Opinia użytkownika: Mango
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Ponieważ pojawiła się potrzeba zakupu sprzętu RTV, udałam się do sklepu Media Expert w Lubaniu i się niemile rozczarowałam. Od momentu mojego wejścia do sklepu nikt się ze mną nie przywitał, pomimo, że dwóch sprzedawców minęłam przy wejściu do sklepu (wychodzili, aby zaprezentować klientowi towar). Wewnątrz sklepu, poza mną nie było innych klientów. Kiedy weszłam do środka powiedziałam dwóm Paniom dzień dobry, ponieważ one tego nie uczyniły. Odpowiedzi zwrotnej nie uzyskałam: Panie były zbyt zaabsorbowane rozmową o swoich sprawach prywatnych. W pobliżu był także Pan sprzedawca, który mnie zauważył, lecz również się nie przywitał. Nie mogąc znaleźć działu ze sprzętem, którego potrzebowałam, poprosiłam Pana o pomoc. Wskazał On 3 modele towaru, ale nie potrafił wyjaśnić czym one się różnią. Zaproponował, że jeśli jest taka potrzeba, to zawoła kolegę, który się na tym zna. Odmówiłam, ponieważ przy towarze stały tabliczki, na których wyszczególnione były parametry przedmiotu. Pan sprzedawca nie wykazywał zbyt dużej inicjatywy i chęci pomocy. Asortyment towaru, którego potrzebowałam był wąski (zaledwie 3 modele tej samej firmy). W sklepie była zachowana czystość i porządek. Personel ubrany według obowiązujących standardów sklepu. Sprzedawca, który mnie obsugiwał nie posiadał minimalnej wiedzy o produkcie, którego potrzebowałam. Trudno mówić o czasie obsługi, ponieważ gdybym nie poprosiła o pomoc, nie zostałabym wcale obsłużona. Pozostały asortyment był znacznie szerszy i bardziej zróżnicowany cenowo. Wszystkie produkty były widoczne, opisane i w zasięgu ręki klienta. Żadna osoba z personelu nie pożegnała się również ze mną, kiedy wychodziłam ze sklepu.