Orange

(3.70)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3389 z 4520)

Kontakt w sprawie...
Kontakt w sprawie przedluzenia umowy na 2 numery komorkowe oraz Internet mobilny. Po przedstawieniu propozycji przez pracownika, ktora nie wiazala sie dla mnie z zadnymi korzysciami - brak zmniejszenia kwoty rachunku, brak dodatkowych uslug, pakietow, nawet zmniejszenie ilosci danych w usludze internetu mobilnego, brak ze strony pracownika walki z obiekcjami, wysluchal, stwierdzil ze on nie jest w stanie nic zaproponowac i w takim razie on dziekuje za rozmowe. Brak stopniowania propozycji, walki z obiekcjami czy uwypuklenie atutow propozycji.

Pgluszek

22.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam obsługę...
Serdecznie polecam obsługę klienta w salonie Orange w Galerii Posnania w Poznaniu. Konsultant był miły i kulturalny. Dzięki jego kompetencji bez problemu udało się znaleźć lepszą ofertę i obniżyć comiesięczne rachunki za telefon.

Klient_50PeX

19.07.2024

Placówka

Poznań, Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Orange, jako popularny...
Orange, jako popularny dostawca internetu spełnił moje oczekiwania względem jakości i szybkości internetu. Cena za pakiet światłowód z TV jest zadowalająca. Minusem jest utrudniony kontakt z obsługą klienta, zanim pracownik odbierze telefon trzeba przejść przez dosyć długą weryfikację przez automatycznego asystenta. Jednak finalnie wszystko da się z pracownikiem sprawnie załatwić.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Średnio miła obsługa,...
Średnio miła obsługa, wciskająca na siłę produkty. Nękająca telefonami

Klient_Zfrwu

08.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z konsultantem...
Kontakt z konsultantem online oceniam pozytywnie Wiedza konsultanta na odpowiednim poziomie, odpowiadał na pytania klarownie i ze zrozumieniem dla osoby pytającej Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem

thorn21kr

01.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Uzyskanie odp na...
Uzyskanie odp na wszystkie zadane pytania.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu poszłam do orange aby zablokowali mi łączenie z siecią ukraińską a znów mam z tym problem. Podobno miało być załatwione.

Milix

17.06.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ładny lokal, który...
Ładny lokal, który odbiega wystrojem od standardowych salonów sieci komórkowej (stoliczki rozmieszczone jak w "restauracji" :), nowoczesne podejście do klienta - jest przyjaźnie, a personel - zaskakuje wiedzą i mnogością ofert (zaskoczenie, ze nawet można przenieść się z enei do orange i z pewnością obsługa będzie bardziej przystępna niż odległym punkcie Enei). Bardzo ciekawa oferta telewizji (liczne programy), może nie jest to najtańszy pakiet, ale warto go wziąć pod uwagę. Światłowod - standard. Byłam bardzo zaskoczona wychodząc z salonu, obsługiwał Pan Łukasz, nie tyle pracownik, co pasjonat: pełna kultura; miły, elokwentny i z pełną świadomością jak obcować z klientem i ładnie przedstawić ofertę. Więcej takich pasjonatów. Zdecydowanie polecam.

zapaliczka

11.06.2024

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3 Maja 102

Nie zgadzam się (0)
Zawsze pomogą dobrać...
Zawsze pomogą dobrać mi dobry telefon

Kordian_133

22.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Często trudno dogadać...
Często trudno dogadać się ze sztuczną inteligencją

RiK

16.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy dostawca internetu...
Najlepszy dostawca internetu światłowodowego i sieci 5G

Dariusz_788

16.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa zainteresowana tylko...
Obsługa zainteresowana tylko sprzedażą nowych rozwiązań nie jest pomocna jak jest problem w usługach które już klient posiada. Odbywa się spychologia.

KroMag

16.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie ma gorszej...
Nie ma gorszej sieci jak Orange dość że słaby i internet ledwo działa to nawet nie można porozmawiać normalnie przez tel gdyż ciągle coś trzeszczy w słuchawce!jak Orange może tak ludzi oszukiwać za co im się płaci tak wysoki abonament

Klient_isaz

09.05.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła, sympatyczna...
Bardzo miła, sympatyczna obsługa, potrafią odpowiedzieć na każdy temat związany z operatorem W salonie spory wybór dostępnych telefonów, można również zapoznać się z dostępnymi usługami telewizji kablowej i sprawdzić możliwości oferowanych routerów oraz dekoderów. Gorąco polecam to miejsce

RiK

05.05.2024

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 141

Nie zgadzam się (0)
Firma Orange ma...
Firma Orange ma bardzo słaby zasięg w mniejszych miejscowościach podczas kontaktu w sprawie wzmocnienia sygnału konsultant stwierdza że wszystko jest ok w systemie. Byłem kiedyś klijentem Orange lecz nie wiadomo skąd brały się dodatkowe opłaty o których nie zostałem poinformowany . Podczas rezygnacji z umowy telefony nie chciały się skończyć od konsultantów Orange z ofertami umowy by tylko zostać ale jak byłem w trakcie umowy i były propozycje przedłużenia umowy to oferty były gorsze dla stałego klikenta niżeli dla klikenta nowego

Kanaletto91

28.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Brak możliwości zmiany...
Brak możliwości zmiany planu podczas trwania umowy. Kupując np internet z prędkością 300mb/s przez okres 24m nie możemy zmienić abonamentu na 600, 1000mb/s, za każdy router, dekoder jest pobierana dodatkowa opłata, brak również możliwości pobrania aplikacji na android tv, bardzo słaby zasięg wi-fi Plusem jest światłowód i stosunkowo mały PING Decyzję o wybraniu usługi należy dobrze przemyśleć

RiK

25.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
1) Powód kontaktu:...
1) Powód kontaktu: Usterka dekodera multimedialnego FunBox 3.0 - powtarzający się objaw zacinania się dekodera w trakcie odbioru sygnału TV, zupełne zawieszanie się urządzenia. 2) Sposób i pora kontaktu: Telefon na infolinię, w dzień powszedni, po godzinie 21.00. 3) Pierwsze wrażenia z kontaktu: Kontakt na infolinię pod nr wskazany na stronie orange.pl. Powitalne menu głosowe zawierało wszystkie niezbędne informacje, w tym niezbędną klauzulę RODO. Menu opcji do wyboru było zrozumiałe i obejmowało dobrze opisaną opcję zgłaszania awarii usterek. Obsługa menu spełniała wymogi w zakresie ułatwionej dostępności, zapewnionej w formie zatwierdzania/wyboru poprzez wydawanie komend głosowych. Dostępny był również klasyczny sposób wybierania opcji menu głosowego z poziomu klawiatury telefonu. Czas dotarcia do właściwej opcji w menu wyniósł mniej niż 3 min. od momentu połączenia z infolinią - jest to wartość w pełni akceptowalna. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem po wybraniu właściwej opcji menu wyniósł mniej niż 1,5 minuty - w trakcie oczekiwania na połączenie otrzymałem informację o przewidywanym czasie oczekiwania, która był zgodny z przewidywaniami. 4) Sposób załatwienia sprawy: Konsultantka przyjmująca zgłoszenie zdała precyzyjne dodatkowe pytania w celu ustalenia dokładnego zakresu problemu, a następnie zapytała, czy mam możliwość skorzystania z urządzenia, którego dotyczy zgłoszenie, w celu przeprowadzenia działań naprawczych zgodnie z instrukcją. Po przejściu do urządzenia dostałem od konsultantki szczegółową instrukcję, którą mogłem wykonywać krok po kroku - dzięki temu dokonałem przywrócenia dekodera do ustawień fabrycznych, co miało stanowić rozwiązanie problemu. Konsultantka sama zaproponowała wymianę urządzenia na nowe, gdyby reset mojego dekodera nie przyniósł rezultatu. Nowy dekoder mógł być dostarczony kurierem pod mój adres domowy w ciągu 3 dni roboczych lub do odebrania w najbliższym salonie Orange już w następnym dniu roboczym. Na adres email otrzymałem dodatkowe instrukcje i link do zlecenia wymiany urządzenia. Z wymiany urządzenia nie musiałem korzystać - wystarczył reset do ustawień fabrycznych. 5) Ocena załatwienia sprawy: Bardzo dobra. Problem został rozwiązany w pełni już przy pierwszym kontakcie z infolinią. Skrypt rozmowy prowadzonej przez konsultantkę był adekwatny do sytuacji, a sama konsultantka prowadziła rozmowę w sposób profesjonalny i uprzejmy oraz była pomocna na każdym etapie. Wszystkie wykonane operacje zostały potwierdzone przez konsultantkę poprzez wiadomość email, zawierającą numer zgłoszenia. Konsultantka w trakcie udzielania instrukcji uwzględniła fakt, że jestem osobą posiadającą większe niż podstawowe kompetencje w zakresie obsługi i konfigurowania sprzętu teleinformatycznego, dlatego nie tłumaczyła mi rzeczy podstawowych - pozwoliło to na znaczną oszczędność czasu. 6) Uwagi: Powitalne menu głosowe może nie być w pełni zrozumiałe dla osób nie posiadających odpowiedniego doświadczenia technicznego., należy je jeszcze przemyśleć. Jednakże opcja wyboru bezpośredniego połączenia z konsultantem jest wystarczająco dostępna. Dla osób potrzebujących pełnej asysty technicznej jest również możliwe zamówienie pomocy technika, który może w ciągu 2 dni roboczych przyjść na miejsce i usunąć źródło usterki na koszt operatora. Dostępność alternatywnych opcji załatwienia sprawy jest w pełni zadowalająca.

RJK

24.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Uważam , że...
Uważam , że nie jest źle jednak są też rzeczy do poprawki. Przede wszystkim jakość i zasięg Internetu oraz obsługa na czacie. Jednak firma posiada wiele różnorodnych ofert abonamentów.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo trudno jest...
Bardzo trudno jest doprowadzić sprawę do końca z konsultantem na czacie. Na początek rozmowy pojawia się bot a zgłoszenie reklamacji wiąże się z kilkoma zadanymi pytaniami, przełączeniem do konsultanta i kolejnymi instrukcjami jak rozwiązać problem, co i tak nie prowadzi do niczego. Łatwe sprawy można załatwić prawo od razu a pozostałe - szkoda czasu, proponuje od razu iść do salonu.

RiK

10.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w placówce...
Wizyta w placówce Orange w Starogardzie Gdańskim była rewelacyjna, głównie za sprawą niezwykle kompetentnego i pomocnego personelu. Pracownicy wykazali się szeroką wiedzą na temat oferowanych usług, co świadczy o ich profesjonalizmie. Zachowanie personelu było przyjazne i cierpliwe, co znacząco wpływało na pozytywne doświadczenie klientów. Czas obsługi był krótki, nawet pomimo zatłoczenia, dzięki efektywnemu zarządzaniu kolejką. Oferta okazała się bogata i dopasowana do rozmaitych potrzeb, z klarownie wyjaśnionymi szczegółami przez pracowników. Wnętrze placówki było nowoczesne i czyste, co tworzyło komfortowe warunki dla odwiedzających. Wszystkie te elementy sprawiają, że wizyta w tej lokalizacji Orange stanowiła pozytywne doświadczenie. Na podstawie tego, z pewnością będę polecał tę placówkę znajomym oraz sam z chęcią skorzystam z jej usług w przyszłości. Zdecydowanie 5/5.

Barimi

09.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Orange

Orange jest liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Orange?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Kontakt w sprawie...
Kontakt w sprawie przedluzenia umowy na 2 numery komorkowe oraz Internet mobilny. Po przedstawieniu propozycji przez pracownika, ktora nie wiazala sie dla mnie z zadnymi korzysciami - brak zmniejszenia kwoty rachunku, brak dodatkowych uslug, pakietow, nawet zmniejszenie ilosci danych w usludze internetu mobilnego, brak ze strony pracownika walki z obiekcjami, wysluchal, stwierdzil ze on nie jest w stanie nic zaproponowac i w takim razie on dziekuje za rozmowe. Brak stopniowania propozycji, walki z obiekcjami czy uwypuklenie atutow propozycji.
Zgadzasz się?