Laura

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Tego dnia dokonałam...
Tego dnia dokonałam zakupu obuwia w sklepie, który posiada duży asortyment towaru i ceni sobie jakość. W sklepie tym zawsze, bez względu na warunki atmosferyczne, zachowana jest czystość i porządek. Wystawa jest zawsze właściwie zaopatrzona a towar na półkach odpowiednio wyeksponowany i oznakowany cenowo. Dodatkowo każdy model obuwia posiada "metkę", na której zaznaczone są rozmiary dostępne i te już wykupione. Uwagę zwraca duży wybór obuwia damskiego, męskiego oraz dodatków zarówno polskich jak i zagranicznych producentów. Panie obsługujące klientów są zawsze życzliwe i służą pomocą. O ile ich strój nie budzi zastrzeżeń, o tyle zwracają na siebie uwagę bardzo wyrazistym makijażem- zbyt ostrym i nieadekwatnym do pełnionej funkcji. Zdarza się, że z własnej inicjatywy pracownice podchodzą do klienta, jednak to najczęściej klient musi poprosić o pomoc. Reakcja jest natychmiastowa i nie ma konieczności oczekiwania. Panie posiadają wiedzę na temat asortymentu sklepu, o czym świadczy fakt, iż po wybraniu obuwia i podejściu do kasy, otrzymałam fachową instrukcję co do jego pielęgnacji oraz zaproponowano mi zakup odpowiednich do tego produktów. Poinformowana zostałam również o czasie gwarancji na zakupiony towar. W sklepie co najmniej dwa razy w roku dokonywane są obniżki towaru. Dodatkową promocją objęte jest również obuwie z poprzednich sezonów (kolekcji). Mankament stanowią ceny, czy raczej wysokość marży, obuwia na dany sezon. Są one dość wysokie, nawet biorąc pod uwagę jakość i producenta, od którego towar pochodzi. Po zakończeniu wizyty zostałam właściwie pożegnana. Wizytę w sklepie zaliczam do udanych, jak również jestem zadowolona z dokonanego w nim zakupu.

Mango

13.12.2009

Placówka

Zgorzelec, Warszwska 12/2

Nie zgadzam się (23)

Laura

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Laura?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tego dnia dokonałam...
Tego dnia dokonałam zakupu obuwia w sklepie, który posiada duży asortyment towaru i ceni sobie jakość. W sklepie tym zawsze, bez względu na warunki atmosferyczne, zachowana jest czystość i porządek. Wystawa jest zawsze właściwie zaopatrzona a towar na półkach odpowiednio wyeksponowany i oznakowany cenowo. Dodatkowo każdy model obuwia posiada "metkę", na której zaznaczone są rozmiary dostępne i te już wykupione. Uwagę zwraca duży wybór obuwia damskiego, męskiego oraz dodatków zarówno polskich jak i zagranicznych producentów. Panie obsługujące klientów są zawsze życzliwe i służą pomocą. O ile ich strój nie budzi zastrzeżeń, o tyle zwracają na siebie uwagę bardzo wyrazistym makijażem- zbyt ostrym i nieadekwatnym do pełnionej funkcji. Zdarza się, że z własnej inicjatywy pracownice podchodzą do klienta, jednak to najczęściej klient musi poprosić o pomoc. Reakcja jest natychmiastowa i nie ma konieczności oczekiwania. Panie posiadają wiedzę na temat asortymentu sklepu, o czym świadczy fakt, iż po wybraniu obuwia i podejściu do kasy, otrzymałam fachową instrukcję co do jego pielęgnacji oraz zaproponowano mi zakup odpowiednich do tego produktów. Poinformowana zostałam również o czasie gwarancji na zakupiony towar. W sklepie co najmniej dwa razy w roku dokonywane są obniżki towaru. Dodatkową promocją objęte jest również obuwie z poprzednich sezonów (kolekcji). Mankament stanowią ceny, czy raczej wysokość marży, obuwia na dany sezon. Są one dość wysokie, nawet biorąc pod uwagę jakość i producenta, od którego towar pochodzi. Po zakończeniu wizyty zostałam właściwie pożegnana. Wizytę w sklepie zaliczam do udanych, jak również jestem zadowolona z dokonanego w nim zakupu.