PLUS

(3.63)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2683 z 3592)

Nieudana wizyta w...
Nieudana wizyta w salonie Plus spowodowała u mnie dodatkowe, nieprzewidziane wydatki. Zaproponowane rozwiązanie nie zostało zrealizowane zgodnie z obietnicą pracownika, co skutkowało niepotrzebnymi komplikacjami.

Edwaard

06.11.2024

Placówka

Pruszków, Sienkiewicza 19

Nie zgadzam się (0)
Ciężkie rozmowy, czułam...
Ciężkie rozmowy, czułam się jak osiołek, nie jak klient.

Klient_numo

05.11.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tragiczny zasięg. Internet...
Tragiczny zasięg. Internet w technologii 3G to prawdziwa plaga tego operatora. Odradzam wszystkim jakichkolwiek usług tej firmy.

Marcin5644

04.11.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sama nie wiem...
Sama nie wiem co mam myśleć o tej firmie. Zakończyłam współpracę z nimi 3 miesiące temu, a oni nadal przysyłają mi faktury do opłacenia. Co ciekawe, faktury są na sumę 0 zł. Nie wiem, czy taki mają wymóg księgowy czy to tylko przypadek.

Poziomk@

31.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Miła uśmiechnięta i...
Miła uśmiechnięta i kompetentna obsługa klienta. Nie narzucają się ale zarazem są bardzo pomocni. Asortyment jak zawsze najwyższej klasy. Jestem zadowolona i wszystkim polecam. Pozdrawiam

Klient_xN89L

30.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zawiedziona,...
Jestem bardzo zawiedziona, że firma która obecna jest na rynku od ponad dwudziestu lat, nie dba o odpowiednie przeszkolenie pracowników w swoich salonach. Zgłosiłam się do salonu w sprawie oferty internetu mobilnego, a wyszłam z totalnym brakiem wiedzy. Nie zostały mi udzielone odpowiedzi na najprostsze pytania np. Czy w miejscu mojego zamieszkania jest możliwość podłączenia światłowodu danej sieci. Dodatkowo chciałam zarejestrować starter Plus, który zakupiłam w tym salonie i Państwo odmówili mi rejestracji odsyłając na pobliską placówkę pocztową.

Klient_wiWMn

24.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Tragedia, konsultant opryskliwy,...
Tragedia, konsultant opryskliwy, nie potrafił odpowiedzieć na większość zadanych przeze mnie pytań, gdy zadzwoniłam z problemem z zasięgiem pan odparł, że to tylko przeciążenia sieci i on nic z tym nie zrobi.

karo0o0o

16.10.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
SALON PLUSA...
SALON PLUSA i POLSATU BOX , Wejherowo Pucka 10 , obsługa tragiczna , nieprofesjonalna , nieprzyjemna , zero kultury do klienta . Na mój router z serwisu czekałem aż 35 dni , mimo obietnic pracownika P. Damiana , że następnego dnia router odbierze kurier okazało się zwykłym kłamstwem , gdyż ten router do serwisu trafił dopiero po 7 dniach . Przez 35 dni , pracownicy tego PSEUDO SALONU nie byli w stanie poinformować mnie , gdzie znajduje się mój router , kontakt się urwał . TEGO PSEUDO SALONU NIE POLECAM , i radzę omijać , i to szerokim łukiem , u mnie ten Pseudo Salon z tak tragiczną obsługą ląduje na samym dnie czarnej listy. Opiniami w Google radze się nie kierować , gdyż negatywne o tym salonie są blokowane. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Klient_Gycob

02.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Salon Plusa i...
Salon Plusa i Polsatu , Wejherowo , Pucka 10 , to że obsługa nieprofesjonalna , nieuczciwa , nieprzyjemna , zero kultury do klienta , często czuję się okłamany i zmanipulowany , TO JEST FAKT , ostatecznie zawsze można w swoim imieniu wysłać tam swojego pupila , psa czy kota , lub ostatecznie ich "olać" , tak mówią młodzi , i tak z tym pseudo salonem postępują . Wszystko tak się dzieje , bo ta beznadziejna obsługa , właśnie tam ma płacone od ilości zwerbowanych klientów , a w ostateczności podpisanych umów , dlatego pracownicy dużo obiecują , na wszystko się zgadzają , kłamią , manipulują , są przy tym bardzo natarczywi , nie ludzcy, itp., cała ta żenada-cyrk po to , aby klient w końcu podpisał umowę . Po podpisaniu ewentualnej umowy radość klientów trwa bardzo krótko , a zaczynają się same problemy , i to akurat gwarantuje , bo sam jaki i coraz to to więcej osób przez to przechodzimy, / mamy na to dowody , gdyż między innym udzielam porad , wspieram takie oszukane osoby , a ten "salon" w takich przekrętach dominuje / . Klienci skrzywdzeni w tym pseudo salonie tam już nie mają czego dalej szukać , pozostawieniu są sami sobie , bo ta sama obsługą już im w niczym nie pomaga , gdyż zgodnie z prawem , nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec klienta . TEGO PSEUDO SALONU oraz DORADCÓW tam nie uczciwie pracujących, NIE POLECAM , gdyż PLUS I POLSAT w bezpośrednim kontakcie telefonicznym z infolinią ZAWSZE GWARANTUJĄ NAJLEPSZE CENY i OFERTY , bez dodatkowych ukrytych prowizji które zawsze dolicza sobie każdy pośredniczący w sprzedaży punkt PLUSA CZY TO POLSATU , czy innego operatora , dlatego w punktach jest zawsze NAJDROŻEJ , i NAJMNIEJ WIARYGODNIE , gdzie coraz to więcej dochodzi do rożnych nieprawidłowości itp. wszystko kosztem ewentualnego klienta. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Polko

14.09.2024

Placówka

Wejherowo, Pucka 10

Nie zgadzam się (0)
Osoby pracujące na...
Osoby pracujące na infolinii zawsze pomogą w zależności od problemu, doradzą oraz są dostępni 24/7 co jest dodatkowym plusem

Bartiooo

28.08.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Pan był bardzo...
Pan był bardzo miły i uprzejmy, podpisywanie umów to naprawdę przyjemność z PLUSEM :)

DamianBlaszak222

25.06.2024

Placówka

Wrocław, Kazimierza Wielkiego 7

Nie zgadzam się (0)
W salonie dostępne...
W salonie dostępne było tylko jedno stanowisko z 3, co spowodowało że musiałam czekać prawie godzinę na załatwienie sprawy. Zostało to zrekompensować przez jakość obsługi. Pani która mnie obsługiwała wykazała się dużym profesjonalizmem - udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie pytania, dopasowała ofertę do wymagań które jej przedstawiłam. Naprawdę miło i rzetelnie.

AgnieszkaB_xk2I

03.06.2024

Placówka

Ostróda, Jana Pawła II 9

Nie zgadzam się (0)
Pracownik doskonale przedstawił...
Pracownik doskonale przedstawił ofertę, miła obsługa

Placówka

Bydgoszcz, Podwale 12

Nie zgadzam się (0)
Skorzystałam z usługi...
Skorzystałam z usługi wykonania cesji by przenieść numer telefonu. Odbyło się to w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Obsługa była konkretna i rzeczowa merytorycznie, jednak zapału Panu brakowało. Dało się odczuć, że Pan wolałby kawkę popijać w tym momencie, zamiast nas obsługiwać. Przykładowo po zapytaniu o to jakie aktualnie mają oferty, ponieważ za chwilę umowa miała mi się skończyć, Pan oznajmił, że cały czas oferty się zmieniają i bliżej końca umowy dopiero będzie można rozmawiać o ofercie. Brak przykładowej oferty, czego można się spodziewać, skutkował chęcią rezygnacji z tej sieci i chęci sprawdzenia "innych" opcji.

Wojdanka

23.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownik infolinii siec...
Pracownik infolinii siec PLUS w bardzo zrozumiały i sprawny sposób wytłumaczył mi jak wygląda zakup abonamentu Internetu. Sprawdził również dostęp i szybkość Internetu na terenie mojego miejsca zamieszkania. Informacje jakie otrzymałam odzwierciedliły się poprzez kolejno występujące po osobie zdarzenia: korespondencja e-mail, otrzymanie paczki, kontakt z kurierem. Internet działa bez zarzutu. W jednej sytuacji braku Internetu (nie z przyczyn sieci ani sprzętu) również szybko, sprawnie i profesjonalnie została udzielona mi pomoc i wskazówki.

Klient_4eHns

19.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w salonie...
Obsługa w salonie bardzo uprzejma. Konsultant szczegółowo przedstawił wszystkie informacje dotyczące oferty. Po wyjściu z salonu nie miałam żadnych wątpliwości co do umowy.

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 52a

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z wykonanej dla mnie strony internetowej i współpracy

olgierdmaslo209.@

24.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Korzystałem z oferty...
Korzystałem z oferty tego operatora przez kilka lat, początkowo byłem zadowolony, zarówno z warunków oferty jakie otrzymałem a także z obsługi w punktach stacjonarnych tego operatora, jak i z kontaktu z ich infolinią. Podjąłem decyzję o zmianie sieci, głównie z powodu słabego zasięgu w mojej okolicy, ulepszenia wymaga także aplikacja mobilna, ponieważ w porównaniu z konkurencyjnymi operatorami jest ona mocno okrojona.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa z konsultantem...
Rozmowa z konsultantem w sprawie przedłużenia umowy: Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem Obsługa - profesjonalizm, uprzejmość, umiejętność przedstawienia oferty, cierpliwe odpowiadanie na wszystkie pytania, dopasowanie odpowiedniej najbardziej atrakcyjnej, dostępnej oferty dla klienta. Oferta - brak atrakcyjnych ofert ofert dla stałych klientów

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona,zawsze...
Jestem bardzo zadowolona,zawsze pomagają rozwiązać problem tak żeby klient był zadowolony

Mona824

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

PLUS

Plus jest liderem technologii LTE korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest także częścią Grupy Cyfrowy Polsat, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce. Oprócz standardowych usług głosowych, Plus oferuje także liczne usługi dedykowane do transmisji danych, usługi informacyjne, rozrywkowe i lokalizacyjne, mobilne płatności, ofertę energii elektrycznej i wiele innych nowoczesnych rozwiązań przydatnych zarówno użytkownikom biznesowym, jak i indywidualnym.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PLUS?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Nieudana wizyta w...
Nieudana wizyta w salonie Plus spowodowała u mnie dodatkowe, nieprzewidziane wydatki. Zaproponowane rozwiązanie nie zostało zrealizowane zgodnie z obietnicą pracownika, co skutkowało niepotrzebnymi komplikacjami.
Zgadzasz się?