LIDL

(4.07)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4807 z 7271)

OK.
OK.

niezalogowany-uzytkownik

15.06.2022

Placówka

Otwock, Kraszewskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, krótkie...
Sklep czysty, krótkie kolejki

Klient_2Yb0Y

13.06.2022

Placówka

Koszalin, Zwycięstwa 227-231

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w sklepie...
Zakupy w sklepie sieci Lidl zaliczam do udanych. Szeroki wybór asortymentu oraz dużo produktów w korzystnych cenach. Minusy są dwa przy kasach samoobsługowych pierwszy brak możliwości skanowania produktów z opakowania zbiorczego trzeba wbić liczbę produktu i wbić kod z pojedynczej szt. Drugim minusem są już porysowane czytniki na kod paragonu znajdujące się na bramkach wyjsciowych co skutkuje słabym skanowaniem kodu kreskowego.

Klient_RhiZ8

03.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W sklepie czysto...
W sklepie czysto są ceny i towar ok kupiłam wszystko co chciałam ... Lecz na kasach samoobsługowych trzeba czekać aż kasjerka z kasy obsługująca zauważy i podejdzie nie raz to trwa

Klient_VA6MK

29.05.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór asortymentu. Zawsze świeże pieczywo i nie tylko. Produkty wysokiej jakości. Pomocna obsługa.

Klient_Qsa

25.05.2022

Placówka

Wałbrzych, Mazowiecka 3

Nie zgadzam się (0)
Bogaty asortyment sprawia,...
Bogaty asortyment sprawia, że jest to sklep w którym mogę zrobić większość zakupów spożywczych. Świeże warzywa i owoce, duża ilość produktów BIO, orzechy, bakalie. Wszystko czego szukam znajduję w Lidlu. Obsługa jest bardzo pomocna ale mogłoby być więcej pracowników na sklepie, ponieważ czasem trudno jakiegoś znaleźć. Ważne dla mnie jest to, że w sklepie jest naprawdę czysto. Wszystko jest poukładane i łatwe do znalezienia. Kasy samoobsługowe rozładowują kolejki, co również jest dla mnie bardzo istotne. Lubię zakupy w Lidlu.

Klient_BUVDq

25.05.2022

Placówka

Warszawa, ul. Wołoska 16

Nie zgadzam się (0)
Świetna kompetenta obsługa,...
Świetna kompetenta obsługa, doradcy klienta bardzo szybko reagują na zapytania klientów. W sklepie lidl szeroki wybór produktów.

Klient_DVYzo

24.05.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ładna i elegancka...
Ładna i elegancka bo Niemiecka

Klient_4gafW

24.05.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Supi
Supi

Klient_4gafW

24.05.2022

Placówka

Częstochowa, Jana Pawła II 150

Nie zgadzam się (0)
Sklep w dobrej...
Sklep w dobrej lokalizacji, z dużym parkingiem przed wejściem. W środku panował porządek, podłogę była umyta, a towar poukładany. Niestety średnia jakość owoców i warzyw oraz braki w dostępności niektórych towarów. Pracownicy chętnie udzielają pomocy i wskazują lokalizację produktu. Szybki czas oczekiwania przy kasie, pracownik przywitał się i zapytał o aplikację. Drugi pracownik zapraszał do kas samoobsługowych i chętnie pomagał, gdy pojawiały się problemy.

Klient_KSn4

19.05.2022

Placówka

Poznań, Obornicka 282/284

Nie zgadzam się (0)
Super obsluga, zawsze...
Super obsluga, zawsze dostepne towary, lubie ten sklep i polecam!

Klient_Vt8T

18.05.2022

Placówka

Wrocław, ul. Swojczycka 69

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest dobrze...
Sklep jest dobrze wyposażony, produkty leżą pod swoimi cenówkami j cena na kasie zawsze się zgadza. Na sklepie jest czysto, alejki nie są blokowane przez palety. Obsługa miła i pomocna. Nigdy nie ma problemów z otwarciem kolejnej kasy kiedy zrobi się kolejka.

Klient_dZlx

18.05.2022

Placówka

Szczecin, Witkiewicza 52

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest bardzo...
Sklep jest bardzo czysty. Produkty zawsze ładnie poukładane oraz świeże. Wielkim plusem tego miejsca jest wielki parking przed sklepem. W sklepie nie ma zwykle zbyt wielu osób przez co zakupy robi się bardzo przyjemnie.

Klient_sIhL

17.05.2022

Placówka

Wrocław, Grabiszyńska 253

Nie zgadzam się (0)
Wszystko w jak...
Wszystko w jak najlepszym porządku. Parking przestronny i czysty z wyznaczonymi miejscami dla niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Czystość w sklepie jest na wysokim poziomie. Bogaty asortyment. Obsługa bardzo pomocna. Jednym z minusów jest brak kas samoobsługowych które przyspieszyły by czas obsługi, ponieważ niekiedy mimo otwarcia wszystkich linii kas tworzą się spore kolejki.

Klient_ij7c

16.05.2022

Placówka

Lipno, Wojska Polskiego 18

Nie zgadzam się (0)
Nieuprzejma i niekompetentna...
Nieuprzejma i niekompetentna obsługa. Pracownicy zachowują się jakby byli w pracy za karę. Nieaktualne informacje o promocjach z poprzedniego dnia wprowadzają klientów w błąd.

Klient_QLBL

13.05.2022

Placówka

Pyskowice, ul. Wielowiejska 6

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo czysty,...
Sklep bardzo czysty, towar ułożony zgodnie z etykietami cenowymi. Pracownicy sklepu chętnie pomagają w moim przypadku pracownik zaprowadził mnie i pokazał towar o który pytałem. Dużo przejrzystych i prostych promocji. Jedyny minus, długa kolejka do kasy(otwarta tylko 1 kasa). Gorąco polecam zakupy w Lidlu

Tomecki

12.05.2022

Placówka

Wrocław, ul. Gubińska 4

Nie zgadzam się (0)
Wchodzę do sklepu...
Wchodzę do sklepu i pierwsze co widzę to brak koszyka, który mógłbym wziąć na zakupy. Podchodzę do regału z pieczywem i oczywiście nie ma mojej ulubionej bagietki czosnkowej. Podłoga w sklepie była niestety dosyć brudna, warzywa bardzo słabej jakości, pomarszczone, nie ładne. Stwierdziłem, że kupię Jogurt pitny, lodówka z nabiałem była stosunkowo pusta, a rodzajów smakowych jogurtu było bardzo mało. Podchodzę do kasy, 5 w kolejce, otwarte 2 kasy. Już widzę, że przy mojej kasie trochę postoję, gdyż ludzie mają bardzo dużo zakupów. Po 15 min dokonuje płatności słysząc "dzień dobry" oraz kwotę jaką mam do zapłaty. Pani nie była zbyt rozmowna ani uśmiechnięta. Paragon rzuciła na blat i tyle. Żadnego słowa do widzenia.

Devcone

11.05.2022

Placówka

Łódź, Włókniarzy ?

Nie zgadzam się (0)
Kontakt telefoniczny w...
Kontakt telefoniczny w postaci reklamacji,reklamacja została złożona sprawnie,szybko i bezproblemowo. Konsultant rzeczowy i uprzejmy,przekierowanie na do serwisu rownież bardzo szybkie. Na wymiane uszkodzonego sprzetu czekałam 5 dni.

Klient_EUtm

11.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa reaguje na...
Obsługa reaguje na braki towarów na półkach , szybka reakcja na dużą ilość klientów - szybka reakcja by otworzyć dodatkowe kasy , obsługa chętna do pomocy przy szukaniu towaru której spełni moje oczekiwania

Klient_BNse

10.05.2022

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Gazownicza 5

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy, jak w...
Pracownicy, jak w większości marketów zapominają o standardach obsługi klienta. Sklep posiadał pełny asortyment. Dużym plusem było odpiekanie pieczywa na bieżąco, co pozwoliło na dobranie świeżych produktów.

Klient_k2lU

08.05.2022

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 151

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Dobrze.
Dobrze.
Zgadzasz się?