Wykorzystaj wszystkie możliwości Polskiego Programu Jakości Obsługi i zyskaj:
Pokaż klientom, że ich potrzeby są dla Ciebie ważne - słuchaj ich uwag, odpowiadaj na opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne. To buduje lojalność! Jak pokazują badania, aż 95% niezadowolonych klientów skorzysta ponownie z oferty firmy, jeżeli firma szybko zareaguje na zgłoszone problemy.
Zgromadzone opinie to źródło wiedzy o jakości obsługi świadczonej w Twojej firmie. Dzięki naszym narzędziom możesz analizować poziom zadowolenia klientów, mocne i słabe strony swojego biznesu, a także poznać potrzeby oraz oczekiwania klientów.
Znaki jakości nadawane przez prawdziwych konsumentów potwierdzają Twoje starania o lepszą jakość obsługi. To również sygnał dla klientów i kontrahentów, jakimi wartościami kierujesz się w biznesie.
Ciesząc się pozytywnymi opiniami oraz rekomendacjami obecnych klientów możesz zyskać lojalnych ambasadorów Twojej marki i kolejnych kupujących. Pozytywny wizerunek i aktywna komunikacja z klientem bezpośrednio wpłynie na większą sprzedaż.
Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki badaniom jakości obsługi prowadzonym przez nasz zespół ekspertów. Korzystając z możliwości Polskiego Programu Jakości Obsługi, nie musisz na własną rękę przeprowadzać badań i gromadzić danych. Teraz możesz otrzymać gotowy raport ze wszystkimi interesującymi Cię informacjami.