Opinie użytkownika (187)

Odwiedziłem w niedzielę...
Odwiedziłem w niedzielę wieczorem Biedronkę. Wchodząc do sklepu nigdzie nie zauważyłem żadnych śmieci czy zanieczyszczeń. Wszędzie było czysto. W sklepie również panował porządek. Co prawda gdzieniegdzie widać było luki produktowe, ale ze względu na późną godzinę jest to do przyjęcia. Szukałem w sklepie konkretnego produktu. Nie mogąc go znaleźć poprosiłem o pomoc pracownika. Zaprowadził mnie od w odpowiednie miejsce i wskazał produkt. Był uprzejmy i życzliwy. Nie przejawiał poirytowania ani zniecierpliwienia moją prośbą. Chciałbym tak być obsługiwany i w innych sklepach.

Rysio

07.09.2011

Biedronka

Placówka

Pisarzowice, Bielska 46a

Nie zgadzam się (0)
Przed sklepem i...
Przed sklepem i na parkingu porządek, nie wydać było śmieci, paragonów czy niedopałków. Wewnątrz również czysto. Przy wejściu dostępne były aktualne ulotki i plakaty. Znajdowały się również równo poustawiane koszyki. Towary na półkach były estetycznie poustawiane, nie było widać pustych miejsc. Przy każdym produkcie znajdowała się widoczna i czytelna cena. Na stoisku z warzywami i owocami znajdował się zapas woreczków foliowych. Przy kasie nie było dużej kolejki, były czynne dwie kasy. Kasjerka była uśmiechnięta, nawiązała kontakt wzrokowy. Uprzejmie mnie przywitała i pożegnała. Obsługa bez żadnych zastrzeżeń.

Rysio

29.11.2010

Biedronka

Placówka

Rybnik, Zebrzydowicka 74

Nie zgadzam się (3)
Poszedłem kilka dni...
Poszedłem kilka dni temu oddać honorowo krew w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztyn. Byłem tam pierwszy raz. Pierwsze na co zwróciłem uwagę, to idealna czystość wewnątrz. Po drugie, to uprzejmość personelu. Z uśmiechem na ustach pracownicy udzielali informacji dokąd należ się udać. Pobrano mi krew do badań, następnie wezwano mnie na konsultację do lekarza. Lekarka była bardzo uprzejma, wyjaśniła mi jak wszystko się odbywa, ile krwi mi pobiorą, jak może się później mój organizm zachowywać i co w razie czego robić. Po wyjściu z gabinetu poszedłem na kawę i czekoladowego wafelka. Później pokierowano mnie w odpowiednie miejsce na pobranie krwi. Pielęgniarka była bardzo miła. Cały czas podtrzymywała rozmowę, pytała czy wszystko w porządku, czy nie robi mi się słabo. Po wszystkim pouczyła mnie co zrobić jakby ręka spuchła itp. Dostałem śniadanie, kawę i czekolady. Poinformowano mnie również, że przysługuje mi zwrot kosztów dojazdu. Podejście personelu oceniam wzorowo.

Rysio

29.11.2010
Nie zgadzam się (0)
Polsat News jest...
Polsat News jest ciekawym programem informacyjnym. Można zawsze wysłuchać wiadomości, polityki czy informacji ze świata. Jednak ilość reklam jakie są emitowane jest porażająca. Każdy program jest przerywany reklamami. I nie ważne czy trwa 10 minut czy pół godziny - reklama musi być. Programy często spóźniają się, bo nie wyrabiają się z wyemitowaniem wszystkich sprzedanych reklam. Oprócz tego wiadomości powtarzają się nawet po kilka razy dziennie. Nie sposób prowadzić program, na którym ciągle są wiadomości, gdy po kilka razy dziennie puszcza się to samo. Pod tym względem Polsat goni TVN.. ale bynajmniej nie jest to powód do dumy.

Rysio

28.11.2010

Polsat

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Jak zwykle w...
Jak zwykle w Realu zaraz przy wejściu do sklepu brakowało koszyków. Musiałem przejść pół sklepu, żeby znaleźć jakiś wolny koszty. O wózkach już nie będę wspominał. Towar na półkach poustawiany był równo i estetycznie. Nie było widać pustych miejsc. Problemem jednak była identyfikacja cen produktów, gdyż często zdarzało się tak, że cena przy produkcie odnosiła się do zupełnie innego produktu. CO prawda są czytniki, jednak biegać z każdym produktem do czytnika nie jest zbyt wygodne. Przy kasach kolejka była bardzo duża, chociaż czynnych kas było również sporo. Pracownicy obsługiwali szybko i sprawnie. Mimo to jednak stałem w kolejce ponad 5 minut. Kasjerka była uśmiechnięta i uprzejma. Grzecznie mnie przywitała i pożegnała. Gdyby nie problem z koszykami i cenami, byłoby wszystko w porządku.

Rysio

28.11.2010

Real

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (0)
Poszedłem do salonu...
Poszedłem do salonu Orange w Olsztynie w C.H. Alfa. Jest to jeden z głównych salonów w mieście. Poszedłem tam, gdyż chciałem przenieść numer od innego operatora do Orange, ale nie na abonament, tylko na kartę. Podszedłem wiec do pracownika i powiedziałem po co przyszedłem. Początkowo wykazywał zainteresowanie, jednak gdy usłyszał, że nie chcę umowy, tylko kartę, przestał być uprzejmy. Szorstko poinformował mnie, że takiej możliwości nie ma. Następnie, delikatnie mówiąc, zasugerował żebym sobie poszedł. Wyszedłem więc z salonu i zadzwoniłem do biura obsługi Orange. Konsultantka w BOKu poinformowała mnie, że taka możliwość jak najbardziej istnieje. Poszedłem więc do dotychczasowego operatora, żeby dowiedzieć się czy z jego strony żadnych problemów nie będzie. Pracownik konkurencyjnej sieci potwierdził, że nie ma żadnych przeciwwskazań żeby numer przenieść. Wróciłem więc z powrotem do salonu Orange i powiedziałem czego się dowiedziałem. Pracownik jednak dalej utrzymywał że numeru nie możemy przenieść, gdyż nie ma on odpowiednich kart. Tylko że poprzednio mówił że w ogóle takiej możliwości nie ma. Domyślam się, że po prostu mu się nie chciało, bo za taką operację pewnie żadnej prowizji nie otrzyma.. Porażka.

Rysio

28.11.2010

Orange

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Pojechałem na zakupy...
Pojechałem na zakupy do Carrefoura. Na parkingu pod sklepem było w miarę czysto, kosze nie były przepełnione. W sklepie również było czysto. Przy wejściu stały koszyki i wózki. Towar poukładany był estetycznie. Przy większości produktów znajdowały się ceny, więc większego problemu z tym nie było. Na środku alei głównej poustawiane były kosze z głównymi promocjami. Nie było problemu ze znalezieniem promowanych artykułów. Przy kasach kolejka była niewielka, czynnych było bardzo dużo kas. Kasjerka byłą uśmiechnięta i uprzejma. Zostałem grzecznie przywitany i pożegnany.

Rysio

28.11.2010

Carrefour

Placówka

Olsztyn, Krasickiego 1b

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem wczoraj w...
Kupiłem wczoraj w Praktikerze drzwi rozsuwane. Dzisiaj je rozpakowałem i chciałem zamontować. Zauważyłem jednak, że mają kilka uszkodzeń. Ponieważ uszkodzenia były znaczne i mocno widoczne, postanowiłem pojechać do sklepu je wymienić. Spakowałem więc je i pojechałem. W informacji zawołano pracownika z odpowiedniego działu. Zaczął wykręcać się, że on nie może mieć pewności, że to wada fabryczna, gdyż mogłem je sam uszkodzić. Po kilku minutach wymiany zdań zawołano kierownika sklepu. Przychylił się on do mojej prośby i polecił wymienić drzwi na nowe. Jednak kolejne drzwi miały również wadę. Dopiero następne okazały się być w dobrym stanie. Ogólnie postawę sklepu oceniam dobrze, gdyż wymieniono mi towar od ręki, jednak sam początek rozmowy nie wróżył niczego dobrego.

Rysio

28.11.2010

Praktiker

Placówka

Olsztyn, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (0)
Przed sklepem na...
Przed sklepem na parkingu względnie czysto, trochę latających papierków i paragonów, trochę niedopałków. W sklepie czysto, podłogo bez zanieczyszczeń. Ruch w sklepie znaczny, brak koszyków i wózków przy wejściu. Znalezienie wolnego koszyka graniczy z cudem. Towar na półkach poukładany estetycznie i równo. Ceny przy większości produktów, ale zdarzają się takie, przy których nie ma ceny, albo cena odnosi się do innego produktu. Większość promocyjnych produktów jest rzeczywiście dostępna, przy niektórych znajduje się informacja o chwilowym braku. Ciekaw jestem ile dni ta chwila będzie trwała? Przy kasie kolejki, ale ilość kas otwartych jest znaczna. Pracownicy obsługują sprawnie i szybko. Kasjerka, która mnie obsługiwała była uśmiechnięta i mimo widocznego zmęczenia, była uprzejma. Zostałem zarówno przywitany jak i pożegnany uprzejmie.

Rysio

28.11.2010

Tesco

Placówka

Olsztyn, Wincentego Pstrowskiego 16

Nie zgadzam się (1)
Polsat podobnie jak...
Polsat podobnie jak TVN z roku na rok psuje się coraz bardziej. Programy straszliwie opóźniają się, najważniejsze są reklamy, którym wszystko jest podporządkowane. Bez przerwy lecą powtórki. W godzinach przed popołudniowych dosłownie nie ma co oglądać, gdyż nadawane są albo reklamy, albo po raz kolejny te same odcinki seriali. Z filmami też nie jest lepiej. A do tego co chwila są przerywane reklamami. Film zaczyna się z opóźnienie, bo nie wyrobiono się z blokiem reklam, a po 5-7 min. znów jest reklama. Koszmar.

Rysio

28.11.2010

Polsat

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W telewizji TVN,...
W telewizji TVN, nie dość, że programy rozpoczynają się z ogromnym opóźnienie, to jeszcze nadawane są w kółko te samo. Obejrzeć na tym kanale jakiś film, którego wcześniej się nie widziało, to naprawdę wyczyn. Jak się przegapi jakiś interesujący nas film, to nie trzeba się przejmować, gdyż za miesiąc może dwa będzie nadawany ponownie. Najgorsze jest jednak to, że filmy i programy są przerywnikami między reklamami. Program trwa 20 minut, a mimo to w środku jest reklama. Reklama przed, reklama w trakcie i reklama po... Tragedia.

Rysio

28.11.2010

TVN

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pojechałem na zakupy...
Pojechałem na zakupy do Lidla. Pierwszy problem jaki pojawił się, to brak miejsc parkingowych. Parking przed sklepem jest bardzo mały i często nie mam możliwości zaparkować. Musiałem zatrzymać się jakieś 50-70 metrów od sklepu. Idąc do wejścia zwróciłem uwagę, że parkin i otoczenie sklepu było czyste i zadbane. Wewnątrz również bez zastrzeżeń. Towar w sklepie poustawiany był estetycznie i równo. Nie było widać żadnych pustych miejsc. Bez problemu odnalazłem wszystkie interesujące mnie produkty. Skierowałem się do kasy. Kolejka była spora, ale obsługujące kasjerki robiły co mogły, żeby ją szybko rozładować. Kasjerka była uśmiechnięta. Nawiązała kontakt wzrokowy, grzecznie mnie przywitała. Gdyby nie problem z płatnością kartą - ograniczenie co do kwoty, wszystko przebiegałoby bez zakłóceń. Poza tym wszystko w najlepszym porządku.

Rysio

28.11.2010

LIDL

Placówka

Olsztyn, Wilczyńskiego 25C

Nie zgadzam się (0)
Poszedłem do punktu...
Poszedłem do punktu Plusa w Olsztynie w C.H.Carrefour. Chciałem dowiedzieć się kilku szczegółów na temat mojej faktury, gdyż nie rozumiałem kilku zapisów na niej. Wchodząc do sklepu w oczy rzuciła mi się podłoga, która była w fatalnym stanie. Były to panele, ale mocno sfatygowane z licznymi uszkodzeniami i do tego niedomyte. Wszędzie widać było plamy, zacieki i zabrudzenia. Obsługiwała jedna pani, szczupła, blondynka. Na plakietce miała napis "kierownik". Ucieszyłem się, gdyż pomyślałem sobie, że skoro jest kierownikiem, to pewnie zna się na rzeczy. Jednak pomyliłem się. Bardzo się pomyliłem. Kobieta ta rozpoczęła rozmowę bardzo uprzejmie. Jadnak gdy tylko zorientowała się, że przychodzę z problemem, a nie podpisać umowę, jej ton diametralnie się zmienił. Przestała być uprzejma i miła. W tonie jej głosu przemawiało zniecierpliwienie i znudzenie. Wyraźnie moje pytania ją irytowały. Szczególnie, że nie znała na nie odpowiedzi. Po rozmowie z nią zacząłem się zastanawiać, kto taką osobę mógł zrobić kierownikiem? Nie dość, że nieuprzejma i wręcz arogancka, to jeszcze niekompetentna. Jednym słowem: porażka. Więcej nigdy tam nie pójdę. Poza tym stanowisko obsługi dalekie było od ideału. Wszędzie porozrzucane papiery, umowy, faktury. Żadnego poszanowania dla dokumentów klientów. Wstyd.

Rysio

28.11.2010

PLUS

Placówka

Olsztyn, Krasickiego 1B

Nie zgadzam się (1)
Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu czekałem na dostawę pewnego artykułu. Wziąłem więc numer telefonu do odpowiedniego działu i dziś postanowiłem po raz kolejny sprawdzić, czy może akurat go dowieziono. Za 4 razem w końcu ktoś odebrał telefon. Powiedziałem jaki artykuł mnie interesuje i poprosiłem o sprawdzenie czy jest. Czekałem ok 2-3 minut aż pracownik sprawdzi. Uprzejmie poinformował mnie, że była dostawa i można przyjechać go kupić. W ciągu kilku minut zebrałem się, wsiadłem w samochód i pojechałem do sklepu. Przebiłem się przez całe miasto i po jakiś 25 minutach byłem na miejscu. Udałem się od razu do odpowiedniego działu. Jakież było moje zdziwienie, jak okazało się, że interesującego mnie produktu nie ma. Poszedłem więc do informacji działu zapytać się o co chodzi. Poinformowano mnie wówczas, że niestety nie ma w magazynach tego artykułu i nie wiadomo kiedy będzie. Straciłem kupę czasu, przejechałem na marne kawał drogi, żeby się dowiedzieć , że znowu nic nie kupię. Jaka szkoda, że nie zapamiętałem nazwiska pracownika, z którym rozmawiałem.

Rysio

28.11.2010

Praktiker

Placówka

Olsztyn, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (1)
Poszedłem na pizzę...
Poszedłem na pizzę do pizzerii Tele Pizza. Przed lokalem i w lokalu było bardzo czysto. Podszedłem do kasy, żeby złożyć zamówienie. Zostałem grzecznie przywitany przez uśmiechniętą kasjerkę. Poinformowało mnie o aktualnych promocjach, nie wykazując cech znudzenia czy zniecierpliwienia. Złożyłem więc zamówienie, zapłaciłem i usiadłem przy stoliku. Stolik był czysty. Po około 15 minutach przyniesiono mi moją pizzę. Podana była estetycznie. Była gorąca i świeża. Wychodząc z lokalu zostałem uprzejmie pożegnany. Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze.

Rysio

28.11.2010

Telepizza

Placówka

Olsztyn, Pieniężnego 8

Nie zgadzam się (0)
Helios jest jedynym...
Helios jest jedynym kinem w Olsztynie i bezlitośnie to wykorzystuje. Nie mając żadnej konkurencji, ceny biletów są straszliwie zawyżone. Co prawda jest 8 sal kinowych w doskonałym stanie, wybór filmów i godzin ich emisji jest bardzo duży, ale ceny podnoszą sukcesywnie. Kiedyś w ofercie mieli bilety miesięczny, ale zostały wycofane. Wprowadzono zniżki partnerskie, tańsze bilety ranne, czy tanie wtorki, ale to i tak mało. Osobiście rzadko chodzę do kina, gdyż ceny biletów na studencką kieszeń są stanowczo za drogie. Jednak jak już się zdecyduję kupić bilet i pójść na jakiś film, to wychodzę z niego usatysfakcjonowany. Nagłośnienie w salach nie budzi żadnych zastrzeżeń. Poza tym w kinie jest zawsze czysto, po każdym seansie sale są sprzątane. Także kino utrzymywane jest porządnie. Personel również jest uprzejmy, gdyby tylko nie te ceny..

Rysio

26.11.2010

Helios

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (1)
W pizzerii Tino...
W pizzerii Tino wprowadzono promocję, że do pewnej godziny duża pizza jest w cenie małej. Skuszony promocją postanowiłem zamówić pizzę. Zamówienie złożyłem u sympatycznej i uprzejmej kasjerki. Na zamówienie musiałem poczekać około 20 minut. Przez ten czas rozejrzałem się po lokalu. Ogólnie było czysto i ciężko było do czegoś się przyczepić. Jednak moją uwagę zwrócił kucharz. Przygotowywał on pizze w codziennym ubraniu, nie miał na sobie ani fartucha ani firmowych ubrań. Wyglądało to bardzo nieestetycznie i zniechęcająco. Poza tym jakość podanej mi pizzy nie była najlepsza. Pizza, którą oni nazywają dużą, niewiele różni się od małej pizzy w innych pizzeriach. Ilość składników również nie była imponująca. Raczej więcej nie skorzystam z oferty tej pizzerii.

Rysio

26.11.2010

Pizzeria Tino

Placówka

Olsztyn, Wilczyńskiego

Nie zgadzam się (1)
Bardzo interesujący portal...
Bardzo interesujący portal internetowy. Publikowane wiadomości są aktualne, ciekawie napisane i często odświeżane. Artykuły pisane są poprawnym językiem, przystępnie, ale nie potocznie. Artykuły są z różnych dziedzin. Serwis podzielony jest na działy tematyczne, co ułatwia wyszukiwanie interesujących artykułów. Poza tym jest dostęp do poczty, forum, blogów, ogłoszeń. Strona działa sprawnie i stabilnie. Reklamy nie są zbyt uciążliwe i irytujące. Nie ma wyskakujących okienek uprzykrzających przeglądanie strony. Serwis nie odstrasza kolorami. Wygląd strony jest neutralny. Ogólnie serwis oceniam bardzo dobrze, chociaż od czasu do czasu w artykułach pojawiają się błędy, nawet ortograficzne..

Rysio

26.11.2010

GAZETA.PL

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sklepie czysto,...
W sklepie czysto, podłoga bez plam i zanieczyszczeń. Buty poustawiane bardzo estetycznie i z dużą dokładnością. Kartony z butami poustawiane jeden na drugim. Wybór butów bardzo duży, przy czym przeważają buty dla kobiet. Oprócz butów zimowych spory wybór pozostałego typu obuwia. Przy każdym produkcie znajduje się cena. Biorąc jakieś buty zawsze wie się ile kosztują. Personel w razie problemów służy pomocą. Sprzedawcy są cierpliwi, nie przejawiają cech znudzenia czy irytacji. Ceny obuwia są konkurencyjne i atrakcyjne. Kasjerka proponuje dodatkowo środki ochronne. Udziela informacji na temat gwarancji. Jest uśmiechnięta i uprzejma. Obsługę oceniam bardzo dobrze.

Rysio

26.11.2010

CCC

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (1)
Sklep zadbany i...
Sklep zadbany i czysty. Przed wejściem i na parkingu również porządek. Asortyment bardzo duży, dostępne są produkty najróżniejszego typu. Sklep podzielony tematycznie, nie ma problemu ze znalezieniem interesujących nas rzeczy. Wszystko schludnie poustawiane na regałach, przy każdym towarze znajduje się cena. Puste miejsca zdarzają się sporadycznie. W sklepie jest wystarczająca ilość pracowników, nie trzeba długo czekać na pomoc personelu. Pracownicy kompetentni i chętnie służą pomocą. Ceny produktów nie zawsze są niskie i konkurencyjne, ale jeśli poczeka się na promocje, można naprawdę za niewielkie pieniądze kupić dobry sprzęt. Kasjerki sympatyczne i uprzejme. W informacji bez problemu można uzyskać informacje na temat gwarancji. Obsługa bez zarzutów, sklep również. Tylko nie zawsze promocja oznacza tanio.

Rysio

26.11.2010

Media Markt

Placówka

Olsztyn, Aleja Gen. Władysława Sikorskiego 2b

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi