Kaufland

(3.97)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6570 z 9170)

Bardzo niemiła Pani...
Bardzo niemiła Pani na dziale z warzywami. Mój 84 letni tata robiąc zakupy został potraktowany bardzo niegrzecznie. Na zadane pytanie o produkt Pani nie udzieliła mu dwukrotnie odpowiedzi, po czym zaczęła coś marudzić pod nosem, na jego słowa, że teraz Pani umie się odezwać odpwiedzia opryskliwie że jej się nie chce rozmawiać bo ona jest zmęczona. Chyba trzeba zmienić pracę, albo udać się na zwolnienie w takim wypadku, a nie pracować z klientem. Tata nie został przez tą Panią obsłużony, nie odpowiedziała mu na zadanie pytanie, jedynie podzieliła się rozterką o zmęczeniu i niechęci do rozmowy. Zero kultury. Zero profesjonalizmu. Brak szacunku.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Hipermarket Kaufland w...
Hipermarket Kaufland w Opolu wyróżnia się dużą powierzchnia i zróżnicowanym asortymentem. Na szczególną uwagę zasługuje stoisko owoce i warzywa. Różnorodność towaru oraz świeżość powodują że jest w czym wybierać nawet tworząc wymyślną kuchnię zagraniczną. Przejścia szerokie swobodnie pozwalają na przejazd koszykami i wózkami sklepowymi. Na plus kasy samoobsługowe. Minus miała ilość osób obsługujących na sklepie - jak się szuka danego towaru najpierw trzeba się naszukać kogoś z obsługi. Poza tym czysto i schludnie.

Klient_isaz

22.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas dużego oblężenia...
Podczas dużego oblężenia sklepu uruchomiona większa ilość kas, przy kasach samoobsługowych jedna osoba oddelegowana do pomagania klientom.

dumi665511

14.04.2024

Placówka

Nysa, Piłsudskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Zazwyczaj robię zakupy...
Zazwyczaj robię zakupy ok 6.30 rano, przed rozpoczęciem swojej pracy. Kiedy podchodzę na stoisko mięsne i proszę a artykuły z gazetki w promocyjnej cenie otrzymuję niejednkorotnie odpowiedź, która mnie zaskakuje. Towar o który mi chodzi jest na magazynie i za jakiś pół godz, za godzinę będzie dostępny Na pytanie dlaczego tak się dzieje pada odpowiedź że nie ma pracowników a ta konkretną sprzedawczyni nie ma w tej chwili czasu. Uważam, że taka sytuacja jest karygodna i nie powinna mieć miejsca

IzaKlauz_y3bc

03.04.2024

Placówka

Piotrków Trybunalski, Wojska Polskiego 121

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiła obsługa,...
Bardzo niemiła obsługa, po zapytaniu kasjerki czy jest możliwość płatności blik tylko coś burknęła pod nosem i poszła, braki w towarze, odrzucający zapach na dziale z mięsem, pieczywo nieświeże , ogólny brud w sklepie

Klient_QMfJZ

02.04.2024

Placówka

Dęblin, 15 P.P.WILKÓW 5i

Nie zgadzam się (0)
Cześć stałej ekipy,...
Cześć stałej ekipy, mega pozytywna, podziwiam że nadal pracują !dyrektor za to … to co robi to chyba mobbing , czasem jego zachowanie wobec klientów ma markecie pozostawia wiele do życzenia , nie zazdroszczę załodze

Konsument.

29.03.2024

Placówka

Krotoszyn, Adama Mickiewicza 15

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa klienta.
Super obsługa klienta.

Klient_vnFTl

26.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty dobrze...
Sklep czysty dobrze dotowarowany. Obsługa miła i kulturalna

Klient_1xwfE

22.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Robię tam rzadziej...
Robię tam rzadziej zakupy niż w Auchan ale ogólnie jest to też sklep w którym robię zakupy do domu.

H.sonia

19.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kaufland Wałbrzych ul....
Kaufland Wałbrzych ul. Długa . Po zmianie oprogramowania na kasach bezobsługowych wszędzie są kolejki , oprogramowanie jest tak nieintuicyjne , że musieli postawić pracownika przy kasach bezobsługowych . Nie widać czy karta lojalnościowa została prawidłowo zaczytana , czytniki nie odczytują prawidłowo kodów kreskowych , nie widać rabatów . Czekam na poprawę , być może najwyższa pora aby zmienić sklep , który nie jest najtańszy ale wygrywał jakością obsługi .

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szeroki wybór produktów,...
Szeroki wybór produktów, bardzo duży market. Przystępne ceny, ciekawe produkty z zagranicy.

MajaOlchowik_bdzv

13.03.2024

Placówka

Koszalin, ul. Stawisinskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie na plus,...
Ogólnie na plus, różnorodność asortymentu, w miarę dobre ceny i obsługa, jak do tej pory ok. Podoba mi się również, że w sklepie jest czysto, a artykułu są poukładane i intuicyjnie wszystko można znaleźć. Jedyną rzeczą, do której mogłabym się przyczepić, to brak osoby do pomocy w razie jakiegoś problemu przy kasach samoobsługowych.

Iwoona

10.03.2024

Placówka

Lubliniec, Marii Skłodowskiej-Curie 3

Nie zgadzam się (0)
Kaufland w...
Kaufland w Rzeszowie przy ulicy Okulickiego oszukuje klientów. Pomijam fakt,że etykietki ceny często są błędne/oczywiście tańsze niż okazuje się przy kasie,bo albo zapomnieli ściągnąć bo promocja się skończyła lub towar przestawiony w inne miejsce/ Ale rekord pobili gdy na czytniku cenę serów pokazuje się niby 4,99- 7,99 a przy kasie się okazuje,że ser co na czytniku był 5,49 przy kasie 11 zł. Wróciła do czytnika a tam nadal pokazuje 5,49 a le teraz uważniej patrzyłam a tam malutkimi literkami jest napisane z boku u góry ,,za 100 g". Tylko patrzeć gdy będziemy chcieli sprawdzić cenę jakiegoś napoju gdy będzie cena podana za 100 ml. CENA NA CZYTNIKU POWINNA BYĆ DOCELOWA!!!!!!!

Niezweryfikowany Klient_cmtRv

05.03.2024

Kontakt online

Rzeszów, Okulickiego 14

Nie zgadzam się (0)
Napewno wielkim plusem...
Napewno wielkim plusem jest spory zróżnicowany asortyment z dobrymi cenami. Zorganizowanie miejsc produktów jest dobrze zaplanowane. Czasem szkody wyrobione przez klientów można spotkać pod nogami, ale sklep nie ma na to wpływu, wiec rozumiem.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep w miarę...
Sklep w miarę dobrze wyposażony, obsługa na bardzo dobrym poziomie. 4 gwiazdki, gdyż zawsze może być lepiej.

Patryk348

04.03.2024

Placówka

Turek, Kolska Szosa 9

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z wykonanej dla mnie strony internetowej i współpracy

olgierdmaslo209.@

24.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wśród dostępnych na...
Wśród dostępnych na polskim rynku dużych sieci spożywczych, Kaufland jest metrażowo największy i co za tym idzie oferuje klientom szereg różnorodnych usług. Poza swoją oferta sieciową, na swoim obiekcie oferuje usługi zewnętrznych firm, jest to najczęściej piekarnia, apteka, punkty operatorów telefonicznych oraz inne. Moja ocena jest pozytywna, na plus oceniam zarówno bagatosć dostępnego asortymentu jak i samą obsługę. Napewno nie raz będę jeszcze klientem tego sklepu.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, towary...
Nie polecam, towary rozmieszczone bardzo nieintuicyjnie, ciężko jest cokolwiek znaleźć, czystość w sklepie pozostaje wiele do życzenia, bardzo często jedynie otwarte są kasy samoobsługowe, a klientów jest bardzo dużo więc są ogromne kolejki.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Słabo wyposażony sklep,...
Słabo wyposażony sklep, brakuje produktów na Polkach.

Niutektakmimow

19.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pani na dziale...
Pani na dziale mieso lady w dniu 16.02.2024 była nieuprzejma, odmówiła mi sprzedaży wybranego produktu twierdząc że ^ te są dla innych^. I mam brać to co ona wybiera!

Klient_X82U

18.02.2024

Placówka

Zabrze, Korfantego 5

Nie zgadzam się (0)

Kaufland

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Dane firmy

Wrocław

Wrocław, Szybka 6-10

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kaufland?

Ktoś 4 godziny temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo niemiła Pani...
Bardzo niemiła Pani na dziale z warzywami. Mój 84 letni tata robiąc zakupy został potraktowany bardzo niegrzecznie. Na zadane pytanie o produkt Pani nie udzieliła mu dwukrotnie odpowiedzi, po czym zaczęła coś marudzić pod nosem, na jego słowa, że teraz Pani umie się odezwać odpwiedzia opryskliwie że jej się nie chce rozmawiać bo ona jest zmęczona. Chyba trzeba zmienić pracę, albo udać się na zwolnienie w takim wypadku, a nie pracować z klientem. Tata nie został przez tą Panią obsłużony, nie odpowiedziała mu na zadanie pytanie, jedynie podzieliła się rozterką o zmęczeniu i niechęci do rozmowy. Zero kultury. Zero profesjonalizmu. Brak szacunku.
Zgadzasz się?