Avans.pl

(3.11)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (611 z 884)

Bardzo szybka realizacja...
Bardzo szybka realizacja zmówienia .Otrzymany sprzęt miał niestety usterkę i nie pracował właściwie.Został po złożeniu reklamacji szybko odebrany przez kuriera do usunięcia usterki (w tym czasie była ,,majówka"). Takie szybkie załatwianie spraw świadczy o rzetelności i wiarygodności. Czekam teraz z optymizmem na wymieniony i sprawny sprzęt , by móc jeszcze raz potwierdzić rzetelność firmy.

Klient_isaz

09.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Baaardzo nie polecam...
Baaardzo nie polecam sklepu. Odstąpienie od umowy procesowane już 3 tydzień, nieuregulowana płatność ze strony sklepu w regulaminowym terminie 14 dni. Brak informacji od sprzedawcy jaki jest status wniosku i kiedy zostanie zrealizowany

Klient_isaz

23.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna.polecam
Rewelacyjna.polecam

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko ok. Zakupy...
Wszystko ok. Zakupy zgodnie z opusem. Na czas

adyrdół

24.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
siedli całkowicie-przeciętna obsługa,przeciętna...
siedli całkowicie-przeciętna obsługa,przeciętna oferta

zarejestrowany-uzytkownik

22.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam sprzęt AGD...
Zakupiłam sprzęt AGD pod zabudowę z dostawą pod wskazany adres. Czekałam cały dzień.Gdy zadzwoniłam na infolinię, okazało się,że towar nawet nie wyruszył z magazynu z powodu błędu w systemie. W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji z ich strony, musiałam przełożyć montaż zabudowy kuchennej, co wiązało się z długim oczekiwaniem na wolny termin montażysty. Porażka totalna. Nie poecam tej firmy.

Agata_375

11.04.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Przejrzysty sposób...
Świetnie. Przejrzysty sposób zakupów i obsługi posprzedażnej.

Monika_6

17.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Spory wybór...
Dobrze. Spory wybór i dobre ceny, szkoda, że nie ma możliwości odbioru osobistego.

Ewelina_973

16.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Małgorzata_2267

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Sylwia_1208

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Piotr_2185

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

zalogowany_użytkownik

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Mariusz_923

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Emilia_499

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Paulina_1499

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Elżbieta_728

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Małgorzata_2313

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

KamilCh

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Avans.pl

Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Avans.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.