mBank

(4.21)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3103 z 4192)

Chciałbym podzielić się...
Chciałbym podzielić się pozytywną opinią o obsłudze na infolinii mBanku. Pracownicy infolinii są bardzo profesjonalni, uprzejmi i chętni do pomocy. Odpowiedzieli na wszystkie moje pytania w sposób jasny i rzeczowy, co sprawiło, że poczułem się naprawdę dobrze obsłużony. Mimo że czas oczekiwania na połączenie był trochę długi, to warto było poczekać, ponieważ jakość obsługi w pełni to wynagrodziła. Zdecydowanie polecam mBank za profesjonalizm i kompetencje swojego zespołu :)

Criss

18.02.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa w banku...
Rozmowa w banku była rzeczowa i profesjonalna. Pracownik jasno przedstawił dostępne opcje i odpowiadał na pytania w sposób zrozumiały. Proces przebiegł sprawnie, choć momentami pojawiały się skomplikowane terminy, które wymagały dodatkowego wyjaśnienia. Obsługa była uprzejma i pomocna, ale przydałoby się więcej inicjatywy w przedstawianiu korzystniejszych rozwiązań. Ogólnie rozmowa była satysfakcjonująca, choć mogłaby być nieco bardziej dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obslugay
Bardzo dobra obslugay

zarejestrowany-uzytkownik

06.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
B.u
B.u

Beata_563

06.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna i intuicyjna...
Świetna i intuicyjna aplikacja.

Marta_2296

06.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w tej...
Wizyta w tej placówce przebiegła wyjątkowo sprawnie. Doradca klienta, który mnie obsługiwał byl bardzo pomocny. Przyszłam w to miejsce z zamiarem doinformowania się jak wygląda u nich zakładanie pierwszego konta bankowego a wyszłam już z założonym kontem. Cała sytuacja przebiegła szybko, sprawnie, bez żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta i oferty, jaka została mi przedstawiona. Polecam wszystkim ten bank.

Klient_bu68l

04.02.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam ten bank...
Polecam ten bank i usługi w nim

Klient_rcfAP

22.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa i...
Profesjonalna obsługa i miła atmosfera. Pracownicy są kompetentni, cierpliwi i zawsze chętni do pomocy. Szybko rozwiązano mój problem, a wszystkie procedury przebiegły sprawnie. Polecam tę placówkę każdemu, kto ceni wysoką jakość usług i indywidualne podejście do klienta.

Robertwu

20.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłam na infolinię...
Zadzwoniłam na infolinię w celu otrzymania informacji i pomocy w sprawie kredytu hipotecznego zaciągniętego w tym banku. Czas oczekiwania na połączenie był długi - około 20 minut. Pracownik infolinii nie udzielił mi kompletu informacji, nie był w stanie pomóc i odesłał mnie z przysłowiowym kwitkiem. Po ponownym kontakcie - tym razem poprzez czat, udało mi się uzyskać informację oraz rozwiązać problem w kilka minut. Pani na czacie bardzo przepraszała za kolegę z infolinii. 2 gwiazdki za uprzejmość, kulturę osobistą oraz dobre chęci pracownika infolinii. Brakujące gwiazdki to brak merytoryka oraz długi czas oczekiwania na połączenie. Zdecydowanie polecam wybrać czat.

Agnieszka_Veg6

18.01.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety bank mocno...
Niestety bank mocno nastawiony na digitalizację oraz pełną samoobsługę przez co oferta jest wciskana w każdej możliwej sytuacji, obsługa klienta jest dość ograniczona. Na spory plus zasługuje zapewnienie możliwości samodzielnej obsługi zdalnej ale ceniłbym sobie utrzymanie kontaktu z pracownikami banku a nie tylko witryną internetową bądź aplikacją bankową.

Mike Bat

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank, w którym...
Bank, w którym warto być. Obsługa zawsze miła, czasem trzeba poczekać na swoją kolej. Ale w tej filii gdzie chodzę sprawy załatwiane w takich boksach , bez osób postronnych. Miło, życzliwie, pomocnie. Bank, ubezpieczenia i inne w jednym . Polecam

Ewelina_108

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duzy zakres uslug...
Duzy zakres uslug przez internet

Agnieszka_2576

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystkie sprawy załatwiane...
Wszystkie sprawy załatwiane zdalnie. Firma oferuje łatwą w obsłudze aplikację. Minusem są comiesięczne telefony z ofertami, którymi nie jestem zainteresowany.

Paweł_1970

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
To mój główny...
To mój główny bank, jestem zadowolona

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontakt i...
Szybki kontakt i błyskawiczna odpowiedz

Klient_LJcK

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoki poziom obsługi...
Wysoki poziom obsługi klienta. Szybka i sprawna obsługa. Miłe podejście do klienta.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety ciągle podnoszą...
Niestety ciągle podnoszą opłaty

Klient_o4ic

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kioski mBank są...
Kioski mBank są dostępne w centrach handlowych, więc można przy okazji wizyty w galerii zapytać konsultanta banku i załatwić swoją sprawę.

klientka_7

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
mBank ma świetna...
mBank ma świetna aplikacje i przejrzyste funkcjonalności. Jednak telefon na infolinię i skomplikowany sposób weryfikacji jest problematyczny, a często konieczny przez odległości do placówki banku.

Pamela_3

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa wprowadza w...
Obsługa wprowadza w błąd i kpi z klienta.

Łukasz_258

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

mBank

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż mBank?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Chciałbym podzielić się...
Chciałbym podzielić się pozytywną opinią o obsłudze na infolinii mBanku. Pracownicy infolinii są bardzo profesjonalni, uprzejmi i chętni do pomocy. Odpowiedzieli na wszystkie moje pytania w sposób jasny i rzeczowy, co sprawiło, że poczułem się naprawdę dobrze obsłużony. Mimo że czas oczekiwania na połączenie był trochę długi, to warto było poczekać, ponieważ jakość obsługi w pełni to wynagrodziła. Zdecydowanie polecam mBank za profesjonalizm i kompetencje swojego zespołu :)
Zgadzasz się?