PGE

(3.22)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (791 z 1381)

internetowa obsługa klienta
internetowa obsługa klienta

zarejestrowany-uzytkownik

20.06.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

19.06.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z firmą...
Kontakt z firmą niemalże niemożliwy, kiedy jednak uda się skontaktować obsługa niezbyt przyjemna.

Ania_73

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, problem...
Szybka obsługa, problem rozwiązany znakomicie. Duże, pozytywne zaskoczenie :)

Paweł_1542

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tragiczna obsługa klienta....
Tragiczna obsługa klienta. Z roku na rok coraz drożej.

moleszczukk

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak problemów z...
Brak problemów z obsługą. Faktury i rozliczenia są online co ułatwia opłaty.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dodzwonić się na...
Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem, a jak się już uda, to bardziej czuję się jak petent a nie klient

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
PGE jest monopolistą...
PGE jest monopolistą w moim regionie. Infolinia często przekierowuje gdzieś do centrali i dopiero z tamtąd przydzielają odpowiedni rejon. Trochę to można by inaczej urządzić.

Skorpion111

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W większości ich...
W większości ich działania to tak naprawdę działania rządu, ale przyjemnie jest czasem dostać jakąś promocje na fakturze za prąd.

Poziomk@

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiła obsługa...
Bardzo niemiła obsługa klienta w oddziale stacjonarnym w Siedlcach. Bardzo przemądrzałe osoby tam pracują, gburowate i nieuprzejme.

Klient_WHeR

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
długi czas oczekiwania...
długi czas oczekiwania na obsługę w POK, niedotrzymywanie terminów na wykonywane usługi,

Jolanta_76

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Strona internetowa intuicyjna....
Strona internetowa intuicyjna. Obsługa na najwyższym poziomie. Dostępni o każdej porze dnia.

IZABELA_932

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma bardzo nowoczesna,...
Firma bardzo nowoczesna, przez internet i swoje konto można załatwić każdą sprawę bez wychodzenia z domu. Nowoczesna firma!

Marek_1029

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysłałam zapytanie do...
Wysłałam zapytanie do PGE z prośbą o wyjaśnienie pewnej rzeczy dotyczącej płatności za energię. Odpowiedź dostałam po tygodniu oczekiwania, zupełnie nie wyjaśniającą kwestii o którą zapytałam. Odpowiedź bowiem zawierała skopiowany fragment strony internetowej PGE, który sama znalazłam wcześniej, zanim wysłałam swoje zapytanie....

Poziomk@

08.10.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieuprzejma obsługa...
Bardzo nieuprzejma obsługa w punkcie obsługi klienta ze strony starszego pana. Jest zarozumiały i wyraża własne poglądy. Mówi z pretensją w głosie i nie ma szacunku dla interesantów.

Piotr_1169

02.04.2023

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 102

Nie zgadzam się (0)
Nie jest tak...
Nie jest tak źle. Nie można się wszystkiego czepiać.

Klient_uu3g

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ode mnie niska...
Ode mnie niska nota. Nie mogę szczerze polecić firmy.

KLIENT0610

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bywało lepiej. Obsługa...
Bywało lepiej. Obsługa mocno się pogorszyła.

Kuba123276

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Marta_86pl

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czegoś tu brakuje....
Czegoś tu brakuje. Niby OK, ale do perfekcji daleko.

Klient_nIJT

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

PGE

Grupa Kapitałowa PGE to największe w Polsce przedsiębiorstwo energetyczne pod względem przychodów i generowanego zysku. PGE gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad 5 mln klientów. Misją firmy jest zapewnienie bezpieczeństwa i rozwoju przez niezawodność, doskonałość techniczną, nowoczesne usługi i partnerskie relacje. PGE reprezentuje wartości odpowiedzialności, rozwoju oraz partnerstwa, spisane w Kodeksie Etyki, a do jego przestrzegania firma obliguje wszystkich swoich pracowników.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PGE?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!