BNP Paribas

(3.58)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1133 z 1677)

OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie...
OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego w tym banku nie ma końca.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Chciałbym, aby BNP...
Chciałbym, aby BNP Paribas inwestował tyle w jakość obsługi klienta, ile inwestuje w swój wizerunek podczas wydarzeń sportowych i sustainability. Jest to jedyny bank, który dwukrotnie - jak się później okazało przez nieokreślone "błędy w procedurach i procesach" - zablokował mój rachunek firmowy. Nie otrzymałem żadnej rzetelnej pomocy, ani na infolinii ani w placówce banku, z czego w placówce pracownik banku rozłożył ręce z bezradności i powiedział "nie wiem jak Panu pomóc" nie podejmując żadnej inicjatywy. Incydent musiałem rozwiązać niemal samodzielnie.

klient_A216

06.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa...
Bardzo profesjonalna obsługa w PNB PARIBAS w Radomsku .Polecam

Niezweryfikowany Klient_ZDyZM

25.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszedłem raz, obsługa...
Wszedłem raz, obsługa w żaden sposób nie próbowała odpowiedzieć na moje zapotrzebowanie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa.
Miła obsługa.

Klient_vnFTl

23.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Osoby z ktorymi...
Osoby z ktorymi da się dogadać którzy rozumieją potrzebę klijenta oraz ich problemy.

Klient_1xwfE

22.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciężka weryfikacja. Próbowałam...
Ciężka weryfikacja. Próbowałam kilkukrotnie dowodem się zweryfikować o różnej porze dnia. W końcu się poddałam i wybrałam weryfikację kurierem. Sama aplikacja banku prezentuje się dobrze. Można w niej kupić usługi jakich człowiek na codzień potrzebuje np bilety, parking. Kontakt po weryfikacji z bankiem dobry

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo ciężko o...
Bardzo ciężko o jakiekolwiek informacje, możliwość dodzwonienia zerowa, o wszystko trzeba isc do placówki gdzie pracownicy nic nie wiedzą i przez większość czasu siedzi się samemu w salonie i czeka aż wyszukają choćby najprostszych informacji

Klient_GbjVm

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank, który rzeczywiście...
Bank, który rzeczywiście stoi "frontem do klienta". Pracownicy kulturalni, uprzejmi, kompetentni. Zarówno Ci w placówkach, jak i w obsłudze telefonicznej.

Irena_37

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obsługą....
Bardzo dobra obsługą. Wizyta w placówce BNP w Siedlcach przebiega sprawnie oraz szybko, bez zbędnego oczekiwania.

moleszczukk

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Głównie różnice robią...
Głównie różnice robią pracownicy i w tym przypadku polecam konkretną osobę.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt okej, ale...
Kontakt okej, ale słaba jest ostatnia zmiana opłat na niekorzyść klienta.

Omsner

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
nie wszystkie panie...
nie wszystkie panie znaja sie na swojej pracy

Grzegorz_1226

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Panie są nieprzyjemne,...
Panie są nieprzyjemne, obsługują klienta jakby odbywały karę. Nie informują o kosztach i opłatach.

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W naszym oddziale,...
W naszym oddziale, pracownicy są kompletnie nie kompetentni, nie mają pojęcia o czym mówią, nie znają zasad zajęć komorniczych. Nie polecam tego banku z uwagi na przykre doświadczenia z tą placówką.

Klient_QThv

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Założyłam konto w...
Założyłam konto w promocji, moje reklamacje były rozpatrywane, ale problem powrarzał się co miesiąc. Wymagało to ode mnie składania reklacji co miesiąc.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Prosta ale przyjazna...
Prosta ale przyjazna aplikacja mobilna

Katarzyna_417

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank posiada jedną...
Bank posiada jedną z najlepszych aplikacji mobilnych z wszystich Polskich banków a posiadałem już konto, w praktycznie każdym naszym rodowym banku. Tutaj utworzysz lub zamkniesz kartę, lokatę bądź nawet samo konto kilkoma klikami. W każdej chwili możesz połączyć się z infoliną bez zbędnej werfikacji i czekania. Dla tego BNP stało się mom głównym bankiem w życiu codziennym.

Krisy

25.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jakby można było...
Jakby można było dać 0 to by była jedyna uczciwa ocena dla tego banku. Nieprofesjonalny personel. Zawodzenie klienta. Odsyłanie, wymigiwanie się, zwodzenie, kłamstwa i oszustwo. A na koniec procedura zamknięcia rachunku trwająca ponad 2 miesiące.

niezalogowany-uzytkownik

19.12.2023

Placówka

Kłodzko, Okrzei 3

Nie zgadzam się (0)
Miła profesjonalna obsługa
Miła profesjonalna obsługa

niezalogowany-uzytkownik

28.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)

BNP Paribas

BNP Paribas jest wiodącym bankiem w Europie z międzynarodowym zasięgiem. Grupa jest obecna w 72 krajach i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników, z czego prawie 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska funkcjonuje w naszym kraju od 2015 roku, wcześniej natomiast działał jako Bank Gospodarki Żywnościowej założony w 1975 roku. Grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów w realizacji wielu projektów, oferując im bogaty wachlarz produktów finansowych, inwestycyjnych i oszczędnościowych oraz ochrony ubezpieczeniowej. Jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich. Bank BNP Paribas w Polsce to niemal 3,8 mln klientów oraz ponad 500 oddziałów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BNP Paribas?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie...
OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego w tym banku nie ma końca.
Zgadzasz się?