IKEA

(4.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2320 z 3858)

Słaba jakość mebli...
Słaba jakość mebli ze sklepu Ikea zawsze mnie zastanawia. W tym sklepie dobrej jakości możemy znaleźć jedynie niektóre szafy. Ikea wyprzedza inne sklepy jedynie pod względem dostępności i różnorodności, ale jakość jest dla nich na ostatnim miejscu. Szafki, które kupiłam, okazały się być zrobione z papieru. trudno było je zawiesić na ścianie, a takie miały przeznaczenie. Jedynym plusem jest ogromna ilość dodatków do domu w jednym miejscu. Jest dużo pudełek, półeczek, szufladek, których jakość również jest wątpliwa.

Agatata

17.10.2024

Placówka

Katowice, Aleja Roździeńskiego 95

Nie zgadzam się (0)
Skandaliczna jakość obsługi...
Skandaliczna jakość obsługi dostawy w sobotę, która finalnie nie doszła do skutku. Kurier przyjechał pod wskazaną ulicę Zaciszną, tyle że zamiast do Marczyc jak na zleceniu, przyjechał do Jeleniej Góry. Na nic nie dało się tłumaczenie, że odległość między tymi dwoma miejscami, to zaledwie ok. 2km i że od miejsca docelowego jest jakieś 5 minut. Beszczelnie rozłączał się podczas próby nakłonienia do dostarczenia mebli. Gdy udało się w końcu dodzwonić z innego telefonu, oznajmił, że Ikea odwołała do nas dostawę. Półtorej godzinne siedzenie na infolinii Ikea, nic nie dało. Jakaś pani kierownik jedynie przeprosiła i obiecała, że w poniedziałek dostaniemy oficjalne przeprosiny i sposób rozwiązania problemu związanego z niewywiązania się z umowy kupna-sprzedaży. Do dziś (jest wtorek) nikt z Ikea się z nami nie kontaktował, nikt nie przeprosił, nikt nic nie zaproponował rozwiązania rekompensaty, zwrotu kosztu transportu w sobotę (300zł).

DarekTkaczyk_aS0J

13.08.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nowoczesne meble na...
Nowoczesne meble na każdą kieszeń, bardzo dobrze przygotowany sklep wraz z wizualizacjami. Można sprawdzić asortyment na konkretnym metrażu aranżacji mieszkania. Polecam :)

Monika1995

21.07.2024

Placówka

Poznań, Szwedzka 10

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra organizacja...
Bardzo dobra organizacja towaru, ogromny wybór i podążanie za trendami. Sklepy IKEA dalej przyciągają fanów i każdy znajdzie tam coś dla siebie. Poza tym wyśmienite rozwiązania organizacji przestrzeni to największy plus tej marki, bo widać, że wyraźnie chce sprostać obecnym potrzebom. Obsługa bardzo dobrze wygląda w czystej i schludnej odzieży oraz jest bardzo pomocna

Klient_nT3N9

01.07.2024

Placówka

Katowice, Aleja Roździeńskiego 95

Nie zgadzam się (0)
Mój ostatni wypad...
Mój ostatni wypad do IKEA miał swoje plusy i minusy. Zacznijmy od pozytywów - obsługa sklepu zasługuje na ogromne pochwały. Personel był niesamowicie pomocny i dzięki nim udało mi się finalnie dokonać udanych zakupów. Kiedy miałam trudności z zlokalizowaniem konkretnego produktu, pracownik sklepu szybko przyszedł z pomocą. Nie tylko wskazał mi dokładne miejsce, gdzie mogę znaleźć poszukiwany artykuł, ale także udzielił kilku dodatkowych wskazówek dotyczących innych produktów, które mogłyby mnie zainteresować. Dzięki tej pomocy zaoszczędziłam sporo czasu i nerwów. Niestety, nie wszystko było idealne. Toalety pozostawiały wiele do życzenia pod względem czystości, co było sporym rozczarowaniem. Utrzymanie higieny w takim miejscu jest niezwykle ważne, dlatego mam nadzieję, że IKEA zwróci na to większą uwagę w przyszłości. Dodatkowo brakowało czytelnych informacji o aktualnej dostępności towaru, co trochę utrudniało zakupy. Często musiałam sprawdzać online, czy dany produkt jest dostępny, zamiast mieć jasną informację na miejscu. Na koniec, warto wspomnieć o tłumach - sklep był bardzo zatłoczony, co wpływało na komfort zakupów i sprawiało, że poruszanie się po sklepie było utrudnione. Podsumowując, choć są pewne obszary do poprawy, dzięki pomocnemu personelowi moje zakupy były udane. Pracownicy sklepu naprawdę robią różnicę i zasługują na pochwałę za swoje zaangażowanie. Mam nadzieję, że w przyszłości te niedociągnięcia zostaną poprawione, a zakupy w IKEA będą jeszcze przyjemniejsze. 😊

Klient_u9FTn

30.06.2024

Placówka

Janki, Pl. Szwedzki 1

Nie zgadzam się (0)
Robienie zakupów w...
Robienie zakupów w sieci IKEA to prawdziwa przyjemność. W sieci tej zatrudnieni są profesjonaliści służący klientom swoją pomocą. Produkty proponowanie do sprzedaży są wyeksponowane bardzo dobrze.

leszekm4

10.06.2024

Placówka

Bielany Wrocławskie, Czekoladowa 5

Nie zgadzam się (0)
Przemiła obsługa i...
Przemiła obsługa i świeży towar zawsze tam będę kupował

Kordian_133

28.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazny sklep...
Bardzo przyjazny sklep dla Rodzin. Super restauracja

Agnieszka_WdXM

25.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fantastyczny sklep
Fantastyczny sklep

Kordian_133

22.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam 3 szafy...
Zakupiłam 3 szafy pax (wraz z transportem i montażem) przez internet zlecenie realizował sklep Warszawa Janki. Jedna z szaf przyszła uszkodzona, jednak reklamacja została szybko rozpatrzona. Do jej montażu przyjechali pracownicy IKEA. Elementem montażu jest przyczepienie szafy do ściany na kołki. Pan wziął wielką wiertarę z wielkim wiertłem i wbił się z impetem w ścianę, przewiercił ścianę na wylot do tego stopnia, że kilkunastocentymetrowy odłamek odleciał w sąsiednim pokoju na odległość metra. Odłamki spadły na krzesło obrotowe i jak się potem okazało porysowały materiał skóropodobny. Jak to usłyszałam, poinformowałam pracownika o zaistniałym fakcie, a ten mi odparł ze spokojem 'zdarza się' i kontynuował pracę. Po chwili stwierdził, że to jest moja wina, bo powinnam go poinformować, że ściana jest cienka, bo on myślał, że to jest ściana do sąsiada. Dodam, że do sąsiedniego pokoju można było swobodnie wejść, poza tym nie ma jeszcze drzwi, więc można było ścianę zmierzyć. Na koniec zachował się nie lepiej - stanął do mnie tyłem i powiedział 'przepraszam za uszkodzenie ściany'. W protokole wpisał, że ściana została uszkodzona, krzesło nie. Nie wiem na jakiej podstawie to stwierdzili. Jak wychodzili, krzesło było całe w odłamkach. Odmówiłam podpisania protokołu o zaproponowanej przez nich treści. Oczywiście złożyłam reklamację na usługę, oczekując naprawy ściany i zadośćuczynienia pieniężnego za uszkodzenie krzesła. Ikea odpisała mi, że przykro im z powodu zaistniałej sytuacji, ale nie są w stanie mi pomóc, bo cytując pismo Ikea "IKEA nie świadczy usług remontowo budowlanych" oraz "Weryfikacja sprawy oraz zapis na protokole po montażu wykazały, iż krzesło obrotowe nie zostało uszkodzone, jedynie ściana." Oczywiście bardzo im przykro "Proszę przyjąć nasze przeprosiny za wszelkie niedogodności, które Panią spotkały.". Słowem klienta mają głęboko wiecie gdzie. Pierwsze i ostatnie moje zakupy w ikea. Wykańczałam całe mieszkanie, kupowałam meble z różnych firm, ale nadal jestem w szoku jaki poziom reprezentuje sobą Ikea.

BeataOn_Rsba

22.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pan Nikita gienialnie...
Pan Nikita gienialnie projektuje kuchnię !! Jest mega pomocny i służy doradztwem - zna się na rzeczy !! Brawa dla niego 🥰

Konsument.

25.04.2024

Placówka

Szczecin, Mieszka I 51?

Nie zgadzam się (0)
Sklep znany wszystkim....
Sklep znany wszystkim. Od lat wyposaża nasze domy. Obsługa zawsze widoczna, w razie potrzeby zawsze pomocna. Zawsze panuje czystość i porządek. Osobiście uwielbiam tam robić zakupy. Nie da się wyjść z pustymi rękami.

H.sonia

18.04.2024

Placówka

Katowice, Roździeńskiego 97

Nie zgadzam się (0)
Ikea stała się...
Ikea stała się miejscem nie tylko dokonywania zakupów mebli, ale także pewnego rodzaju centrum wielobranżowym. Poza podstawowych asortymentem, Ikea oferuje usługi z wielu branżb a nawet świadczy na swoich obiektach usługi gastronomiczne dla klientów. Co do jakości sprzedawanych rzeczy, nie mam zastrzeżeń, są one na stałym wysokim poziomie. Kwestia obsługi, wygląda bardzo dobrze, pracownicy są kompetentni i chętnie służą pomocą. Reasumując międzynarodowa sieć że skandynawskimi korzeniami stanowi istotny element ogólnoświatowej branży meblowo-dekoracyjnej.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super meble fajnie...
Super meble fajnie się składa triche długo

Niutektakmimow

16.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Mega meble, super...
Mega meble, super się składa

Omsner

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chyba wszyscy lubią...
Chyba wszyscy lubią Ikea i nie trzeba zachwalać tego sklepu

AnnaDerela_SD6l

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak zawsze wszystko...
Jak zawsze wszystko dla wszystkich. Mega fajny sklep szkoda tylko że każde centrum jest ponad 100 km od domu.

Roman_1

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam chodzić na...
Uwielbiam chodzić na zakupy do IKEA, ponieważ panuje w tym sklepie bardzo duży porządek a obsługa z chęcią pomaga w odnalezieniu szukanego produktu.

Klient_vnFTl

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Trzeba się sporo...
Trzeba się sporo nachodzić żeby znaleźć konkretny produkt, po który tylko się przyszło.

Bożena_152

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Extra pomoc w...
Extra pomoc w wyborze mebli,bardzo dobra obsługa Klienta. Fajne rabaty na zakupy dają.

Anna_4475

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

IKEA

IKEA rozpoczynała swoją działalność jako mała szwedzka firma sprzedająca produkty z katalogu wysyłkowego. Dzisiaj jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek z branży wyposażenia domu i posiada setki sklepów na całym świecie, których ilość cały czas rośnie. Wizją firmy jest stworzenie lepszego życia codziennego dla klientów, pracowników oraz dostawców. W swojej ofercie posiada produkty do każdego pomieszczenia w domu, które są ponadczasowe i funkcjonalne.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż IKEA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
Przeciętnie.