BNP Paribas

(3.38)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1155 z 1735)

Sprawna obsługa klienta...
Sprawna obsługa klienta na infolinii. Dzwoniłem zamknąć konto, a dostałem ofertę promocyjną i zostałem z Bankiem na dłużej.

Klient_43CNR

21.01.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontakt i...
Szybki kontakt i błyskawiczna odpowiedz

Klient_LJcK

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Placówka w Pułtusku...
Placówka w Pułtusku jest bezgotówkowa, doradczyni obsługuje bardzo pobieżnie.

Aneta_863

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie! Bardzo wysoki poziom dbałości o klienta! Do tego ogromny plus za nowoczesność w działaniu.

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niskie kwalifikacje...
Bardzo niskie kwalifikacje pracowników.

Łukasz_258

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa klienta,...
Miła obsługa klienta, szybka odpowiedź na zadane pytania w serwisie on line. Nie ma ukrytych opłąt, zawsze wszystko jasne i klarowne.

Poziomk@

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miło i...
Bardzo miło i efektywnie.

Klient_o4ic

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoki poziom jakości...
Wysoki poziom jakości obsługi. Pani znała odpowiedź na wszystkie moje pytania. Bardzo miło się rozmawiało. Szybkie załatwienie sprawy.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Klient stoi na...
Klient stoi na pierwszym miejscu. Krotki czas oczekiwania na obsługe.

Placówka

Wałbrzych, 11 go listopada 5

Nie zgadzam się (0)
BNP Paribas oferuje...
BNP Paribas oferuje szeroki wachlarz usług finansowych, a jego bankowość internetowa i mobilna są uznawane za wygodne i intuicyjne. Klienci chwalą profesjonalną obsługę i indywidualne podejście doradców. Bank zapewnia bezpieczeństwo transakcji oraz stabilność finansową. Z drugiej strony, niektóre osoby zwracają uwagę na wyższe opłaty w porównaniu do innych banków. Ogólnie rzecz biorąc, BNP Paribas cieszy się dobrą opinią wśród klientów.

DJGSG_CtPe

10.11.2024

Placówka

Opole, Ozimska 25

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałem okazję...
Ostatnio miałem okazję skorzystać z usług banku BNP Paribas i byłem mile zaskoczony poziomem obsługi. Pracownicy wykazali się dużą wiedzą, odpowiadając na wszystkie moje pytania dotyczące konta oszczędnościowego. Nie musiałem długo czekać na swoją kolej, co uważam za duży plus, biorąc pod uwagę ruch w oddziale. Proces otwarcia konta był prosty i przeprowadzony bez zbędnych formalności. Oddział był czysty, a strefa oczekiwania komfortowa, co pozwala na spokojne załatwienie wszystkich spraw. Zdecydowanie polecam ten bank za profesjonalne podejście do klienta.

Placówka

Warszawa, Jerozolimskie 81

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

22.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowa obsługa
Fachowa obsługa

zarejestrowany-uzytkownik

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre oświadczenia
Dobre oświadczenia

zarejestrowany-uzytkownik

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię ten...
Bardzo lubię ten bank to mój ulubiony

zarejestrowany-uzytkownik

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka decyzja kredytowa....
Szybka decyzja kredytowa. Aplikacja bankowa przyjemna w obsłudze.

zarejestrowany-uzytkownik

16.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

15.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 20.08...
W dniu 20.08 zgłosiłem się do oddziału w celu dokonania kolejnej nadpłaty kredytu ze skróceniem okresu kredytowania do wysokości obecnej raty. Umówiony przez aplikację dzień wcześniej z konkretnym konsultantem, przesłałem na jego numer telefonu informację nt. tego czego będzie dotyczyć spotkanie, by mógł już podjąć na spokojnie stosowne działania. Jesteśmy na termin, a tu okazuje się, że Pan jest nieobecny. Dostaliśmy w zastępstwie Panią konsultant. Wiec tłumaczę 3 razy od nowa co robimy, dostaję potwierdzenia, że ok, podpisujemy dokumenty. Rozmawiamy, że przez aplikację tez można, tylko trzeba na 2 wnioski-wiem, dlatego jesteśmy osobiście, potwierdzamy, że wniosek jest bez prowizji, upewniamy się na wyjście czwarty raz, że skracamy okres kredytowania do wysokości raty-tak wszystko ok. Dalej obserwuję konto i w niedzielę 25.08 widzę, że rata spadła konkretnie. Po szybkiej analizie okazuje się, że nadpłatę zrealizowano, ale okres kredytowania pozostał bez zmian(widzę w racie kapitał minimalny i odsetki 5x większe od kapitału), a termin płatności 01.09. Szybki mail, bo niedziela, a wydaje mi się, że coś idzie krzywo. Poniedziałek brak odzewu na maila, brak telefonu. Wtorek dzwonię i ... dowiaduje się po kilku odpytaniach współpracowników, że nadpłatę może być zrobić tylko taką, a jak chcę ze skróconym okresem, to musi aneks, a że aneksu nikt nie zrobił, to już tak zostanie i muszę zapłacić jeszcze 200zł, bo tak jest w tabeli opłat. W dużych nerwach po 4 telefonie jednak udowadniam zawodowcom z banku, że nie muszę jednak płacić prowizji. Nadpłatę jak się okazało trzeba poprawić, bo Pani nie wystawiła aneksu, więc skrócenie okresu nie mogło się zadziać! Na usprawiedliwienie swojej niekompetencji Pani mnie przeprosiła i poinformowała, że nie zajmuje się kredytami... i mam zrozumieć, bo pracuje dopiero 2 lata!!! Dzisiaj musiałem w trybie pilnym odbyć kolejną wizytę, ponownie z żoną, ponownie nie mogliśmy zająć się własną pracą. Dopiero dzisiaj podpisaliśmy aneks, który powinniśmy 20.08, a na pytanie co z naszą ratą usłyszałem, że nic-tak zostanie do przeprocedowania aneksu(czyli po płatności raty). Więc mój wniosek: jak nie udało zarobić się na prowizji, to zarobią na bezsensownej racie z niskim kapitałem, ale konkretnymi odsetkami! A, że obrót sprawy wcale mnie dzisiaj nie zadowalał i czuję się oszukany, poprosiłem o podejście przełożonego. I tu wisienka: Pan Dyrektor poinformował mnie, że widziałem jaką nadpłatę podpisałem!!! Oczywiście, więc zadałem pytanie, gdzie na podpisanym druku jest ta informacja. Jak się okazuje nigdzie, a Pan Dyrektor był głęboko zdziwiony drukiem, który funkcjonuje w jego banku! Reasumując: zgłosiłem się za późno, bo procedowanie aneksu trwa do 2 tygodni, to że aneksu nikt nie podpisał zostało zakwalifikowane na przepraszam, beznadziejna ratę, wydłużony o miesiąc okres kredytowania i bezsensowne odsetki za sierpniową ratę dostałem w prezencie! BNP dziękuję bardzo. PS. Poprzednia nadpłata była realizowana przez osoby kompetentne, nic nie straciłem, a cały proces przebiegł wzorowo. Niestety jak widać tym razem nie mieliśmy tyle szczęścia. Cel: szybka spłata pozostałego kapitału, zamknięcie wszystkich prywatnych i firmowych kont oraz przeniesienie do innego banku, gdzie profesjonalizm i szacunek do klienta jest na wyższym poziomie. Pół gwiazdki daję za "przepraszam".

Placówka

Poznań, Bóżnicza 1

Nie zgadzam się (0)

BNP Paribas

BNP Paribas jest wiodącym bankiem w Europie z międzynarodowym zasięgiem. Grupa jest obecna w 72 krajach i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników, z czego prawie 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska funkcjonuje w naszym kraju od 2015 roku, wcześniej natomiast działał jako Bank Gospodarki Żywnościowej założony w 1975 roku. Grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów w realizacji wielu projektów, oferując im bogaty wachlarz produktów finansowych, inwestycyjnych i oszczędnościowych oraz ochrony ubezpieczeniowej. Jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich. Bank BNP Paribas w Polsce to niemal 3,8 mln klientów oraz ponad 500 oddziałów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BNP Paribas?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?