E.Leclerc

(4.29)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1058 z 1866)

Firma godna polecenia...
Firma godna polecenia znajomym.

Klient_vrSd

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Często chodzę na...
Często chodzę na zakupy, ogólnie jest w porządku tylko często szuka się artykułów które zmieniają miejsce w ekspresowym tempie,.Poza tym jest dobra firma.Obsługa uczynna.

Donata30

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Porządnie zatowarowany sklep.
Porządnie zatowarowany sklep.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawzyczaj ten sklep...
Zawzyczaj ten sklep posiada dobry wybór sałatek oraz wypieków

Ivan24

14.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
nok
nok

Klient_9e6g

13.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobre promocje...
Bardzo dobre promocje oraz atrakcyjne ceny .

zarejestrowany-uzytkownik

13.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa sklepu miła...
Obsługa sklepu miła i pomocna. Plusem są sieciowe atrakcyjne akcje i promocje.

krzysiaaa12

04.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Najwięcej prezentów robię...
Najwięcej prezentów robię właśnie w tym sklepie. Znajdę w nim wszystko czego potrzebuje.

Klient_vnFTl

04.12.2024

Placówka

Elbląg, Stefana Żeromskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo poleca sklep....
Bardzo poleca sklep. Byłam tu kilka razy i jestem zawsze bardzo zadowolona. Zawsze jest czysto i bardzo przyjemnie. Każdy Polak powinien chociaż raz tutaj przyjść

Niutektakmimow

02.11.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest bardzo...
Sklep jest bardzo czysty i przestrzenny. Klient ma odczucie przebywania w sklepie luksusowym. Wszystkie produkty są na swoich miejscach i nie ma problemu ze znalezieniem ich ceny. Przy kasowaniu produktów Pani poinformowała mnie o korzyściach wynikających z posiadania karty bonusowej i w minutę mi ją założyła. Dodatkowo była bardzo przyjazna, uśmiechnięta i zorientowana.

Klient_UbF8I

17.10.2024

Placówka

Jelenia Góra, Aleja Jana Pawła II 17

Nie zgadzam się (0)
sklep OK, duży...
sklep OK, duży asortyment i dobre ceny

Grzegorz_1085

14.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kilkanaście dni temu...
Kilkanaście dni temu odwiedziłem placówkę E.Leclerc w Zamościu Niestety po zakupie czekolady EQUADOR 99% cacao okazało się, że wywieszka cenowa wprowadza w błąd co do wagi. Na wywieszce widniało 100 g i cena za kg, też się odnosiła do tej gramatury, natomiast na tabliczce czekolady widniała waga 80g. Zgłosiłem to pani stojącej przy kasach samoobsługowych, ale stwierdziła, że to nie jej sprawa i odesłała mnie do punktu obsługi klienta. Tutaj pani poinformowała mnie, że ona nic nie może w tej sprawie zrobić i jedynie może zwrócić mi pieniądze. Poinformowałem, że zapłaciłem za 100 g i chcę czekoladę 100 g za cenę podaną na wywieszce i co więcej widniejącą na paragonie, gdzie też jest gramatura 100. Odpowiedziała, że nie będzie ze mną dyskutować i zaczęła usługiwać kogoś innego. Domagałem się kogoś z kierownictwa, stwierdziła że kierownictwo na urlopach i nikogo nie ma, ostatecznie przyszła pani odpowiedzialna za dział ze słodyczami – bardzo uprzejma osoba, ale powiedziała tylko, że sprawę przekaże kierownikowi i sobie poszła. Zażądałem od pani z punktu obsługi klienta aby dała mi na piśmie, że sprawa będzie miała dalszy ciąg, ale powiedziała, że nie będzie ze mną więcej rozmawiać i zaczęła mnie ignorować, a w pewnym momencie zasugerował, że chyba mam coś z głową i poprosiła ochronę. Ochroniarz stanął blisko mnie naruszając moją strefę komfortu i zaczął się bez słowa na mnie patrzeć. Powiedziałem, aby się na mnie nie gapił, a on stwierdził, że to jego praca. Wezwałem go do tego kilka razu, a w końcu krzyknąłem aby przestał się gapić. Zaczął coś gadać o mojej kulturze i sugerować jakieś choroby umysłowe, do tego wtrąciły się osoby postronne i zaczęło być groźnie i bardzo nieprzyjemnie. Byłem obrażany i poniżany zarówno przez personel w/w, jak też i osoby postronne znane pani z punktu obsługi i ochraniarzowi. Ostatecznie pojawiło się dwóch młodych panów, którzy na moje pytanie czy są z kierownictwa sklepu, potwierdzili, że tak. Wyjaśniłem sytuację, podeszliśmy pod półkę z czekoladami, ale już wywieszki nie było, pokazałem więc im zdjęcie, które wcześniej zrobiłem. Przyznali, że to tak nie powinno wyglądać, potwierdzili że mam rację i prawo do interwencji, przeprosili i obiecali że to załatwią. Ponadto podeszli zemną do pani z punktu obsługi klienta i do ochroniarza, wypytali o szczegóły i obiecali, że przeprowadzą dodatkowe szkolenie z zasad obsługi klienta. Podziękowałem kierownictwu za pełny profesjonalizm jaki zaprezentowali i wyraziłem nadzieję, że wyegzekwują go też od pracowników. Tak się dzieje, gdy zwykły obywatel i klient upomni się o swoje prawa. Przykre to i stresujące. Dziele się tym z innymi, bo warto znać swoje prawa oraz warto o nie walczyć.

Skorpion111

30.07.2024

Placówka

Zamość, Wyszyńskiego 13

Nie zgadzam się (0)
Nieświeże mięso, słabej...
Nieświeże mięso, słabej jakości chleb, brzydki zapach w całym sklepie. Często nieuzupełniony towar i puste półki Zaletami są część budowlana i ogrodnicza. W jednym markecie można kupić praktycznie wszystko.

A.P

25.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Duży sklep, łatwe...
Duży sklep, łatwe poruszanie się, duży wybór.

Małgorzata_2529

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bardzo duże kolejki...
Bardzo duże kolejki ale szybko otwierają kolejne kasy. Duży wybór zabawek dla dzieci.

Klient_vnFTl

09.02.2024

Placówka

Elbląg, Stefana Żeromskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Sklep duży,mało pracowników,...
Sklep duży,mało pracowników, brudne półki Pracownik mnie obsługujący bardzo miły w szybki i sprawny sposób mjie obsłużył

niezalogowany-uzytkownik

03.01.2024

Placówka

Toruń, Łyskowskiego Ignacego 8

Nie zgadzam się (1)
Duża kolejka ale...
Duża kolejka ale kasjerka bardzo miła.

Klient_vnFTl

02.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (1)
...
...

niezalogowany-uzytkownik

19.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miła i sprawna...
Miła i sprawna obsługa, w połączeniu z korzystnymi cenami i szeroką gamą produktów.

kliennt

23.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa profesionalna,ceny niskie,dużo...
Obsługa profesionalna,ceny niskie,dużo promocji,plus duza ilosc kas samoobsługowych przy których pracownik stoi i pomaga

Mirek1834

21.10.2023

Placówka

Chorzów, Żołnierzy Września

Nie zgadzam się (0)

E.Leclerc

E.Leclerc działa na Polskim rynku od 1995, gdy otwarto pierwszy sklep pod szyldem marki, na warszawskim Ursynowie. Obecnie grupę tworzy 45 sklepów znajdujących się w 42 miastach na terenie 15 województw, które zatrudniają ponad 5000 pracowników. Należą do nich hipermarkety, supermarkety, centra handlowe oraz placówki w formacie Express. E.Leclerc to także 18 sklepów internetowych. Dzięki łączeniu kilku formatów i szerokiej ofercie produktów, odpowiadają na różnorodne potrzeby klientów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż E.Leclerc?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Często chodzę na...
Często chodzę na zakupy, ogólnie jest w porządku tylko często szuka się artykułów które zmieniają miejsce w ekspresowym tempie,.Poza tym jest dobra firma.Obsługa uczynna.
Zgadzasz się?