CityFit

(2.34)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (623 z 856)

Odradzam każdemu! We...
Odradzam każdemu! We wrześniu 2019 roku wykupiłam karnet na 12 miesięcy. W styczniu 2020 zamroziłam go, ze względu na to, że chorowałam i bez sensu było płacenie. W lutym i marcu nie poprali mi z konta potrącenia za zamrożenie. 30 kwietnia 2020 dostaje wiadomość na maila, że mój karnet zostaje zamknięte i zostaje naliczona kara umowna, gdzie wcześniej nie było żadnych informacji, że jest problem z płatnościami. To był mail automatyczny. Napisałam do firmy, dostałam informacje, że był jakiś problem z kartą i bankiem, że nie udzieliłam zgody i niestety mój karnet zostaje zamknięty i nie ma możliwości powrotu do niego, a sprawa trafiła do windykatora. Stwierdziłam ok, poczekam. Pod koniec lipca wchodzę na konto bo stwierdziłam ok, zapłacę im to, aby mieć spokój. Patrzę, a tu nie ma żadnej kary umownej, a nawet mam opłacony karnet na 2 miesiące do przodu. Oczywiście już nie chodziłam na siłownię, bo było to dla mnie podejrzane. We wrześniu 2021 dostaje telefon od windykacji, ze mam zadłużenie wobec siłowni 2x większe nic było wcześniej za nieopłacenie miesiąca październik 2020 i maj 2021. Było to dla mnie dziwne jak karnet, który został zamknięty w maju 2020 został nagle przedłużony i zamknięty ponownie ponad rok później... próbowałam porozumieć się z siłownią, ale niestety jak grochem o ścianę. Wysyłam im maila z potwierdzeniem i screenami i tak jakby ich w ogóle nie widzieli... powiedziałam, że absolutnie nie będę płacić tego. Sprawa trafiła do sądu. I odbyła się podobno w lutym, a ja nie dostałam żadnych, dosłownie żadnych informacji na ten temat. Żadnej poczty, żadnych maili, nic. I tu nagle w poniedziałek bez poinformowania mnie wszedł mi komornik na konto zajmując prawie 1000 zł... po prostu to jest aż niemożliwe jaki oni tam mają burdel

PatrycjaB

08.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa. Zawsze...
Super obsługa. Zawsze służy pomocą. Duży wybór sprzętów. Zajęcia fitness zajefajne.

Klient_Qsa

25.05.2022

Placówka

Wałbrzych, 1 MAJA 64

Nie zgadzam się (0)
Dwukrotnie obciążyli moja...
Dwukrotnie obciążyli moja kartę za ten sam okres rozliczeniowy. Pisałem z prośba o załatwienie problemu parę razy, w ogóle nie raczyli odpowiedzieć. Dzwoniłem, jakaś arogancka facetka powiedziała, że jak sprawdzą to oddadzą. Nie oddali, zgłosiłem sprawę do firmy, która odpowiadała za przeprowadzenie płatności (bodajże Płatności24, albo jakoś tak się nazywali), odpowiedzieli natychmiast, że nie mogą się tym zająć i muszę wyjaśnić sprawę z CityFit ALE, jak sądzę, wywarli na nich jakąś presję, bo sprawa magicznie się rozwikłała w ciągu dwóch dni. Moje doświadczenia są tym samym jednoznacznie negatywne. Po jakości obsługi sadząc, po tym jak rozwiązują kłopotliwe sytuacje wyłania się obraz nieprzyjemnej firemki, traktującej klientów jak zło konieczne. Szkoda, bo te kluby są całkiem fajne.

Klient_dBVo

15.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystałam z siłowni...
Korzystałam z siłowni na Targówku - miejsce bardzo fajne jednak jestem mocno porażona jakością obsługi i podejściem do klienta. Gdyby BOK był prokliencki to pewnie przedłużyłabym karnet,

Klient_FyNe

13.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słaba obsługa w...
Słaba obsługa w razie problemu z wejściem

niezalogowany-uzytkownik

23.02.2022

Placówka

Poznań, ul. al. Solidarności

Nie zgadzam się (0)
To co tutaj...
To co tutaj piszecie o przedłużaniu przez nich abonamentu i naliczaniu opłat, tak nie powinno być. W Gliwicach to w tej chwili jest najdroższy klub, są dużo tańsze i nie ma konieczności wykupowania kontynuacji miesięcznej. A tutaj nie mają klientów i obrali sobie taki system. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_qu0K

20.02.2022

Placówka

Gliwice, ul. Zwycięstwa 52a

Nie zgadzam się (0)
Po wyjeździe z...
Po wyjeździe z Polski próbowałem zrezygnować z abonamentu. Nie zrobili tego. Rok później piszą do mnie, że mam dług i muszę go spłacić. Jednak przez cały ten czas nie korzystałem z ich usług.

niezalogowany-uzytkownik

09.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
TRAGEDIA. Jako stały...
TRAGEDIA. Jako stały klient zostałem wprowadzony w błąd przez firmę, a na dodatek miałem wrażenie, ze chcieli zrobić ze mnie głupka. Nie widzę sensu opisywać całej sytuacji, natomiast będąc na linii z Panią konsultantka, wykazałem szereg niesilności związanych z profilem klienta, procedura zakupu karnetu oraz płatności. Na koniec Pani przyznała mi racje i poprosiła, abym jako klient wcielił się w role testera oprogramowania i wyskrobał raport, gdzie wskazuje na wszelkie uchybienia. A ja chciałem tylko i wyłącznie przedłużyć karnet. Infolinia jedno, strona internetowa drugie, a na maila jeszcze co innego. Siłownia sama w sobie na bardzo dobrym poziomie, ale płatności, obsługa klienta to jest dramat. Chyba wszyscy, których znam i chodzą do cityfit mieli jakieś perypetie związane z zakupem/przedłużeniem karnetu. W MOJEJ OPINII FIRMA CELOWO PROWADZI POLITYKE, W KTOREJ DOPROWADZA SIE KLIENTOW DO UTRATY "GWARANCJI CENY KARNETU" PRZY PRZEDLUZENIU, co w mojej ocenie jest nieuczciwa praktyka. Jedyne, co zostało mi zaoferowane, to 3 dniowa bezpłatna wejściówka. Nikt nie był w stanie pomoc mi w sytuacji, która spowodowana była przez nieefektywny system odpowiedzialny za płatności.

Klient_2Rm0

24.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tragedia.
Tragedia.

Klient_lqd7

12.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Siłownia spełnia oczekiwane...
Siłownia spełnia oczekiwane wymagania, tylko czy może mi ktoś powiedzieć jak zrezygnować z karnetu :)?

Klient_JCyk

02.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dostalem odpowiedz po...
Dostalem odpowiedz po dwoch dniach roboczych, zdawkowa i nie wyjasniajaca watpliwosci (na ekranach w klubie jest to opisane inaczej). Utrudniony kontakt zwrotny, nieczytelny mail z reklamami.

Klient_pmea

31.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
problemy z płatnościami...
problemy z płatnościami spore

Klient_8eOq

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciężko zrezygnować z...
Ciężko zrezygnować z umowy, panie na infolinii nie miłe

Klient_nF14

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nowoczesność, tym góruje...
Nowoczesność, tym góruje nad innymi

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Żałośni. Nie polecam....
Żałośni. Nie polecam. Jest napisane ze kara umowna 60 % firma naliczyła ponad 100% tłumacząc ze system liczył i to błąd. Myślą ze ktoś nie potrafi liczyć. Nie polecam (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_Wpod

16.12.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Swietne miejsce. Mila...
Swietne miejsce. Mila obsluga, sprzet pierwsza klasa.

Klient_8rav

05.12.2021

Placówka

Chorzów, Parkowa 20

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieuprzejma Pani....
Bardzo nieuprzejma Pani. Twierdziła, że nie umiem czytać strojny internetowej. Jako, że nie miałam jeszcze założonego konta, informacji potrzebnych też nie mogłam stamtąd przeczytać. W końcu powiedziała mi to co było potrzebne. Ze względu na nieadekwatne potraktowanie klienta, karty nie założyłam, karnetu nie kupiłam. Nie polecam!

Klient_cNQ9

30.11.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
jednym słowem DRAMAT...
jednym słowem DRAMAT - stosują nieuczciwe praktyki - ceny nie są ustalone jasno, regulamin nie jest stały, obsługa namolna i niedoedukowana. Rozumiem, że w czasie pandemii zainteresowanie siłownią spadło, a zatem koszty rosły a zyski malały, ale to co się odwala to TOTALNE AROGANCTWO

niezalogowany-uzytkownik

17.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nikt nie odpowiada...
Nikt nie odpowiada od ponad tygodnia na rezygnacje

niezalogowany-uzytkownik

04.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
To jest masakra....
To jest masakra. Nie byłem na siłowni od czasu COVID, nikt do mnie nie dzwonił, a pobierają ode mnie pieniądze po pół roku. Kontaktu z pomocą techniczną nie ma.

Klient_365c

02.09.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

CityFit

CityFit to sieć 23 klubów fitness obecnych w piętnastu polskich miastach. Każdy z klubów posiada powierzchnię ponad 1700 m2 (największy ma aż 3200 m2), specjalne strefy treningowe oraz szeroką gamą zajęć fitness, które wliczone są w cenę pakietu. Do dyspozycji klientów pozostają fontanny z bezpłatną wodą filtrowaną, maszyny vendingowe z napojami oraz zdrowymi przekąskami. Siłownie CityFit otwarte są 24h/7 dni w tygodniu.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Głębocka13

Czy te firmy wypadają lepiej niż CityFit?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.
Polityka cookies
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.
;