Opinia użytkownika: Mango
Dotycząca firmy: Starostwo Powiatowe w Lubaniu
Treść opinii: Po raz kolejny moja sprawa, w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaniu, nie została załatwiona.Przed pokojem, w którym załatwiane są sprawy związane z rejestracją pojazdów, za każdym razem jest bardzo duża liczba oczekujących interesantów. Pomimo tego, że każdy umawiany jest wcześniej na inną godzinę. Panie tam pracujące, co jakiś czas wychodzą, nie informując petentów za jaki czas wrócą, co oczywiście wydłuża okres oczekiwania. Ubiór i wygląd tych Pań pozostawia wiele do życzenia, ponieważ ich strój jest zawsze niezwykle rażący i wyzywający, co jest nieadekwatne do ich miejsca pracy i zajmowanych stanowisk. Makijaż mają bardzo wyrazisty, do tego zwracające uwagę, bardzo długie i kolorowo ozdobione paznokcie. Charakterystyczna jest również przesadna ilość biżuterii. Jedna z Pań na blond włosach posiada różowe pasemka. Obługując petentów bardzo rzadko nawiązuje kontakt wzrokowy, z reguły siedząc przy biurku zajmuje się rzeczami zbędnym, np. robieniem rysunków - jak to miało miejsce podczas mojej wizyty. Informacji udziela w sposób bardzo powolny i niechętny. Stosunek do petentów jest lekceważący i arogancki. Panie pracujące w tym wydziale nie posiadają dostatecznej wiedzy i często konsultują się miedzy sobą, ponieważ mają wątpliwości co do udzielonych informacji petentowi. O niekompetencji tych Pań świadczy także fakt, iż mają problemy z obsługą komputera. Ponadto, nie potrafią zapanować nad swoimi emocjami i często mówią do interesantów podniesionym tonem głosu, po czym odsyłają go do swoich przełożonych. W pokoju oraz na biurkach tych Pań panuje bałagan i nieład. Zaskakujący jest fakt, że władze Starostwa nie reagują na nieestetyczny wygląd swoich pracowników, co niewątpliwie wpływa na niekorzystny wizerunek wydziału. Dziwi mnie ta sytuacja, ponieważ w takich miejscach, jak urzędy różnego typu czy starostwa, obowiązują pewne normy zachowania i wyglądu zewnętrznego pracowników. Jedyną osobą, krtóra zapewnia właściwą jakość obsługi jest młody mężczyzna, również pracujący w tym wydziale i zajmujący się wydawaniem praw jazdy. Jest to osoba inteligentna, miła i kompetentna. Ponadto jego strój i wygląd zewnetrzny jest schludny i adekwatny do miejsca, w którym pracuje. Do interesantów odnosi się z kulturą i szacunkiem. Pozostali pracownicy Wydziału Komunikacji, to przykład niewłaściwych osób na niewłaściwych stanowiskach, ponieważ w bardzo wyraźny sposób dają do zrozumienia, że obsługa petentów stanowi dla nich jedynie ciężar i nieprzyjemny codzienny obowiązek.