T-Mobile

(4.30)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4093 z 5455)

Jest to zdecydowanie...
Jest to zdecydowanie najlepszy salon w Kielcach. Obsługa na najwyższym poziomie, kompetencja profesjonalne doradztwo wsparcie Klienta od wejścia do wyjścia. Konsultanci bardzo mili

Niunius

20.12.2024

Placówka

Kielce, Radomska 8

Nie zgadzam się (0)
Konsultant był bardzo...
Konsultant był bardzo miły i bardzo kompetentny. Potrafił doradzić w wyborze najlepszego telefonu dla syna.

Klient_vnFTl

09.12.2024

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa. Wychodzi...
Profesjonalna obsługa. Wychodzi na przeciw oczekiwaniom. Pomocny personel.

Placówka

Łódź, Pojezierska 93

Nie zgadzam się (0)
Strona nie działa...
Strona nie działa po ponownym włączeniu komputera .

Klient_u61zs

20.11.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słabe oferty abonamentu
Słabe oferty abonamentu

zarejestrowany-uzytkownik

05.11.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
5g, polecam
5g, polecam

MartaRz

05.11.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak zasięgu
Brak zasięgu

Klient_numo

05.11.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super zasięg.
Super zasięg.

Marcin5644

04.11.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo polecam. Byłam...
Bardzo polecam. Byłam tu kilka razy i jestem zawsze bardzo zadowolona. Zawsze jest czysto i bardzo przyjemnie. Każdy Polak powinien chociaż raz tutaj przyjść

Niutektakmimow

01.11.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miła uśmiechnięta i...
Miła uśmiechnięta i kompetentna obsługa klienta. Nie narzucają się ale zarazem są bardzo pomocni. Asortyment jak zawsze najwyższej klasy. Jestem zadowolona i wszystkim polecam. Pozdrawiam

Klient_xN89L

30.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niestety, moje doświadczenia...
Niestety, moje doświadczenia z konsultantami T-Mobile są rozczarowujące. Zamiast pomóc w doborze najlepszej oferty, często odczuwa się presję na wybór droższych usług, które niekoniecznie są dopasowane do moich potrzeb. Łatwiej jest samodzielnie sprawdzić ceny i dostępne opcje online niż liczyć na rzetelną pomoc konsultanta.

Klient_g26T5

28.10.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Przykładowy opis sprawdzanego...
Przykładowy opis sprawdzanego punktu. Powiedzmy, że jestem potencjalnym nowym klientem prywatnym, który chce przenieść numer do T-Mobile na abonament. Na początku nagrania (gdyż cała rozmowa jest tajemnie nagrywana) należy podać adres placówki, którą odwiedzamy, datę oraz godzinę. Wchodząc sprawdzam reakcję konsultantów (czy się przywitali, czy wstali z krzesła i zaprosili mnie do stanowiska). Jeśli jest kolejka również uwzględniam w raporcie czas oczekiwania na obsługę. Po podejściu do konsultanta informuję, że chciałabym przenieść numer do T-Mobile. Konsultant powinien mnie zapytać czy numer chcę przenieść na firmę czy na osobę fizyczną. Powinien również zbadać moje potrzeby (czy dużo dzwonię, jak dużo Internetu zużywam, czy jestem zainteresowana ofertą ze sprzętem czy bez, zaproponować mi chociaż 2 telefony komórkowe lub inny sprzęt jeśli jestem nim zainteresowana), opowiedzieć o usługach dodatkowych typu aplikacja T-Mobile, rabat KDD przy ewentualnie większej ilości przenoszonych numerów, powinien również zweryfikować mój adres zamieszkania pod kątem możliwości podłączenia Internetu domowego/FTTH + TV. Kończąc konsultant powinien przekazać mi notatkę ze spotkania i wizytówkę, zapytać czy może wziąć ode mnie numer telefonu do ewentualnego kontaktu jeśli pojawiłyby się jakieś pytania, wręczyć mi swoją wizytówkę i wstać na pożegnanie.

Kaska_2210

21.10.2024

Placówka

Wałcz, Zdobywców Wału Pomorskiego 3

Nie zgadzam się (0)
Restauracja pesto posiada...
Restauracja pesto posiada bardzo dobrych kucharzy, zawsze świeże produkty i miłą atmosferę. Polecam

Eliza_131

14.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
To jest mój...
To jest mój pierwszy dostawca telefonii komórkowej i nadal jestem ich klientem, chociaż korzystam też z innego operatora nie zrezygnowałam z T-Mobile, a to o czymś świadczy - profesjonalizm, kultura i ukierunkowanie na klienta

DORA_1

03.10.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mam numer firmowy...
Mam numer firmowy z tej sieci. Czasami jest problem z zasięgiem i internetem, ale tak uważam że mają lepszy zasięg od sieci w której mam numer prywatny

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na wysokim...
Obsługa na wysokim poziomie, bardzo pomocna i zorientowana. Za to zasięg w rynku zostawia wiele do życzenia

Klient_jyUT

01.10.2024

Placówka

Legnica, Schumana 11

Nie zgadzam się (0)
Pamietam jak za...
Pamietam jak za 10 lat abonamentu w Erze dostalsmy iphone 3g gratis. Kiedys to bylo. Dzisiaj dla klienta ktory jest u was najwyzej podwyzka abonamentu:( wasze abonamenty niesa w ogole konkurencyjne

Mania G.

16.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Telemarketerzy w T-Mobile...
Telemarketerzy w T-Mobile to czysty profesjonalizmy, potrafią idealnie doradzić i pomoc w każdej sytuacji. Nie narzucają się , nie wciskają produktów które klienta nie interesują, słuchają problemów i od razu szukają rozwiązania. Wiele razy mi przypominali o końcówce umowy na dana usługę, proponując dodatkowy produkt który aktualnie szukałem i potrzebowałem.

Klient_J4SZl

19.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Muszę przyznać, że...
Muszę przyznać, że mój ostatni kontakt z obsługą klienta T-Mobile online był wyjątkowo satysfakcjonujący. Cały proces przebiegł sprawnie i bez zbędnych komplikacji. Skorzystałem z opcji czatu na żywo, gdzie bardzo szybko połączyłem się z konsultantem. Konsultant był uprzejmy, kompetentny i cierpliwie odpowiedział na wszystkie moje pytania. Szczególnie doceniam to, że nie próbował mi na siłę sprzedawać dodatkowych usług, co niestety zdarzało mi się u innych operatorów. Rozmowa była rzeczowa, a odpowiedzi konkretne i zrozumiałe. Po zakończeniu rozmowy otrzymałem również podsumowanie naszego czatu na e-mail, co było bardzo pomocne. Podsumowując, jestem bardzo zadowolony z poziomu obsługi klienta w T-Mobile.

Blaze92

17.08.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, dobrze...
Miła obsługa, dobrze przedstawiona oferta

Klient_mgGm6

09.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

T-Mobile

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Czy te firmy wypadają lepiej niż T-Mobile?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Jest to zdecydowanie...
Jest to zdecydowanie najlepszy salon w Kielcach. Obsługa na najwyższym poziomie, kompetencja profesjonalne doradztwo wsparcie Klienta od wejścia do wyjścia. Konsultanci bardzo mili
Zgadzasz się?