Opinia użytkownika: Mango
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Przed wejściem do sklepu zachowana była czystość i porządek. Miło zaskoczył mnie fakt, że od niedawna, ponownie, dostępne są także koszyki na zakupy a nie tylko wózki. Wszystkie towary na półkach posiadają oznakowanie cenowe oraz są właściwie ułożone, nie panuje chaos. Ponadto niedobory produktów są na bieżąco uzupełniane- czego byłam świadkiem. Nie spodobał mi się natomiast fakt, iż towary niedawno dostarczone, ułożone była na paletach, co utrudniało przemieszczanie się po sklepie. Personel ubrany był w stroje firmowe- czyste i schludne oraz posiadał przypięte identyfikatory. Kiedy poprosiłam o pomoc, pracownicę sklepu, w odszukaniu konkretnego produktu, udzieliła mi jej. Nie spodobało mi się zachowanie jednej z pracownic, która zamiast zajmować się oznakowaniem cenowym produktów, rozmawiała przy ladzie chłodniczej z koleżanką, blokując w ten sposób dostęp do towaru się tam znajdującego. Sklep charakteryzuje się szerokim asortymentem oraz korzystnymi cenami, dostosowanymi do "kieszeni" klientów, a także częstymi promocjami. Byłam miło zaskoczona, gdy zauważyłam, że czynne są trzy boksy kasowe, co znacznie skracało czas stania w kolejce. Obsługa przy kasie była bardzo miła: kasjer witał się z każdym klientem, rzetelnie i sprawnie wykonywał swoje obowiązki, a następnie dziękował za wizytę w sklepie, zapraszał ponownie i żegnał klienta. Również w tym miejscu zachowana była czystość i właściwe zaopatrzenie w drobne produkty typu: gumy do żucia, batony, podajniki z papierosami. Wizyta w tym sklepie była udana i nie stanowiła jedynie przykrego obowiązku.