mBank

(4.22)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3108 z 4198)

Świetna pomocna obsługa
Świetna pomocna obsługa

Klient_ksYqA

25.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa, mimo...
Świetna obsługa, mimo dłuższego czasu oczekiwania

Klient_ksYqA

25.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemna rozmowa...
Bardzo przyjemna rozmowa z pracownikiem mBanku. Odpowiedział na wszytskie moja pytania związane z inwestycjami.

Klient_D1oLC

24.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jestem pod ogromnym...
Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości obsługi tej placówki. Rzetelne, merytoryczne i pełne zrozumienia podejście do problemu i sprawne załatwienie sprawy, Polecam.

Aneta Moniuszko

18.03.2025

Placówka

Poznań, Głogowska 161

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem oddział mBanku...
Odwiedziłem oddział mBanku w celu założenia konta osobistego. Już na wejściu zostałem przywitany przez doradcę, który wskazał mi odpowiednie stanowisko. Obsługa była bardzo profesjonalna – pracownik banku szczegółowo omówił wszystkie dostępne opcje kont, podkreślając najważniejsze korzyści i odpowiadając na moje pytania w sposób zrozumiały i kompetentny. Proces zakładania konta przebiegał sprawnie, jednak czas oczekiwania na obsługę był nieco dłuższy niż się spodziewałem – w kolejce spędziłem około 20 minut, ponieważ tylko dwa stanowiska były czynne. Wnętrze oddziału jest nowoczesne, czyste i dobrze zorganizowane, co wpływa na komfort klientów. Podobało mi się również to, że przy wejściu znajdował się automat do wydawania numerków, co pozwalało uniknąć chaosu w kolejce. Podsumowując, obsługa była bardzo kompetentna, a pracownik rzetelnie podszedł do swoich obowiązków. Minusem był nieco długi czas oczekiwania, ale ogólne wrażenie pozostaje pozytywne.

Wilson

27.02.2025

Placówka

Warszawa, pławska 11

Nie zgadzam się (0)
Chciałbym podzielić się...
Chciałbym podzielić się pozytywną opinią o obsłudze na infolinii mBanku. Pracownicy infolinii są bardzo profesjonalni, uprzejmi i chętni do pomocy. Odpowiedzieli na wszystkie moje pytania w sposób jasny i rzeczowy, co sprawiło, że poczułem się naprawdę dobrze obsłużony. Mimo że czas oczekiwania na połączenie był trochę długi, to warto było poczekać, ponieważ jakość obsługi w pełni to wynagrodziła. Zdecydowanie polecam mBank za profesjonalizm i kompetencje swojego zespołu :)

Criss

18.02.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa w banku...
Rozmowa w banku była rzeczowa i profesjonalna. Pracownik jasno przedstawił dostępne opcje i odpowiadał na pytania w sposób zrozumiały. Proces przebiegł sprawnie, choć momentami pojawiały się skomplikowane terminy, które wymagały dodatkowego wyjaśnienia. Obsługa była uprzejma i pomocna, ale przydałoby się więcej inicjatywy w przedstawianiu korzystniejszych rozwiązań. Ogólnie rozmowa była satysfakcjonująca, choć mogłaby być nieco bardziej dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obslugay
Bardzo dobra obslugay

zarejestrowany-uzytkownik

06.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
B.u
B.u

Beata_563

06.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna i intuicyjna...
Świetna i intuicyjna aplikacja.

Marta_2296

06.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w tej...
Wizyta w tej placówce przebiegła wyjątkowo sprawnie. Doradca klienta, który mnie obsługiwał byl bardzo pomocny. Przyszłam w to miejsce z zamiarem doinformowania się jak wygląda u nich zakładanie pierwszego konta bankowego a wyszłam już z założonym kontem. Cała sytuacja przebiegła szybko, sprawnie, bez żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta i oferty, jaka została mi przedstawiona. Polecam wszystkim ten bank.

Klient_bu68l

04.02.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam ten bank...
Polecam ten bank i usługi w nim

Klient_rcfAP

22.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa i...
Profesjonalna obsługa i miła atmosfera. Pracownicy są kompetentni, cierpliwi i zawsze chętni do pomocy. Szybko rozwiązano mój problem, a wszystkie procedury przebiegły sprawnie. Polecam tę placówkę każdemu, kto ceni wysoką jakość usług i indywidualne podejście do klienta.

Robertwu

20.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłam na infolinię...
Zadzwoniłam na infolinię w celu otrzymania informacji i pomocy w sprawie kredytu hipotecznego zaciągniętego w tym banku. Czas oczekiwania na połączenie był długi - około 20 minut. Pracownik infolinii nie udzielił mi kompletu informacji, nie był w stanie pomóc i odesłał mnie z przysłowiowym kwitkiem. Po ponownym kontakcie - tym razem poprzez czat, udało mi się uzyskać informację oraz rozwiązać problem w kilka minut. Pani na czacie bardzo przepraszała za kolegę z infolinii. 2 gwiazdki za uprzejmość, kulturę osobistą oraz dobre chęci pracownika infolinii. Brakujące gwiazdki to brak merytoryka oraz długi czas oczekiwania na połączenie. Zdecydowanie polecam wybrać czat.

Agnieszka_Veg6

18.01.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety bank mocno...
Niestety bank mocno nastawiony na digitalizację oraz pełną samoobsługę przez co oferta jest wciskana w każdej możliwej sytuacji, obsługa klienta jest dość ograniczona. Na spory plus zasługuje zapewnienie możliwości samodzielnej obsługi zdalnej ale ceniłbym sobie utrzymanie kontaktu z pracownikami banku a nie tylko witryną internetową bądź aplikacją bankową.

Mike Bat

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank, w którym...
Bank, w którym warto być. Obsługa zawsze miła, czasem trzeba poczekać na swoją kolej. Ale w tej filii gdzie chodzę sprawy załatwiane w takich boksach , bez osób postronnych. Miło, życzliwie, pomocnie. Bank, ubezpieczenia i inne w jednym . Polecam

Ewelina_108

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duzy zakres uslug...
Duzy zakres uslug przez internet

Agnieszka_2576

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystkie sprawy załatwiane...
Wszystkie sprawy załatwiane zdalnie. Firma oferuje łatwą w obsłudze aplikację. Minusem są comiesięczne telefony z ofertami, którymi nie jestem zainteresowany.

Paweł_1970

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
To mój główny...
To mój główny bank, jestem zadowolona

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontakt i...
Szybki kontakt i błyskawiczna odpowiedz

Klient_LJcK

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

mBank

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż mBank?

Ktoś 6 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Świetna pomocna obsługa
Świetna pomocna obsługa
Zgadzasz się?