Udałam się do punktu 5aSec w celu oddania do czyszczenia garnituru męża. Okolica punktu, jak i sama placówka utrzymane były w czystości. Na ladzie panował porządek. Plakaty promocyjne i informacyjne były dobrze widoczne i czytelne. Po podejściu do lady zostałam powitana przez panią przyjmującą zlecenia od klientów. Pani poprosiła o sprawdzenie, czy w kieszeniach nie ma żadnych rzeczy, następnie sprawdziła marynarkę i spodnie pod kątem zabrudzeń. Przed nabiciem należności na kasę została również sprawdzona metka informująca o sposobie prania ubrań. Następnie pani nabiła należność na kasę, wydała mi paragon i kwit upoważniający do odebrania garnituru. Z własnej inicjatywy poinformowała mnie również o terminie odbioru. Na koniec podziękowała mi za skorzystanie z usług pralni i miło mnie pożegnała. Pani obsługująca miała na sobie strój służbowy, wyglądała schludnie i estetycznie. Podczas obsługi starała się utrzymywać kontakt wzrokowy z klientem, była miła i uśmiechnięta. Obsługa była sprawna i szybka. Jestem zadowolona z obsługi. Oferta pralni jest raczej standardowa, wyróżnia się spośród konkurencji terminem realizacji oraz godzinami otwarcia. Pralnia przyjmuje zamówienia przez cały tydzień.
Udałam się z synem do sklepu Bartek w celu kupienia obuwia do przedszkola. W sklepie obecna była jedna sprzedawczyni. Nie było klientów. Ogólnie sklep prezentował się bardzo dobrze. Nie było widocznego kurzu, podłoga była czysta. Na stoliku dla dzieci wyłożone były nowe kartki do rysowania, puszczona była bajka dla dzieci. Obuwie było równo rozwieszone i posiadało etykiety z ceną. Zaraz po wejściu pani powitała mnie słowami „Dzień dobry”. Zapoznałam się z ofertą obuwia domowego. W tym czasie pani nie zaproponowała mi pomocy z własnej inicjatywy. Stała za ladą, jednak sprawiała wrażenie gotowej do pomocy. Poprosiłam więc o pomoc w doborze obuwia. Nie byłam pewna czy syn nosi jeszcze numer 22 czy już 23. Okazało się, że rozmiar zależy od producenta oraz od rodzaju podeszwy. Przymierzyłam dwa rodzaje kapci, oba jednego producenta. Raz odpowiedni numer to 23, raz 22. Pani poproszona o pomoc bardzo chętnie jej udzielała. Sprawdzała, jak kapcie leżą na nodze, czy nie spadają lub nie są zbyt małe. Widać było, że pani lubi dzieci, w kontakcie z synem była bardzo ciepła i potrafiła zainteresować obuwiem dziecko, tak by chciało je przymierzyć. Ogólnie obsługę oceniam pozytywnie. Jedyny negatywny aspekt to brak zainteresowania klientem w początkowej fazie obsługi. Pani nie zaproponowała pomocy mimo, że miała taką możliwość – w sklepie nie było innych klientów. W dalszej części pani była aktywna, zaangażowana w obsługę.
Do kawiarni udałam się rano, przed pracą. Jak na tak wczesną porę było tam sporo klientów. Przy kasie nie było jednak kolejki, wszyscy klienci byli już obsłużeni i siedzieli przy stolikach. Kawiarnia panował porządek – pomimo deszczowej pogody podłoga była utrzymana w czystości. Kiedy podeszłam do kasy od razu pojawiła się kasjerka i z uśmiechem mnie powitała. Złożyłam zamówienie. Pani zaproponowała coś słodkiego do kawy i zapytała mnie, czy posiadam kartę stałego klienta. Po zrealizowaniu transakcji kartą płatniczą otrzymałam paragon i wydruk z terminala. Zostałam poproszona o podejście do stanowiska, gdzie przygotowywana jest kawa, gdyż tam będzie do odbioru moje zamówienie. Na ladzie dostępne były posypki i papierowe ochronne otoczki do kubka, w podajniku zaś znajdowały się chusteczki – wszystko w należytym porządku. Niczego nie brakowało. Na stanowisku, gdzie pani przygotowywała kawę również panował porządek. Nie było widać brudnych kubków, nie było nic wylane. Kiedy moja kawa była gotowa pani głośno mnie o tym poinformowała, powiedziała również, że kawa jest już słodka i wystarczy ją wymieszać. Otrzymałam pięknie podaną kawę – z pyszną pianką i karmelowym kwiatkiem. Temperatura napoju była odpowiednia, smak wyśmienity. Taka kawa to idealny początek każdego dnia, a zwłaszcza tak pochmurnego jak dzisiaj.
Obsługa profesjonalna, uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do klienta. Lokal czysty i zadbany. Ogólnie wszystko na piątkę!
W Domarze ma stoisko tylko jedna firma zajmująca się producentem schodów. Udaliśmy się tam, by zapoznać się szczegółowo z ofertą oraz obejrzeć przykładowe wykonanie. Stoisko jest stosunkowo małe. Wystawione jest kilka rodzajów schodów, w różnych kolorach i z różnymi balustradami. Stoisko było utrzymane w czystości. Pan obsługujący powitał nas z uśmiechem i zapytał, co nas do niego sprowadza. Następnie zadał pytania odnośnie naszych preferencji. Przedstawił kilka rozwiązań schodów ażurowych, bo właśnie takie nas interesowały. Omówił szczegółowo ceny poszczególnych elementów oraz wskazał nam, z jakimi kosztami dodatkowymi możemy się spotkać, np. dopłata za kolor, za zwiększenie szerokości stopni, itp. Uzyskaliśmy również informacje o terminie realizacji oraz o sposobie składania zamówienia. Na koniec pan wręczył nam ulotkę i polecił odwiedzenie strony internetowej, gdzie zaprezentowana jest szersza oferta i umieszczona bogata galeria projektów zrealizowanych przez firmę. Pan zachwalał schody, mówił o wysokiej jakości materiałów z jakich są one wykonane. Wskazywał również na gwarancję. Mówił, że reklamacje się zdarzają, ale są one związane nie z materiałem, a jedynie z montażem. Obsługa w pełni profesjonalna, skierowana na klienta. Pan wykazywał inicjatywę, wskazywał rozwiązania, które są najbardziej popularne wśród klientów. Oferta bardzo atrakcyjna, ceny stosunkowo wysokie.
Odwiedziłam stronę internetową Bosch, gdyż chciałam znaleźć najbliższy punkt serwisowy w mojej okolicy. Ostatnio mam problem ze zmywarką i chciałam skontaktować się z serwisem w celu uzyskania odpowiedzi, czym mogą być spowodowane moje problemy. Na głównej stronie zamieszone są aktualności. Po lewej stronie i na górze znajdują się dwa różne menu. W lewym można wybrać kategorię, jaka nas interesuje oraz przeczytać informacje o grupie Bosch. Na górze można znaleźć min zakładkę z listą punktów sprzedaży. Po kliknięciu poszczególnych zakładek otwiera się nowe okno, co w moim odczuciu jest trochę kłopotliwe. Zanim udało mi się znaleźć zakładkę serwis trochę „powędrowałam” po stronie. Zlokalizowana jest ona w zakładce AGD. Po wybraniu opcji Serwis pojawia się lista porad i najczęściej zadawane pytania. Można również przeczytać o czyszczeniu i pielęgnacji różnych sprzętach AGD i zapoznać się z ofertą środków do pielęgnacji poszczególnych sprzętów. W celu znalezienia punktów serwisowych należy wybrać opcję „kontakt z serwisem”. Pojawia się numer infolinii oraz adres e-mail serwisu. Kolejnym krokiem, jaki należy zrobić to skorzystać z wyszukiwarki punktów serwisowych. Dopiero teraz można wpisać miasto, w jakim szukamy serwisu. Oprócz danych teleadresowych przy poszczególnych punktach serwisowych umieszczona jest opcja wyświetl mapę oraz wyświetl trasę.
Moim zdaniem strona nie jest jasna i przejrzysta. Poruszanie się po niej i odnalezienie poszukiwanych informacji nie jest intuicyjne i zajmuje sporo czasu. Natomiast pod względem merytorycznym stronę oceniam wysoko. Zawiera ona wiele pomocnych informacji.
Placówka zlokalizowana jest w Galerii Kasztanowej. Witryna urządzona ze smakiem, swoim wyglądem zachęcała do odwiedzenia sklepu. Otoczenie sklepu utrzymane było w czystości. W sklepie było kilka klientek. Jedna z pań była obsługiwana przez sprzedawczynię. Udałam się do wieszaków w bielizną w kolorze brązowym i bordowym. Dostępne było kilka modeli. Ponieważ nigdy wcześniej nie kupowałam bielizny w tym sklepie nie wiedziałam, czy bielizna w moim rozmiarze będzie na mnie pasowała. Wybrałam kilka modeli i zaczęłam kierować się do przymierzalni. W tym czasie sprzedawczyni nie zajmowała się już obsługą, stała przy kasie. Kiedy ją mijałam, zatrzymała mnie i powiedziała, że gdybym potrzebowała pomocy lub gdyby trzeba było przynieść inny rozmiar mam nacisnąć dzwonek to podejdzie do mnie. W przymierzalni panował idealny porządek. Bardzo spodobała mi się możliwość przyciemnienia oświetlenia. Po zmierzeniu biustonoszy zdecydowałam się na zakup jednego z nich. Przy kasie pani zaproponowała mi jeszcze zakup majteczek do kompletu. Kupiłam komplet. Pani nie obsługiwała mnie na sali, ale widziałam, jak obsługiwała inne klientki. Kiedy wybierałam biustonosze, pani akurat doradzała przy wyborze pierwszego stanika dla młodej dziewczyny. Bardzo ładnie prezentowała produkty, wskazywała na różne rozwiązania (staniki usztywnione, z wkładkami, z odpinanymi ramiączkami, itp.). Zachęcała do przymierzania wielu modeli, żeby mogła porównać, który najlepiej leży i w którym czuje się najlepiej. Zachowanie i sposób obsługi sprzedawczyni oceniam bardzo pozytywnie. Podczas obsługi zwracała uwagę na sytuację panującą w sklepie. Nawiązywała kontakt wzrokowy z wchodzącymi do sklepu klientami, uśmiechała się. Widać było, że posiada wiedzę i potrafi ją wykorzystać podczas prezentowania produktów. Potrafiła podkreślić zalety różnych fasonów. Asortyment oferowany w sklepie jest dość szeroki. Można w nim kupić zarówno elegancką bieliznę, jak i modele sportowe i bieliznę nocną.
Wejście do marketu Alma było utrzymane w czystości. Przy wejściu dostępne były gazetki. Podłoga na sali sprzedaży utrzymana była w czystości. Na większości pólek panował porządek. Wyjątek stanowił dział z makaronami, gdzie produkty były pomieszane, produkty nie leżały nad prawidłowymi cenówkami. W chłodniach z nabiałem widać było rozlaną śmietanę. Lady i gabloty we wszystkich działach, w których kupowałam produkty były bardzo czyste. Nie było na nich widać zanieczyszczeń ani nie były „wypalcowane”. Market oferuje szeroki asortyment produktów niedostępnych w innych sklepach. Pracownicy ubrani byli w stroje firmowe. Niestety strój pani w dziale z mięsem nie był utrzymany w czystości, widoczne były na nim nieestetyczne plamy. We wszystkich działach, w jakich dokonywałam zakupów osoby obsługujące były uprzejme, stosowały zwroty grzecznościowe. W dziale z wędlinami stała przede mną pani, która chciała kupić szynkę gotowaną, która nie byłaby zbyt słona. Pani obsługująca poleciła dwie szynki i podała je do degustacji, aby klientka sama zadecydowała, która jej bardziej odpowiada. Obsługa przy kasie była bardzo sprawna. Kiedy kasjerka widziała, że nie nadążam z pakowaniem produktów zwolniła skanowanie pozostałych poczekała aż zapakuję już te naliczone. Bardzo dobrze oceniam zatowarowanie marketu. Pomimo późnej pory nie było widocznych braków w zatowarowaniu. Market robi wrażenie luksusowego, część produktów w nim oferowane jest niedostępna w innych sklepach. W moim odczuciu ceny produktów nie są niskie, są produkty, które można kupić zdecydowanie taniej u konkurencji. W sklepie nie było wielu klientów, przez co robienie w nim zakupów było przyjemne.
Zdecydowałam się odwiedzić stronę internetową firmy Awans. Byłam zainteresowana nawigacjami. Swoją „wędrówkę” rozpoczęłam od strony głównej. Kolorystyka strony utrzymana jest w kolorach pomarańczowym i granatowym. Na stronie głównej umieszczona jest informacja o możliwości zakupu karty podarunkowej. Moim zdaniem bardzo fajne rozwiązanie, dla osób, które nie mają pomysłu na prezent. Ze strony głównej chciałam dostać się na podstroję prezentującą ofertę. W górnym menu znalazłam zakładkę „katalog produktów”. Po wejściu na tą podstroję pojawia się jasny podział oferty na grupy produktowe. Wybrałam interesującą mnie zakładkę (car audio) i następnie produkty „nawigacje”. W kolejnym kroku zdecydowałam się na zapoznanie z ofertą przenośnych systemów nawigacyjnych. Pojawiła się lista dostępnych produktów. Bardzo pozytywnie oceniam opcję „porównaj”. Daje ona możliwość szybkiego porównania interesujących nas produktów pod kątem parametrów technicznych. Opisy produktów są bardzo szczegółowe, ale jak dla mnie zabrakło w nich ceny. Kiedy zapoznałam się już z ofertą postanowiłam sprawdzić, gdzie w mojej okolicy zlokalizowane są placówki Avans. W tym celu wybrałam z górnego menu zakładkę „sklepy”. Poszukiwanie placówek jest bardzo proste: najpierw wybiera się województwo, następnie miasta województwa do wyboru. Po kliknięciu na interesujące nas miasto pojawia się lista sklepów w danej miejscowości (adres oraz numer kontaktowy). Ogólnie stronę oceniam pozytywnie. Jest ona jasna i przejrzysta, poruszanie się po niej jest bardzo intuicyjne. Zawiera wiele niezbędnych informacji. Jedyne czego mi zabrakło to cennik.
Saturn w CH Magnolia jest bardzo duży, zajmuje dwa piętra. Działy są w nim dobrze oznaczone i nie ma problemu z odnalezieniem interesującego nas stoiska. Pracownicy sklepu ubrani są w stroje firmowe, co pozwala na bardzo szybkie zidentyfikowanie ich pośród klientów. Udałam się do działu z nawigacjami, gdyż chciałam się zorientować w ofercie. Satun oferuje szeroki wybór nawigacji w różnych cenach. Posiadają one również różnorodne funkcje oraz różnią się parametrami. Chciałam kupić niedrogą i niedużą nawigację z aktualną i szczegółową mapą Polski. Zależało mi również na tym, aby w przyszłości można było dokupić do niej mapy innych państw. Ponieważ opisy przy produktach niezbyt wiele mi mówiły poprosiłam o pomoc pracownika działu. Sprzedawca bardzo chętnie udzielał mi informacji. Niestety nie różniły się one niczym od tych umieszczonych na opisach. Zapytał mnie tylko, w jakim przedziale cenowym chcę się zmieścić. Nie było pytań o moje inne oczekiwania. Pracownik zasypał mnie fachowymi danymi, jednak nie mówił, co w praktyce one oznaczają i z jakimi korzyściami dla mnie się one wiążą. Momentami miałam wrażanie, że pracownik czyta mi po prostu opis produktu. Powiedziałam, że muszę się jeszcze zastanowić i podziękowałam za obsługę. Udając się do Satuna oczekiwałam, że osoba mnie obsługująca przedstawi mi kilka modeli nawigacji, wskaże ich zalety oraz korzyści wynikające z posiadania akurat tego własnie modelu. Osoba obsługująca była bardzo miła i uprzejma, ale nie wykazała się wiedzą - momentami czytała opisy. Uzyskane informacje nie pomogły mi podjąć decyzji, który moedl jest dla mnie najbardziej odpowiedni. Od pracownika w sklepie specjalistycznym oczekiwałam nie tylko informacji, ale również pomocy przy podjęciu ostatecznej decyzji.
Oczekiwałam na przesyłkę, która miała być do mnie dostarczona firmą kurierską UPS. Transport bardzo szybki = przesyłka miała być dostarczona już następnego dnia po nadaniu. Niestety w terminie, kiedy kurier miał przywieść paczkę nie mogłam być w domu. Bardzo pozytywnie oceniam możliwość monitorowania przesyłki. Od momentu, kiedy paczka została dostarczona do UPS mogłam monitorować, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka i kiedy jest planowany termin jej dostarczenia. W dniu dostawy otrzymała telefon poprzedzający wizytę kuriera, ale niestety nie miałam możliwości być wtedy w domu (ze względu na godziny poranne). Kurier poinformował mnie, że w związku z tym będę musiała osobiście odebrać paczkę w biurze obsługi klienta. Otrzymałam dokładny adres oraz godziny, w jakich są wydawane przesyłki. Następnego dnia pojechałam odebrać paczkę. Nie było łatwo trafić do biura. Jego lokalizacja nie jest atrakcyjna i brakuje znaków kierujących do niego petentów. Kiedy udało mi się w końcu trafić okazało się, że kurier podał mi nieprawidłowe godziny odbioru. Poinformował mnie, że mogę odebrać paczkę do godziny 19-tej, a biuro jest czynne do 18-tej. Na szczęście panowie pracujący w biurze byli bardzo mili i wydali mi paczkę, pomimo tego, że byłam około 20 minut za późno. Pan mnie obsługujący nie miał żadnych problemów z odnalezieniem mojej przesyłki, poprosił mnie o pokwitowanie odbioru i poinformował, że mam prawo do sprawdzenia, czy przesyłka nie jest uszkodzona. Podsumowując obsługa bardzo sprawna i szybka, a do tego miła i bardzo uprzejma. Minusem jest lokalizacja oraz błędne poinformowanie o godzinach pracy biura obsługi klienta.
Witryna sklepu zaprojektowana w sposób przemyślany, zachęca do odwiedzenia sklepu. Sklep utrzymany w wręcz idealnej czystości. Również w przymierzalni panował porządek – lustra były czysty a na podłodze nie było widocznego kurzu. Bielizna ładnie wyeksponowana, równo rozwieszona, ułożona kolorystycznie. Zaraz po wejściu do sklepu zostałam powitana przez sprzedawczynię. Widać było, że wykazuje zainteresowanie moją osobą – dyskretnie mnie obserwowała i kiedy wykazałam zainteresowanie jednym z modeli biustonoszy podeszła do mnie z propozycją pomocy. Zapytała, jaki konkretnie fason mnie interesuje, czy zależy mi na tym, aby bielizna była w kolorze czarnym. Z własnej inicjatywy zaprezentowała mi jeszcze dwa inne biustonosze zbliżone fasonem do tego wybranego przeze mnie. Następnie zapytała o mój rozmiar i zaproponowała przymierzenie wybranego modelu. Wybraną bieliznę zaniosła osobiście do przymierzalni i poinformowała, że jest obok i pozostaje do mojej dyspozycji. Kiedy mierzyłam bieliznę sprzedawczyni zapytała, czy rozmiar jest odpowiedni, czy nie ma potrzeby podanie większego/mniejszego. Jeden z biustonoszy bardzo mi się podobał, ale niestety w sklepie nie było mojego rozmiaru. Pani zaproponowała, że sprowadzi go dla mnie z innego sklepu. Zdecydowałam się na takie rozwiązanie. Pani poprosiła mnie o numer telefonu i powiedziała, że skontaktuje się ze mną, jak biustonosz będzie już w sklepie. Miło mnie pożegnała i zaprosiła ponownie. Obsługę oceniam bardzo wysoko. Widać było, że sprzedawczyni zna zasady profesjonalnej obsługi i stosuje się do nich. Podczas obsługi była bardzo miła, uprzejma a także utrzymywała kontakt wzrokowy z klientem. Służyła radą, była skupiona na mojej osobie, czułam się indywidualnie obsłużona. Duży plus za propozycję sprowadzenia brakującego rozmiaru.
Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem zakupu robota kuchennego. Po odwiedzeniu kilku sklepów ze sprzętem RTV AGD i porównaniu cen zdecydowałam się na zakup wielofunkcyjnego robota kuchennego na aukcji Electro World na Allegro,pl. Był to robot Electrolux AFP850. Wystawiony produkt był nowy, pełnowartościowy, objęty dwuletnią gwarancją. Jego cena w porównaniu z cenami w sklepach była o około 35% niższa. Opis przedmiotu na aukcji był bardzo szczegółowy, zawierał również zdjęcia produktu. Po wylicytowaniu produktu otrzymałam wiadomość mailową z wszystkimi informacjami, jakie są niezbędne do prawidłowego i szybkiego zakończenia transakcji. Wiadomość zawierała również informacje o formach odbioru: odbiór osobisty w placówce w Opolu lub przesyłka kurierska UPS. Po dwóch dniach od dokonania przelewu uzyskałam informację, że pieniądze zostały zaksięgowane, w związku z czym robot zostanie przekazany do kuriera w przeciągu dwóch najbliższych dni. Przesyłka została nadana jednak w dniu następnym. Robot otrzymałam w dwa dni po zaksięgowaniu pieniędzy przez Electro World. Obsługa aukcji bardzo profesjonalna. Przez cały czas był bardzo dobry kontakt ze Sprzedającym – na każdym etapie otrzymywałam maila, dzięki czemu wiedziałam, co się dzieje z moją przesyłką.
Placówka mieści się w CH Magnolia, w pasażu z restauracjami. Jest dobrze oznaczona. Menu wywieszone jest w formie zdjęć. Taka forma prezentacji dań zachęca do ich skosztowania. Przede mną w kolejce stały dwie osoby. Pani obsługująca witała każdego z klienta. Klientka przede mną poprosiła o doradzenia, co warto w Green Way’u spróbować. Pani obsługująca podała dwie potrawy i powiedziała, dlaczego poleca akurat te dania. Sprzedawczyni obsługiwała z uśmiechem na twarzy, utrzymując kontakt wzrokowy z klientem. Kiedy zapytałam o skład potraw potrafiła powiedzieć z czego są one wykonane. Przed nałożeniem zapytała, jakie surówki sobie życzę oraz jakim sosem mają być polane. Po zrealizowaniu transakcji życzyła mi smacznego i miło pożegnała. Zarówno chłodnia, jak i stanowisko kasowe utrzymane były w czystości. Surówki i sosy w ladzie chłodniczej wyglądały na świeże. Nie było widocznych braków, chłodnia była na bieżąco porządkowana. Danie, które zamówiłam było bardzo smaczne, jego temperatura była odpowiednia. Bardzo pozytywnie postrzegam to, że można zamówić połowę porcji. Osoby, dla których oferowana wielkość porcji jest zbyt duża nie muszą kupować całej porcji i zostawiać jedzenia. Poza tym istnieje możliwość zakupu tylko surówek. Jedzenie jest serwowana na miejscu, jak również można poprosić o zapakowanie na wynos. Obsługa w Green Way jest szybka i sprawna, osoby obsługujące uprzejme. Personel ubrany jest w stroje firmowe. Jedzenie jest bardzo smaczne, a do tego niezbyt drogie.
Poszłam do banku w celu uzyskania informacji odnośnie kredytu konsolidacyjnego. Placówka została niedawno otwarta, panował w niej idealny porządek. Zaraz po wejściu zostałam miło powitana. Podeszłam do najbliższego stanowiska i zapytałam, czy pracownik udziela informacji na temat kredytów konsolidacyjnych. Pan zapytał w czym może mi pomóc. Powiedziałam, jaki jest cel mojej wizyty. Pracownik zapytał na jaki cel potrzebuję pieniądze oraz jaka kwota docelowo mnie interesuje. Padły również pytania odnośnie kwoty, jaką mam zaciągniętą w innym banku, a jaką będę chciała spłacić otrzymanym kredytem. Następnie musiałam odpowiedzieć na szereg pytań odnośnie naszej sytuacji finansowej. Chodziło o wskazanie wysokości zarobków, liczby osób w rodzinie, wysokości obecnych zobowiązań, posiadanych kart kredytowych. Następnie padły pytania o preferencje względem kredytu: na jaki okres, jakie raty, w jakiej walucie. Po uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji pan sporządził symulację spłat rat kredytu. Otrzymałam ją w dwóch wersjach: w ratach stałych i malejących. Oprócz symulacji dostałam również wykaz dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku kredytowego. Pracownik poinformował mnie o wysokości wszystkich opłat, jakie wiążą się z udzieleniem kredytu oraz o wysokości oprocentowania kredytu. Obsługę oceniam pozytywnie. Pan udzielił mi wyczerpujących informacji, odpowiedział na wszystkie moje pytania i wątpliwości. Jeśli czegoś nie był do końca pewny pytał kolegów. Postrzegam to bardzo pozytywnie, gdyż takie zachowanie świadczy o tym, że zależało mu na przekazaniu mi rzetelnych informacji. Zaproponowane warunki nie były jednak konkurencyjne na tle innych banków. Ofertę oceniam na 3.
Udałam się do sklepu Media Markt w celu zapoznania się z ofertą robotów kuchennych wielofunkcyjnych. Sklep jest bardzo duży, ale działy są w nim bardzo dobrze oznaczone i nie miałam problemu z odnalezieniem działu z małym agd. Roboty wielofunkcyjne ustawione są na wyspach (roboty w aktualnej promocji) oraz na półkach (te, w cenie regularnej). Sklep oferuje szeroką gamę produktów. Początkowo w pobliżu nie było osoby obsługującej, więc postanowiłam zapoznać się sama z ofertą. Chciałam kupić robot, który oprócz podstawowych funkcji (ubijanie, mieszanie) będzie posiadał również noże do krojenia oraz nakładkę do wyrabiania gęstych ciast. Zainteresowało mnie kilka modeli. Rozbieżność cenowa była spora, a z informacji na pudełkach wynikało, że mają one bardzo podobne parametry. W takiej zdecydowałam zapytać sprzedawcę, czym różnią się wybrane przeze mnie modele. Osoba obsługująca niezbyt dobrze orientowała się w asortymencie. Na moje pytania odnośnie różnic zaczęła czytać informacji umieszczone na opakowaniu. Przeczytała mi dane techniczne oraz poinformowała o funkcjach robota. Ostatecznie nie uzyskałam informacji o różnicach pomiędzy wybranymi modelami. Pracownik powiedział jedynie, że droższy model ma nowoczesny design i jest bardziej popularny wśród klientów. Obsługa przebiegła w miłej atmosferze, sprzedawca był uprzejmy i życzliwie nastawiony do klienta. Widać było, że chce pomóc, ale niestety nie posiadał niezbędnej wiedzy. Nie zdecydowałam się na zakup, postanowiłam udać się jeszcze do sklepów konkurencyjnych, aby porównać ceny i uzyskać pełniejsze informacje na temat interesujących mnie modeli robotów. Gdybym udała się do sklepu nie tylko na rozpoznanie oferty, ale chciała również dokonać zakupu to w tym sklepie nie sfinalizowałabym transakcji. Informacje uzyskane od osoby obsługującej nie były wystarczające, aby podjąć decyzję, który model wybrać.
Udałam się do placówki Ery, żeby zmienić numer usługi dodatkowej. Salon jest duży i przestronny. Panuje w nim nienaganna czystość. Po wejściu zostałam zaraz powitana przez panią obsługującą w punkcie informacyjnym. Pani zapytała mnie w jakim celu przyszłam, a następnie wydrukowała numerek z numerem stanowiska, w którym będę obsłużona. Na obsługę czekałam bardzo krótko. Informacja o numerze stanowiska, do jakiego należy podejść ukazuje się na wyświetlaczu. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, przy stanowiska nie stoją kolejki klientów. Są wystawione fotele i ławeczka, na których można poczekać na swoją kolej. Pan mnie obsługujący ubrany był w strój firmowy, wyglądał estetycznie. Po podejściu zostałam powitana i zapytana o powód swojej wizyty. Kiedy powiedziałam, że chcę zmienić numer usługi dodatkowej pan poprosił mnie o mój numer telefonu oraz hasło. Następnie musiałam podać aktualny numer usługi oraz numer na jaki chcę dokonać zmiany. Po wprowadzeniu danych do systemu zostałam poinformowana o tym, kiedy zmiana zacznie obowiązywać. Na koniec pan miło mnie pożegnał. Wygląd placówki oceniam bardzo wysoko. Jedynym mankamentem jest rozłożenie stanowisk. Nie są one ułożone intuicyjnie, chwilę trzeba poszukać, aby odnaleźć właściwy numer. Obsługa w pełni profesjonalna-szybka i kompetentna.
Placówka była utrzymana w czystości. Przy dystrybutorach nie było żadnych śmieci, woda przeznaczona do mycia szyb była czysta. Kiedy podjechałam pod dystrybutor od razu podszedł do mnie pracownik stacji i zaoferował swoją pomoc. Zwrócił również moją uwagę na brak przedniego światła i zaproponował zakup płynu do spryskiwaczy. Poprosiłam o zatankowanie auta, a sama udałam się do kasy. Zanim podeszła do stanowiska kasowego podeszłam się do półek z wafelkami. Produkty były ułożone, nie było produktów, które nie posiadałyby ceny. Sklep był dobrze zatowarowany, nie było widać rażących braków, luk. Kiedy podeszłam do kasy zostałam miło powitana przez kasjerkę. Pani zapytała o to, czy będę potrzebowała fakturę VAT oraz o to, czy zbieram punkty. Następnie rozpoczęła realizację transakcji. Wszystko przebiegło sprawnie, w miłej atmosferze. Na koniec otrzymałam potwierdzenie płatności kartą oraz paragon. Kasjera pożegnała mnie i zaprosiła ponownie. Obsługa na wysokim poziomie, profesjonalna. Plus dla Pana obsługującego przy dystrybutorach za to, że zauważył brak światła. Pracownicy byli ubrani w stroje firmowe, wyglądali estetycznie.
Udaliśmy się do sklepu Electro World w celu zapoznania się z ofertą robotów kuchennych. Chcieliśmy porównać ceny oraz poznać funkcje, jakie posiadają poszczególne modele. W sklepie było wielu klientów. Na sali widocznych było kilku sprzedawców. Produkty na półkach w dziale z małym AGD były poukładane, nie było widać żadnych zabrudzeń. Zdarzały się jednak sytuacje, że produkty nie leżały pod odpowiednią cenówką. Początkowo w dziale nie było sprzedawcy. Wstępnie zapoznaliśmy się z ofertą, ale mieliśmy kilka pytań i niezbędna była również rozmowa z pracownikiem. Poprosiłam jednego ze sprzedawców, który w międzyczasie przyszedł na dział o pomoc. Sprzedawca był bardzo miły i uprzejmy. Podszedł ze mną do półek z robotami i tam prowadziliśmy dalszą rozmowę. Sprzedawca nie zadawał pytań w celu zidentyfikowanie cech, funkcji, jakie powinien posiadać poszukiwany przez nas robot. Było widać, że pracownik czeka aż konkretnie wskażemy, które modele nas interesują. Następnie dokładnie poinformował nas do czego służą różne noże i jakie inne dodatkowe funkcje posiadają poszczególne roboty. Zdecydowaliśmy się na robot wielofunkcyjny Electrolux AFP 850 jednak nie dokonaliśmy zakupu, gdyż chcieliśmy jeszcze zapoznać się z ofertą konkurencji. Podziękowałam sprzedawcy za pomoc. Sprzedawca powiedział, że zaprasza nas ponownie, kiedy podejmiemy już ostateczną decyzję i pożegnał nas. Obsługę na średnim poziomie. Zabrakło mi większej aktywności sprzedawcy. Czekał na nasze pytania i wtedy dokładnie prezentował roboty. Dokonywał porównania wskazanych przez nas modeli, ale wyłącznie na naszą prośbę. Było widać, że zna bardzo dobrze dostępny asortyment, ale nie wykazał się inicjatywą podczas obsługi. Sklep oferuje szeroką gamę robotów w zróżnicowanych cenach. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Moim zdaniem pracownik nas obsługujący był tylko sprzedawcą, nie był natomiast doradcą. Przekazał nam „suche” informacje.
Udałam się do sklepu „Zdrowa stópka” w celu zakupienia obuwia domowego oraz sandałów dla 4 letniego chłopca. Placówka była utrzymana w czystości. Na półkach nie było widocznych zabrudzeń, obuwie było równo ułożone. Na środku sklepu wydzielone jest miejsce dla dzieci, gdzie mogą się bawić, podczas gdy rodzice wybierają obuwie. W sklepie obecne były dwie sprzedawczynie. Jedna zajmowała się obsługą klienta, druga układała obuwie. Zaraz po wejściu zostałam miło powitana. Pani zapytała, czy może mi w czymś pomóc. Poprosiłam o wskazanie, gdzie znajdę domowe obuwie chłopięce. Pani podeszła ze mną do półki i wskazała poszukiwane przeze mnie produkty. Okazało się, że na półce nie było obuwia, które mnie interesuje, dlatego Pani zaproponowała, że sprawdzi, co mają na magazynie. W tym czasie zajęłam się poszukiwaniem obuwia letniego. Po doniesieniu kapci z zaplecza Pani zaproponowała pomoc przy wyborze sandałów. W sklepie nie była wraz z dzieckiem i kupowałam buty bez mierzenia. Pani zapytała, jakie konkretnie buty mnie interesują. Kiedy powiedziałam o swoich preferencjach pani pokazała mi kilka modeli. Podczas rozmowy powiedziałam Pani, że moje dziecko ma wysokie podbicie i obawiam się, że obuwie pomimo odpowiedniego numeru może nie pasować dla synka. W takiej sytuacji Pani powiedziała, że odradza zakup „w ciemno” i poradziła, aby przyjść z dzieckiem i przymierzyć sandałki. Tak też zrobiła. Obsługę w sklepie oceniam bardzo wysoko. Pani posiadała wiedzę w zakresie oferowanych butów, podczas prezentacji wskazywała cechy obuwia, poinformowała mnie o profilowanych wkładkach oraz o materiałach z jakich wykonane są buty. Pozytywnie oceniam odradzenie zakupu bez mierzenia. Takie zachowanie świadczyło, że Pani nie tylko zależało na tym, abym kupiła obuwie, ale również bym była zadowolona z zakupu. Produkty oferowane w sklepie mają wysokie ceny, ale są one moim zdaniem adekwatne do ich jakości. Wygląd pracowników nie budził żadnych zastrzeżeń. Negatywnym aspektem wizyty było zachowanie drugiej sprzedawczyni. Kiedy skończyła obsługiwać klientów poszła na zaplecze i do końca mojej wizyty nie pojawiła się już na sali. W tym czasie w sklepie było kilku klientów i Pani mnie obsługująca musiała dzielić swoją uwagę pomiędzy mnie a inne osoby potrzebujące pomocy.
Udałam się do sklepu C&A w poszukiwaniu płaszczyka wiosennego. W sklepie panował spory ruch. W dziale z odzieżą dziecięcą panował bałagan. Było wiele ubrań rzuconych na półkę, zamiast rozwieszonych na wieszakach. W dziale z płaszczami i kurtkami sytuacja wyglądała znacznie lepiej. Nie było zbyt wielu produktów, które byłyby niedbale rzucone na wieszakach. W dziale nie było żadnej osoby z obsługi. Zaczęłam szukać płaszczy, które byłyby zgodne z moimi oczekiwaniami. Przymierzyłam kilka fasonów. Jeden z nich bardzo mi się spodobał, niestety był dostępny tylko w jasnym kolorze, w kolorze brązowym nie było pełnej rozmiarówki. Poszłam do kasy i zapytałam sprzedawcę o dostępność płaszcza w moim rozmiarze, ale w kolorze ciemnym. Pan był bardzo miły. Powiedział, że musi pójść na zaplecze to sprawdzić. Po chwili wrócił i poinformował mnie, że niestety nie ma tego płaszcza ani w Magnolii ani w innym sklepie C&A we Wrocławiu. Zdecydowałam się wrócić ponownie do działu i poszukać jeszcze w innych fasonach. Znalazłam podobny płaszcz i zdecydowałam się na zakup. Przy kasie zostałam poinformowana o możliwości zwrotu lub wymiany w każdej placówce sieci na terenie całego kraju. Obsługa przy kasie była szybka i przebiegła w miłej atmosferze. Ogólnie obsługę oceniam jednak na średnim poziomie. Wpływa na to fakt, że sprzedawca stał bezczynnie za kasą zamiast wyjść na salę i pomóc klientom, którzy potrzebowali pomocy (zaraz za mną stała pani, która poprosiła o pomoc w zdjęciu bluzeczki powieszonej zbyt wysoko, żeby można było sobie poradzić bez drabiny). Poza tym obok przymierzalni stały dwie sprzedawczynie, które głośno rozmawiały na tematy prywatne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.