BNP Paribas

(3.21)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1149 z 1727)

Klient stoi na...
Klient stoi na pierwszym miejscu. Krotki czas oczekiwania na obsługe.

Placówka

Wałbrzych, 11 go listopada 5

Nie zgadzam się (0)
BNP Paribas oferuje...
BNP Paribas oferuje szeroki wachlarz usług finansowych, a jego bankowość internetowa i mobilna są uznawane za wygodne i intuicyjne. Klienci chwalą profesjonalną obsługę i indywidualne podejście doradców. Bank zapewnia bezpieczeństwo transakcji oraz stabilność finansową. Z drugiej strony, niektóre osoby zwracają uwagę na wyższe opłaty w porównaniu do innych banków. Ogólnie rzecz biorąc, BNP Paribas cieszy się dobrą opinią wśród klientów.

DJGSG_CtPe

10.11.2024

Placówka

Opole, Ozimska 25

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałem okazję...
Ostatnio miałem okazję skorzystać z usług banku BNP Paribas i byłem mile zaskoczony poziomem obsługi. Pracownicy wykazali się dużą wiedzą, odpowiadając na wszystkie moje pytania dotyczące konta oszczędnościowego. Nie musiałem długo czekać na swoją kolej, co uważam za duży plus, biorąc pod uwagę ruch w oddziale. Proces otwarcia konta był prosty i przeprowadzony bez zbędnych formalności. Oddział był czysty, a strefa oczekiwania komfortowa, co pozwala na spokojne załatwienie wszystkich spraw. Zdecydowanie polecam ten bank za profesjonalne podejście do klienta.

Placówka

Warszawa, Jerozolimskie 81

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

22.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowa obsługa
Fachowa obsługa

zarejestrowany-uzytkownik

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre oświadczenia
Dobre oświadczenia

zarejestrowany-uzytkownik

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię ten...
Bardzo lubię ten bank to mój ulubiony

zarejestrowany-uzytkownik

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

17.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka decyzja kredytowa....
Szybka decyzja kredytowa. Aplikacja bankowa przyjemna w obsłudze.

zarejestrowany-uzytkownik

16.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

15.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 20.08...
W dniu 20.08 zgłosiłem się do oddziału w celu dokonania kolejnej nadpłaty kredytu ze skróceniem okresu kredytowania do wysokości obecnej raty. Umówiony przez aplikację dzień wcześniej z konkretnym konsultantem, przesłałem na jego numer telefonu informację nt. tego czego będzie dotyczyć spotkanie, by mógł już podjąć na spokojnie stosowne działania. Jesteśmy na termin, a tu okazuje się, że Pan jest nieobecny. Dostaliśmy w zastępstwie Panią konsultant. Wiec tłumaczę 3 razy od nowa co robimy, dostaję potwierdzenia, że ok, podpisujemy dokumenty. Rozmawiamy, że przez aplikację tez można, tylko trzeba na 2 wnioski-wiem, dlatego jesteśmy osobiście, potwierdzamy, że wniosek jest bez prowizji, upewniamy się na wyjście czwarty raz, że skracamy okres kredytowania do wysokości raty-tak wszystko ok. Dalej obserwuję konto i w niedzielę 25.08 widzę, że rata spadła konkretnie. Po szybkiej analizie okazuje się, że nadpłatę zrealizowano, ale okres kredytowania pozostał bez zmian(widzę w racie kapitał minimalny i odsetki 5x większe od kapitału), a termin płatności 01.09. Szybki mail, bo niedziela, a wydaje mi się, że coś idzie krzywo. Poniedziałek brak odzewu na maila, brak telefonu. Wtorek dzwonię i ... dowiaduje się po kilku odpytaniach współpracowników, że nadpłatę może być zrobić tylko taką, a jak chcę ze skróconym okresem, to musi aneks, a że aneksu nikt nie zrobił, to już tak zostanie i muszę zapłacić jeszcze 200zł, bo tak jest w tabeli opłat. W dużych nerwach po 4 telefonie jednak udowadniam zawodowcom z banku, że nie muszę jednak płacić prowizji. Nadpłatę jak się okazało trzeba poprawić, bo Pani nie wystawiła aneksu, więc skrócenie okresu nie mogło się zadziać! Na usprawiedliwienie swojej niekompetencji Pani mnie przeprosiła i poinformowała, że nie zajmuje się kredytami... i mam zrozumieć, bo pracuje dopiero 2 lata!!! Dzisiaj musiałem w trybie pilnym odbyć kolejną wizytę, ponownie z żoną, ponownie nie mogliśmy zająć się własną pracą. Dopiero dzisiaj podpisaliśmy aneks, który powinniśmy 20.08, a na pytanie co z naszą ratą usłyszałem, że nic-tak zostanie do przeprocedowania aneksu(czyli po płatności raty). Więc mój wniosek: jak nie udało zarobić się na prowizji, to zarobią na bezsensownej racie z niskim kapitałem, ale konkretnymi odsetkami! A, że obrót sprawy wcale mnie dzisiaj nie zadowalał i czuję się oszukany, poprosiłem o podejście przełożonego. I tu wisienka: Pan Dyrektor poinformował mnie, że widziałem jaką nadpłatę podpisałem!!! Oczywiście, więc zadałem pytanie, gdzie na podpisanym druku jest ta informacja. Jak się okazuje nigdzie, a Pan Dyrektor był głęboko zdziwiony drukiem, który funkcjonuje w jego banku! Reasumując: zgłosiłem się za późno, bo procedowanie aneksu trwa do 2 tygodni, to że aneksu nikt nie podpisał zostało zakwalifikowane na przepraszam, beznadziejna ratę, wydłużony o miesiąc okres kredytowania i bezsensowne odsetki za sierpniową ratę dostałem w prezencie! BNP dziękuję bardzo. PS. Poprzednia nadpłata była realizowana przez osoby kompetentne, nic nie straciłem, a cały proces przebiegł wzorowo. Niestety jak widać tym razem nie mieliśmy tyle szczęścia. Cel: szybka spłata pozostałego kapitału, zamknięcie wszystkich prywatnych i firmowych kont oraz przeniesienie do innego banku, gdzie profesjonalizm i szacunek do klienta jest na wyższym poziomie. Pół gwiazdki daję za "przepraszam".

Placówka

Poznań, Bóżnicza 1

Nie zgadzam się (0)
Na 20 minut...
Na 20 minut przed zamknięciem banku jest nikła szansa na dobrą obsługę klienta w okienku. To już czas na zamknięcie systemu, zliczenie kasy. Pracownica otwarcie poinformowała, że dziś nie zostanę obsłużona, bo za długo jej zejdzie. Wyratowała sytuację inna (wyższa stanowiskiem) osoba, która mimo, że zaczęła już kilka minut później mnie obsługiwać to wyrobiła się w czasie.

Klient_hgzMo

28.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie przyjemna...
Bardzo nie przyjemna obsługa. Wszedłem po naklejkę na przednią szybę że parkuje z aplikacją BNP. Miałem taką i dostałem ją kilka miesięcy temu . Pan prawie do mnie krzyczał że nigdy niczego takiego nie było. Nie polecam a jestem klientem tego banku .

Placówka

Jelenia Góra, Aleja Bankowa 34

Nie zgadzam się (0)
Ten bank to...
Ten bank to poprostu oszusci. Pzyselali mie kilka razy wiadomość aby aktualizowac dane osobowe, ja byłam w oddziale kilka raz i pracownik zapełnił że wszystko jest ok. Za miesiąc dostałam znowy taką wiadomość i zadzwoniłam na infolinie, tam też Pani zapełniała że wszystko jest wporządku. 01.07.2024 przyszła sms że twoje konto zablokowane. Do Pani co prowadzi moje konto nie można się dodzwonić, w oddziale poprosili o podtwierdzenie miejsca zamieszkania, taki dokument pierwszy raz poprosili, ja przedstawiłam i dziś już 04.07.2024 konta do dziś zablokowane i nić nie można z tym zrobic. Czyli nie dawajcie im swoją kase!!!

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo trudno cokolwiek...
Bardzo trudno cokolwiek dowiedzieć się na czacie banku jeśli nie ma się dostępu do własnego konta możliwości by napisać do nich z własnej skrzynki. Pozostaje infolinia, na której trzeba czekać bardzo długo.

Poziomk@

21.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie...
OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego w tym banku nie ma końca.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Chciałbym, aby BNP...
Chciałbym, aby BNP Paribas inwestował tyle w jakość obsługi klienta, ile inwestuje w swój wizerunek podczas wydarzeń sportowych i sustainability. Jest to jedyny bank, który dwukrotnie - jak się później okazało przez nieokreślone "błędy w procedurach i procesach" - zablokował mój rachunek firmowy. Nie otrzymałem żadnej rzetelnej pomocy, ani na infolinii ani w placówce banku, z czego w placówce pracownik banku rozłożył ręce z bezradności i powiedział "nie wiem jak Panu pomóc" nie podejmując żadnej inicjatywy. Incydent musiałem rozwiązać niemal samodzielnie.

klient_A216

06.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa...
Bardzo profesjonalna obsługa w PNB PARIBAS w Radomsku .Polecam

Niezweryfikowany Klient_ZDyZM

25.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszedłem raz, obsługa...
Wszedłem raz, obsługa w żaden sposób nie próbowała odpowiedzieć na moje zapotrzebowanie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

BNP Paribas

BNP Paribas jest wiodącym bankiem w Europie z międzynarodowym zasięgiem. Grupa jest obecna w 72 krajach i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników, z czego prawie 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska funkcjonuje w naszym kraju od 2015 roku, wcześniej natomiast działał jako Bank Gospodarki Żywnościowej założony w 1975 roku. Grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów w realizacji wielu projektów, oferując im bogaty wachlarz produktów finansowych, inwestycyjnych i oszczędnościowych oraz ochrony ubezpieczeniowej. Jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich. Bank BNP Paribas w Polsce to niemal 3,8 mln klientów oraz ponad 500 oddziałów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BNP Paribas?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Klient stoi na...
Klient stoi na pierwszym miejscu. Krotki czas oczekiwania na obsługe.