Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Poszedłem do punktu Plusa w Olsztynie w C.H.Carrefour. Chciałem dowiedzieć się kilku szczegółów na temat mojej faktury, gdyż nie rozumiałem kilku zapisów na niej. Wchodząc do sklepu w oczy rzuciła mi się podłoga, która była w fatalnym stanie. Były to panele, ale mocno sfatygowane z licznymi uszkodzeniami i do tego niedomyte. Wszędzie widać było plamy, zacieki i zabrudzenia. Obsługiwała jedna pani, szczupła, blondynka. Na plakietce miała napis "kierownik". Ucieszyłem się, gdyż pomyślałem sobie, że skoro jest kierownikiem, to pewnie zna się na rzeczy. Jednak pomyliłem się. Bardzo się pomyliłem. Kobieta ta rozpoczęła rozmowę bardzo uprzejmie. Jadnak gdy tylko zorientowała się, że przychodzę z problemem, a nie podpisać umowę, jej ton diametralnie się zmienił. Przestała być uprzejma i miła. W tonie jej głosu przemawiało zniecierpliwienie i znudzenie. Wyraźnie moje pytania ją irytowały. Szczególnie, że nie znała na nie odpowiedzi. Po rozmowie z nią zacząłem się zastanawiać, kto taką osobę mógł zrobić kierownikiem? Nie dość, że nieuprzejma i wręcz arogancka, to jeszcze niekompetentna. Jednym słowem: porażka. Więcej nigdy tam nie pójdę. Poza tym stanowisko obsługi dalekie było od ideału. Wszędzie porozrzucane papiery, umowy, faktury. Żadnego poszanowania dla dokumentów klientów. Wstyd.