Opinia użytkownika: Mango
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Zawitałam do sklepu po raz pierwszy, aby zakupić lampę wiszącą i rozejrzeć się za innymi produktami potrzebnymi do domu. W sklepie ogólnie panował porządek, aczkolwiek w niektórych działach pozostawał towar jeszcze nie rozpakowany. Nie mniej jednak nie blokował on klientom swobodnego przejścia pomiędzy regałami. Sklep jest wszechstronny i właściwie oznaczony, tak aby klient nie miał kłopotu z dotarciem do właściwego działu. Pracownicy posiadali standardowe stroje służbowe, schludne i czyste. Moją uwagę zwrócił także nazbyt wyrazisty makijaż Pani pracującej w Punkcie informacyjnym. Zawiodłam się przede wszystkim na jakości obsługi klienta, ponieważ czas podejścia doradcy z reguły przekraczał 15 min. w każdym z działów. Musiałam często sama poszukiwać pracowników sklepu, chcąc uzyskać jakąkolwiek informację. Nie zaprzeczę, iż doradcy posiadali wiedzę o produktach znajdujących się na poszczególnych działach, ale nie wszyscy potrafili doradzić w wyborze towaru adekwatnego do potrzeb klienta. Sklep charakteryzuje się szerokim asortymentem i konkurencyjnymi cenami w stosunku do pozostałych tego typu marketów.