Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Udałam się do sklepu Media Markt w celu zapoznania się z ofertą robotów kuchennych wielofunkcyjnych. Sklep jest bardzo duży, ale działy są w nim bardzo dobrze oznaczone i nie miałam problemu z odnalezieniem działu z małym agd. Roboty wielofunkcyjne ustawione są na wyspach (roboty w aktualnej promocji) oraz na półkach (te, w cenie regularnej). Sklep oferuje szeroką gamę produktów. Początkowo w pobliżu nie było osoby obsługującej, więc postanowiłam zapoznać się sama z ofertą. Chciałam kupić robot, który oprócz podstawowych funkcji (ubijanie, mieszanie) będzie posiadał również noże do krojenia oraz nakładkę do wyrabiania gęstych ciast. Zainteresowało mnie kilka modeli. Rozbieżność cenowa była spora, a z informacji na pudełkach wynikało, że mają one bardzo podobne parametry. W takiej zdecydowałam zapytać sprzedawcę, czym różnią się wybrane przeze mnie modele. Osoba obsługująca niezbyt dobrze orientowała się w asortymencie. Na moje pytania odnośnie różnic zaczęła czytać informacji umieszczone na opakowaniu. Przeczytała mi dane techniczne oraz poinformowała o funkcjach robota. Ostatecznie nie uzyskałam informacji o różnicach pomiędzy wybranymi modelami. Pracownik powiedział jedynie, że droższy model ma nowoczesny design i jest bardziej popularny wśród klientów. Obsługa przebiegła w miłej atmosferze, sprzedawca był uprzejmy i życzliwie nastawiony do klienta. Widać było, że chce pomóc, ale niestety nie posiadał niezbędnej wiedzy. Nie zdecydowałam się na zakup, postanowiłam udać się jeszcze do sklepów konkurencyjnych, aby porównać ceny i uzyskać pełniejsze informacje na temat interesujących mnie modeli robotów. Gdybym udała się do sklepu nie tylko na rozpoznanie oferty, ale chciała również dokonać zakupu to w tym sklepie nie sfinalizowałabym transakcji. Informacje uzyskane od osoby obsługującej nie były wystarczające, aby podjąć decyzję, który model wybrać.