T-Mobile

(4.23)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4114 z 5510)

Zamawiałam pakiet internetu...
Zamawiałam pakiet internetu od T-Mobile wraz z montażem routera. Cena podana na stronie zakładała obniżkę 5zl/msc za zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez partnerów zewnętrznych T-Mobile. Przy nawiązywaniu umowy jasno podkreśliłam, że nie wyrażam zgody i akceptuję wzrost ceny o 5zł/msc. Jednak umowa, którą mi przesłano, zawierała tę zgodę. Zadzwoniłam w takim razie jeszcze raz i poprosiłam o korektę. Niestety nie byłam w stanie się porozumieć i nadal nie mam umowy z odznaczoną zgodą, cena jest nadal niższa i nie wiem w jaki sposób są finalnie przetwarzane moje dane osobowe. 3 gwiazdki za sprawne umówienie i przekazanie informacji na temat terminu i sposobu montażu routera.

Klient_1BQBy

11.05.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dwa miesiące temu...
Dwa miesiące temu miałam okazję przyjść do placówki T-mobile i bardzo miło się zaskoczyłam. Przemiłe Panie, które chętnie pomogą w każdej sytuacji. Cała obsługa sprawna i wyczerpująca. Miejsce samo w sobie bardzo czyste, możliwość skorzystania z miejsc siedzących w oczekiwaniu na swoją kolej.

IzaaPo_log

06.05.2025

Placówka

Rypin, rynek 14

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi w salonie T-Mobile w Grajewie, szczególnie dzięki konsultantce Milenie Sosnowskiej. Profesjonalizm, życzliwość i rzetelność, z jaką podeszła do mojej sprawy, zasługują na najwyższą ocenę. Świetna obsługa i miła atmosfera – polecam!

Klient_0cLS2

01.05.2025

Placówka

Grajewo, Ełcka 20

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi w salonie T-Mobile w Grajewie, szczególnie dzięki konsultantce Milenie Sosnowskiej. Profesjonalizm, życzliwość i rzetelność, z jaką podeszła do mojej sprawy, zasługują na najwyższą ocenę. Świetna obsługa i miła atmosfera polecam!

Klient_0cLS2

01.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Konsultant wykazał się...
Konsultant wykazał się profesjonalizmem, wiedzą i chęcią pomocy, szybko i skutecznie odpowiadając na moje pytania. Tak wysoki poziom obsługi klienta buduje zaufanie i zachęca do korzystania z usług T-mobile.

MMak114

28.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Salon zadbany, przestronny....
Salon zadbany, przestronny. Personel bardzo uprzejmy i uśmiechnięty. Konsultantka tłumaczy ofertę w sposób jasny i zachęcający, pokazując korzyści z pakietowania usług. Cierpliwie odpowiada na wszystkie na obiekcje. W trakcie mojej wizyty druga Konsultantka bezpłatnie pomogła starszej osobie przy problemie z telefonem. To również sprawiło dobre wrażenie, że Klient w tym miejscu jest zaopiekowany i dba się o niego nie tylko do momentu podpisania umowy. Jakoś obsługi na najwyższym poziomie.

Klient_i2Xpq

26.04.2025

Placówka

Trzebnica, Św.Jadwigi 19

Nie zgadzam się (0)
Jakoś obsługi bardzo...
Jakoś obsługi bardzo dobra oraz czas oczekiwania

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z T‑Mobile...
Kontakt z T‑Mobile w sprawie internetu światłowodowego oceniam jako mieszany. Z jednej strony konsultanci są uprzejmi i starają się pomóc, z drugiej – widać spory bałagan organizacyjny. Każdy przekazuje nieco inne informacje, trudno uzyskać jednoznaczną odpowiedź przy pierwszym kontakcie. Czasem trzeba oddzwaniać kilka razy, by dopiąć szczegóły. Na plus – mimo zamieszania, widać chęć naprawy błędów popełnionych przez wcześniejszych doradców. Konsultanci wracają z informacjami, aktualizują status i starają się znaleźć rozwiązania. To budzi zaufanie i daje nadzieję, że finalnie wszystko pójdzie zgodnie z planem. Cenię sobie ich zaangażowanie, ale oczekiwałbym więcej spójności i lepszej komunikacji wewnętrznej. Póki co oczekuję na podłączenie, ale wierzę, że efekt końcowy będzie pozytywny. Mam przeczucie, że jak już ruszy – będzie super.

Wioletta

23.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do placówki T-Mobile w Centrum Handlowym Libero w Katowicach w celu przeniesienia numeru na kartę z sieci Play do T-Mobile. Salon był czysty i zadbany, a obsługa przywitała mnie uprzejmie. Po przedstawieniu celu wizyty zaproponowano mi przejście na ofertę abonamentową. Propozycja została przedstawiona w sposób nienachalny, co zasługuje na uznanie. Po mojej odmowie skorzystania z abonamentu, pracownik sprawnie zrealizował proces przeniesienia numeru i zaprosił do korzystania z usług T-Mobile w przyszłości.

wojciechl

22.04.2025

Placówka

Katowice, Kościuszki 229

Nie zgadzam się (0)
Skorzystałem z opcji...
Skorzystałem z opcji kontaktu online z T-Mobile, ponieważ chciałem szybko wyjaśnić kilka kwestii dotyczących mojego abonamentu. Na plus – czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był stosunkowo krótki, a sama rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Pracownik był uprzejmy i starał się pomóc Niestety, rozmowa przeciągnęła się, ponieważ nie otrzymałem od razu pełnych informacji – na niektóre pytania odpowiedzi były nieprecyzyjne lub wymagały konsultacji z innym działem, co wymusiło dodatkowy kontakt. Dodatkowo, nie wszystkie opcje były dla mnie dostępne w systemie online, przez co część spraw i tak musiałem załatwiać w salonie Podsumowując – obsługa była w porządku, ale proces mógłby być bardziej efektywny i lepiej zorganizowany. Stąd moja ocena 3,5 na 5 – ani źle, ani idealnie. Po prostu średnio z lekkim plusem

Klient_ZVzoT

16.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Konsultanci często sami...
Konsultanci często sami nie są pewni odpowiedzi na nurtujące pytania klientów. Odpowiadają wymijająco. Najważniejszy jest dla nich własny zysk niż dobro klienta.

JuGa25_Bw5g

16.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Okropnie natarczywy konsultant....
Okropnie natarczywy konsultant. Nieprofesjonalny, arogancki. Po prośbie aby więcej nie telefonował, powiedział że jestem niemiła :)

Klient_wHF7a

03.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zawsze otrzymuje potrzebne...
Zawsze otrzymuje potrzebne informacje

Klient_77ECR

02.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zawsze uzyskam informacji,...
Zawsze uzyskam informacji, których potrzebuje

Klient_77ECR

02.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Konsultanci bardzo kompetentni,...
Konsultanci bardzo kompetentni, potrafią doradzić oraz odnieść się do oferty tak, aby klient wyszedł z pełną wiedzą i doradztwem odnośnie telefonu oraz usługi. W salonie panuje porządek, nie trzeba długo czekać na obsługę.

Klient_bDULe

01.04.2025

Placówka

Jasło, Kościuszki 31

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, zadbany...
Miła obsługa, zadbany lokal

Aleksandra2911

01.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pan z infolinii...
Pan z infolinii przemiły. Dopasował idealną ofertę do moich potrzeb, przy czym cena była dla mnie bardzo korzystna.

Klient_X1OOn

27.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Fajne oferty lecz...
Fajne oferty lecz czesto nie robia przyłącz do internetu.

GabrielaPri

15.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fajne promocje oraz...
Fajne promocje oraz ofert. Miła obsługa oraz częste informowanie klienta o zbliżającej dacie ważności konta. Szybki internet mobilny i zasięg praktyczni wszedzie. Bardzo polecam.

_klient_ 572782

11.03.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zawarcie umowy na...
Zawarcie umowy na telewizję i internet światłowodowy. Caly proces został sfinalizowany w szybki i bardzo prosty sposób. Oferty proponowane przez konsultanta wychodzą na przeciw oczekiwaniom klienta. Konsultanci mili, kompetentni. Nastawieni pro klient. Bardzo polecam..

daria.k

09.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

T-Mobile

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Czy te firmy wypadają lepiej niż T-Mobile?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo źle.
Bardzo źle.
Zgadzasz się?