Biedronka

(3.30)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (16708 z 23285)

Personel w Biedronce...
Personel w Biedronce zazwyczaj cechuje się uprzejmym podejściem, choć w godzinach szczytu obsługa może być nieco chaotyczna z powodu braków kadrowych. Czas obsługi zależy od natężenia ruchu – w spokojniejszych porach przebiega sprawnie, ale w dużych kolejkach może się wydłużyć. Oferta sklepu jest bogata, obejmuje zarówno produkty codziennego użytku, jak i sezonowe promocje, choć czasem brakuje bardziej wyszukanych artykułów. Wystrój sklepu jest funkcjonalny, z wyraźnym rozmieszczeniem kategorii, jednak w niektórych lokalizacjach przestrzeń między regałami bywa zbyt ciasna.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W.w. Sklep jest...
W.w. Sklep jest jednym z najgorszych w Kielcach. Mianowicie, kolejki do kasy tradycyjnej są ogromne, jak również kolejki do kas samoobslugowych. Spowodowane jest to tym, że jest jeden kasjer na cały sklep obsługuje on dwa rodzaje kas chodząc ciągle ze swojej kasy na kasy samoobsługowe. Zdecydowanie brakuje tu organizacji oraz drugiego pracownika, który odpowiadałby za kasy samoobsługowe, tak jak to ma miejsce w Lidlu.

Niunius

20.12.2024

Placówka

Kielce, Czarnowska 14

Nie zgadzam się (0)
Sklep sieci "Biedronka"...
Sklep sieci "Biedronka" przy ul. Zwycięzców 40, w Warszawie jest jednym z najczęściej odwiedzanych przeze mnie dyskontów, który pomimo dość dużej powierzchni nie jest najlepiej zorganizowany. Alejki z regałami sklepowymi są w wielu miejscach zasłonięte paletami z produktami, których jeszcze nie rozpakowano. W efekcie możliwość poruszania się po sklepie jest mniejsza, a pracownicy zajmujący się rozpakowywaniem tych palet, wykonują swoją pracę bezpośrednio wśród klientów robiących zakupy. Palety z kartonami, które często mają wysokość powyżej 1 m, zasłaniają także produkty na niższych półkach, utrudniając zakupy.

Klient_aB2XQ

20.12.2024

Placówka

Warszawa, Zwycięzców 40

Nie zgadzam się (0)
Wybór towaru duży...
Wybór towaru duży ale duży minus za palety w przejściach

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Biedronka jak Biedronka...
Biedronka jak Biedronka , wieczne kolejki nieporządek na sklepie i brak personelu

Klient_4AWqe

16.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Biedronka jak Biedronka...
Biedronka jak Biedronka , wieczne kolejki nieporządek na sklepie i brak personelu

Klient_4AWqe

16.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Towar znajduje się...
Towar znajduje się nierozpakowany w alejkach co blokuje dostęp do półek oraz zagraża bezpieczeństwu. W godzinach szczytu czynne tylko dwie kasy z czego kasjer z jednej obsługuje dodatkowo kasy samoobsługowe przez co tworzą się spore kolejki. Co do personelu widać ich frustrację co nie napawa optymizmem. Z wcześniejszych zakupów zdarzyło mi się znaleźć produkty po terminie przydatności.

Klient_PrTr3

16.12.2024

Placówka

Iława, Sobieskiego 43

Nie zgadzam się (0)
Wszystko jest pod...
Wszystko jest pod ręką

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Palety w kazdej...
Palety w kazdej alejce na srodku

Klient_BSdNS

13.12.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ceny wysokie
Ceny wysokie

JAROSŁAW_573

13.12.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Lubię boedrnkę
Lubię boedrnkę

zarejestrowany-uzytkownik

13.12.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgadzam sie z...
Zgadzam sie z wieloma negatywnymi opiniami przedsyawionymi przez klientów. Od siebie dodam, że jestem klientem Biedronki w Bolkowie, Wojcieszowie, w Jeleniej Górze na ul. Wrocławskiej i w Jeleniej Górze koło ronda na Zabobrzu. ale zdecydowanie rzadziej niż kiedyś. Popieram przeczytane negatyuwne opinie... Co do wydawania reszty w gotówce... Dobry kasjer zaczyna pracę z odpowiednią ilością nominałów do wydawania klientom, którzy jako pierwsi przyjdą płacić grubszym bankotem. Natomiast jakiekolwiek uwagi lub pouczenia ze strony personelu, to arogancja i brak szacunku do klienta - no i do człowieka. To obowiązkiem kierownictwa i personelu jest prawidłowa organizacja paracy - lącznie z obsługą kas. Poza tym uwagę zwraca wszechobecny bałagan i ciasnota na sali sprzedazy. Alejki między regałami zastawione paletami z niewyłożonymi towarami. Klienci muszą się przepraszać lub przepychać jak na torze przeszkód, a po towary na półkach wilokrotnie, a czasem bezskutecznie sięgać lub nie są w stanie ich dostrzec z powodu braku widoczności. Nic w tym względzie się nie zmieniło nawet w placówkach nowo zmodernizowanych i powiekszonym. Jaki był pod tym względem bvałagan taki został. Także właściwość cenowa pod wieloma produktami jest niewłaściwa lub w ogóle jej brak. Następna sprawa to brak kompetencji i zainteresowania klientem w przypadku próby zgłoszenia jakiejś uwagi do kasjerki lub innego pracownika obsługującego sale. Taka uwaga pozsostaje bez odpowiedzi albo zawiera propozycję żeby udać się do kierownika. Tymczasem w szanującym się sklepie pracownicy powinni aktywnie uczestniczyć w przekazywaniu informacji o organizacji pracy sklepu, które przekazuje klient. Trudno zeby klient angazował się w poszukiwanie lub czekania na kierownika. Uprzejmość jakkolwiek istnieje, to jednak nalezy do nielicznych przypadków, ktore zwykle dotyczą wskazania lokalizacji określonego produktu lub w podobnej sprawie. Ale jesli chodzi o organizację i polepszenie funkcjonowania sklepu dla komfortu klientów, to personel pozostaje obojętny. W mojej ocenie poprawiła się sytuacja w właściwości cen na regałach wzgledem tych przy kasach. Ale istrniejący bałagan i ciasnota, czy trudności fizycznego dostepu do towarów na półkach zniechęca do odwiedzin sklepu. Dlatego ostatnio częściej zaglądam do innych sklepów, w których panuje zdecydowanie wiekszy porządek - chociaż nie wspomnałem o śweżości warzyw i owoców, które mają często wiele do życzenia, a na moją uwagę wykładanych juz nadpsutych ogórków pani wzuszyła tylko ramionami. Nic dodać nic ująć. Katastrofa... Polecam zatem kierownictwu zaglądnięcie do innych równorzednych sklepów (nie podaję nazwy ze wzgledów oczywistych) w celu porównania opisanej przeze mnie sytuacji w Biedronkach. jestem przekonany, że naprawa sytuacji, którą przedstawiłem zdecydownie poprawiłaby frekwencje w Waszych sklepach.

Klient_BZppA

12.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Biedronka to sklep,...
Biedronka to sklep, który oferuje atrakcyjne ceny i szeroki wybór produktów. Niestety, czasami zdarza się, że jakość niektórych artykułów spożywczych, jak świeże warzywa czy mięso, pozostawia wiele do życzenia. Często także bywa zatłoczona, szczególnie w godzinach szczytu. Mimo to, ceny i promocje są zdecydowaną zaletą. Ogólnie rzecz biorąc, jestem średnio zadowolony, ale często wracam ze względu na wygodę i oszczędności.

Klient_QvgHh

12.12.2024

Placówka

Płock, Gierzyńskiego 17

Nie zgadzam się (0)
W sklepie są...
W sklepie są ciekawe promocje i rabaty na prezenty.

Klient_vnFTl

10.12.2024

Placówka

Małdyty, Morąska 1

Nie zgadzam się (0)
Właśnie wróćiłam kompletnie...
Właśnie wróćiłam kompletnie zdegustowana z Biedronki, w której klient absolutnie NIE jest ważny!! Kasjerka nie miała drobnych do wydania reszty z 200,- zl. ok - może się zdarzyć, ale wtedy musi sobie jakoś inaczej poradzić ( a jak to juz tez nie jest problemem klienta). Usłyszałam komentarze w stylu: " to klient musi być przygotowany do zakupów" ( w rozumieniu sprzedawczyni - płacic drobnymi " niech sobie pani poczyta prawo - to pani musi mieć drobne pieniadze do zapłaty, a nie ja. Moja odpowiedz była: ja w 1000 % byłam przygotowana do zakupów - chciałam zapłacic, ale NIE przyjęto ode mnie zapłaty. Powiedziałam, ze w takim razie następnym razem będę zmuszona zostawić towar, za który chcialam zapłacic zgodnie z moim O B O W I Ą Z KIEM, o którym próbowała mnie pouczać kasjerka - zagrożono mi wezwaniem ochrony!!!! Ludzie, pytam - w którym wieku my żyjemy? W którym wieku żyje obsługa klienta Biedronki w Mikołajkach? Poczułam się bardzo niekomfortowo.: przecież ZDECYDOWAŁAM SIE NA ZAKUPY W TYM SKLEPIE, A NIE U KONKURENCJi. Czy Biedronka tak docenia ten fakt? Rozczarowana klientka.

IzaJaw_J0pR

10.12.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Często w sklepach...
Często w sklepach Biedronki irytuje mnie zmiana położenia produktu.Mam problem w odnalezieniu go a nie zawsze w pobliżu jest Pani ekspedientka,.która mogłaby pomóc.

Klient_yJ7Uv

09.12.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w sklepie...
Zakupy w sklepie biedronka home porażka, otrzymałam 2 regały , oba połamane. Żeby je zwrócić muszę czekać 14 dni na odpowiedż, nieważne , że ktoś spakował mi i wysłał połamane regały i co myślał, że je zatrzymam. Człowieku pomyśl zanim to zrobisz, też kupujesz rzeczy połamane do swojego domu? Sklep porażka, pieniądze zablokowane , kartony zawalają mi miejsce.

Klient_4Qak2

07.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupiony produkt w...
Zakupiony produkt w biedronce home , okazał się produktem uszkodzonym. 2 regały, oba połamane. Aby zwrócić je na koszt biedronki , musiałam zgłosić to jako reklamacje, na co mają 14 dni na odpowiedż. Oczywiście wykorzystują cały ten czas, a ja czekam i czekam. Pieniądze zablokowane, towar zawala mi miejsce w domu, a oni mają klienta w wielkim poważaniu. Ktoś kto mi wysłał te regały, nie wiem na co liczył, że je przyjmę a on weżmie premię za sprzedanie uszkodzonego produktu? Pracowniku , życzę ci żebyś też tak został potraktowany przez inny sklep. Przecież roboty tego nie robią. Trochę przyzwoitości..

Klient_4Qak2

07.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wizyta dziś była...
Wizyta dziś była ogromnym zaskoczeniem, ponieważ całą biedronkę przystroili świątecznym motywem.

Klient_vnFTl

05.12.2024

Placówka

Małdyty, Morąska 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep na ulicy...
Sklep na ulicy Wisnickiej w Bochni bardzo uporządkowany. Mnostwo swiezych i pachnących owoców. Obsługa bardzo mila i pomocna. Pieczywo wypiekane na biezaco.

Klient_BSdNS

05.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Biedronka

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Dane firmy

Kostrzyn

Kostrzyn, Żniwna 5

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Biedronka?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Świetnie!
Świetnie!
Zgadzasz się?