Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Pojechałem na zakupy do Lidla. Pierwszy problem jaki pojawił się, to brak miejsc parkingowych. Parking przed sklepem jest bardzo mały i często nie mam możliwości zaparkować. Musiałem zatrzymać się jakieś 50-70 metrów od sklepu. Idąc do wejścia zwróciłem uwagę, że parkin i otoczenie sklepu było czyste i zadbane. Wewnątrz również bez zastrzeżeń. Towar w sklepie poustawiany był estetycznie i równo. Nie było widać żadnych pustych miejsc. Bez problemu odnalazłem wszystkie interesujące mnie produkty. Skierowałem się do kasy. Kolejka była spora, ale obsługujące kasjerki robiły co mogły, żeby ją szybko rozładować. Kasjerka była uśmiechnięta. Nawiązała kontakt wzrokowy, grzecznie mnie przywitała. Gdyby nie problem z płatnością kartą - ograniczenie co do kwoty, wszystko przebiegałoby bez zakłóceń. Poza tym wszystko w najlepszym porządku.