Raiffeisen Digital Bank

(3.98)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (768 z 845)

Kontakt z obsługą...
Kontakt z obsługą banku nawet dobry, jednak aplikacja nie posiada wielu elementów, które są w innych bankach. Między innymi brak możliwości kupowania biletów, gdzie w większości banków ta możliwość już jest. Ponadto brak blika.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem od...
Jestem klientem od lat i mogę polecić innym. Robie tu zakupy z przyjemnością.

zarejestrowany-uzytkownik

17.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czysto i schludnie...
Czysto i schludnie przed jak i w banku. Dostępny płyn do dezynfekcji. Zachowane wszelkie środki bezpieczeństwa.Pracownik banku uśmiechnięty i uprzejmy. Pełne informacje na temat zakładanego konta. Udzielona odpowiedź na każde pytanie. Kopia warunków dla klienta. Odprowadzenie klienta do drzwi

Klient_T2MM

23.09.2020

Placówka

Chorzów, Wolności 24

Nie zgadzam się (0)
Od kilku lat...
Od kilku lat jestem bardzo zadowolonym klientem tej placówki i z żalem przyjmuję jej wchłonięcie przez BGŻ co odbiło się i na proponowanych oprocentowaniach kont jak i lokat. Tylko obsługa jest w miarę utrzymana na poziomie dotychczasowej placówki dzięki profesjonalnemu podejściu pracowniczek.

Ella_1

08.05.2019

Placówka

Brodnica, Kamionka 11

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła, kompetentna...
Bardzo miła, kompetentna obsługa.

Klient_B78M

08.03.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Krótki czas oczekiwania...
Krótki czas oczekiwania na rozmowę, jednak nie do końca wygodne opcje łączenia z konsultantem.

Izabela_952

28.02.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bank przyjazny....
Świetnie. Bank przyjazny. Dobra obsługa poprzez infolinię. Dobra jakość aplikacji mobilnej.

Dubrovnik

25.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bank i...
Świetnie. Bank i obsługa bardzo mi odpowiadały, oferta troszkę mniej elastyczna. Oczekuję na weryfikację obsługi po przejęciu przez BGŻ BNP

Jakinf

15.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. Nie cenietej...
Ok. Nie cenietej firmy zbyt wysoko

Sylwia_1417

14.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na najwyższym...
Rewelacyjnie. Na najwyższym poziomie.

Izabela_952

14.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w tym...
Wizyta w tym banku zdecydowanie długo pozostanie w mojej pamięci. Zostałam zaproszona na podpisanie umowy,lecz w efekcie wyszłam z kwitkiem...Pracownicy banku raczej mili i uśmiechnięci. Na wejściu zostałam przywitana prze pana dyrektora,co uważam za duży plus, zaproponowano mi coś do picia,żeby zapewne umilić mój czas oczekiwania. Pech chciał,że w tym czasie było czynne tylko jedno stanowisko, mimo 5 pracowników placówki,co powodowało wydłużony czas oczekiwania na swoją kolej, tym bardziej,że przede mną były 2 osoby i za mną również.Jeśli chodzi o samą obsługę,to nie mam do niej większych zarzutów. Niestety pracownik, który mnie obsługiwał, nie wiedział wielu kwestii, związanych z obsługą mojego produktu, co powodowało mnóstwo niepotrzebnych pytań. Produkt o który wnioskowałam został dla mnie przygotowany,jednakże jego parametry były wybrane przez pracowników a nie mnie,co w efekcie spowodowało,że nie doszło do finalizacji umowy. Na nową umowę musiałam czekać ponad tydzień,co wydaje się niewiarygodne, ale tak w istocie było.Zostałam skutecznie zniechęcona do obsługi w tej placówce,a w następstwie do całego banku.Nie zdecydowałam się na żaden produkt z oferty.

Katarzyna_5155

21.07.2018

Placówka

Wrocław, Horbaczewskiego 4-6

Nie zgadzam się (0)
Mila obsługa, brak...
Mila obsługa, brak kolejek, wygodne miejsca w poczekalni.

Dawid_625

12.06.2018

Placówka

Gdynia, Świętojańska 118

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bank od...
Super. Bank od dłuższego czasu pokazuje że jest bankiem dla każdego.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2461

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1934

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo profesjonalna...
Rewelacyjnie. Bardzo profesjonalna obsługa, duża wiedza doradców. Spotkanie w osobnym pokoju. Wszystko mozna załatwić na miejscu.Ciekawa oferta dla klienta. Bank otwarty na potrzeby klienta.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

KATARZYNA_5116

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Placówka w...
Dobrze. Placówka w Warszawie ul Powstańców Śląskich.Chciałam założyć konto Pani po usłyszeniu że chodzi tylko o konto i nie jestem zainteresowana innymi produktami traktowała mnie z niechęciąNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

niezalogowany-uzytkownik

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Dobra organizacja...
Super. Dobra organizacja obsługi, miły i kompetentny personel, który oferuje dobre produkty bankowe.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Bogdan_59

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_1054

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bardzo dobry...
OK. Bardzo dobry bank,z ciekawą ofertą, o wszystkich zmianach jestem na bieżąco informowany. Do poprawy jakość obsługi, np pracownicy dzwonia do klientów z propozycją kredytu, gdy na sali, klienci czekają na obsługę. Głośne rozmowy pracowników, różnych szczebli, też nie zachęcają do wizyt w oddziale.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Piotr_2345

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Raiffeisen Digital Bank

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Raiffeisen Digital Bank?

Ktoś 14 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo źle.
Bardzo źle.
Zgadzasz się?