Leroy Merlin

(3.14)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2768 z 4184)

Zatrudniony w tej...
Zatrudniony w tej sieci personel nastawiony jest pozytywnie w stosunku do klientów. Cechuje go duży profesjonalizm.

leszekm4

24.05.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Piękne rzeczy i...
Piękne rzeczy i tanio

Natalia00

24.05.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 7.05...
W dniu 7.05 robiłam zamówienie na płytki w Sklepie Leroy Merlin w Opolu Zamówienie zostało przyjęte przez Pana kasjera który je zapisał w komputerze , następnie dostałam informacje że mam czekać na smsa z informacja o odbiorze płytek, które powinny przyjść w przyszłym tygodniu w środę. Nie otrzymałam smsa w tym dniu , dlatego zadzwoniłam z pytaniem o płytki. Okazało się, że zamówienie nie zostało aktywowane , ponieważ należało je jeszcze dodatkowo potwierdzić w kasie. W tym samym dniu kupowałam też inne rzeczy i byłam przy kasie z drzwiami . Pani kasjerka nie zawracała sobie głowy klientami , przez całą obecność w kasie rozmawiała przez telefon. W tym samym dniu robiłam też zamówienia na drzwi i ościeżnice , zamówienie na ościeżnice nie zostało mi nawet wydrukowane przez kasjera który je robił. Ta sama sytuacja kasjer powiedział mi że mam czekać na sms z potwierdzeniem odbioru. Stąd w przyszłym tygodniu kiedy nie otrzymałam informacji sms, zadzwoniłam tam jeszcze i dowiedziałam się że zamówienie jest nieaktywne , poprosiłam o telefon do kierownika by wyjaśnić sytuację. Rozmawiałam o tym z kierowniczką. Powiedziałam że miałam promocje na płytki na zamówieniu które nie zostało aktywowane przez pomyłkę w procedurach. A teraz promocja zniknęła. Po tym telefonie otrzymałam telefon od pana kasjera z działu drzwi. Z panem kasjerem z działu drzwi dało się porozumieć i dokonał zamówienia przez telefon dla mnie na ościeżnice, tak bym nie musiała już przyjeżdżać specjalnie by je potwierdzić. Powiedział też , że cena za płytki zostanie dla mnie taka sama jaka miałam z dnia z promocji, żebym tylko zadzwoniła następnego dnia z pytaniem czy są te płytki na magazynie bo teraz okazało się że ich nie ma. Następnego dnia 13 maja zdecydowałam że podjadę do sklepu by wyjaśnić sytuacje z zamówieniem płytek. Okazało się, że nikogo nie ma na dziale płytek. Poczekałam i po jakimś czasie pojawił się pan kierownik działu (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Wyjaśniłam ponownie ta sytuacje i po przedzwonieniu na magazyn potwierdził że płytki będą w przyszłym tygodniu i że zamówienie może zostać zrealizowane dla mnie po tej cenie po której zamawiałam pierwotnie w promocji 20%. Wykonał wydruk zamówienia , jednak widniała na nim nowa cena bez promocji. Zapytałam jak to będzie zrealizowane. Pan kierownik. Powiedział że teraz mam opłacić jedynie zaliczkę w kasie, a następnie cena zostanie wyrównana do tej która miałam w promocji gdy będę odbierać zamówienie z płytkami. Niestety, jak się później okazało nie zostawił nikomu o tym żadnej informacji (brak profesjonalizmu i logicznego myślenia) i pani w kasie nie wiedziała o co chodzi. 19.05 pojechałam po odbiór płytek i nie mogłam odebrać mojego zamówienia tak jak było to ustalone wcześniej z Panem. Płytki zostały odstawione gdzieś na bok. Mało tego koordynatorka działu (blond ) Powiedziała mi że pan kierownik będzie następnego dnia , (sprawdzila grafik) i żebym z nim najlepiej to załatwiła. Następnego dnia okazało się, że pana kierownika NIE MA w pracy. Poszłam więc na dział informacji by po krótce przedstawić to co się stało i jakie były ustalenia odbioru. Obsługiwała mnie miła Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), która wykazała się dużym zrozumieniem, cierpliwością i chciała pomóc w sprawie. Powiedziała by podjechać do niej z odebranymi płytami i zrealizujemy zamówienie tak jak miało być zrealizowane. Według mnie zasługuje na wyróżnienie i awans na kierownika , w przeciwieństwie do Pana, który nie ogarnął sprawy do końca i pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). której już nie chciało się myśleć nad moim zamówieniem. Po przyjściu w punkt odbioru i odbiorze płytek okazało się że 2 płytki są pęknięte. Prawdopodobnie przez to że dnia poprzedniego zostały postawione pionowo koło kas zamiast od razu odstawione na palety. Mimo to, odebrałam 2 paczki płytek zamiast 3 i zamiast tego domówiłam jeszcze jedna. Podjechałam do kasy. Tam zaś nastąpiły kolejne problemy, do akcji wkroczyła nowa osoba pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Stwierdziła , że na moim rachunku była naliczona większa promocja i nie widziała skąd ona się wzięła. Nie umiała znaleźć jej w systemie. Mówiłam że wtedy była promocja na płytki. W tym dniu felernego odbioru tez pojawiała się promocja na płytki ale moja promocja była większa. Koniec końców nie dało się rozwiązać tej sytuacji tak jak było to zakładane. Straciłam swój czas , na dojazdy do Leroy Merlin i paliwo tylko po to by wyjaśniać sprawy z zamówieniem no i oczywiście pieniądze. Podsumowujac Sklep Leroy Merlin to cyrk na kółkach który odjeżdża gdy chce się coś w nim uzgodnić. Nie polecam nikomu i jeżeli jest taka możliwość by zamówić coś gdzieś indziej to trzymajcie się od tego miejsca z daleka !!!!!!!!

Anita Tomasik

20.05.2022

Placówka

Opole, Wrocławska 152

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam produkty przez...
Zakupiłam produkty przez internet w trakcie trwania promocji, za co miałam dostać karty podarunkowe. Przy odbiorze osobistym produktów, poprosiłam o karty, gdzie powiedziano mi, że promocja się zakończyła i ich nie dostanę. Przyjechałam po to specjalnie 150km. Po sprawdzeniu regulaminu i kilku telefonach z prośbą o przesłanie kart, gdyż zostałam przez nich wprowadzona w błąd, usłyszałam że nikt mi kart nie wyśle, a rzekome wprowadzenie w błąd nie jest możliwe do ustalenia. Po karty mam sie zgłosić tylko osobiście. Przy ponownej próbie odbioru kart usłyszałam, że karty powinnam dostać przy odbiorze osobistym zakupu! ale ostatecznie z wielkiej łaski karty wydano. Bardzo nie polecam tak niekompetentnej i niedoinformowanej obsługi, oraz Pana, który był arogancki i podważał moje słowa.

Klient_gnUI

18.05.2022

Placówka

Warszawa, Modlińska 8

Nie zgadzam się (0)
Dzięki Pani (dane...
Dzięki Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). W kąciku projektantów moje wyzwanie z projektem kuchni okazało się wielką przyjemnością. Pani ma super pomysły i ogromną wiedzę którą chętnie się dzieli. Polecam w 100 %.

Klient_KANw

10.05.2022

Placówka

Warszawa, Piłsudskiego 1, Marki

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór produktów....
Duży wybór produktów. Liczna i miła obsługa marketu. Pracownicy potrafią doradzić w najdrobniejszych szczegółach. Sklep przestronny i zadbany.

Klient_k2lU

08.05.2022

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Dziękuję bardzo kasjerce...
Dziękuję bardzo kasjerce Pani za miłą i fachową pomoc przy zakupie kratek ogrodowych w dniu 07.05.2022r. Danuta

Klient_Dyx4

07.05.2022

Placówka

Białystok, Produkcyjna 84

Nie zgadzam się (0)
Jesteśmy częstym bywalcami...
Jesteśmy częstym bywalcami w Leroy Marlin w Swarzędzu i zawsze wracamy zadowolenie z zakupów. Ale tym razem pani z działu instalacyjnego ( hydraulika) rozłożyła mnie i męża na łopatki swoja fachową wiedzą, chęcią pomocy i wyrozumiałością w obsłudze klienta, który nie do końca wie co powinien kupić. Taki pracownik to prawdziwy skarb! Miła, uśmiechnięta, pomocna i profesjonalna w fachu! Brawo! Zawsze będę wracała do tego sklepu , aby chociażby przywitać się z panią. Mam wielki szacunek dla Pani! Beata

Klient_nwR0

05.05.2022

Placówka

Swarzędz, Poznańska 4a

Nie zgadzam się (0)
Bardzo mało wyboru...
Bardzo mało wyboru asortymentu, kiedy pytałam doradcę danego stanowiska, w tym przypadku oświetlenia o dany produkt jak światła ledowe Pani bardzo szybko bez największego zaangażowania odpowiedziała i poszła ze swojego stanowiska pracy. Samo terytorium oświetlenia było czyste. Cały sklep również zadbany, wyłożony towar. Minusem była jedna otwarta kasa samoobsługowa z 4.

Zuzanna Czekańska

27.04.2022

Placówka

Bielsko-Biała, Al. Bohaterów Monte Cassino 421

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj kupowałam jedną...
Dzisiaj kupowałam jedną paczkę gresu. Odbiór zamówienia to jakaś kpina. Oczekiwanie na wydanie ponad pół godziny. W innych marketach w tym czasie zrobiłabym zakup i wróciła do domu. Na pytanie czy pomoże mi ktoś zapakować tą paczkę (25kg) do samochodu usłyszałam, żebym sobie poszukała kogoś na placu i spytała czy to zrobi. Towar został przywieziony na wózku razem i innym zamówieniem więc trzeba było przełożyć go na mój wózek. Poprosiłam wydającego pracownika aby to zrobił. Niestety wzruszył tylko ramionami. Ostatecznie przełożył mi karton jeden z oczekujących na odbiór klientów. Zakupy musiałam zrobić w tej sieci ponieważ zabrakło mi płytek które tutaj są dostępne. Na przyszłość będę omijała tą sieć "szerokim łukiem". Magdalena

Klient_2fTU

20.04.2022

Placówka

Warszawa, Al.Jerozolimskie 244

Nie zgadzam się (0)
smród i dziadostwo
smród i dziadostwo

niezalogowany-uzytkownik

13.04.2022

Placówka

Warszawa, Al.Jerozolimskie 244

Nie zgadzam się (0)
Niestety, ale moim...
Niestety, ale moim zdaniem firma ta powinna zostać zdyskredytowana z badaniu lojalności.

Henryk_41

31.03.2022

Placówka

Elbląg, Szczęśliwa 7

Nie zgadzam się (0)
Firma nadal sprzedaje...
Firma nadal sprzedaje swoje produkty w zhanbionej Rosji. Powinni wycofać się z tamtejszego rynku. Najpierw Ukraina, później Polska i inne kraje.

Klient_wzPf

28.03.2022

Placówka

Warszawa, al. Krakowska 61

Nie zgadzam się (0)
Oby jak najszybciej...
Oby jak najszybciej zbankrutowali razem z Rosją.

Klient_EhIV

28.03.2022

Placówka

Bielsko-Biała, Al. Bohaterów Monte Cassino 421

Nie zgadzam się (0)
Rozumiem i nie...
Rozumiem i nie rozumiem decyzji podjętej przez tą sieć. Wiadomo pracują tam zwykli ludzie, ale jednak inne wielkie giganty handlowe się wycofały i w moim odczuciu Leroy Merlin również powinien. Lubię ten sklep, ale dopóki będzie aktywnie działał na terenie Rosji na pewno się do niego nie wybiorę.

Klient_WvI9

25.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobry kontakt, wszystko...
Dobry kontakt, wszystko załatwione w porządku. Zastanowił bym się jednak nad zachowaniem w stosunku naszych sąsiadów na wschodzie.

Klient_V2W0

24.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Brak reakcji na...
Brak reakcji na agresję Rosji.

Maciej_1116

24.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Firma bez zasad...
Firma bez zasad etycznych.

Klient_ziry

24.03.2022

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (0)
Nigdy tam nie...
Nigdy tam nie kupię

Paweł_1849

24.03.2022

Placówka

Warszawa, Al.Jerozolimskie 244

Nie zgadzam się (0)
To nie jest...
To nie jest przypadek że akurat Leroy Merlin, Auchan i Decathlon razem zostają w Rosji pomimo wojny. Te 3 marki należą do jednej francuskiej rodziny Mulliez znanej od stulecia ze skromności i wychowania w duchu "wartości chrześcijańskich" WTF?! Całe szczęście że jest inny wybór, np. Castorama, Obi, Brico, Mrówka...

Klient_5XUz

24.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Leroy Merlin

W sklepach Leroy Merlin można zaopatrzyć się w produkty służące do budowy i remontu. Firma powstała we Francji w 1923 roku, natomiast w Polsce pierwszy sklep otwarto w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie w Polsce znajduje się 66 sklepów tej marki. Firma ułatwia klientom realizację swoich marzeń z dziedziny domów i ogrodów. Zakupów można także dokonywać przez sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się ponad 63 tys. produktów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Leroy Merlin?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Polityka cookies
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.
;