Opinie użytkownika (90)

Wraz z dwójką...
Wraz z dwójką znajomych usiedliśmy w restauracji. Musieliśmy poczekac około 5 minut, zanim ktoś do nas podszedł z kartą. Dalej obsługa była już szybsza i zręczna. Były dostępne wszystkie zamówione przez nas dania, a jedzenie było smaczne i aromatyczne. Ponieważ nie udało nam się zjeśc wszystkiego, poprosiliśmy o pudełko do zapakowania a kelnerka zaproponowała, że ona sama zapakuje nam pozostałości i po chwili wróciła z elegancko zapakowaną pizzą. Była to miła wizyta, wszyscy byliśmy z niej zadowoleni.

Nayagare

10.06.2009

Pizza Hut

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (16)
Podjechałam na stację...
Podjechałam na stację Shell, ponieważ mają tam paliwo dobrej jakości i często je tankuję. Przede mną był tylko jeden samochód, wszystkie dystrybutory działały. Teren stacji był czysty i zadbany, dystrybutory czyste, ale nie widziałam żadnego pracownika na zewnątrz. Zatankowałam bez problemu paliwo i poszłam zapłacic. W sklepie panowała przyjemna atmosfera, pracownik zwracał się do mnie uprzejmie i szybko wydał mi paragon oraz resztę. Poprosiłam, aby ktoś pomógł mi przy kondensatorze powietrza i od razu wyszedł ze mną inny pracownik, który całkowicie zajął się dopompowaniem kół. byłam zadowolona z uzyskanej pomocy i uprzejmości oraz gotowości do pomocy pracowników stacji.

Nayagare

16.05.2009

Shell

Placówka

Warszawa, Sobieskiego 18

Nie zgadzam się (25)
Robiłam zakupy w...
Robiłam zakupy w hipermarkecie Tesco. Znam ten sklep, więc dośc szybko znajduję różne produkty, ale trzeba przyznac, że dla kogoś, kto przychodzi tam pierwszy raz może to byc trudne. Alejki są oznakowane tylko głównymi produktami i można przejśc przez spory obszar szukając czegoś mniej popularnego jak np. sos wasabi. Na dziale wędliniarskim kupiłam kilka rodzajów wędlin - wszystkie były świeże a na stoisku były zachowane wszystkie wymogi higieny. Na dziale z nabiałem nie brakowało żadnych produktów, choc z kilku produktów były już ostatnie sztuki. Nie było za to wszystkich rozmiarów pampersów dla dzieci - musiałam zrezygnowac z tego zakupu. W sklepie było sporo korzystnych promocji. Kolejki do kasy były rozładowane - w sklepie pracowała wystarczająca ilośc kasjerów, aby klient nie stał dłużej niż 4-6 minut. Ogólnie wizyta udana, choc mogłoby być lepiej - np. mogłyby byc uzupełniane na bieżąco produkty dla dzieci.

Nayagare

16.05.2009

Tesco

Placówka

Warszawa, al. KEN 14

Nie zgadzam się (27)
Przy okazji wizyty...
Przy okazji wizyty w TESCO, zajrzałam do salony Deichmann na AL. KEN 14. W salonie było wiele ciekawych produktów, zarówno obuwie jak i dodatki były dobrze wyeksponowane, porządnie ułożone na regałach i stojakach. Zauważyłam, że personel na bieżąco sprząta, kiedy klienci rozłożą kartony z butami. Zagadnięta pracownica podała mi odpowiedni numer butów oraz poinformowała, gdzie znajdę inne interesujące mnie sandały. Była uprzejma i uśmiechnięta. Innej pracownicy zapytałam, z jakiego materiału wykonana jest torba damska i również otrzymałam konkretną odpowiedź, że ze skóry ekologicznej. Ogólnie była to przyjemna wizyta. W salonie można usiąśc aby zmierzyc buty, jest też sporo miejsca i duże lustra. Personel jest przyjazny i kompetentny, a ceny bardzo korzystne.

Nayagare

16.05.2009

DEICHMANN

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (20)
Przy okazji sobotnich...
Przy okazji sobotnich zakupów w Tesco, odwiedziłam salon Mix Electronics. Salon jest dośc duży, sprzęt jest dobrze wyeksponowany, w salonie panuje czystośc i porządek.Ponieważ akurat poszukuję aparatu cyfrowego, zagadnęłam pracownika o kilka modeli. Pracownik natychmiast przerwał to, co robił za ladą i poszedł ze mną oglądac aparaty. Wyjął i dał mi do ręki dwa modele, o które prosiłam i udzielił mi szczegółowych informacji o nich. Znał odpowiedzi na wszystkie zadane pytania, potrafił również doradzic, który aparat może mi się najbardziej przydac. Poświęcał mi 100% swojej uwagi, był życzliwy i cierpliwy. Jestem zadowolona, że trafiłam do tego salonu - bardzo dużo się dowiedziała, a i ceny są tam bardzie korzystne. Zastanawiam się nad kupnem i jest duża szansa, że właśnie w tym salonie dokonam zakupu.

Nayagare

16.05.2009
Nie zgadzam się (20)
15.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z naszych usług. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!
Zjadłam dzisiaj śniadanie...
Zjadłam dzisiaj śniadanie w McDonalds. Byłam pod wrażeniem czystości restauracji, nawet tereny wokół były bardziej zielone:) W środku było czysto, również toaleta była idealnie wysprzątana. Zamówiona przeze mnie kawa była świeża, pachnąca i smaczna a ciastko również dobrze wypieczone i smaczne. Obsługa była bardzo uprzejma, każdy, z kim miałam stycznośc traktował mnie życzliwie, osoba mnie obsługująca była uśmiechnięta i zaproponowała dodatkowe produkty. Otrzymałam wszystko, co zamówiłam i czego potrzebowałam, jak np. cukier - zostałam też zapytana, czy cukier ma by biały czy brązowy. Ogólnie był to bardzo przyjemny moment mojego dnia, a obsługa tej restauracji zasługuje na najwyższą notę.

Nayagare

16.05.2009

McDonald's

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (20)
Dzisiaj rano odwoziłam...
Dzisiaj rano odwoziłam siostrę taksówką na lotnisko. Zamówiłam taksówkę przez telefon i obsługa przez centralę była szybka, konkretna i uprzejma. Taksówka przyjechała również na czas. Niestety kierowca nie był uprzejmy - rzucił złośliwą uwagę na temat tego, że wyszłyśmy z domu kilka minut po czasie i musiał czekac. Nie uzgodnił też z nami trasy podróży. Na koniec, przy płaceniu bardzo dużo czasu zajęło mi szukanie reszty, jakby liczył, że w pośpiechu zrezygnujemy z należnych nam pieniędzy. Wystawił torbę z bagażnika, jednak nie podziękował nam za kurs ani nie zdradził żadnego przejawu uprzejmości czy życzliwości. Nie ma szans, żebym jeszcze kiedyś skorzystała z usług tej korporacji, tym bardziej, że ich ceny są stosunkowo wyższe niż w innych taksówkach, a niestety nie idzie za tym jakośc usług.

Nayagare

16.05.2009

Sawa Taxi

Placówka

Nie zgadzam się (29)
Wykupywałam lek na...
Wykupywałam lek na receptę w aptece przy hipermarkecie E.Leclerc. W aptece było czysto i stał baniak z wodą do picia dla klientów oraz ławeczka, żeby sobie usiąśc. Farmaceutka szybko wydała mi lek receptowy oraz suplement diety. Nie wiedziała jednak, czy specyfik, o który zapytałam jest dostępny i musiała wychodzic na zaplecze, aby to sprawdzic. Bez problemu zapłaciłam kartą, otrzymałam prawidłowe paragony. Czas oczekiwania w kolejce był krótki a farmaceutka sprawiała wrażenie kompetentnej i życzliwej.

Nayagare

14.05.2009

Apteka

Placówka

Warszawa, Ciszewskiego 15

Nie zgadzam się (22)
W kwietniu odwiedziłam...
W kwietniu odwiedziłam salon Media Markt na Al. Krakowskiej. Regularnie przeglądam ich gazetki, więc chciałam przyjrzec się nowościom i produktom z gazetki. Zainteresowałam sie telewizorami LCD, o których jednak mam niewielkie pojęcie. Akurat trafiłam na pracownika działu, więc zadałam mu serię pytań. Pracownik odpowiadał bardzo cierpliwie i klarownie - tłumaczył mi różnice i wyjaśniał pojęcia, które były dla mnie niezrozumiałe. Zapytał, jakie są moje potrzeby i ile mam miejsca na telewizor i wskazał kilka modeli do wyboru. Zanotowałam konieczne parametry oraz ceny na kartce. Pracownik powiedział też, że można wziąc sprzęt na raty. Przez cały czas pracownik był przyjazny i miły i poświęcał mi 100% uwagi. Naprawdę bardzo mi pomógł i jeśli będę kupowała telewizor, to Media Markt jest moim liderem zarówno jeśli chodzi o ceny jak i jakośc obsługi.

Nayagare

14.05.2009

Media Markt

Placówka

Warszawa, al. Krakowska 61

Nie zgadzam się (18)
Robiłam dzisiaj zakupy...
Robiłam dzisiaj zakupy w hipermarkecie E.Leclerc. Miłym zaskoczeniem były dla mnie liczne promocje cenowe - niektóre towary były tańsze o kilkanaście złotych niż zazwyczaj (np. mrożone torty). Z kolei bardzo niemiła była wizyta na stoisku z warzywami - była tam skrzynka ze spleśniałą papryką. Autentycznie spleśniałe na całej powierzchni warzywa leżały obok tych "zdrowych" - było to niehigieniczne i obrzydliwe. Podobnie było z winogronami, trzeba było mocno przebierac, żeby znaleźc czyste i zdrowe owoce. Na dziele zwierzęcym brakowało etykiet z cenami - nie było np. ceny transporterów dla kotów, przedmioty leżały na stosie bez żadnego oznakowanie cenowego. Obsługa przy kasie była neutralna - kasjerka pracowała mechanicznie, nie była ani uprzejma ani nieprzyjemna. Ogólnie wizyty w tym hipermarkecie polecałabym raczej osobom bez wysokich wymagań co do standardów obsługi.

Nayagare

14.05.2009

E.Leclerc

Placówka

Warszawa, Ciszewskiego 15

Nie zgadzam się (17)
Z powodu choroby...
Z powodu choroby psa musiałam późnym wieczorem zanieśc go do kliniki weterynaryjnej na Ursynowie. Byłam jedyną klientką. W klinice była młoda lekarka i dziewczyna do pomocy. Wszędzie było sterylnie czysto i pachniało środkami dezynfekującymi. Moim psem zajęto się fantastycznie - z delikatnością i wyczuciem. Lekarka zbadała psa i zaaplikowała mu lekarstwo. Starała się maksymalnie zredukowac stres zwierzęcia, łagodnie do niego mówiąc. Dane wprowadziła do komputera, gdzie zarejestrowała psa i założyła mu kartę. Ogólnie byłam bardzo zadowolona z wizyty, tym bardziej, że klinika czynna jest całą dobę - jedynie ceny są bardzo wygórowane i gdy przyszło do płacenia, byłam zaskoczona wysokością kwoty. Suma była znacznie wyższa niż w innych klinikach. Na szczęście wizyta psu pomogła i jestem zadowolona z kompetencji lekarki.

Nayagare

13.05.2009

Klinika Weterynaryjna

Placówka

Warszawa, Strzeleckiego 10a

Nie zgadzam się (20)
Poszukując lodówki, weszłam...
Poszukując lodówki, weszłam po informacje do salonu Saturn w CH Targówek, gdzie robiłam zakupy. Salon jest duży i jest szeroki wybór sprzęty i naprawdę wiele lodówek do wyboru. Ponieważ w okolicy nie było żadnego pracownika, sama spisywałam specyfikacje z etykiet. W końcu przechodziła koło mnie pracownica, którą zaczepiłam pytaniem o dany model. Pracownica odpowiedziała mi szybko i kompetentnie jednak była dośc bierna, nie zaproponowała mi obejrzenia innych modeli ani porównania ich cech. Dalej znowu radziłam sobie sama. W punkcie obsługi zapytałam o warunki gwarancji oraz opcje dowozu i otrzymałam kompetentną odpowiedź. Ogólnie wysoko oceniam wiedzę personelu, jednak nisko jego zaangażowanie w obsługę. Personel nie jest uśmiechnięty i życzliwy i nie poszukuje wraz z klientem najlepszych rozwiązań. Nie zakupiłabym sprzętu w tym salonie.

Nayagare

13.05.2009

Saturn

Placówka

Warszawa, Malborska, Centrum Handlowe Targówek

Nie zgadzam się (24)
Byłam z dzieckiem...
Byłam z dzieckiem w Multikinie. Wybrałyśmy się na film "Arka Noego". Niestety przyszłyśmy parę minut przed rozpoczęciem seansu i zastałyśmy wielką kolejkę stojącą do jednej jedynej otwartej kasy. Miałam nadzieję, że przyjdzie inny pracownik i otworzy drugą kasę, jednak tak się nie stało i spóźniłyśmy się na film. Dodatkowo wynikł problem przy naliczaniu punktów na kartę lojalnościową - ubyło mi 20 punktów, które miałam poprzednim razem. Pracownica nic nie mogła zrobic ani mi pomóc. Już raz wzywałam menedżera i okazało się, że system faktycznie "odebrał" mi punkty, tym razem byłam z dzieckiem i nie było na to czasu, więc sprawa jeszcze będzie wyjaśniana. W sali kinowej było posprzątane, a film dobrej jakości, również toalety były czyste i zadbane. Niestety czas oczekiwania w kolejce do kas był nieakceptowalny, dlatego odejmuję punkty, jak również za nieprawidłowo działający system naliczania punktów.

Nayagare

13.05.2009

Multikino

Placówka

Warszawa, Al. Komisji Edukacji Narodowej 60

Nie zgadzam się (28)
W kwietniu br....
W kwietniu br. kupowałam pralkę i odwiedziłam m.in. sklep Avans w Piasecznie. Sklep jest częścią większego sklepu z artykułami gospodarstwa domowego i zajmuje niewielką przestrzeń. Łatwo jest tam odnaleźc poszukiwane sprzęty, choc jest bardzo ciasno. Personel jest praktycznie cały czas zajęty rozmowami z klientami. Zainteresowałam się dwoma modelami pralek i zaczekałam, aż pracownik będzie wolny. W końcu zadałam mu serię pytań o parametry prania, funkcje itd. Pracownik odpowiadał kompetentnie i widac było, że zna się na temacie. Nie zadawał mi jednak pytań pomocniczych, nie starał się ustalic, czego dokladnie potrzebuję. Odniosłam wrażenie, że chce tylko "załatwic" mnie jako klientkę i odejśc do innych obowiązków. Nie zakupiłam pralki w tym sklepie, chociaż dowiedziałam się wielu przydatnych rzeczy.

Nayagare

13.05.2009

Avans.pl

Placówka

Piaseczno, Szkolna 11

Nie zgadzam się (23)
Poszukiwałam telefonu bezprzewodowego...
Poszukiwałam telefonu bezprzewodowego , więc weszłam do salonu Euro. Zapytałam pracownicę, gdzie znajdę telefony a ona wskazała mi ogólnie kierunek. Nie trafiłam na miejsce, więc musiałam ponownie pytac kolejnego pracownika. Gdy znalazłam własciwy dział, nie wiedziałam z kolei na co zwracac uwage przy wyborze. Pracownik krzątał się obok ale nie zaproponował pomocy - sama musiałam go poprosic. Zapytany jednak, wyjasnił mi wszystko od A do Z. Wskazał modele najbardziej odpowiadające moim potrzebom, powiedział, czym się różnią i jak sformatowac baterie (akumulatory). Za jego sugestią zdecydowałam się na model droższy niż wcześniej przewidywałam, ale rzeczywiście jestem z niego teraz niezwykle zadowolona. Pracownik udzielił mi świetnej porady. Proces płacenia i wypisywnia dokumentów przebiegł szybko i bardzo sprawnie. Punkty odejmuję za brak zaangażowania personelu i bierną postawą na początku - klient w tym sklepie sam musi prosic o pomoc i walczyc o uwagę pracowników.

Nayagare

13.05.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (24)
Zawsze chętnie wstępuję...
Zawsze chętnie wstępuję do Body Shopu. Tym razem byłam w sklepie sama, jako klientka. Pani z obsługi powitała mnie uprzejmie i gdy chwilę stałam niezdecydowana, zapytała, czego poszukuję. Odparłam, że masła do ciała i dalej wspólnie szukałyśmy odpowiedniego produktu. Pracownica odkręciła i dała mi do powąchania kilka słoiczków, wyjaśniła też różnicę między balsamem a masłem. W końcu zdecydowałam się na jeden kosmetyk, pracownica zapropnowała jeszcze jeden w tej samej linii zapachowej. Atmosfera była bardzo przyjazna, z przyjemnością zrobiłam tam zakupy. Również produkty Body Shop są świetnej jakości.

Nayagare

13.05.2009

The Body Shop

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (25)
Robiłam drobne zakupy...
Robiłam drobne zakupy spożywcze w Carrefour w Sadyba Best Mall. Byłam nieco zagubiona, ponieważ niektóre produkty ciężo jest znaleźc a regały nie są oznakowane typem towaru. Z kolei bardzo zadowoliły mnie ceny w sklepie, było wiele korzystnych promocji, niektóre produkty były dużo tańsze niż w innych marketach. Na półkach nie było braków, towar był uporządkowany, wszystkie powierzchnie czyste. Do kasy czekało 4 osoby, co nieco wydłużało czas obsługi, otwartych było zbyt mało kas. Obsługa przy kasie jednak była uprzejma i profesjonalna.

Nayagare

13.05.2009

Carrefour Express

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (26)
W Sadyba Best...
W Sadyba Best Mall odwiedziłam salon Empik. Szukałam jakiejś książki dla trzynastolatka i zupełnie nie wiedziałam, co wybrać. Przez dłuższy czas rozglądałam się, przeglądając różne pozycje, w końcu zdecydowałam się zapytać pracownika, co by mi polecił. Zaczepiłam pracownicę układającą książki, ona natychmiast przerwała tę czynność i poświęciłami 100% uwagi. Poleciła kilka tytułów, streściła nawet pobieżnie fabułę książek. Podeszłyśmy do regału, gdzie kolejno podawała mi do ręki książki, opowiadając o nich. W końcu wybrałam jedną i zdecydowała się na zakup jej. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona zaangażowaniem tej pracownicy. Była bardzo życzliwa, starała się mi pomóc i miała naprawdę dużą wiedzę na temat książek. Cieszę się, że poszłam do Empiku, mają tu zdecydowanie najlepszą obsługę ze znanych mi księgarni.

Nayagare

10.05.2009

empik

Placówka

Warszawa, Sadyba Best Mall, ul. Powsińska 31

Nie zgadzam się (16)
W Sadyba Best...
W Sadyba Best Mall skusiła mnie wystawa sklepu CCC. W środku zostałm mile zaskoczona - było bardzo wiele pięknych butów, torebek i galanterii w naprawdę korzystnych cenach. Dziewczyna z personelu, którą poprosiłam o znalezienie mi odpowiedniego numeru, szybko znalazła nową parę butów. Zapytałam również o buty dziecięce i zostałam skierowana do odpowiedniego działu, gdzie mogłam wybierać spośród szerokiej gamy bucików. Kolejna pracownica pomagała mi w wyborze, sugerując abym kupiła nieco większy numer, ponieważ zawsze mogę przyjść i wymienić nieużywane obuwie do 30 dni. Zdecydowałam się na torebkę, bez problemu zapłaciłam kartą płatniczą. Pracownica była uśmiechnięta i przyjazna. Cieszę się, że trafiłam do tego sklepu.

Nayagare

10.05.2009

CCC

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (22)
Moja córka uczęszcza...
Moja córka uczęszcza do przedszkola nr 352 w Warszawie. Jest to przedszkole publicznie, prowadzone na świetnym poziomie. Kadra nauczycielska ma ciepły, serdeczny stosunek do dzieci, prowadzone zajęcia sa na wysokim poziomie. Dziecko potrafi już liczyc, recytowac i śpiewac piosenki. Z obserwacji widzę, że dzieci bardzo lubią swoje nauczycielki, chętnie biegną do sali. Przedszkole ma ogromny teren rekreacyjny z zabawkami i sprzętami ogrodowymi. Wewnątrz zawsze jest czysto i porządnie - często widuję sprzątaczki w czasie pracy. Rodzice mają łatwy kontakt z nauczycielkami, można się konsultowac i zadawac pytania o rozwój dziecka. Zabawki w sali są w bardzo dobrym stanie, dzieci chętnie się nimi bawią, wszystkie sprzęty i przedmioty w sali są bezpieczne. Najwyższa nota dla tej placówki : 5!

Nayagare

05.05.2009

Przedszkole nr 352 w Warszawie

Placówka

Warszawa, Teligi 3

Nie zgadzam się (49)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi