Bank Millennium

(4.22)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1726 z 2340)

Pani w błyskawiczny...
Pani w błyskawiczny sposób rozwiązała mój problem i pytania dotyczące utworzonego rachunku technicznego. Pełen profesjonalizm.

Klient_IzqiY

20.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i sprawna obsługa. Ciekawa oferta.

mmmoonniikkaa

07.11.2023

Placówka

Łapy, Nowy rynek 15

Nie zgadzam się (0)
Doradca klienta, który...
Doradca klienta, który mnie obsługiwał miał dużą wiedzę na temat produktów banku. Zostałam potraktowana indywidualnie, na pewno w przyszłości skorzystam z ich usług.

Karina

03.11.2023

Placówka

Toruń, Rynek Nowomiejski 21

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie. Choć co jakiś czas widać "nowe" twarze to wszyscy pracownicy mają profesjonalną wiedzę na temat bankowości. Potrafią także doradzić jeżeli jest jakiś poważniejszy problem czy to z aplikacją bankową czy to obsługą konta

Placówka

Warszawa, Górczewska 200

Nie zgadzam się (0)
Dobra oferta na...
Dobra oferta na oszczędności.

Ella_1

05.10.2023

Placówka

Brodnica, Mostowa 14

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra i...
Bardzo dobra i profesjonalna obsługa klienta. Kompetentne doradztwo w zakresie usług bankowych. Miła atmosfera panująca w placówce i krótki czas oczekiwania na obsługę. Miła i profesjonalna obsługa na stanowiskach kasowych. Placówka utrzymana w czystości. W trakcie wizyty brak jakich kolwiek uwag z mojej strony. Szeroki wybór usług bankowych. Polecam.

RobertKubicki

29.09.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miejsce przyjazne klientowi,...
Miejsce przyjazne klientowi, brak kolejek co świadczy o dobrej organizacji, obsługa uprzejma i pomocna z dużą wiedzą o ofercie i bez naciągania na dodatkowe usługi, co w dzisiejszych czasach nie jest standardem.

Klient_qq8IO

21.09.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przyszedłem wyjaśnić kwestie...
Przyszedłem wyjaśnić kwestie związana ze spłata kredytu ratalnego za telefon i pani doradca przekazała błędne informacje co do rozliczenia się zwrotu za nadpłatę.. w odpowiedzi nie dostałem konkretnych informacji dlaczego doradca przekazał złe dane i nie dostałem żadnych przeprosin za nieprofesjonalna obsługę..

TarteK

30.08.2023

Placówka

Rzeszów, Piłsudskiego 32

Nie zgadzam się (0)
Przed oddziałem i...
Przed oddziałem i w środku czysto. Na obsługę nie musiałam czekać, Pani Doradca od razu poprosiła mnie do stanowiska. Doradca zrealizowała moją sprawę w kilka minut i zaproponowała rozwiązanie, które w przyszłości ułatwi moją współpracę z bankiem.

mmarta1010

02.08.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

SzymonL

02.08.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Lubie aplikacje banku
Lubie aplikacje banku

MartaRz

02.08.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja z wyglądu...
Aplikacja z wyglądu jest dobrze zaprojektowana, widać najpotrzebniejsze rzeczy. Plus za możliwość zmiany tła i dodania kont z innych banków. Minusem jest często błąd logowania przy gorszym zasięgu Internetu.

MałySzczurek1302

13.07.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Niemiła obsługa, doradca...
Niemiła obsługa, doradca w oddziale był niekompetentny i jestem niezadowolony z obsługi

TarteK

13.07.2023

Placówka

Rzeszów, Piłsudskiego 32

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miły personel,...
Bardzo miły personel, chętni do pomocy, znają się na tym co robią i odpowiadają życzliwie i dobrze i na temat

Joasia28042023

29.06.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fajny bank, dobra...
Fajny bank, dobra aplikacja i oferta. Nie ma się do czego przyczepić. Dodatkowo zdarzają się super promocje, polecam.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Życzliwy i kompetentny...
Życzliwy i kompetentny personel. Pani z cierpliwością tłumaczyła zasady działania konta oszczędnościowego i w sposób niestrudzony odpowiadała na moje pytania. Placówka sama w sobie niewielka. Raczej wymagająca odświeżenia. Stanowiska ustawione zbyt blisko siebie, nie dające odpowiedniego i komfortowego poczucia intymności. Co było dla mnie istotne to oprócz rzetelnej i zaangażowanej obsługi to także dobre oświetlenie a nie panujący czasem w innych placówkach półmrok.

Ubulka

27.05.2023

Placówka

Bielsko-Biała, Leszczyńska 20

Nie zgadzam się (0)
W placówce jest...
W placówce jest miła obsługa i pracownicy chętni do pomocy.

Klient_lLRHq

24.05.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Duzy plus za...
Duzy plus za aplikacje jest jasna i czytelna polecam

Jakub

19.03.2023

Placówka

Inowrocław, Solankowa 1

Nie zgadzam się (1)
W aplikacji mobilnej...
W aplikacji mobilnej jest super opcja na kontakt poprzez Chat! Dla tych, którzy nie lubią czekać na linii, a problem wymaga natychmiastowej reakcji to moim zdaniem jest to szybka i rzetelna pomoc. Działają 24h/7. Gorąco polecam!

Klient_KM5Vu

19.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta w banku Millennium. Na obsłużenie nie musiałam długo czekać, więc załatwienie sprawy przebiegło bardzo sprawnie. Stanowisko, przy którym zostałam obsłużona było dyskretne, więc moje dane osobowe były bezpieczne. Pracownik, który mnie obsługiwał był bardzo kompetentny, jasno odpowiadał na zadane przeze mnie pytania, miał miłą aparycję i był schludnie ubrany. Sama placówka również była uporządkowana, co dodatkowo pozytywnie wpłynęło na moją ocenę tego banku.

Klient_aiX38

10.03.2023

Placówka

Ruda Śląska, Niedurnego 47

Nie zgadzam się (0)

Bank Millennium

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Millennium?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?