Opinia użytkownika: Mango
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Letnie obniżki rozpoczęte, więc udałam się do sklepu Reserved. Odzież objęta obniżką, była wyróżniona odpowiednimi tabliczkami z wysokością rabatu lub ceną. W sklepie zachowana była czystość, a ubrania oglądane przez klientów, na bieżąco układane przez sprzedawczynie. Niepotrzebnie miejsce na terenie sklepu zajmowały puste wieszaki, o które zarówno klienci jak i ekspedientki się potykały. Personel sklepu nie był jednolito ubrany (z wyjątkiem mężczyzny i kobiety, którzy stali przy kasach fiskalnych), ale każdy posiadał identyfikator z pełnioną funkcją. Ceny towarów były adekwatne do reklamowanej obniżki procentowej. Przy ladzie nie tworzyły się kolejki i obsługa przebiegała bardzo sprawnie. Problem stanowi uzyskanie jakichkolwiek informacji o towarze. Raczej nie można liczyć na pomoc Pań ekspedientek, ponieważ wskazują one jedynie, w której części sklepu danego towaru szukać, ale nie udzielają informacji czy dany rozmiar lub model jest. Kiedy zapytałam trzy sprzedawczynie o cenę bluzki znajdującej się na wystawie, żadna z nich nie wykazała się inicjatywą pomocy mi. Odsyłano mnie jedynie do półek, gdzie tego typu bluzek wcale nie było. Dopiero kolejna z Pań poinformowała mnie, że towar znajdujacy się na wystawie nie jest na sprzedaż. Tak więc jeśli oczekuje się na pomoc w poszukiwaniu odzieży, można się nie doczekać, ponieważ personel takiej pomocy nie oferuje, a czasami wręcz wiedzy na ten temat nie posiada.