Orange

(3.73)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3434 z 4619)

Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z obsługi Klienta w Infolinii Orange. Panie i Panowie są mili i pomocni. Po rozmowie czuje sie usatysfakcjonowana odpowiedzią na moje zapytania. Sprawa, z którą dzwonię jest zawsze doprowadzona do najlepszego rozwiązania.

Bwhsudbwga

08.05.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Orange to jeden...
Orange to jeden z największych operatorów w Polsce, oferujący szeroki zakres usług: telefonii komórkowej, internetu, telewizji oraz pakietów łączonych. Pod względem dostępności i zasięgu wypada dobrze, a oferta jest na tyle zróżnicowana, że wiele osób znajdzie coś dla siebie. Dużym plusem są promocje oraz możliwość łączenia usług w pakiety. Jeśli chodzi o obsługę w salonach Orange – jest to aspekt, który potrafi być bardzo zróżnicowany. W niektórych punktach pracownicy są naprawdę kompetentni, uprzejmi i pomocni – potrafią dobrze doradzić, nie naciskają na niepotrzebne produkty i sprawnie załatwiają formalności. W takich sytuacjach wizyta przebiega sprawnie i z poczuciem profesjonalnej obsługi. Zdarzają się jednak salony, w których klienci mogą poczuć się zignorowani lub traktowani rutynowo. Czasem brakuje cierpliwości do wyjaśnienia szczegółów oferty, albo konsultanci skupiają się głównie na sprzedaży dodatkowych usług, nawet gdy klient jasno mówi, czego potrzebuje. Kolejki i długie czasy oczekiwania to także częsty problem – zwłaszcza w większych miastach czy galeriach handlowych. Podsumowując: jakość obsługi w salonach Orange w dużej mierze zależy od konkretnej lokalizacji i osoby, na którą się trafi. Firma powinna bardziej zadbać o standaryzację jakości i szkolenie personelu, by każde doświadczenie klienta było równie pozytywne.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W związku, iż...
W związku, iż skończyła mi się okresowa umowa na abonament, byłem że tak powiem nękany przez konsultantów z infolinii operatora. Natomiast wiele rozmów kończyło się niepowodzeniem, ponieważ oferty które mi przedstawiali były finansowo gorsze od tej, którą posiadałem, a dodatkowo podczas rozmowy wiele razy była ona przerywana (oczekiwałem na linii), bo konsultant musiał weryfikować czy może mi zaproponować to na czym mi zależy (abonament bez zmian, większy pakiet Internetu). Aż pewnego dnia odebrałem kolejny telefon od konsultanta, który od samego początku był przygotowany do rozmowy, ponieważ wiedział jak długo jestem klientem sieci, jakie płace rachunki i z czego najczęściej korzystam. Po tym krótkim wstępie szczegółowo przedstawił mi nową ofertę, którą oczywiście zaakceptowałem. Sama rozmowa przebiegła miło i widać było po konsultantce, że wie jaką ma ofertę i jak ją dobrać do klienta, z którym rozmawia. Po zakończeniu rozmowy otrzymałem maila od konsultantki potwierdzającego przedstawioną ofertę, a także krótką informację że w razie jakichkolwiek pytań jest do dyspozycji.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Z salonu Orange...
Z salonu Orange korzystam od dłuższego czasu i ogólnie jestem zadowolony. Internet działa stabilnie, a oferta abonamentowa jest atrakcyjna. Minusem jest obsługa klienta – trudno się dodzwonić, a sprawy wymagające więcej zaangażowania często się przeciągają. Mimo to, usługi są na dobrym poziomie i nie mam większych zastrzeżeń.

KlientSklepu_vQJT

01.05.2025

Placówka

Zgorzelec, Armii Krajowej 96

Nie zgadzam się (0)
W salonie bardzo...
W salonie bardzo kompetentni doradcy klienta wszystko dokładnie wyjaśnili i pokierowali co do abonamentu telefonicznego dobrali bardzo dobry sprzęt jestem zadowolony z obsługi w salonie w Galerii solnej w Inowrocławiu

Placówka

Inowrocław, Wojska Polskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Placówka w centrum...
Placówka w centrum handlowym, wizyta po rozmowie telefonicznej z doradcą, który zaprezentował wstępnie nową ofertę. Wygląd placówki typowy dla obiektów tego typu. Pierwszy problem, to obecność tylko jednego doradcy, w porze dużego natężenia aktywności klientów i długi czas oczekiwania na obsługę. Kolejny problem to mało czytelne omówienie przez doradcę oferty - operował żargonem, który dla klienta bywa niezrozumiały, trzeba dopytywać o wiele aspektów oferty, by zrozumieć co faktycznie zawiera i jaki jest ostateczny koszt, przy łączeniu usług. Wrażenie, że chce wcisnąć klientowi sprzęt o słabszych parametrach, gdybym wcześniej nie doczytał na stronie operatora, co wchodzi w grę, nie wiedziałbym o co pytać. Bardzo negatywny odbiór sytuacji, gdy doradca w salonie nie może sfinalizować umowy, w sytuacji gdy telefon inicjujący był wykonany przez innego, który nie jest obecny. To nie mój problem jak się rozliczają, tracę czas, gdy podczas jednego spotkania nie mogę doprowadzić sprawy do końca. Ostatecznie umowa nie została podpisana, właściwy doradca miał się skontaktować telefonicznie, by uzgodnić ostateczny kształt umowy i umówić się na jej podpisanie, co nie nastąpiło.

Klient_307qE

23.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
szybko i bardzo...
szybko i bardzo sprawnie poszło , dobra obsługa on -line

Klient_psMre

22.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
szybko i bardzo...
szybko i bardzo sprawnie poszło , dobra obsługa on -line

Klient_psMre

22.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś chciałam przedłużyć...
Kiedyś chciałam przedłużyć umowę na internet domowy. Przez aplikację wyświetliło że mogę to zrobić ale muszę udać się do placówki stacjonarnej. Po przybyciu musiałam czekać na obsługę 30 minut, po czym nie zostałam obsłużona ponieważ oferta która widziałam w aplikacji nie jest aktualna. Prosiłam Pani z obsługi przedstawić mi ofertę ale pracownik Orange dał mi po prostu ulotkę i powiedział żebym wszystko załatwiałam online. Uważam że nie zostałam poważnie potraktowana.

MaryiaJania_qY4l

22.04.2025

Placówka

Legnica, Najświętszej Marii Panny 9

Nie zgadzam się (0)
Od początku mojej...
Od początku mojej wizyty zostałem profesjonalnie potraktowany przez doradcę w salonie Orange. Na samym początku zostałem zapytany o moje potrzeby, w ramach usług, które sieć oferuje. Po przedstawieniu informacji, że interesuje mnie internet światłowodowy i posiadam już w orange telefon na karte, zostało mi zaproponowane idealne rozwiązanie pakietowe.

exer0o

21.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czystość na biurku,...
Czystość na biurku, konsultanci bardzo mili i pozytywnie nastawieni. Szybko zostałam obsłużona, pełno konkretów i propozycji. Polecam l!

JuGa25_Bw5g

16.04.2025

Placówka

Jelenia Góra, Podwale 6

Nie zgadzam się (0)
Jestem mega zadowolona...
Jestem mega zadowolona z uslug

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Przyszedłem przedłużyć umowę....
Przyszedłem przedłużyć umowę. Bardzo kompetentny sprzedawca zaproponował kilka dobranych usług dodatkowych w pakiecie i nowy telefon w dobrej cenie. W kolejce stalem tylko kilka minut. W salonie czysto, obsługa bardzo miła i profesjonalna.

Placówka

Nowa Sól, Plac Wyzwolenia 4

Nie zgadzam się (0)
Opinia o operatorze...
Opinia o operatorze Orange Korzystam z usług Orange od dłuższego czasu i mam mieszane odczucia. Obsługa klienta jest na ogół pomocna, ale czasami trzeba długo czekać na połączenie z konsultantem, zwłaszcza w godzinach szczytu. Pracownicy salonów są kompetentni i chętnie doradzają przy wyborze ofert, jednak w niektórych przypadkach rozwiązanie problemu wymaga kilku wizyt lub rozmów. Oferta Orange jest szeroka – mają dobre pakiety internetowe i korzystne promocje dla stałych klientów. Zasięg sieci jest zazwyczaj dobry, choć w niektórych miejscach zdarzają się problemy z jakością połączeń lub wolniejszym internetem. Ceny są konkurencyjne, ale niektóre usługi dodatkowe mogłyby być tańsze. Ogólnie rzecz biorąc, Orange to solidny operator, ale są aspekty, które mogłyby zostać ulepszone.

Klient_IxuPu

18.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa
Miła obsługa

Klient_Y8mR1

11.03.2025

Placówka

Opole, ul. Sosnkowskiego 16a

Nie zgadzam się (0)
Zmieniają ofertę ze...
Zmieniają ofertę ze szczątkową informacją

Kondysdan

09.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pojawiłam się w...
Pojawiłam się w salonie w celu zapoznania się z ofertą. Przemiła Pani przedstawiła mi bardzo skrupulatnie i co najważniejsze sprawnie wszystkie warunki i odpowiedziała na wszelkie moje wątpliwości. Bardzo przestronne i zachęcające miejsce, co powoduje, iż czujemy się mega komfortowo. Naprawdę polecam.

Klient_zDhVL

05.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super obsluga
Super obsluga

Beata_1117

04.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnia obsługa w...
Ostatnia obsługa w salonie Orange była naprawdę dobra! Pracownicy byli pomocni i poświęcili czas, żeby znaleźć najlepszą i najtańszą ofertę, która jest dopasowana do moich potrzeb. Nie próbowali na siłę wciskać mi niczego, czego nie potrzebuję, co naprawdę doceniam. Cała wizyta przebiegła szybko i bez stresu.

z.plonka

03.03.2025

Placówka

Oświęcim, Dąbrowskiego 8A

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio odwiedziłam placówkę...
Ostatnio odwiedziłam placówkę Orange, ponieważ kończyła mi się umowa i chciałam ją przedłużyć wraz z abonamentem na telefon. Obsługa była na dobrym poziomie – pracownicy byli pomocni i uprzejmi, dobrze tłumaczyli warunki nowej umowy. Jednak sama placówka okazała się dość mała, a wybór telefonów dostępnych od ręki był ograniczony. Niestety, model, który mnie interesował, nie był dostępny na miejscu, więc musiałam czekać tydzień na jego sprowadzenie. Mimo tego ogólne wrażenie było pozytywne, ale lepsza dostępność urządzeń na miejscu na pewno poprawiłaby komfort zakupu.

Klient_Klaudia

27.02.2025

Placówka

Działdowo, Generała Józefa Hallera 19a

Nie zgadzam się (0)

Orange

Orange jest liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Orange?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z obsługi Klienta w Infolinii Orange. Panie i Panowie są mili i pomocni. Po rozmowie czuje sie usatysfakcjonowana odpowiedzią na moje zapytania. Sprawa, z którą dzwonię jest zawsze doprowadzona do najlepszego rozwiązania.
Zgadzasz się?