Opinie użytkownika (25)

Znając firmę "Wojas"...
Znając firmę "Wojas" z dobrej jakości obuwia, odwiedziłam ten sklep w Zgorzelcu. Po wejściu na salę sprzedaży zauważyłam 2 pracownice sklepu, które w żaden sposób się ze mną nie przywitały. Ubrane były klasycznie (czarne spodnie i koszula) oraz posiadały identyfikatory. Przez ponad 6 min. przechadzałam się po sklepie, poszukując odpowiedniej pary butów a Panie cały ten czas były zajęte rozmową o sprawach prywatnych. Żadna z nich nie zaproponowała mi pomocy, ani nie zapytała jakiego typu obuwia poszukuję. Wykazywały obojętność wobec mojej osoby. Chwilami czułam się obserwowana, ale żadna z ekspedientek do mnie nie podeszła. Ponadto oferta firmy w tym sklepie jest znacznie węższa niż np. we Wrocławiu. Poruszanie się po sali sprzedaży, utrudniają ułożone na środku kartony, na których są poszczególne modele obuwia. Trzeba więc przemieszczać się bardzo ostrożnie, a nie swobodnie. Zachowana jest za to bardzo duża czystość i porządek. Ogólnie w sklepie odczuwa się dość napiętą atmosferę. Nie dokonałam tam niestety żadnego zakupu, a przed opuszczeniem sali sprzedaży pożegnałam się mówiąc " do wiedzenia", jednak Panie nadal były zajęte rozmową i nic mi nie odpowiedziały. Taka postawa niewątpliwie nie zachęca do ponownego odwiedzenia sklepu.

Mango

06.04.2011

wojas

Placówka

Zgorzelec, Armii Krajowej 52a

Nie zgadzam się (6)
Tego dnia postanowiłam...
Tego dnia postanowiłam odwiedzić nowo otwartą perfumerię Douglas w Zgorzelcu. Tuż po przekroczeniu progu sklepu Panie tam pracujące ciepło mnie przywitały mówiąc "dzień dobry". Po około trzech minutach jedna ze ekspedientek podeszła do mnie i zaproponowała pomoc w poszukiwaniu produktu. Gdy powiedziałam czego oczekuję, Pani od razu zaprowadziła mnie do półki z odpowiednim towarem, prezentując i omawiając go jednocześnie. Kiedy podziękowałam za pomoc, usłyszałam pytanie czy potrzebuję jeszcze czegoś. Widać było ogromne zaangażowanie w wykonywane obowiązki i chęć pomocy klientowi. Podczas przechodzenia pomiędzy regałami, zauważyłam niezwykły porządek i zachowaną czystość. Zaniepokoił mnie jednak fakt, że przy niektórych rodzajach kosmetyków np. Be Yu cz YSL, nie było oznakowania cenowego. Perfumeria dysponuje szerokim asortymentem perfum, kremów i akcesoriów do pielęgnacji włosów i ciała, a także makijażu. jeśli chodzi o asortyment kosmetyków, jest on nieco węższy w porównaniu z tego typu perfumeriami w innych (większych) miastach polski. Personel sklepu posiada służbowe, estetyczne i jednakowe stroje, wraz z przypiętymi identyfikatorami. Panie te posiadają subtelny, niewyzywający mikijaż i stanowią niewątpliwie wizytówkę perfumerii. Po około 10 minutach mojego pobytu w sklepie, podeszła do mnie kolejna ekspedienta oferując swoją pomoc. Gdy podeszłam do kasy, aby zapłacić za ybrany towar, został on estetycznie zapakowany i dołączono mi również do niego próbkę perfum. Ponadto Pani zapytała czy posiadam kartę rabatową Douglas i wręczyła ulotkę z kalendarzem wydarzeń w perfumerii. Następnie serdecznie się ze mną pożegnała i zaprosiła do ponownych zakupów. Wrażenia dotyczące wizyty w tym sklepie mam bardzo pozytywne i niewątpliwie tam jeszcze wrócę.

Mango

20.04.2010

DOUGLAS

Placówka

Zgorzelec, Armii Krajowej 52a

Nie zgadzam się (20)
Podczas mojej wizyty,...
Podczas mojej wizyty, w sklepie było jeszcze czworo innych klientów. Panie sprzedające dostrzegły moją osobę jednak się nie przywitały. Starałam się okazać wyraźne zainteresowanie jedną z par obuwia, ponieważ miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru. Jednak żadna ze sprzedawczyń nie podeszła do mnie i nie służyła radą. Następnie Panie te, podeszły do innych klientów, którzy nie oczekiwali na ich pomoc. Ja tymczasem rozpoczęłam przymierzanie obuwia. Kiedy zdecydowałam się na jeden z modeli, chciałam podejść do kasy, przy której w tym czasie nie było nikogo. Dopiero kiedy mężczyzna z kobietą podeszli, aby zapłacić za towar, pojawiły się również obie ekspedientki. Jedna z nich kasowała towar, natomiast druga się temu przyglądała. Po około 3 minutach zauważyła, że ja również oczekuję na paragon i chciałabym zapłacić za towar. Zapytała czy dokonałam przymiarki obuwia oraz zaproponowała zakup środków do jego impregnacji. Towar został estetycznie zapakowany, otrzymałam paragon i poinformowano mnie o długości gwarancji, a także możliwości zwrotu towaru. Asortyment w tym sklepie był niewątpliwie szeroki (również pod względem rozmiarówki), jednak ceny niektórych rodzajów obuwia były zbyt wygórowane, aczkolwiek zróżnicowane. Na terenie sklepu zachowana była czystość, towar starannie poukładany, oznakowany cenowo i wyeksponowany. Jedyne zastrzeżenie dotyczy pudełek ułożonych pomiędzy półkami, co w pewnym stopniu utrudniało poruszanie się po sklepie. Obie sprzedawczynie były estetycznie ubrane, zadbane, posiadały identyfikatory i delikatny makijaż. Dysponowały wiedzą na temat pielęgnacji różnego typu obuwia. Najpoważniejszą wadą okazał się czas obsługi i niedostrzeganie klientów oczekujących na radę i fachową pomoc. Po dokonaniu zakupu, obie Panie w uprzejmy sposób mnie pożegnały i zaprosiły do ponownych zakupów.

Mango

19.04.2010

BATA

Placówka

Zgorzelec, Jeleniogórska, Galeria Słowiańska 9

Nie zgadzam się (25)
Tego dnia dokonałam...
Tego dnia dokonałam zakupu obuwia w sklepie, który posiada duży asortyment towaru i ceni sobie jakość. W sklepie tym zawsze, bez względu na warunki atmosferyczne, zachowana jest czystość i porządek. Wystawa jest zawsze właściwie zaopatrzona a towar na półkach odpowiednio wyeksponowany i oznakowany cenowo. Dodatkowo każdy model obuwia posiada "metkę", na której zaznaczone są rozmiary dostępne i te już wykupione. Uwagę zwraca duży wybór obuwia damskiego, męskiego oraz dodatków zarówno polskich jak i zagranicznych producentów. Panie obsługujące klientów są zawsze życzliwe i służą pomocą. O ile ich strój nie budzi zastrzeżeń, o tyle zwracają na siebie uwagę bardzo wyrazistym makijażem- zbyt ostrym i nieadekwatnym do pełnionej funkcji. Zdarza się, że z własnej inicjatywy pracownice podchodzą do klienta, jednak to najczęściej klient musi poprosić o pomoc. Reakcja jest natychmiastowa i nie ma konieczności oczekiwania. Panie posiadają wiedzę na temat asortymentu sklepu, o czym świadczy fakt, iż po wybraniu obuwia i podejściu do kasy, otrzymałam fachową instrukcję co do jego pielęgnacji oraz zaproponowano mi zakup odpowiednich do tego produktów. Poinformowana zostałam również o czasie gwarancji na zakupiony towar. W sklepie co najmniej dwa razy w roku dokonywane są obniżki towaru. Dodatkową promocją objęte jest również obuwie z poprzednich sezonów (kolekcji). Mankament stanowią ceny, czy raczej wysokość marży, obuwia na dany sezon. Są one dość wysokie, nawet biorąc pod uwagę jakość i producenta, od którego towar pochodzi. Po zakończeniu wizyty zostałam właściwie pożegnana. Wizytę w sklepie zaliczam do udanych, jak również jestem zadowolona z dokonanego w nim zakupu.

Mango

13.12.2009

Laura

Placówka

Zgorzelec, Warszwska 12/2

Nie zgadzam się (23)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu zachowana była czystość i porządek. Miło zaskoczył mnie fakt, że od niedawna, ponownie, dostępne są także koszyki na zakupy a nie tylko wózki. Wszystkie towary na półkach posiadają oznakowanie cenowe oraz są właściwie ułożone, nie panuje chaos. Ponadto niedobory produktów są na bieżąco uzupełniane- czego byłam świadkiem. Nie spodobał mi się natomiast fakt, iż towary niedawno dostarczone, ułożone była na paletach, co utrudniało przemieszczanie się po sklepie. Personel ubrany był w stroje firmowe- czyste i schludne oraz posiadał przypięte identyfikatory. Kiedy poprosiłam o pomoc, pracownicę sklepu, w odszukaniu konkretnego produktu, udzieliła mi jej. Nie spodobało mi się zachowanie jednej z pracownic, która zamiast zajmować się oznakowaniem cenowym produktów, rozmawiała przy ladzie chłodniczej z koleżanką, blokując w ten sposób dostęp do towaru się tam znajdującego. Sklep charakteryzuje się szerokim asortymentem oraz korzystnymi cenami, dostosowanymi do "kieszeni" klientów, a także częstymi promocjami. Byłam miło zaskoczona, gdy zauważyłam, że czynne są trzy boksy kasowe, co znacznie skracało czas stania w kolejce. Obsługa przy kasie była bardzo miła: kasjer witał się z każdym klientem, rzetelnie i sprawnie wykonywał swoje obowiązki, a następnie dziękował za wizytę w sklepie, zapraszał ponownie i żegnał klienta. Również w tym miejscu zachowana była czystość i właściwe zaopatrzenie w drobne produkty typu: gumy do żucia, batony, podajniki z papierosami. Wizyta w tym sklepie była udana i nie stanowiła jedynie przykrego obowiązku.

Mango

10.11.2009

Biedronka

Placówka

Gryfino, Krasińskiego 66A

Nie zgadzam się (33)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w sklepie trwała około 20 min., z czego większość czasu spędziałam na oczekiwaniu na doradcę (pracownika sklepu). Niestety nikt do mnie nie potrzedł. Aby uzyskać informacje o produkcie trzeba odszukać pracownika i poprosić go o pomoc. Pozostali klienci też tak czynili. Ponadto sklep jest mało wszechstronny i nie łatwo jest przemieścić się pomiędzy regałami, a tym bardziej wyminąć innego klienta. Niewątpliwą zalętę stanowi szeroki wybór artykułów budowlanych i ich atrakcyjne ceny w porównaniu z pozostałymi marketami tego typu. Pracownicy posiadają wiedzę o poszczególnych towarach, są mili i grzeczni w stosunku do klientów. Ich służbowe, standardowe stroje również nie budzą zastrzeżeń. Generalnie na terenie sklepu zachowany jest ład, czystość i porządek. Problem stanowi poukładany wszędzie towar oraz lekceważenie klienta poprzez niezaproponowanie mu pomocy w wyborze odpowiedniego produktu (brak inicjatywy ze strony pracowników marketu).

Mango

30.09.2009

PSB Mrówka

Placówka

Lubań, Kopernika 30B

Nie zgadzam się (23)
Zawitałam do sklepu...
Zawitałam do sklepu po raz pierwszy, aby zakupić lampę wiszącą i rozejrzeć się za innymi produktami potrzebnymi do domu. W sklepie ogólnie panował porządek, aczkolwiek w niektórych działach pozostawał towar jeszcze nie rozpakowany. Nie mniej jednak nie blokował on klientom swobodnego przejścia pomiędzy regałami. Sklep jest wszechstronny i właściwie oznaczony, tak aby klient nie miał kłopotu z dotarciem do właściwego działu. Pracownicy posiadali standardowe stroje służbowe, schludne i czyste. Moją uwagę zwrócił także nazbyt wyrazisty makijaż Pani pracującej w Punkcie informacyjnym. Zawiodłam się przede wszystkim na jakości obsługi klienta, ponieważ czas podejścia doradcy z reguły przekraczał 15 min. w każdym z działów. Musiałam często sama poszukiwać pracowników sklepu, chcąc uzyskać jakąkolwiek informację. Nie zaprzeczę, iż doradcy posiadali wiedzę o produktach znajdujących się na poszczególnych działach, ale nie wszyscy potrafili doradzić w wyborze towaru adekwatnego do potrzeb klienta. Sklep charakteryzuje się szerokim asortymentem i konkurencyjnymi cenami w stosunku do pozostałych tego typu marketów.

Mango

30.09.2009

Leroy Merlin

Placówka

Zgorzelec, Jeleniogórska 38

Nie zgadzam się (18)
Klientów przychodzących do...
Klientów przychodzących do sklepu obsługiwało dwóch panów. Obaj byli schludnie ubrani i posiadali przypięte identyfikatory, na których widniało ich imię, nazwisko oraz pełniona funkcja. Zaraz po wejściu do sklepu zostaliśmy miło powitani, a po około 2 minutach jeden ze sprzedawców podszedł do nas, aby zapytać jakiego towaru poszykujemy. Niewątpliwie posiadał On dużą wiedzę o całym asortymencie, ponieważ jego rady i wskazówki bardzo pomogły nam dokonać właściwego i satysfakcjonującego wyboru. Dodatkowo sprzedawca zasugerował podpisanie umowy na krótszy okres czasu i wskazał tego zalety. W związku z tym, że dokonywaliśmy zakupu dekodera, na naszą prośbę wskazano osobę, która pomogłaby w jego podłączeniu i ustawieniu. W jednym punkcie sklepowym zakupiliśmy wszystko co niezbędne i po przystępnych cenach. Obsługa klientów przebiegała bardzo profesjonalnie i szybko. Obaj sprzedawcy chętnie służyli radą, byli otwarci i mili w stosunku do klientów. W sklepie zachowana była czystość i porządek, co przekłada się na bardzo pozytywną ocenę jego wizerunku.

Mango

29.08.2009

Mix electronics

Placówka

Lubań, Wrocławska 16b

Nie zgadzam się (21)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Kliencie. Dziękujemy za pozytywną ocenę naszej pracy. Zapraszamy ponownie!
Na terenie sklepu...
Na terenie sklepu były dwie osoby: Pani, która była przy kasie i rozmawiała prywatnie przez telefon i Pan rozkładajacy towar. Po wejściu do sklepu powiedziałam dzień dobry, lecz nikt się ze mną nie przywitał. Pani rozmowę przez telefon kontynuowała jeszcze około 5 minut. Dpiero kiedy poprosiłam o pomoc zakończyła ją i podeszła do mnie. Pani sprzedawczyni wykazała się wiedzą na temat interesującego mnie towaru i udzieliła mi fachowych wskazówek. Do kasy podeszła inna sprzedawczyni, która obsługiwała w tym czasie pozostałych klientów. Ceny zgadzały się z oferta promocyjną w gazetce reklamowej. Obie Panie były tak samo ubrane, w firmowe zółto-niebieskie koszuki, do których przypiete były identyfikatory. W sklepie zachowana była czystość i porządek na półkach. Moje zastrzeżenia budzi jedynie czas obsługi i wykazanie zainteresowania kliente

Mango

18.07.2009

JYSK

Placówka

Łagów, Jeleniogórska 40

Nie zgadzam się (17)
Letnie obniżki rozpoczęte,...
Letnie obniżki rozpoczęte, więc udałam się do sklepu Reserved. Odzież objęta obniżką, była wyróżniona odpowiednimi tabliczkami z wysokością rabatu lub ceną. W sklepie zachowana była czystość, a ubrania oglądane przez klientów, na bieżąco układane przez sprzedawczynie. Niepotrzebnie miejsce na terenie sklepu zajmowały puste wieszaki, o które zarówno klienci jak i ekspedientki się potykały. Personel sklepu nie był jednolito ubrany (z wyjątkiem mężczyzny i kobiety, którzy stali przy kasach fiskalnych), ale każdy posiadał identyfikator z pełnioną funkcją. Ceny towarów były adekwatne do reklamowanej obniżki procentowej. Przy ladzie nie tworzyły się kolejki i obsługa przebiegała bardzo sprawnie. Problem stanowi uzyskanie jakichkolwiek informacji o towarze. Raczej nie można liczyć na pomoc Pań ekspedientek, ponieważ wskazują one jedynie, w której części sklepu danego towaru szukać, ale nie udzielają informacji czy dany rozmiar lub model jest. Kiedy zapytałam trzy sprzedawczynie o cenę bluzki znajdującej się na wystawie, żadna z nich nie wykazała się inicjatywą pomocy mi. Odsyłano mnie jedynie do półek, gdzie tego typu bluzek wcale nie było. Dopiero kolejna z Pań poinformowała mnie, że towar znajdujacy się na wystawie nie jest na sprzedaż. Tak więc jeśli oczekuje się na pomoc w poszukiwaniu odzieży, można się nie doczekać, ponieważ personel takiej pomocy nie oferuje, a czasami wręcz wiedzy na ten temat nie posiada.

Mango

18.07.2009

Reserved

Placówka

Zielona Góra, Bohaterów Westerplatte 24

Nie zgadzam się (12)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny moja wyprawa (tam i z powrotem 1 godz.) do Biblioteki pedagogicznej w Lubaniu okazała się daremna. Książek, które są podstawą w naukach psychologicznych i socjologicznych nie znalazłam, ponieważ biblioteka ta dysponuje wyjątkowo skromnymi zbiorami, w porównaniu z innymi bibliotekami tego typu. Te książki, które są dostępne, z reguły sprzed kilku bądź kilkunastu lat, nie są aktualizowane, ponieważ nie ma na to środków, jak twierdzą panie tam pracujące. Ponadto te egzemplarze książek, które oznaczone są literką P (oznacza to, że powinny być na stanie w czytelni), są również wypożyczane. Sporym problemem jest fakt, iż biblioteka ta w odróżnieniu od innych, nie posiada katalogu on-line, co oznacza, że mieszkańcy miasta oraz okolicznych miast i wiosek, muszą pofatygować się do Lubania tylko po to, aby sprawdzić czy dana książka jest, a niejednokrotnie może okazać się, że już została wypożyczona. Większość książek jest pojedynczych egzemplarzy. Terminów zwrotu książek nie każdy przestrzega i nikt tego nie egzekwuje (choćby telefonicznie). Co prawda takie osoby płacą karę, ale jakie to ma znaczenie dla osoby, która w danym momencie potrzebuje konkretnego egzemplarza książki. Dowiedziałam się również, że Panie tam pracujące nie mają czasu na wprowadzanie tych książek do katalogu on-line i jego prowadzenie, dlatego on nie funkcjonuje. Istnieje tylko katalog czasopism. W bibliotece często nie ma warunków do spokojnego przejrzenia książek, ponieważ ciągle ktoś się przemieszcza tam i z powrotem, kontrolując co czytelnik robi. Biblioteka jest niewielka i niewyremontowana oraz niedostosowana do potrzeb czytelników. Podczas swojej wizyty, przeszłam pomiędzy półkami, aby dotrzeć do czytelni (to jedyna droga) i nakrzyczano na mnie, że bez pozwolenia nie powinnam tak robić. Tymczasem nie było się kogo zapytać o pozwolenie, ponieważ Panie tam pracujące za każdym razem zastaję przy piciu kawy w pokoju obok. Tym razem też tak było i chociaż zauważyły, że weszłam to nie odpowiedziały mi dzień dobry ani nie zapytały czy w czymś mogą mi pomóc, pomimo, że na pomoc czekałaam 5 minut. Panie tam pracujące są zawsze elegancko i estetycznie ubrane, jednak jakość obsługi zależy ewidentnie od ich humoru. Najczęściej nie jest ona najlepsza, ponieważ Panie zawsze odsyłają do katalogu a same nie wykazują kreatywności i chęci pomocy czytelnikowi. Zaskakujący jest również fakt, że opłata roczna różni się od opłat w innych bibliotekach (5zł więcej). Dodatkowym problemem i utrudnieniem dla większości czytelników są, po raz kolejny zmieniające się godziny otwarcia. biblioteka jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.00 do 17.00. Jestem zapisana w innych bibliotekach i wiem, że te godziny są tam zróżnicowane i dostosowywane do potrzeb czytelników (w granicach normy), a nie pracowników.

Mango

30.05.2009

Biblioteka Pedagogiczna w Lubaniu

Placówka

Lubań, Kombatantów 2

Nie zgadzam się (26)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny moja sprawa, w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaniu, nie została załatwiona.Przed pokojem, w którym załatwiane są sprawy związane z rejestracją pojazdów, za każdym razem jest bardzo duża liczba oczekujących interesantów. Pomimo tego, że każdy umawiany jest wcześniej na inną godzinę. Panie tam pracujące, co jakiś czas wychodzą, nie informując petentów za jaki czas wrócą, co oczywiście wydłuża okres oczekiwania. Ubiór i wygląd tych Pań pozostawia wiele do życzenia, ponieważ ich strój jest zawsze niezwykle rażący i wyzywający, co jest nieadekwatne do ich miejsca pracy i zajmowanych stanowisk. Makijaż mają bardzo wyrazisty, do tego zwracające uwagę, bardzo długie i kolorowo ozdobione paznokcie. Charakterystyczna jest również przesadna ilość biżuterii. Jedna z Pań na blond włosach posiada różowe pasemka. Obługując petentów bardzo rzadko nawiązuje kontakt wzrokowy, z reguły siedząc przy biurku zajmuje się rzeczami zbędnym, np. robieniem rysunków - jak to miało miejsce podczas mojej wizyty. Informacji udziela w sposób bardzo powolny i niechętny. Stosunek do petentów jest lekceważący i arogancki. Panie pracujące w tym wydziale nie posiadają dostatecznej wiedzy i często konsultują się miedzy sobą, ponieważ mają wątpliwości co do udzielonych informacji petentowi. O niekompetencji tych Pań świadczy także fakt, iż mają problemy z obsługą komputera. Ponadto, nie potrafią zapanować nad swoimi emocjami i często mówią do interesantów podniesionym tonem głosu, po czym odsyłają go do swoich przełożonych. W pokoju oraz na biurkach tych Pań panuje bałagan i nieład. Zaskakujący jest fakt, że władze Starostwa nie reagują na nieestetyczny wygląd swoich pracowników, co niewątpliwie wpływa na niekorzystny wizerunek wydziału. Dziwi mnie ta sytuacja, ponieważ w takich miejscach, jak urzędy różnego typu czy starostwa, obowiązują pewne normy zachowania i wyglądu zewnętrznego pracowników. Jedyną osobą, krtóra zapewnia właściwą jakość obsługi jest młody mężczyzna, również pracujący w tym wydziale i zajmujący się wydawaniem praw jazdy. Jest to osoba inteligentna, miła i kompetentna. Ponadto jego strój i wygląd zewnetrzny jest schludny i adekwatny do miejsca, w którym pracuje. Do interesantów odnosi się z kulturą i szacunkiem. Pozostali pracownicy Wydziału Komunikacji, to przykład niewłaściwych osób na niewłaściwych stanowiskach, ponieważ w bardzo wyraźny sposób dają do zrozumienia, że obsługa petentów stanowi dla nich jedynie ciężar i nieprzyjemny codzienny obowiązek.

Mango

29.05.2009

Starostwo Powiatowe w Lubaniu

Placówka

Lubań, Mickiewicza 2

Nie zgadzam się (14)
Ponieważ pojawiła się...
Ponieważ pojawiła się potrzeba zakupu sprzętu RTV, udałam się do sklepu Media Expert w Lubaniu i się niemile rozczarowałam. Od momentu mojego wejścia do sklepu nikt się ze mną nie przywitał, pomimo, że dwóch sprzedawców minęłam przy wejściu do sklepu (wychodzili, aby zaprezentować klientowi towar). Wewnątrz sklepu, poza mną nie było innych klientów. Kiedy weszłam do środka powiedziałam dwóm Paniom dzień dobry, ponieważ one tego nie uczyniły. Odpowiedzi zwrotnej nie uzyskałam: Panie były zbyt zaabsorbowane rozmową o swoich sprawach prywatnych. W pobliżu był także Pan sprzedawca, który mnie zauważył, lecz również się nie przywitał. Nie mogąc znaleźć działu ze sprzętem, którego potrzebowałam, poprosiłam Pana o pomoc. Wskazał On 3 modele towaru, ale nie potrafił wyjaśnić czym one się różnią. Zaproponował, że jeśli jest taka potrzeba, to zawoła kolegę, który się na tym zna. Odmówiłam, ponieważ przy towarze stały tabliczki, na których wyszczególnione były parametry przedmiotu. Pan sprzedawca nie wykazywał zbyt dużej inicjatywy i chęci pomocy. Asortyment towaru, którego potrzebowałam był wąski (zaledwie 3 modele tej samej firmy). W sklepie była zachowana czystość i porządek. Personel ubrany według obowiązujących standardów sklepu. Sprzedawca, który mnie obsugiwał nie posiadał minimalnej wiedzy o produkcie, którego potrzebowałam. Trudno mówić o czasie obsługi, ponieważ gdybym nie poprosiła o pomoc, nie zostałabym wcale obsłużona. Pozostały asortyment był znacznie szerszy i bardziej zróżnicowany cenowo. Wszystkie produkty były widoczne, opisane i w zasięgu ręki klienta. Żadna osoba z personelu nie pożegnała się również ze mną, kiedy wychodziłam ze sklepu.

Mango

26.05.2009

Media Expert

Placówka

Lubań, Jana Pawła II 1A

Nie zgadzam się (33)
Personel w sklepie...
Personel w sklepie często ulega zmianie, jego "męska część" jest zawsze miła i uczynna w stosunku do klientów. Podchodzą i oferują swoją pomoc, służą radą w doborze odpowiedniego rozmiaru i fasonu, czego nie robią Panie tam pracujące. Zachowana jest czystość i porządek. Każdy model towaru wywieszony jest tak, aby klient mógł dokładniej mu się przyjrzeć. Pozostała część towaru pukładana na pułkach (regałach) według rozmiarów. Oferta i asortyment towaru jest szeroki, aczkolwiek ceny nie należą do najniższych. Dwa razy w roku można spotkać się z posezonowymi promocjami (obniżkami cen) do 40%. Personel sklepu posiada wiedzę na temat dostępnych modeli i rozmiarów towaru, a także terminu dostaw.

Mango

16.05.2009

Big Star

Placówka

Zgorzelec, Jeleniogórska 40

Nie zgadzam się (19)
Miałam problem z...
Miałam problem z załączeniem dokumentu do swoich danych na stronie infopraca.pl i w związku z tym wysłałam e-maila z prośbą o pomoc. Odpowiedź zwrotną dostałam dopiero po 4 dniach i nie była to rada, której oczekiwałam. Czas obsługi był zdecydowanie zbyt długi i jej jakość też pozostawiała wiele do życzenia

Mango

15.05.2009

infoPraca.pl

Placówka

Nie zgadzam się (20)
W sklepie zachowana...
W sklepie zachowana czystość, pomieszczenie estetycznie i stylowo urządzone oraz wszechstronne. Asortyment jest zróżnicowany, jednak brakuje często ubrań różnych rozmiarów (np. sukienka dostępna jedynie w rozmiarze 38). Ceny są bardzo wysokie, natomiast podczas posezonowej obniżki można liczyć na duże upusty i korzystniejsze ceny. Personel zadbany, ubrany klasycznie, jednak tylko wybranym klientom Panie sprzedające oferują swoją pomoc i służą radą. Do niektórych klientów podchodzą w ciągu 1-2 minut od wejścia klienta do sklepu, a z innymi nawet się nie przywitają (prowadzą w tym czasie prywatne rozmowy). Tak więc nie wobec wszystkich są życzliwe.

Mango

15.05.2009

Tiffi

Placówka

Zgorzelec, Warszawska 6/1

Nie zgadzam się (24)
Bardzo dobra jakość...
Bardzo dobra jakość obsługi klienta, w ciągu dwóch minut od momentu wejścia klienta do sklepu Pani oferuje swoją pomoc w wyborze odpowiedniego towaru, biorąc pod uwagę także upodobania klientów. Niezwykle szeroki asortyment towaru. W sklepie zachowana czystość i porządek. Wadą jest zbyt mała przestrzeń między regałami (pułkami) oraz wysokie i ujednolicone ceny towarów. Pod koniec każdego sezonu dokonywane są obniżki cenowe. Personel posiada niezbędną wiedzę, jest życzliwy i uprzejmy w stosunku do klientów.

Mango

15.05.2009

ESOTIQ

Placówka

Zgorzelec, Jeleniogórska 42

Nie zgadzam się (16)
Zachowana czystość i...
Zachowana czystość i porządek na terenie placówki. Personel ubrany według obowiązującego standardu, jednak nie każdy z pracowników posiada więdzę odnośnie sprzedawanych posiłków. Obsługa klientów odbywa się bardzo powoli, bez pośpiechu, co przekłada się na długie oczekiwanie w celu złożenia zamówienia. Samo podanie posiłków też odbywa się bez pośpiechu. Pracownicy w międzyczasie rozmawiają i wymieniają poglady na tematy nie związane z pracą. Asortyment jest dostosowany do oferty w menu.

Mango

15.05.2009

McDonald's

Placówka

Zielona Góra, Aleja Wojska Polskiego 23

Nie zgadzam się (17)
Szeroki asortyment towarów....
Szeroki asortyment towarów. Prawidłowo oznakowane poszczególne regały. Sklep wszechstronny. Towary wyeksponowane i znajdujące się w zasięgu ręki klienta. Personel sklepu ubrany wg określonego standardu. Negatywny aspekt stanowi obojętność wobec klienta - sprzedawca sam nie podejdzie do klienta z propozycją udzielenia pomocy w wyborze towaru. Kiedy zapytałam się Pani tam pracujacej o konkretny towar (myszkę do laptopa), powiedziano mi w jakim dziale się znajduje, lecz nie wskazano, w którym kierunku powinnam się udać ani nie zaproponowano mi pomocy.

Mango

14.05.2009

Media Markt

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (24)
Pracownicy sklepu chętnie...
Pracownicy sklepu chętnie udzielają wskazówek odnośnie miejsca ... poszczególnych produktów. Szeroki asortyment produktów. W przypadku niedoboru produktów, są one systematycznie uzupełniane. Do zakupu zachęcają częste promocje, które są w odpowiedni sposób wyeksponowane. Są także towary, który ceny są zdecydowanie wyższe niż w innych sklepach. Negatywną stronę stanowi długi czas oczekiwania w kolejce do kasy, bez względu na liczbę kas czynnych i oczekujących klientów. Podczas rozpakowywania towaru puste kartony niepotrzebnie tarasują przejście międzi regałami.

Mango

13.05.2009

Carrefour

Placówka

Zgorzelec, Jeleniogórska 42

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi