Bank Millennium

(4.04)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1737 z 2464)

Wszystko działa bez...
Wszystko działa bez zarzutu. Automatyzacja, jakość usług jak najbardziej na plus!

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta. Od wejścia do banku, nawet jeśli są kolejki, klient jest zadbany. Oferta jest przejrzysta i bardzo korzystna. Bardzo polecam.

Klient_lLRHq

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo solidny bank,...
Bardzo solidny bank, świetna obsługa klienta, kompetentna i miła.

Poziomk@

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży plus za...
Duży plus za silne zabezpieczenia logowania

Klient_o4ic

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miłe podejście do...
Miłe podejście do klienta. Pani pomogła mi bardzo szybko załatwić to co chciałam. Ogromna wiedza specjalisty.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam od wielu...
Korzystam od wielu lat i nigdy mnie nie zawiedli.

wisnia.a

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sympatyczna obsługa,...
Bardzo sympatyczna obsługa, szybka obsługa konta.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Intuicyjna i wielofunkcyjna...
Intuicyjna i wielofunkcyjna aplikacja. Zdecydowanie na plus powiadomienia SMS o przelewach. Mili i nienachalnie opiekunowie

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem banku millenium, doceniam to, że infolinia i czas jest dostępny całą dobę i nawet zapracowani ludzie mogą załatwić swoje sprawy w niestandardowych godzinach ??

Klient_nX5J0

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w banku...
Obsługa w banku Millenium jest zawsze na wysokim poziomie, pracownicy dbają o komfort klienta, są chętni do pomocy oraz kompleksowo omawiają i prezentują oferty.

Regina_18

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Coraz więcej problemów…
Coraz więcej problemów…

Tomasz_1994

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłem w celu...
Dzwoniłem w celu odblokowani konta mobilnego. Pani przeprowadziła weryfikacje, Instruowała mną bardzo dobrze. Obsługa muliła

maciek_lesiew1

14.11.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
"Przygoda" która mnie...
"Przygoda" która mnie spotkała zbliżyła mnie do chęci zamknięcia konta w tym banku. Chciałem dokonać depozytu znacznej kwoty w gotówce. Placówka odmówiła mi przyjęcia ponieważ przed lokalem jest wpłatomat. Pomyślałem dobrze, skoro tak to z niego skorzystam. Jak dobrze pamiętam limit wpłaty dotyczył 50 banknotów. Posiadałem kwotę bliską 40 000zl w różnym nominale. Cały proces wpłat trwał blisko 40 minut, ponieważ w międzyczasie wypuszczałem ludzi chętnych do wypłacenia gotówki. Bankomat "odrzucił" mi parę banknotów ze względu na dodatkowe sprawdzenie. Po pierwszej takiej sytuacji udałem się do placówki, w celu informacji zwrotnej dla samego siebie. Zostałem BARDZO nie miło potraktowany bo na "bilecie" który wyszedł z wpłatomatu zawarta była informacja, że nie mam zgłaszać reklamacji w punkcie. Pracownik obiektu był delikatnie mówiąc nie miły. W dzisiejszych czasach w takich miejscach oczekuje się empatii i zrozumienia nie zważając na zaistniałą sytuację.

Klient_stjfp

24.10.2024

Placówka

Tuchola, Nowodworskiego 3

Nie zgadzam się (0)
Cykliczne nękają telefonami....
Cykliczne nękają telefonami. Nie można załatwić sprawy zdalnie gdzie w innych bankach robione jest to od ręki lub przez aplikację

Klient_jyUT

01.10.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Konto załozone w...
Konto załozone w sierpniu 2024.Mimo spełnienia waunkow promocji-wpływy 2 tys zł i platnosci kartą na ponad 500 zl, bank do dziś nie wypłacił premii za załozenie konta. Czas sie pożegnać i przejsc do konkurencji która jest solidna i wiarygodna

bartek_33

01.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
21.09 korzystałem wpłatomatu...
21.09 korzystałem wpłatomatu w Redzie.Automat wziął wpłate i sie zawiesił, dostałem potwiedzenie wpłaty depozytu które sie nie zgadza z wpłaconą kwotą. Po złozeniu reklamacji dowiedziałem sie ze rozpatrzenie reklamacji trwa 21 dni roboczych.Żenada.Czekam na odszkodowanie i zwrot całości wpłaty bo to były pieniądze na opłacenie terminowych rachunków

bartek_33

21.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła profesjonalna...
Bardzo miła profesjonalna obsługa

Niezweryfikowany Klient_smA6n

19.09.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Miła obsluga
Miła obsluga

Donata_23

27.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zbyt długa i...
Zbyt długa i nachalna obsługa w placówce, za każdym razem chcą mi coś wcisnąć.

KroMag

27.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fajny Bank
Fajny Bank

SzymonL

27.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Bank Millennium

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Millennium?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Korzystam od wielu...
Korzystam od wielu lat i nigdy mnie nie zawiedli.