Opinia użytkownika: Mango
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Podczas mojej wizyty, w sklepie było jeszcze czworo innych klientów. Panie sprzedające dostrzegły moją osobę jednak się nie przywitały. Starałam się okazać wyraźne zainteresowanie jedną z par obuwia, ponieważ miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru. Jednak żadna ze sprzedawczyń nie podeszła do mnie i nie służyła radą. Następnie Panie te, podeszły do innych klientów, którzy nie oczekiwali na ich pomoc. Ja tymczasem rozpoczęłam przymierzanie obuwia. Kiedy zdecydowałam się na jeden z modeli, chciałam podejść do kasy, przy której w tym czasie nie było nikogo. Dopiero kiedy mężczyzna z kobietą podeszli, aby zapłacić za towar, pojawiły się również obie ekspedientki. Jedna z nich kasowała towar, natomiast druga się temu przyglądała. Po około 3 minutach zauważyła, że ja również oczekuję na paragon i chciałabym zapłacić za towar. Zapytała czy dokonałam przymiarki obuwia oraz zaproponowała zakup środków do jego impregnacji. Towar został estetycznie zapakowany, otrzymałam paragon i poinformowano mnie o długości gwarancji, a także możliwości zwrotu towaru. Asortyment w tym sklepie był niewątpliwie szeroki (również pod względem rozmiarówki), jednak ceny niektórych rodzajów obuwia były zbyt wygórowane, aczkolwiek zróżnicowane. Na terenie sklepu zachowana była czystość, towar starannie poukładany, oznakowany cenowo i wyeksponowany. Jedyne zastrzeżenie dotyczy pudełek ułożonych pomiędzy półkami, co w pewnym stopniu utrudniało poruszanie się po sklepie. Obie sprzedawczynie były estetycznie ubrane, zadbane, posiadały identyfikatory i delikatny makijaż. Dysponowały wiedzą na temat pielęgnacji różnego typu obuwia. Najpoważniejszą wadą okazał się czas obsługi i niedostrzeganie klientów oczekujących na radę i fachową pomoc. Po dokonaniu zakupu, obie Panie w uprzejmy sposób mnie pożegnały i zaprosiły do ponownych zakupów.