mBank

(4.20)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3122 z 4214)

Odwiedzając placówkę mBanku,...
Odwiedzając placówkę mBanku, byłem pozytywnie zaskoczony profesjonalizmem personelu. Pracownicy byli uprzejmi, a doradca dokładnie wyjaśnił mi dostępne opcje kredytowe, odpowiadając na wszystkie pytania. Obsługa przebiegła sprawnie i bez zbędnej zwłoki. Placówka była czysta, a oznakowanie jasne, co ułatwiło mi poruszanie się. Oferta banku wydaje się konkurencyjna, a wysoki standard obsługi zachęca do ponownych wizyt.

Klient_C9N7b

09.05.2025

Placówka

Łódź, Plac Wolności

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzając placówkę mBanku,...
Odwiedzając placówkę mBanku, byłem pozytywnie zaskoczony profesjonalizmem personelu. Pracownicy byli uprzejmi, a doradca dokładnie wyjaśnił mi dostępne opcje kredytowe, odpowiadając na wszystkie pytania. Obsługa przebiegła sprawnie i bez zbędnej zwłoki. Placówka była czysta, a oznakowanie jasne, co ułatwiło mi poruszanie się. Oferta banku wydaje się konkurencyjna, a wysoki standard obsługi zachęca do ponownych wizyt.

Klient_C9N7b

09.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownik odpowiedział na...
Pracownik odpowiedział na wszystkie moje pytania i rozwiał wątpliwości. Obsługa była szybka i skutkowała rozwiązaniem problemu.

Klient_9jiPf

08.05.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z mBankiem...
Kontakt z mBankiem oceniam jako szybki i wygodny. Obsługa klienta jest dostępna przez różne kanały – czat, infolinię i aplikację mobilną – co ułatwia załatwianie spraw. Konsultanci są zazwyczaj pomocni, kompetentni, jak i kulturalni. Czas oczekiwania na połączenie bywa zmienny w zależności od pory dnia.

krzys13k

07.05.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tydzień lub dwa...
Tydzień lub dwa tygodnie temu, byłem w placówce mBank w Radomiu w sprawie odblokowania aplikacji, wszedłem do placówki obsługa rozpoczęła się w ciągu 2 minut, pracownik wstał za biurka zapytał: "Kto z Państwa do kasy kto do obsługi?". Po tym jak powiedziałem że czekam na obsługę pracownik poprosił żebym podszedł, przywitał mnie, zapytał w jakiej sprawie przyszedłem, odpowiedziałem że w sprawie odblokowania aplikacji i podłączyłem się do Wi-Fi. Pracownik poprosił o dowód i przeprowadził procedurę odblokowania aplikacji, usunął zdalnie niepotrzebnie dopisane urządzenie, powiedziałem pracownikowi co było nie tak przed utratą dostępu do aplikacji i o błędzie, który wyświetla, pracownik powiedział że wiele osób straciło dostęp do aplikacji po ostatniej aktualizacji i wyjaśnił mi o co chodzi z ostatnio wyświetlanym błędem. Potem zapytał czy jeszcze coś może dla mnie zrobić, podziękował i pożegnał.

Jarosław_570

05.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Łatwość rozmowy, luźna...
Łatwość rozmowy, luźna atmosfera, brak nacisku na korzystanie z ofert banku

KubaZdeb_I64M

03.05.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Konsultant był uprzejmy,...
Konsultant był uprzejmy, rzeczowy i kompetentny – jasno wyjaśnił wszystkie kwestie, o które pytałem. Czas oczekiwania na połączenie był umiarkowany, około 5 minut. Oferta banku została przedstawiona w sposób przejrzysty, bez zbędnego nacisku. Rozmowa przebiegła sprawnie i profesjonalnie. Jedyny minus to automatyczne menu na początku, które mogłoby być prostsze.

D_tester

27.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniąc na infolinię...
Dzwoniąc na infolinię oczekiwałam rozmowy z osobą kompetentną, a niestety zderzyłam się ze ścianą. Pani zupełnie nie słuchała co do niej mówię, wręcz kłóciła się ze mną o pieniądze na moim koncie, nie rozumiała prostych próźb z mojej strony. Dopiero po upływie 40 minut oraz zszarganych nerwach, kobieta zrozumiała co ma zrobić i wykonała swoje zadanie w 30 sekund. Zdecydowanie nie polecam.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
mBank umożliwia zarządzanie...
mBank umożliwia zarządzanie finansami w sposób wygodny i dostępny z każdego miejsca. Dzięki platformie bankowości internetowej użytkownicy mogą szybko i łatwo dokonywać przelewów, sprawdzać saldo czy zarządzać swoimi inwestycjami. Warto jednak zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa, takie jak silne hasła i dwuetapowa weryfikacja, aby chronić swoje dane. Ogólnie rzecz biorąc, mBank to świetna opcja dla osób ceniących sobie wygodę i oszczędność czasu.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pani nie ma...
Pani nie ma kompletnej wiedzy na temat tego co robi, olewająco podeszła do tematu, upierając się przy swoim że karta jest już stara i wyrobiona, dlatego muszę sobie zamówić sama ją przez internet w domu. ( Karta od grudnia 2024r) Nie sprawdzając w ogóle nic, na pytania które zadałam słyszałam tylko " musi pani zobaczyć sobie przez internet, powinno być napisane na naszej stronie"

Daria0208_gTXm

21.04.2025

Placówka

Inowrocław, Wojska Polskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Pani obsługująca czat...
Pani obsługująca czat z zaangazowaniem podeszła do mojego problemu. Cierpliwie oraz dokładnie wyjaśniła krok po krok, który muszę wykonać w celu rozwiązania problemu

Daria0208_gTXm

21.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Gorąco polecam placówkę...
Gorąco polecam placówkę w Wola Parku. Pani Patrycja pełen profesjonalizm. Przedstawiła ofertę, odpowiedziała na wszystkie pytania, pomogła przy aktywacji aplikacji banku, skorzystałem również z fajnego gratisu za otwarcie konta - głośnika JBL :-)

Piotr88

16.04.2025

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
Pani na infolinii...
Pani na infolinii bardzo pomocna, uważnie wysłuchała mojego problemu i bardzo zależało jej na tym by mi pomóc. Faktycznie mi pomogła, bardzo dużym profesjonalizmem się wykazała. Obym zawsze trafiała na tak profesjonalnych pracowników w instytucjach!

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wizyta udana! Problem,...
Wizyta udana! Problem, z którym przyszedłem rozstał rozwiązany. Pani bardzo miła i sympatyczna, pomogła we wszystkim. Wręcz prowadziła za rękę po systemie i pokazywała co i jak + dostałem dodatkowe informację, o które nawet nie prosiłem, a są bardzo pomocne. Obsługa z humorem i żartem. Oczywiście uśmiech na twarzy i pozytywne podejście do klienta.

Mironek

07.04.2025

Placówka

Tarnobrzeg, Pl. Bartosza Głowackiego 45

Nie zgadzam się (0)
Świetna pomocna obsługa
Świetna pomocna obsługa

Klient_ksYqA

25.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa, mimo...
Świetna obsługa, mimo dłuższego czasu oczekiwania

Klient_ksYqA

25.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemna rozmowa...
Bardzo przyjemna rozmowa z pracownikiem mBanku. Odpowiedział na wszytskie moja pytania związane z inwestycjami.

Klient_D1oLC

24.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jestem pod ogromnym...
Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości obsługi tej placówki. Rzetelne, merytoryczne i pełne zrozumienia podejście do problemu i sprawne załatwienie sprawy, Polecam.

Aneta Moniuszko

18.03.2025

Placówka

Poznań, Głogowska 161

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem oddział mBanku...
Odwiedziłem oddział mBanku w celu założenia konta osobistego. Już na wejściu zostałem przywitany przez doradcę, który wskazał mi odpowiednie stanowisko. Obsługa była bardzo profesjonalna – pracownik banku szczegółowo omówił wszystkie dostępne opcje kont, podkreślając najważniejsze korzyści i odpowiadając na moje pytania w sposób zrozumiały i kompetentny. Proces zakładania konta przebiegał sprawnie, jednak czas oczekiwania na obsługę był nieco dłuższy niż się spodziewałem – w kolejce spędziłem około 20 minut, ponieważ tylko dwa stanowiska były czynne. Wnętrze oddziału jest nowoczesne, czyste i dobrze zorganizowane, co wpływa na komfort klientów. Podobało mi się również to, że przy wejściu znajdował się automat do wydawania numerków, co pozwalało uniknąć chaosu w kolejce. Podsumowując, obsługa była bardzo kompetentna, a pracownik rzetelnie podszedł do swoich obowiązków. Minusem był nieco długi czas oczekiwania, ale ogólne wrażenie pozostaje pozytywne.

Wilson

27.02.2025

Placówka

Warszawa, pławska 11

Nie zgadzam się (0)
Chciałbym podzielić się...
Chciałbym podzielić się pozytywną opinią o obsłudze na infolinii mBanku. Pracownicy infolinii są bardzo profesjonalni, uprzejmi i chętni do pomocy. Odpowiedzieli na wszystkie moje pytania w sposób jasny i rzeczowy, co sprawiło, że poczułem się naprawdę dobrze obsłużony. Mimo że czas oczekiwania na połączenie był trochę długi, to warto było poczekać, ponieważ jakość obsługi w pełni to wynagrodziła. Zdecydowanie polecam mBank za profesjonalizm i kompetencje swojego zespołu :)

Criss

18.02.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

mBank

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż mBank?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?