Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: Od dłuższego czasu czekałem na dostawę pewnego artykułu. Wziąłem więc numer telefonu do odpowiedniego działu i dziś postanowiłem po raz kolejny sprawdzić, czy może akurat go dowieziono. Za 4 razem w końcu ktoś odebrał telefon. Powiedziałem jaki artykuł mnie interesuje i poprosiłem o sprawdzenie czy jest. Czekałem ok 2-3 minut aż pracownik sprawdzi. Uprzejmie poinformował mnie, że była dostawa i można przyjechać go kupić. W ciągu kilku minut zebrałem się, wsiadłem w samochód i pojechałem do sklepu. Przebiłem się przez całe miasto i po jakiś 25 minutach byłem na miejscu. Udałem się od razu do odpowiedniego działu. Jakież było moje zdziwienie, jak okazało się, że interesującego mnie produktu nie ma. Poszedłem więc do informacji działu zapytać się o co chodzi. Poinformowano mnie wówczas, że niestety nie ma w magazynach tego artykułu i nie wiadomo kiedy będzie. Straciłem kupę czasu, przejechałem na marne kawał drogi, żeby się dowiedzieć , że znowu nic nie kupię. Jaka szkoda, że nie zapamiętałem nazwiska pracownika, z którym rozmawiałem.