InPost

(4.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2181 z 4080)

Miła obsługa, pomogła...
Miła obsługa, pomogła gdy miałem problem lub zawahania. Zaginęła paczka skontaktowałem się i otrzymałem zwrot pieniężny równy wartości przesyłki.

Trzcina18

19.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zawsze na czas...
Zawsze na czas i błyskawiczny odbiór w paczkomacie

Niezweryfikowany Klient_Sn16H

03.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Paczki dostarczane terminowo....
Paczki dostarczane terminowo. W bardzo dobrym stanie. Łatwe śledzenie i kontakt z infolinią. Bardzo łatwe nadawania paczek w paczkomacie.

zarejestrowany-uzytkownik

03.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odbieram z paczkomatu...
Odbieram z paczkomatu kiedy mi pasuje

MartaRz

03.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybko I sprawnie...
Szybko I sprawnie dostarcza przesyłki

Edyta_670

03.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najszybciej dostarczane przesyłki...
Najszybciej dostarczane przesyłki :-) moim zdaniem .

zarejestrowany-uzytkownik

03.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybkie bezpieczne doręczenie...
Szybkie bezpieczne doręczenie paczek. Jak dla mnie nr1 z firm kurierskich

Dominikeld

01.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie najlepszy dostawca...
Zdecydowanie najlepszy dostawca usług logistycznych w Polsce, ze względu na szybkość doręczenia (przesyłki w zależności od zamówienia mogą zostać dostarczone nawet w sobotę i niedziele), elastyczność czasową odbioru oraz niskie koszty dostawy. Usługę wyróżniają dokładne powiadomienia wysyłane drogą mailową oraz SMS-ową, informujące o kluczowych etapach w ramach realizacji dostawy. Niezależnie od wielkości miasta, zawsze nieopodal miejsca zamieszkania, można wybrać punkt odbioru przesyłki. Paczkomaty utrzymane są w czystości oraz oferują kilka intuicyjnych metod odbioru i nadania paczki, poprzez kod SMS, aplikacje i kod QR. Dodatkowo za pośrednictwem punktu odbioru można sprawnie dokonać reklamacji zakupionych produktów, zwracaną paczkę można umieścić w dowolnym paczkomacie, a jej odbiór i dostawa do usługodawcy następuje w ciągu kilku dni roboczych.

Milosz_Spyrka

24.08.2024

Placówka

Wrocław, ul. Armii Krajowej 1

Nie zgadzam się (0)
Pani na infolinii...
Pani na infolinii bardzo pomogła mi z zaistniałym problemem przy nadawaniu paczki przez paczkomat. Cała rozmowa trwała więcej niż 10, a problem został od razu rozwiązany. Naprawdę polecam!

DK_Ditto

11.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Beznadziejna firma. Reszte...
Beznadziejna firma. Reszte paczek bede nadawac u innych operatorów. Zostalam poinformowana na infolinii, ze nieodebrana paczke mozna bedzie wyslac na dowolny adres z dyspozycja mailowa. Zadowolona wrocilam do swojego miasta ( nadawalam w innym). Kilka dni pozniej dzwonie i okazuje sie, ze ta sama infolinia mówi, że to niemożliwe. Gdybym wiedziala wcześniej poprosił abym znajomych, bo akurat byl weekend o jej odebranie. Ale nie- musialam za chwile jechac kilkaset kilometrów, bo przeciez nikt nirmalny nie bedzie jechal z Ursynowa na Północ Warszawy w tygodniu dla jednej paczki. Złożyłam reklamację, bo ponioslam w zwiazku z tym koszty. Reklamacja zostala odrzucona, a o zlym poinformowaniu mnie ani słowa. Caly tekst o samej prcedurze zwrotu.

Klient_CFRfp

31.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra komunikacja...
Bardzo dobra komunikacja z klientem, usługi na bardzo wysokim poziomie. Działanie paczkomatów jest bardzo dobre i wygodne. Paczki są na czas, a kurierzy bardzo mili i pomocni

Klient_nT3N9

02.07.2024

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Gdy moja paczka...
Gdy moja paczka ze zwrotem zaginęła z mojej winy ( źle nadana) ,pomoc w rozwiązaniu problemu była bardzo szybka i efektowna.

Martyna13

28.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Oburzające! Dostawca z...
Oburzające! Dostawca z Podgórnej/ Koszalin odmówił wniesienia paczki 44kg zasłaniając się przepisami BHP, w których jasno jest napisane, że do 50kg udźwigu. Jeżeli problemem dla niego jest dostarczenie paczek to może pora pomyśleć o zmianie pracy. Odział też powinien podjąć jakieś działania w tym kierunku bo to juz przechodzi ludzkie pojęcie. Zero rozumu i godności człowieka.

Klient_WZBZ9

23.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jakim cudem nie...
Jakim cudem nie macie oceny 5.0??? Najlepszy uslugodawca, z jakiego kiedykolwiek korzystalam

Mania G.

17.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
To jest tragedia...
To jest tragedia szczyt wszystkiego, zaplanować odbiór paczki przez kuriera na następny dzień jest podana godzina od 9-11 nie dość że na infolini mówią że do godziny się spóźni dziwnie do kuriera o godzinie 13 a kurier mi odpowiada że do godziny czasu ma byc to co to za InPost gdzie podajesz godzinę na którą powinien odebrać paczkę To oo co to jest skoro kurierzy robią sobie co chcą jeżdżą jak chca jeszcze zrozumiałem godzina spóźnienia okej ale no żeby wyrolować klienta z odbiorę z domu to jest szczyt wszystkiego naprawdę nie dość że człowiek siedzi cały dzień w domu odwołuje spotkania traci nerwy to kurier odwala co to jest to jest InPost kurierzy dno i nic więcej dzwonią na infolinię 3 razy składają że ma przyjechać jeszcze w ten sam dzień odebrać nic zero czego kolwiek, dzwoniac na następny dzień kurier miał być na podana godzinę i dalej nie ma , przejechałem się bo InPost z lepszych kurierów w Polsce ale jednak najgorszych zero kultury niczego wmawiać mi że odbierze do godziny gdzie później mówił że to nie jego rejon i że on nie jeździł tam wczoraj no to przesada totalna nie polecam wogóle nie polecam Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Wiem,_HU0G

12.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dochodzą od nich...
Dochodzą od nich najszybciej paczki nie ma lepszej firmy od nich

Kordian_133

03.06.2024

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Infolinia nie była...
Infolinia nie była do końca przeszkolona , miała problem z odpowiedzeniem na proste pytania, problem z opanowaniem emocji .

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniąc z problemem...
Dzwoniąc z problemem zagubionej paczki na infolinię, nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi na temat tego gdzie znajduje się moja paczka ani kiedy zostanie do mnie dostarczona co więcej Pani która "obsługiwała" mnie na infolinię brzmiała podczas rozmowy jakby była obrażona na to że śmiałem do niej zadzwonić.

BartoszRusin_d0je

10.05.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza firma jaka...
Najgorsza firma jaka istnieje! Przesyłka wysyłana 4 razy i co? I inpost sobie sam zmienił adres do doręczenia i nr telefonu!!! Pozatym kurierzy to straszne lenie i bez kultury!!! Ta firma powinna być zlikwidowana!!

Klient_YFcmv

06.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Chciałbym wyrazić moje...
Chciałbym wyrazić moje ogromne zadowolenie z usług Pana kuriera InPost, który obsługuje rejon Pilchowo i Tanowo. Jego profesjonalizm, dokładność i uprzejmość są niesamowite. Zawsze można na niego liczyć, że dostarczy przesyłki w terminie i w nienaruszonym stanie. Co więcej, jego pozytywne podejście do klienta zawsze sprawia, że doświadczenie z odbiorem przesyłki jest przyjemne i bezproblemowe. Pan jest nie tylko skutecznym kurierem, ale także świetnym reprezentantem firmy, który dba o dobre relacje z klientami. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

InPost

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż InPost?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.