Opinia użytkownika: Nayagare
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Poszukiwałam telefonu bezprzewodowego , więc weszłam do salonu Euro. Zapytałam pracownicę, gdzie znajdę telefony a ona wskazała mi ogólnie kierunek. Nie trafiłam na miejsce, więc musiałam ponownie pytac kolejnego pracownika. Gdy znalazłam własciwy dział, nie wiedziałam z kolei na co zwracac uwage przy wyborze. Pracownik krzątał się obok ale nie zaproponował pomocy - sama musiałam go poprosic. Zapytany jednak, wyjasnił mi wszystko od A do Z. Wskazał modele najbardziej odpowiadające moim potrzebom, powiedział, czym się różnią i jak sformatowac baterie (akumulatory). Za jego sugestią zdecydowałam się na model droższy niż wcześniej przewidywałam, ale rzeczywiście jestem z niego teraz niezwykle zadowolona. Pracownik udzielił mi świetnej porady. Proces płacenia i wypisywnia dokumentów przebiegł szybko i bardzo sprawnie. Punkty odejmuję za brak zaangażowania personelu i bierną postawą na początku - klient w tym sklepie sam musi prosic o pomoc i walczyc o uwagę pracowników.