Możliwości i narzędzia

Świadomość polskich konsumentów i firm w zakresie jakości obsługi stale rośnie. Klienci mają coraz wyższe wymagania, a szukając firmy, która spełni ich oczekiwania, sięgają po opinie rodziny, znajomych lub innych konsumentów.
Zespół Polskiego Programu Jakości Obsługi już od 2008 roku pomaga firmom dostrzec potrzeby i oczekiwania konsumentów. Multiplatforma jakoscobslugi.pl to nie tylko zbiór opinii, ale także miejsce dialogu pomiędzy konsumentami, a firmami oraz komplet cennych raportów i statystyk. Przekonaj się, dlaczego warto być aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi i jakie korzyści możesz osiągnąć wspólnie z nami.

Pakiet narzędzi Polskiego Programu Jakości Obsługi to:

Programy wspierające

Skorzystaj z gotowych rozwiązań wpierających monitorowanie jakości obsługi. Udowodnij, że warto Ci zaufać, zyskaj prestiż i wyróżnienie!

  • Uczestnictwo w Polskim Programie Jakości Obsługi – stwórz lub przejmij wizytówkę swojej firmy całkowicie za darmo! Zaktualizuj informacje i monitoruj wskaźnik jakości obsługi Twojej firmy.
  • Program Odpowiadamy Klientom – bądź w stałym kontakcie z klientami! Odpowiadaj na opinie, reaguj na nie. Prowadź dokładne statystyki, a dzięki naszym raportom dowiesz się, co należy poprawić!
  • Certyfikat Życzliwej Firmy – dbaj o wysoki wskaźnik satysfakcji klientów i bądź z nimi w stałym kontakcie, a otrzymasz certyfikat potwierdzający Twoją Życzliwość!
  • Badanie satysfakcji Dbamy o Jakość Obsługi – zgłoś się do badania i sprawdź, co klienci myślą o Twojej firmie. Dzięki badaniu zaprojektowanemu specjalnie dla Ciebie dowiesz się, czy klienci są zadowoleni z oferty oraz obsługi. Jeśli uzyskasz pozytywny wynik badania, otrzymasz certyfikat potwierdzający satysfakcję klientów!
  • Gwiazdy Jakości Obsługi – wyjątkowe wyróżnienie przyznawane dzięki opiniom polskich konsumentów. Wzbij się na wyżyny jakości! Olśnij klientów, zdominuj konkurencję i zabłyśnij jak Gwiazda!
Uczestnik Programu Jakości Obsługi
Dbamy o Jakość Obsługi
Odpowiadam Klientom
Życzliwa firma
Gwiazda jakości Obsługi
Raporty i analizy

Śledź na bieżąco wyniki swojej firmy oraz konkurencji. Identyfikuj mocne i słabe strony, monitoruj trendy na rynku i nastroje konsumentów.

  • Natychmiastowe powiadomienia o nowych opiniach – żadna opinia nie umknie Twojej uwadze. Każdorazowo zostaniesz poinformowany o nowej ocenie.
  • Szczegółowe raporty zebranych opinii – raporty dotyczące jakości obsługi na przestrzeni różnych okresów czasu oraz 5 kluczowych obszarów.
  • Benchmarking, analiza standardów i obszarów obsługi.
  • Pogłębione badania satysfakcji i jakości obsługi – poznaj ofertę SecretClient®.
Pomoc Ekspertów

Nasz zespół ekspertów jest stale do Twojej dyspozycji!

  • Monitorujemy poziom zadowolenia klientów 24h na dobę.
  • Publikujemy raporty i dostarczamy wiarygodne informacje.
  • Proponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy.

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja - skontaktuj się z nami już dziś!

Obsługa klientów biznesowych:

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi