Opinia użytkownika: Mango
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Na terenie sklepu były dwie osoby: Pani, która była przy kasie i rozmawiała prywatnie przez telefon i Pan rozkładajacy towar. Po wejściu do sklepu powiedziałam dzień dobry, lecz nikt się ze mną nie przywitał. Pani rozmowę przez telefon kontynuowała jeszcze około 5 minut. Dpiero kiedy poprosiłam o pomoc zakończyła ją i podeszła do mnie. Pani sprzedawczyni wykazała się wiedzą na temat interesującego mnie towaru i udzieliła mi fachowych wskazówek. Do kasy podeszła inna sprzedawczyni, która obsługiwała w tym czasie pozostałych klientów. Ceny zgadzały się z oferta promocyjną w gazetce reklamowej. Obie Panie były tak samo ubrane, w firmowe zółto-niebieskie koszuki, do których przypiete były identyfikatory. W sklepie zachowana była czystość i porządek na półkach. Moje zastrzeżenia budzi jedynie czas obsługi i wykazanie zainteresowania kliente