Oferta dla firm

Twoja dbałość o klienta i nasze narzędzia poprowadzą Cię do grona firm wyróżnionych

Gwiazdą Jakości Obsługi!

Odpowiadamy klientom

Opinie Twoich klientów są dla Ciebie cenne? Program Odpowiadamy Klientom to idealne narzędzie, które umożliwi Ci sprawną komunikację z klientami, wyróżni Cię na tle konkurencji oraz pozwoli zbierać informacje i statystyki w jednym miejscu!

Korzyści Programu Odpowiadamy Klientom

  • 1. Interaktywne narzędzia do zbierania opinii. Wykorzystaj stopkę do maili transakcyjnych i widżet na Twoją stronę internetową, by otworzyć nowy kanał komunikacji z klientami. Zbieraj wszystkie opinie w jednym miejscu i odpowiadaj na nie!
  • 2. Raporty na temat jakości obsługi w Twojej firmie. Na podstawie zebranych opinii tworzymy raporty i analizy. Dowiesz się, co usprawnić, aby osiągnąć najwyższą jakość obsługi.
  • 3. Ochrona wizerunku. Negatywna opinia na temat Twojej firmy zostanie zablokowana na 48 godzin, abyś mógł się z nią zapoznać, zweryfikować ją oraz zamieścić odpowiedź na otwartym forum lub w wiadomości prywatnej do klienta.
  • 4. Zawsze aktualne informacje o Twojej firmie. Dzięki opiniom klientów, łatwiej wyszukać Twój biznes w Internecie. Dodatkowo, potencjalni klienci chętniej nawiążą z Tobą współpracę, gdy widzą Twoją aktywność!
  • 5. Pomoc ekspertów z Polskiego Programu Jakości Obsługi. Pomożemy Ci znaleźć mocne i słabe strony Twojej firmy oraz wskazać kierunki działania.
Dodatkowo, już po miesiącu współpracy, jeśli wskaźnik jakości obsługi Twojej firmy nie spadnie poniżej 80%, możesz ubiegać się o certyfikat Życzliwej Firmy!

Aktywuj pakiet narzędzi Odpowiadamy Klientom

3 miesiące

Możliwość ubiegania się o certyfikat Życzliwej Firmy po 9 miesiącach

9 mies.

59zł / mies.

Koszt pakietu 177 zł

Aktywuj

6 miesięcy

Możliwość ubiegania się o certyfikat Życzliwej Firmy po 6 miesiącach

6 mies.

49zł / mies.

Koszt pakietu 294 zł

Aktywuj
Zalecane

12 miesięcy

Możliwość ubiegania się o certyfikat Życzliwej Firmy po 1 miesiącu!

1 mies.

39zł / mies.

Koszt pakietu 468 zł

Aktywuj

Twoja firma nie jest jeszcze uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi?

Życzliwa firma

Certyfikat Życzliwa Firma jest dowodem na to, że poważnie traktujesz swoich klientów, a Twoja firma jest godna zaufania. To nagroda dla tych, którzy stale i aktywnie korzystają z narzędzi i możliwości, jakie daje Odpowiadamy Klientom.

Godło Życzliwej Firmy jest konsekwencją stałego kontaktu z klientami, czyli korzystania z pakietu Odpowiadamy Klientom przez minimum rok. Dodatkowo, firma powinna utrzymywać wysoki wskaźnik jakości obsługi lub odnotowywać stały wzrost satysfakcji klientów. Każda firma ubiegająca się o certyfikat, poddawana jest minimum miesięcznemu monitoringowi, podczas którego sprawdzana jest satysfakcja klientów marki.

Czas oczekiwania na przyznanie certyfikatu zależy od okresu, na jaki został wykupiony pakiet narzędzi Odpowiadamy Klientom. Im krótszy pakiet, tym dłuższy czas oczekiwania na certyfikat. Certyfikat Życzliwej Firmy utrzymywany jest tak długo, jak długo aktywny jest pakiet Odpowiadamy Klientom.

Certyfikat otrzymany od Jakości Obsługi daje Ci możliwość na zwiększenie konkurencyjności Twojej firmy. Otrzymane wyróżnienie symbolizuje wartości, jakimi na co dzień kierujesz się w biznesie. Informuje Twoich Klientów, że zależy Ci na stałym doskonaleniu standardów obsługi. Umieszczenie znaku Jakości Obsługi - Życzliwa Firma - na stronie internetowej oraz w Social Mediach, gwarantuje zwiększenie zaufania Klientów i daje szansę na szybszy rozwój i umocnienie pozycji na rynku.

Wspólnie zadbajmy o pozytywny wizerunek Twojej firmy już dziś!

Zgłoś się do programu Odpowiadamy Klientom i zdobądź Certyfikat Życzliwej Firmy!

Dbamy o Jakość Obsługi

Dbamy o jakość obsługi to badanie certyfikacyjne zaprojektowane specjalnie na potrzeby Twojej firmy. Dzięki profesjonalnie stworzonym narzędziom dowiemy się, które obszary Twojej działalności są chwalone przez klientów, a które jeszcze wymagają poprawy.

Zespół ekspertów Polskiego Programu Jakości Obsługi, zaprojektuje dla Ciebie badanie satysfakcji klientów, dzięki któremu poznasz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania, m.in:

  • Co klienci najbardziej sobie cenią w mojej firmie?
  • Dlaczego klienci nie wracają?
  • Jak sprawić, aby kupowali więcej?
  • Co zrobić, aby klienci byli bardziej zadowoleni?

Badanie zostanie zaprojektowane tak, abyś otrzymał maksimum informacji, niezbędnych do dalszego rozwoju i poprawy satysfakcji klientów. Nasi eksperci przedstawią Ci wyniki badania oraz zaproponują kilka rozwiązań, które mogą wspomóc Twój biznes.

Najczęściej badane obszary

Wiedza i kompetencje personelu
  • Wiedza o produktach i procedurach.
  • Rzetelność przekazywania informacji o warunkach sprzedaży, procesie przekazywania dokumentów od i do klienta.
  • Doradztwo w dostosowaniu oferty do zapytania i potrzeb klienta.
  • Kompleksowość informacji.
Zachowanie personelu
  • Komunikacja z klientem.
  • Formułowanie pytań, odpowiedzi.
  • Zaangażowanie w proces obsługi / rozwiązanie problemu.
  • Życzliwość, uprzejmość, gotowość do pomocy.
Organizacja i czas obsługi
  • Czas oczekiwania na odpowiedź.
  • Czas oczekiwania na połączenie telefoniczne / odpowiedź na maila.
  • Terminowość.
Oferta, cena, asortyment
  • Sposób prezentacji składników cenowych oferty.
  • Możliwość wyboru wariantów.
  • Dostosowanie oferty do potrzeb.
  • Informowanie o asortymencie.
Dodatkowo, jeśli osiągniesz odpowiedni wskaźnik podczas badania,
otrzymasz Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi jako dowód, że zależy Ci na klientach!

Nie zwlekaj! Wyprzedź konkurencję i zadbaj o jakość!

Gwiazda Jakości Obsługi

Gwiazda Jakości Obsługi to wyjątkowe wyróżnienie, przyznawane najprzyjaźniejszym firmom w Polsce. O jej przyznaniu decyduje najbardziej krytyczne jury - Polscy konsumenci! To dzięki ich opiniom monitorujemy poziom jakości obsługi i nagradzamy tych, którzy pozytywnie wyróżniają się na tle konkurencji.

Dlaczego Gwiazda Jakości Obsługi to wyjątkowe wyróżnienie?

  • Wartość dla Twojego biznesu - Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ważny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Komunikuje wartości takie jak solidność, jakość i zaufanie, którymi na co dzień kierujesz się w biznesie. To także znak, że Twoja firma spełnia oczekiwania klientów.
  • Symbol znany w całej Polsce - Ten znak jakości rozpoznaje już ponad 10 milionów Polaków! Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.
  • Nagroda przyznana przez konsumentów - W skład Kapituły decydującej o przyznaniu Gwiazd Jakości Obsługi wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. To oni są ekspertami, którzy wyłaniają liderów w poszczególnych branżach, oceniając firmy i zgłaszając opinie na platformie jakoscobslugi.pl oraz w specjalnie przygotowanym badaniu satysfakcji.
  • Eksperckie badanie jakości obsługi - Program realizowany jest nieprzerwanie przez cały rok – poprzez platformę jakoscobslugi.pl monitorujemy poziom zadowolenia i satysfakcję klientów w całej Polsce. Badanie jest nieodpłatne i oparte na jasnej metodologii - dzięki temu masz pewność, że uzyskane wyniki to nie przypadkowe oceny konsumentów.

Dowiedz się więcej na temat Gwiazd Jakości Obsługi!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi