DOUGLAS

(4.40)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1656 z 2583)

Bardzo przyjemny sklep,...
Bardzo przyjemny sklep, jednakże polityka ciągłego oferowania pomocy przez każdego pracownika nie pozwala w spokoju rozejrzeć się po asortymencie. Nie zawsze ma się ochotę na interakcje, zwłaszcza że na zakupy często wybiera się dla reaksu i przyjemności.

Klient_2KKLh

15.11.2024

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39/47

Nie zgadzam się (0)
Douglas salon w...
Douglas salon w Kielcach w Galerii Echo to zawsze czyste i pięknie pachnące miejsce. Moim rzadszych wizyt w salonach w ostatnim czasie były dość niemiłe Panie, które wywyższają się oraz oceniają klienta.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór i...
Duży wybór i miła, nie nachalna obsługa

Klient_jyUT

30.09.2024

Placówka

Legnica, Najświętszej Marii Panny 9

Nie zgadzam się (0)
Ok no
Ok no

Klient_vrSd

21.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szczerze polecam obsługę...
Szczerze polecam obsługę w galerii Łódzkiej w Łodzi.Panie są profesjonalistkami.

Niezweryfikowany Klient_jjPp

20.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
za drogie
za drogie

Klient_J4SZl

20.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK
OK

zarejestrowany-uzytkownik

20.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoki poziom obsługi...
Wysoki poziom obsługi klienta, a jednocześnie bez nachalności i namawiania na siłę na inne produkty. Duży wybór pięknych zapachów, testery różnych kosmetyków.

Klient_hgzMo

20.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety boję się...
Niestety boję się wchodzić do tego sklepu ,żeby coś obejrzeć- preferuję wersję online. Ekspedientki bardzo szybko osaczają i niektóre patrzą z góry oceniającym wzrokiem. Mimo odmówień w pomocy ,po chwili znowu podchodzą- rozumiem ,iż taka polityka obsługi klienta ,ale powinien zostać zachowany w tym umiar i możliwość obejrzenia produktów przez klientów bez poczucia pośpiechu.

WikGrz

06.08.2024

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39/47

Nie zgadzam się (0)
Niestety jakość obsługi...
Niestety jakość obsługi klienta w większości placówek Douglas daje wiele do myślenia i nie do końca rozumiem czym sugerują się pracownicy na etapie weryfikacji klienta. Moja ostatnia wizyta w sklepie w Galerii Bałtyckiej skończyła się na tym, że wyszłam ze sklepu i postanowiłam pójść do konkurencji. Na wejściu zostałam obdarzona wrogim spojrzeniem pana ochroniarza a następnie zignorowana przez obsługę kiedy wchodząc z uśmiechem powiedziałam "dzień dobry". Zanim podeszłam do półek, z których zamierzałam kupić produkty, przeszłam się dookoła sklepu w poszukiwaniu nowych rzeczy, które potencjalnie mogły wzbudzić moją ciekawość. Niestety podczas mojej "przechadzki" żadna z pań nie zdecydowała się do mnie podjeść pytając się czy może szukam czegoś konkretnego albo czy może w czymś doradzić. Nie ukrywam, że dla mnie to na plus bo jestem jedną z tech osób, które pytają kiedy potrzebują pomocy. Zazwyczaj lubię odkrywać nowe rzeczy sama ale w tam wypadku to jest po prostu obsługa klienta. Nie każdy potrafi poprosić o pomoc, często klienci się krępują. Raczej wypadałoby się zainteresować ludźmi wchodzącymi do sklepu. Po dotarciu do półki z produktami, po które przyszłam starałam się ściągnąć którąś z obsługujących pań wzrokiem aby wyjęły mi z szuflad to czego potrzebowałam. Po raz kolejny zostałam zignorowana, panie wolały stać razem z boku i konwersować między sobą. Zdecydowałam się na podejście do obsługi i poproszenia o pomoc. W odpowiedzi usłyszałam, że zaraz ktoś do mnie podejdzie. Stałam pod półką przez kolejne 12 minut obserwując czy któraś z pań zmierza w moim kierunku. Nie doczekałam się. Wyszłam ze sklepu.

Klient_KSxzV

05.08.2024

Placówka

Gdańsk, aleja Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Dawno nie spotkałam...
Dawno nie spotkałam się z tak profesjonalną i przemiłą rozmową i obsługą. Zostałam zachęcona do zakupu produktu firmy Atkinsons ale rozmową była bardzo miła ,nie nachalna,profesjonalna,obsługiwała mnie pani Asia ....bardzo dziękuję...pani Asiu dla takich rozmów i takiej obsługi warto wracać...pozdrawiam

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana życzliwym uśmiechem, a po chwili podeszła do mnie Pani z obsługi z propozycją pomocy. Na moje pytania dotyczące poszukiwanego produktu udzieliła mi rzetelnych informacji, niestety nie było go aktualnie w sklepie, ale mimo to zaproponowała ciekawą alternatywę i to w bardziej przystępnej cenie. Mały minus jednak za rozgardiasz, który panował w sklepie co wynikało z małej obsady pracowników, gdzie w godzinach szczytu przy większej liczbie klientów powinno być ich więcej co skróciło by np. czas oczekiwania w kolejce do kasy. Cała reszta na plus.

Klient_9wjFx

13.06.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep zdecydowanie zmniejszył...
Sklep zdecydowanie zmniejszył swoją wielkość, co spowodowało również zmniejszenie swobody w poruszaniu się. Ten problem szczególnie pojawia się przy kasach, już przy trójce klientów zaczyna robić się tłoczno. Asortyment w stosunku do innych sklepów jest dość mały, zdecydowanie łatwiej jest już zamówić dany produkt do placówki. Obsługa posiada wiedzę chociaż nie zawsze prawidłowo ją wykorzystuje, zdarzyło mi się nieprawidłowe dobranie podkładu przez personel. Niestety obsługa również nie zawsze jest miła, przy odbiorze paczki byłam ignorowana przez panią, która bardziej zainteresowana była rozmową ze znajomymi, które również przyszły do sklepu. Sam wygląd drogerii jest przyjemny dla oka, wnętrze jest czyste i zadbane.

Weronikak

11.06.2024

Placówka

Piotrków Trybunalski, Focus Mall- Juliusza Słowackiego 123

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam krem Estee...
Zakupiłam krem Estee Luder revitalizing supreme +. Jakież było moje zdziwienie tutaj na plus że dostałam krem w ciągu 2 dni. Ale zadowolenie trwało bardzo krótko bo do otwarcia paczki. Krem wyglądał na stary był żólty i wyglądał jakby ktoś wsadził w niego paluchy. Złożyłam reklamację, w roszczeniu napisałam że chcem nowy krem. W odpowiedzi dostałam info że krem jest przeterminowany. Odesłałam produkt wg zaleceń i czekałam na paczkę z nowym produktem. Niestety dostałam info że zwrócą mi gotówkę (o ktorej nie bylo wczesniej mowy)której nie chce. Zależy mi na kremie. Nie jestem usatysfakcjonowana zaistniałą sytuacją.

ALEKSANDRAM._lFVH

09.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystałam z zakupów...
Korzystałam z zakupów na stronie internetowej Douglas. Produkty są przedstawione w sposób przejrzysty, wszystkie promocje umieszczone w jednym widocznym miejscu. Paczka nadawana sprawnie i bezproblemowo

Lisia99

16.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dużo promocji
Dużo promocji

zarejestrowany-uzytkownik

16.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko na wysokim...
Wszystko na wysokim poziomie, moja ulubiona drogeria

Aleksandra_1549

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obsługa...
Bardzo dobra obsługa ,przy braku towaru na stanie szybko sprowadzają, otwarci dla klientów,

Izabela_903

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dużo fajnych produktów...
Dużo fajnych produktów na poziomie w przystępnych cenach

Klient_GbjVm

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od wejścia czuć...
Od wejścia czuć atmosferę sklepu premium. Panie pomocne, bez proszenia oferują swoją pomoc i wskazują produkty. Bardzo fajną opcją jest to, że po zakupie produktu można go zapakować w ozdobny papier jako prezent. Polecam

Pat

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

DOUGLAS

Douglas to jedna z wiodących sieci perfumerii w Europie, która funkcjonuje już od ponad 100 lat. Oferuje markowe produkty do makijażu, pielęgnacyjne oraz perfumy - zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Pierwsze perfumerie w Polsce pojawiły się w 2001 roku, obecnie sieć posiada 138 sklepów na terenie kraju. W swoim rozwoju firma stawia na cyfrowość, nowoczesność i innowacyjność jednocześnie pozostając wierna swoim początkom i wysokiej jakości kosmetykom.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż DOUGLAS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo przyjemny sklep,...
Bardzo przyjemny sklep, jednakże polityka ciągłego oferowania pomocy przez każdego pracownika nie pozwala w spokoju rozejrzeć się po asortymencie. Nie zawsze ma się ochotę na interakcje, zwłaszcza że na zakupy często wybiera się dla reaksu i przyjemności.