T-Mobile

(4.21)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4105 z 5497)

Skorzystałem z opcji...
Skorzystałem z opcji kontaktu online z T-Mobile, ponieważ chciałem szybko wyjaśnić kilka kwestii dotyczących mojego abonamentu. Na plus – czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był stosunkowo krótki, a sama rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Pracownik był uprzejmy i starał się pomóc Niestety, rozmowa przeciągnęła się, ponieważ nie otrzymałem od razu pełnych informacji – na niektóre pytania odpowiedzi były nieprecyzyjne lub wymagały konsultacji z innym działem, co wymusiło dodatkowy kontakt. Dodatkowo, nie wszystkie opcje były dla mnie dostępne w systemie online, przez co część spraw i tak musiałem załatwiać w salonie Podsumowując – obsługa była w porządku, ale proces mógłby być bardziej efektywny i lepiej zorganizowany. Stąd moja ocena 3,5 na 5 – ani źle, ani idealnie. Po prostu średnio z lekkim plusem

Klient_ZVzoT

16.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Konsultanci często sami...
Konsultanci często sami nie są pewni odpowiedzi na nurtujące pytania klientów. Odpowiadają wymijająco. Najważniejszy jest dla nich własny zysk niż dobro klienta.

JuGa25_Bw5g

16.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Okropnie natarczywy konsultant....
Okropnie natarczywy konsultant. Nieprofesjonalny, arogancki. Po prośbie aby więcej nie telefonował, powiedział że jestem niemiła :)

Klient_wHF7a

03.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zawsze otrzymuje potrzebne...
Zawsze otrzymuje potrzebne informacje

Klient_77ECR

02.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zawsze uzyskam informacji,...
Zawsze uzyskam informacji, których potrzebuje

Klient_77ECR

02.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Konsultanci bardzo kompetentni,...
Konsultanci bardzo kompetentni, potrafią doradzić oraz odnieść się do oferty tak, aby klient wyszedł z pełną wiedzą i doradztwem odnośnie telefonu oraz usługi. W salonie panuje porządek, nie trzeba długo czekać na obsługę.

Klient_bDULe

01.04.2025

Placówka

Jasło, Kościuszki 31

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, zadbany...
Miła obsługa, zadbany lokal

Aleksandra2911

01.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pan z infolinii...
Pan z infolinii przemiły. Dopasował idealną ofertę do moich potrzeb, przy czym cena była dla mnie bardzo korzystna.

Klient_X1OOn

27.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Fajne oferty lecz...
Fajne oferty lecz czesto nie robia przyłącz do internetu.

GabrielaPri

15.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fajne promocje oraz...
Fajne promocje oraz ofert. Miła obsługa oraz częste informowanie klienta o zbliżającej dacie ważności konta. Szybki internet mobilny i zasięg praktyczni wszedzie. Bardzo polecam.

_klient_ 572782

11.03.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zawarcie umowy na...
Zawarcie umowy na telewizję i internet światłowodowy. Caly proces został sfinalizowany w szybki i bardzo prosty sposób. Oferty proponowane przez konsultanta wychodzą na przeciw oczekiwaniom klienta. Konsultanci mili, kompetentni. Nastawieni pro klient. Bardzo polecam..

daria.k

09.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mili i pomocni...
Mili i pomocni konsultanci. Problem z dostępnością telefonów na abonament, zwykle trzeba czekać kilka dni. Słaby zasięg w niektórych miejscowościach.

zarejestrowany-uzytkownik

04.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Warszawa ul.Puławska 12a...
Warszawa ul.Puławska 12a .Była tam bardzo kompetentna pracownica, osoba z wieloletnim stażem, dobrze doradziła osobie starszej, wytłumaczyła, przeniosła listę kontaktów, dobrała odpowiedni telefon. Bardzo dobra obsługa.

LaMarija

04.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłam w punkcie...
Byłam w punkcie z problemem . Obsługa na najwyższym poziomie.

zarejestrowany-uzytkownik

04.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa w punkcie w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy.

Monika_3350

04.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa w salonie w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy

Monika_3350

03.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze urządzone salony...
Dobrze urządzone salony z przyjazną atmosferą i spokojną muzyką. Profesjonalna obsługa, a przedstawiona oferta była konkurencyjna.

zarejestrowany-uzytkownik

03.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
super promocję
super promocję

Klient_KAXjT

03.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mila obsluga, jedna...
Mila obsluga, jedna pani w obsłudze. Szybkimi sprawnie, przedstawiła najlepsze propozycje abonamentu

Klient_2LRew

22.02.2025

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2b

Nie zgadzam się (0)
Poprosiłem pana zza...
Poprosiłem pana zza komputera aby mi kodem włączył pakiet jednorazowy na miesiąc , Pan z wielkim oburzeniem powiedział " proszę sobie ściągnąć aplikacje i uruchomić daną usługę " . Ja ponownie grzecznie zapytałem czy nie ma gotowych kodów do danej usługi przy czym konsultant zaprzeczył że nie ma ( na internecie bardzo szybko znalazłem ) . Ogólnie wizyta bardzo nie miał . Widać że Panu się nie chciało tego dnia pracować

Konsti

06.02.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

T-Mobile

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Czy te firmy wypadają lepiej niż T-Mobile?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Skorzystałem z opcji...
Skorzystałem z opcji kontaktu online z T-Mobile, ponieważ chciałem szybko wyjaśnić kilka kwestii dotyczących mojego abonamentu. Na plus – czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był stosunkowo krótki, a sama rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Pracownik był uprzejmy i starał się pomóc Niestety, rozmowa przeciągnęła się, ponieważ nie otrzymałem od razu pełnych informacji – na niektóre pytania odpowiedzi były nieprecyzyjne lub wymagały konsultacji z innym działem, co wymusiło dodatkowy kontakt. Dodatkowo, nie wszystkie opcje były dla mnie dostępne w systemie online, przez co część spraw i tak musiałem załatwiać w salonie Podsumowując – obsługa była w porządku, ale proces mógłby być bardziej efektywny i lepiej zorganizowany. Stąd moja ocena 3,5 na 5 – ani źle, ani idealnie. Po prostu średnio z lekkim plusem
Zgadzasz się?