Gwiazdą Jakości Obsługi!
Możliwość ubiegania się o certyfikat Życzliwej Firmy po 9 miesiącach
Możliwość ubiegania się o certyfikat Życzliwej Firmy po 6 miesiącach
Możliwość ubiegania się o certyfikat Życzliwej Firmy po 1 miesiącu!
Godło Życzliwej Firmy jest konsekwencją stałego kontaktu z klientami, czyli korzystania z pakietu Odpowiadamy Klientom przez minimum rok. Dodatkowo, firma powinna utrzymywać wysoki wskaźnik jakości obsługi lub odnotowywać stały wzrost satysfakcji klientów. Każda firma ubiegająca się o certyfikat, poddawana jest minimum miesięcznemu monitoringowi, podczas którego sprawdzana jest satysfakcja klientów marki.
Czas oczekiwania na przyznanie certyfikatu zależy od okresu, na jaki został wykupiony pakiet narzędzi Odpowiadamy Klientom. Im krótszy pakiet, tym dłuższy czas oczekiwania na certyfikat. Certyfikat Życzliwej Firmy utrzymywany jest tak długo, jak długo aktywny jest pakiet Odpowiadamy Klientom.
Certyfikat otrzymany od Jakości Obsługi daje Ci możliwość na zwiększenie konkurencyjności Twojej firmy. Otrzymane wyróżnienie symbolizuje wartości, jakimi na co dzień kierujesz się w biznesie. Informuje Twoich Klientów, że zależy Ci na stałym doskonaleniu standardów obsługi. Umieszczenie znaku Jakości Obsługi - Życzliwa Firma - na stronie internetowej oraz w Social Mediach, gwarantuje zwiększenie zaufania Klientów i daje szansę na szybszy rozwój i umocnienie pozycji na rynku.
Zespół ekspertów Polskiego Programu Jakości Obsługi, zaprojektuje dla Ciebie badanie satysfakcji klientów, dzięki któremu poznasz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania, m.in:
Badanie zostanie zaprojektowane tak, abyś otrzymał maksimum informacji, niezbędnych do dalszego rozwoju i poprawy satysfakcji klientów. Nasi eksperci przedstawią Ci wyniki badania oraz zaproponują kilka rozwiązań, które mogą wspomóc Twój biznes.