Opinia użytkownika: Nayagare
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Byłam z dzieckiem w Multikinie. Wybrałyśmy się na film "Arka Noego". Niestety przyszłyśmy parę minut przed rozpoczęciem seansu i zastałyśmy wielką kolejkę stojącą do jednej jedynej otwartej kasy. Miałam nadzieję, że przyjdzie inny pracownik i otworzy drugą kasę, jednak tak się nie stało i spóźniłyśmy się na film. Dodatkowo wynikł problem przy naliczaniu punktów na kartę lojalnościową - ubyło mi 20 punktów, które miałam poprzednim razem. Pracownica nic nie mogła zrobic ani mi pomóc. Już raz wzywałam menedżera i okazało się, że system faktycznie "odebrał" mi punkty, tym razem byłam z dzieckiem i nie było na to czasu, więc sprawa jeszcze będzie wyjaśniana. W sali kinowej było posprzątane, a film dobrej jakości, również toalety były czyste i zadbane. Niestety czas oczekiwania w kolejce do kas był nieakceptowalny, dlatego odejmuję punkty, jak również za nieprawidłowo działający system naliczania punktów.