Opinie użytkownika (230)

Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo długo czekałem na obsługę. Powiedziałem recepcjonistce, że chcę zamknąć konto. Było czynne tylko jedno stanowisko z doradcą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Apacz

02.08.2017

mBank

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat obsługi w placówce mBanku w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 5. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci czuli się w naszych placówkach komfortowo. Dzięki Pana opinii wiemy, iż powinniśmy dołożyć większych starań aby skrócić czas oczekiwania na obsługę. Mam nadzieję, że przy najbliższej wizycie będzie Pan mógł tego doświadczyć osobiście. Z pozdrowieniami Justyna Małolepsza, mBank
Super. Nie jestem...
Super. Nie jestem w stanie ocenić strony www według przedstawionych kryteriów. Tam nie ma ani personelu ani wyglądu miejsca obsługi (można uznać, że chodzi o layout strony). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Apacz

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną opinię. Cieszymy się, że nasza strona Panu odpowiada. Zachęcam do korzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Agata Malinowska, mBank
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Apacz

01.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Apacz

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Apacz

25.07.2017

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Apacz

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sympatyczny...
Bardzo dobrze. Sympatyczny personel w miły sposób doradza i rozwiązuje potrzeby klienta.

Apacz

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Szeroki...
Bardzo dobrze. Szeroki asortyment produktów. Personel opowiada nie tylko o ich jakości, ale również potrafi doradzić odpowiedni sposób konserwacji

Apacz

12.12.2016

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W bardzo profesjonalny sposób pracownicy podchodzą do kwestii reklamacji. Proponują zarówno naprawę uszkodzonych części, jak i wymianę towaru. Nie czułem się tam zbywany, pracownicy podczas obsługi skupiali uwagę tylko na jednej osobie.

Apacz

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Recepcjonistki są...
Świetnie. Recepcjonistki są bardzo kompetentne i nastawione na klienta. Przed wizytą zdarzają się telefony z przypomnieniem terminu wizyty. Lekarze chętnie rozmawiają z pacjentami i próbują w różny sposób zdiagnozować chorobę.

Apacz

12.12.2016

ENEL-MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Szeroki...
Bardzo dobrze. Szeroki asortyment produktów. Personel opowiada nie tylko o ich jakości, ale również potrafi doradzić odpowiedni sposób konserwacji

Apacz

12.12.2016

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pomimo...
Tak sobie. Pomimo bogatej oferty produktowej ceny nie są w pełni atrakcyjne a nie wszyscy pracownicy znają chociażby rozkład działów, nie wspominając już o zatowarowaniu swojego działu.

Apacz

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Długi...
Bardzo dobrze. Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Jednak po udanym połączeniu pracownicy szybko i sprawnie spełniają oczekiwania klienta. Nie są natrętni przy prezentacji rozwiązań i oferty produktowej.

Apacz

09.12.2016

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Długi...
Bardzo dobrze. Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Jednak po udanym połączeniu pracownicy szybko i sprawnie spełniają oczekiwania klienta. Nie są natrętni przy prezentacji rozwiązań i oferty produktowej.

Apacz

09.12.2016

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Asortyment w...
Świetnie. Asortyment w bardzo dobry sposób wyeksponowany. Pracownicy są komunikatywni, z chęcią pomagają rozwiązać problemy merytoryczne i techniczne.

Apacz

09.12.2016

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy chętnie pomagają w tankowaniu. Bogata oferta produktowa, którą personel dobrze zna.

Apacz

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Sympatyczni pracownicy,...
Świetnie. Sympatyczni pracownicy, którzy dobrze znają posiadaną ofertę. W miły sposób dobierają herbaty do zamówienia.

Apacz

09.12.2016

Czas na herbatę

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Kompetentny personel,...
Świetnie. Kompetentny personel, umie doradzić wybór sprzętu, który będzie spełniał oczekiwania klienta. Bardzo sprawnie i pozytywnie rozpatrzona reklamacja.

Apacz

08.12.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Brak indywidualnego...
Słabo. Brak indywidualnego nastawienia do klienta. Korzystanie tylko ze standardowej oferty - miałem wrażenie, że pracownik stara się jak najszybciej pozbyć się klienta z punktu obsługi.

Apacz

08.12.2016

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bogata...
Bardzo dobrze. Bogata oferta produktowa jest umiejętnie przedstawiana przez konsultantów firmy. Personel potrafi w precyzyjny sposób przeanalizować potrzeby i dobrać do nich odpowiedni produkt, chociażby był on niezgodny z pierwotnymi założeniami klienta.

Apacz

08.12.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi