa, ciekawy asortyment, dobra jakość produktów. Nieco długi czas oczekiwania na zamówienie, ale mi akurat się nie spieszyło. .

Marta_86pl

19.09.2023

Placówka

Bielany Wrocławskie, Czekoladowa 20

Nie zgadzam się (0)
Zamówiliśmy drzwi dwuskrzydłowe...
Zamówiliśmy drzwi dwuskrzydłowe z ukrytą ościeżnicą z montażem w październiku 2022 roku, z terminem realizacji do grudnia 2022 roku. Ostatecznie zamówienie zostało zrealizowane dopiero w czerwcu 2023 roku, czyli z półrocznym opóźnieniem. Podsumowując moje doświadczenia związane z zakupem drzwi: - Absolutny brak proaktywności ze strony działu obsługi klienta. Gdybym nie dzwonił i nie dopytywał o status zamówienia, możliwe, że do dzisiaj bym czekał na drzwi. - Firma Bel-Pol próbuje zrzucić część odpowiedzialności za odbiór towaru oraz składowanie na nieświadomych klientów – z ich strony jest to pewna oszczędność kosztów operacyjnych. Jednak na moim przykładzie widać, że jest to bardzo krótkowzroczne podejście, a osoba odpowiedzialna za ten pomysł powinna przynajmniej stracić premię. Jestem przekonany, że mój przypadek nie jest odosobniony i taki system generuje więcej kosztów dla organizacji niż oszczędności. - Niekompetentne ekipy montażowe – jakim cudem firma o takim zasięgu i doświadczeniu zatrudnia podwykonawców, którzy przy montażu futryny tracą 6 mm z pionu, tego nie jestem w stanie zrozumieć. Wystarczy przecież przyłożyć poziomicę w trakcie montażu. - Dział handlowy również pozostawia wiele do życzenia, włącznie z panem kierownikiem. Najprostsze problemy przerastają szeregowego handlowca, a trochę większe już kierownika. Kierowniczka regionalna (czy może ma inne stanowisko – w każdym razie przełożona poległego kierownika) musi osobiście sprawdzać, czy towar na magazynie nie został uszkodzony. To jest kabaret. - Brak realnej refleksji w związku z kardynalnymi błędami w obsłudze klienta. Według kierownika działają profesjonalnie i nie mają sobie nic do zarzucenia, a realizacja zamówienia przebiegała niemal książkowo. - Czas realizacji zamówienia, który początkowo wynosił niecałe dwa miesiące, wydłużył się do ośmiu. Ostatnie drzwi z zamówienia zostały zamontowane 6 miesięcy po terminie. A całą hisotrię w największym skrócie można przedstawić następująco: Realizacja zamówienia trwała 8 miesięcy. Trzykrotnie drzwi dwuskrzydłowe nie nadawały się do montażu, co oznaczało że trzykrotnie trzeba było zamawiać nowe skrzydła, za każdym razem czekając 5-6 tygodni na produkcję. Dwukrotnie przyjeżdżały uszkodzone – były to typowe uszkodzenia magazynowe spowodowane najprawdopodobniej przez magazynierów Bel-Pol. Raz przyjechały ze źle nawierconymi otworami – możliwe, że zostały źle zamówione, ale tego już nie jestem w stanie zweryfikować. Pierwszy montaż ukrytej futryny do drzwi dwuskrzydłowych został kolokwialnie mówiąc spieprzony – futryna nie była w pionie. Dodatkowo, górny profil futryny miał nawiercony otwór w niewłaściwym miejscu i jego również trzeba było zamówić od nowa, dołożyło to kolejne kilka tygodni do czasu realizacji. Ponowny montaż futryny również został spieprzony – montażyści nie położyli flizeliny na łączeniach, przez co w efekcie musiałem skuć ich wykończenie i wykonać je we własnym zakresie, abym uniknąć pęknięć w miejscu łączenia futryny ze ścianą. Zamówienie było obsługiwane w sumie przez 3 osoby, od handlowca, przez kierownika, do menedżerki. Handlowiec i kierownik nie podołali zadaniu realizacji zamówienia, które okazało się być problematyczne. Po zrealizowaniu zamówienia Bel-Pol zaproponował w ramach rekompensaty marne 6,5% rabatu. Według nich to, że zostawili mi tymczasowo te pierwsze uszkodzone drzwi, było już wystarczającą rekompensatą. I na koniec dostałem maila, żebym to ja przyjechał do sklepu podpisać papiery pod tym niby porozumieniem z rekompensatą. Po tej wiadomości dosłownie oniemiałem! Na koniec najlepsze. Zwracając kierownikowi uwagę w trakcie realizacji zamówienia i widząc brak jakiekolwiek proaktywności z ich strony, że takie podejście ewidentnie nie jest nastawione na klienta, usłyszałem, że według niego nie mają sobie nic do zarzucenia, cały proces realizacji zamówienia przebiega sprawnie i w jego ocenie profesjonalnie. LOL. Współczuję pracownikom, którzy w takim grajdołku muszą pracować. Potencjalnych klientów przestrzegam.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam Ostrów...
Nie polecam Ostrów Wielkopolski zwłaszcza pani z obsługi/ rodo. W żadnym sklepie jeszcze nigdy nie zostałam tak bezczelnie potraktowana. Oczywiście gdy zgłosiłam nieprawidłowości bo przy podpisywaniu było wszystko cacy. Porównałam cenę ostateczna z inną firma wychodzi praktycznie to samo. W bel pol wprowadzają w błąd odnośnie cen, dają tani panel ale cena niezbędnych dodatków typu podklad listwy itd. To kosmos jakiś najdroższe w mieście. Dają do podpisu jakieś dziwne kwity itd. Montaż też brzydki. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_h5Sce

22.04.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Bel-Pol

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bel-Pol?

Ktoś przed chwilą dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?