Poczta Polska

(3.16)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2887 z 4610)

Placówka dobrze oznaczona,...
Placówka dobrze oznaczona, w środku poza świadczeniem usług pocztowych można nabyć wiele innych produktów. (Kalendarze,zabawki,napoje, galanteria skórzana). Jakość świadczonych usług odbiega od standardów wyznaczonych przez prywatnych konsumentów z branży. Brak automatyzacji oraz długi czas oczekiwania, obsługa miła chociaż tempo pracy dosyć powolne.

Klient_C7Ygi

27.05.2025

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Doktora Judyma 2

Nie zgadzam się (0)
Na 3 okienka...
Na 3 okienka otwarte tylko jedno. Pani obsługująca wyraźnie była niezadowolona, że musi zmienić dane faktury. Wyrażała swoją niechęć głośno i wyraźnie.

Klient_3LUi7

27.05.2025

Placówka

Śrem, Chłapowskiego 3

Nie zgadzam się (0)
Chciałem nadać paczkę...
Chciałem nadać paczkę w placówce i niestety musiałem odstać prawie 20 minut w kolejce. Były tylko dwie osoby obsługujące, a klientów sporo, więc wszystko szło dość wolno. Sama obsługa w porządku – pani była uprzejma i pomogła mi bez problemu, ale widać było, że są przeciążeni. Dałbym więcej gwiazdek, gdyby czas oczekiwania był krótszy – nie każdy może pozwolić sobie na takie opóźnienie w ciągu dnia.

Klient_aVqoQ

18.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Doświadczenia związane z...
Doświadczenia związane z obsługą klienta w placówkach Poczty Polskiej wskazują na liczne obszary wymagające poprawy. Przede wszystkim uwagę zwraca wysoki koszt nadawania przesyłek – zarówno paczek, jak i listów – który znacząco przewyższa stawki oferowane przez konkurencyjne firmy kurierskie, bez wyraźnego uzasadnienia w jakości świadczonych usług. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Pracownicy często sprawiają wrażenie nieprzygotowanych merytorycznie oraz niechętnych do udzielania wyczerpujących informacji. Komunikacja z klientem bywa utrudniona, a próby uzyskania odpowiedzi na proste pytania nierzadko spotykają się z brakiem zaangażowania i formalizmem. Dodatkowym utrudnieniem są długie kolejki, które wynikają nie tylko z dużej liczby interesantów, ale również z powolnego tempa obsługi oraz ograniczonej liczby czynnych stanowisk. W wielu przypadkach klienci muszą najpierw długo czekać na swoją kolej, a następnie dodatkowo oczekiwać przy okienku na realizację usługi. Warto również zwrócić uwagę na postawę części pracowników – ich zachowanie bywa zbyt formalne, niekiedy nawet wyniosłe, co nie sprzyja pozytywnemu odbiorowi usług. Brakuje życzliwości i inicjatywy, która mogłaby znacząco poprawić komfort korzystania z placówek. Podsumowując, obecny standard obsługi klienta w Poczcie Polskiej odbiega od oczekiwań konsumenckich i wymaga systemowych działań naprawczych – zarówno w zakresie jakości obsługi, jak i polityki cenowej.

Klient_ygUON

05.05.2025

Placówka

Słupsk, Kołłątaja 31

Nie zgadzam się (0)
Często bywają kolejki,...
Często bywają kolejki, jednak obsługa jest bardzo miła i kompetentna. Posiadają wystarczająco dobry system aby szybko odnaleźć paczkę czy list jako klient chce odebrać. W placówce jest czysto, na regałach leży ładnie ułożony towar, dostępny dla klienta.

JuliaBranny

04.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownik mało pomocny,...
Pracownik mało pomocny, pracujący jakby odbywał karę, na szczęście udało się odebrać paczkę która była do odbioru, traktowanie klienta było nie miłe i powolne

Klient_75rsa

24.04.2025

Placówka

Wałbrzych, ul. Słowackiego 9

Nie zgadzam się (0)
Marna jakoś obsługi
Marna jakoś obsługi

Placówka

Krosno, ul. Mielczarskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Po wizycie dzisiaj...
Po wizycie dzisiaj na Poczcie Polskiej w Lubaniu byłam bardzo miło zaskoczona Pani którą zajmuje się ubezpieczeniami bardzo posiada duża wiedzę i potrafi doradzić ubezpieczenie pojazdu.

KasiaMleczak_DSkC

10.04.2025

Placówka

Lubań, Plac 3 maja 1

Nie zgadzam się (0)
Mieszkam na Białołęce...
Mieszkam na Białołęce w Warszawie i listonosz nie potrafi włóczyć polecane pismo na czas w skrzynkę odbiorczą, często myli skrzynki na osiedlu.

Ivan24

26.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak porozumienia z...
Brak porozumienia z klientem. Długi czas oczekiwania.

Placówka

Chorzów, ul. Rynek

Nie zgadzam się (0)
Niestety zgubienia listów...
Niestety zgubienia listów są dosyć częste. Nie mogę polecić również prędkości w obsłudze klienta

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam, szybko przesyłka...
Polecam, szybko przesyłka dotarła

Klient_rcfAP

05.02.2025

Placówka

Warszawa, ul. Al. Jerozolimskie H21

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem pocztę w...
Odwiedziłem pocztę w Luboniu koło pl Bojanowskiego. lokal czysty, mały, ale zadbany. Z miłą i przyjazną obsługą. drobny minus czynne tylko jedno okienko.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj miałam przyjemność...
Wczoraj miałam przyjemność odpierać listy polecone z placówki w Warszawie przy ulicy Kaliskiego (Stare Bemowo). Nie było kolejki, co jak na Pocztę Polską jest dość nietypowe. Pani, która mnie obsługiwała, była uśmiechnięta, sympatyczna i bardzo sprawnie mnie obsłużyła. Cała wizyta nie zajęła więcej niż 3 minuty. Dodatkowym atutem jest możliwość zaparkowania auta blisko poczty.

Agnieszka_Veg6

18.01.2025

Placówka

Warszawa, gen. Sylwestra Kaliskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Solidnie, ale bez...
Solidnie, ale bez fajerwerków Poczta spełnia swoje podstawowe zadania – listy i paczki docierają na miejsce, choć czasami z lekkim opóźnieniem. Obsługa zazwyczaj stara się pomóc, ale bywa różnie w zależności od pracownika. Główne minusy to długie kolejki i ograniczone godziny otwarcia, które czasem utrudniają załatwienie sprawy. Zdarza się, że brak dokładnych informacji o przesyłkach w systemie online. Duży plus za szeroki wachlarz usług, takich jak nadawanie paczek, wpłaty czy sprzedaż drobnych artykułów, ale czas na modernizację i usprawnienie procesu obsługi klienta.

JuliaSiwik_P8Fl

18.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W placówce w...
W placówce w której dzisiaj byłam, złe wrażenie zrobił na mnie asortyment, który praktycznie był wszędzie. Książki, kalendarze, ozdoby świąteczne, choinkowe były w każdym wolnym miejscu, na okienkach blokując dostęp, na stolikach, w dużych metalowych kosztach. Czuło się ogromny przesyt i bałagan. Panie nie spiesząc się, obsługiwały poszczególnych klientów, a kolejka robiła się coraz dłuższa. Plusem jest, że w placówce było czysto.

DorotaK._vqy9

29.11.2024

Placówka

Lublin, Pocztowa 1

Nie zgadzam się (0)
Nie można się...
Nie można się dzwonić przez cały dzien .

maciek_lesiew1

14.11.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
często zdarzają się...
często zdarzają się tam kolejki w godzinach szczytu, ceny w oddziale są wysokie, obsługa zawsze bardzo pomocna

DJGSG_CtPe

10.11.2024

Placówka

opole, ul. komprachcice

Nie zgadzam się (0)
Bardzo poleca sklep....
Bardzo poleca sklep. Byłam tu kilka razy i jestem zawsze bardzo zadowolona. Zawsze jest czysto i bardzo przyjemnie. Każdy Polak powinien chociaż raz tutaj przyjść

Niutektakmimow

01.11.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pani rzeczowo i...
Pani rzeczowo i kompetentnie udzieliła mi informacji nt. przekierowania przesyłki przy zmianie adresu. Wydrukowała formularze i pomogła w wypełnianiu. Ubrana bardzo profesjonalnie w białą bluzkę i czarną spódnicę. Identyfikator przypięty w widocznym miejscu. Urząd czysty, towary poukładane i ocenowane. Pomimo dużego "ruchu" zaproponowała zakup towaru.

ANPR82

23.10.2024

Placówka

Tarnobrzeg, Konfederacji Dzikowskiej 13

Nie zgadzam się (0)

Poczta Polska

Poczta Polska to firma o ponad 460-letniej tradycji, największy operator na rodzimym rynku – zatrudnia ponad 70 000 Pracowników, sieć obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych. Jest jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo – kurierskich i logistycznych oraz narodowym operatorem pocztowym, z którego korzysta ponad 90% Polaków. Koncentruje się na wzmacnianiu najbardziej perspektywicznych obszarów – paczek, logistyki, finansów, usług międzynarodowych i na rzecz administracji publicznej. W ostatnim czasie Poczta Polska zdobyła 1. miejsce w rankingu Rzeczpospolitej w kategorii najcenniejszych polskich marek działających w sektorze usług. W 2020 roku Poczta została laureatem konkursu TOP Marka zajmując pierwsze miejsce w kategorii firm kurierskich.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Poczta Polska?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Placówka dobrze oznaczona,...
Placówka dobrze oznaczona, w środku poza świadczeniem usług pocztowych można nabyć wiele innych produktów. (Kalendarze,zabawki,napoje, galanteria skórzana). Jakość świadczonych usług odbiega od standardów wyznaczonych przez prywatnych konsumentów z branży. Brak automatyzacji oraz długi czas oczekiwania, obsługa miła chociaż tempo pracy dosyć powolne.
Zgadzasz się?