Fortum

(3.78)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Opinie (59 z 674)

Szczerze odradzam tę...
Szczerze odradzam tę firmę. Zwrócili się do nas z propozycją ,, tańszego prądu". Okazaliśmy umowę naszą z Enea. Zawarliśmy z Fortum umowę, której celem było zmniejszenie naszych rachunków za prąd- mniejsza opłata za kW. Po roku od zawarcia umowy z Fortum dostaliśmy pismo, że żądają od nas ponad 13 tysięcy złotych wszak....cyt: ,, Nie dostosowali Państwo układu pomiarowego tak, aby możliwe było przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy. W związku z tym, że nie mogliśmy przeprowadzić procesu zmiany sprzedawcy, zasadnie naliczyliśmy zryczałtowane odszkodowanie na 13 644,00 zł.". Sęk w tym, że po naszej stronie nie istniała konieczność dostosowywania układu pomiarowego a Oni nie byli w stanie wywiązać się z umowy albowiem....my mamy umowę z Enea na prąd budowlany- co widać gołym okiem. Kiedy nie udało się Im wywiązać z umowy wypowiedzieli nam umowę żądając od nas pieniędzy. Sprawę kierujemy do Prokuratury jako próbę wyłudzenia pieniędzy. Odradzam tę firmę-szkoda nerwów na amatorów i kombinatorów.

Klient_lIwnC

19.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.12.2024
Odpowiedź firmy
Przykro nam, że Państwa doświadczenie z naszą obsługą klienta nie było zadowalające. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat, abyśmy mogli poprawić jakość naszej obsługi. Prosimy o kontakt na adres infopolska@fortum.com z informacjami na temat sytuacji. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Chciałabym wyrazić swoje...
Chciałabym wyrazić swoje uznanie dla pani Juli, która tak cudownie mi pomogła. Zrozumiała mój problem i nie pominęła mnie a zajęła się całą sprawą. Pani Julia okazała mi ogromne zrozumienie i wsparcie a nie lubię z reguły załatwiać nic w obsłudze klienta bo to z reguły ogromny stres dla mnie. Jednak u was, jak się kontaktuję jest inaczej, gratuluję takiego zaangażowania pracowników. Jeszcze raz dziękuję bardzo <3

Klient_xgWe8

25.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
25.10.2024
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Wprowadzanie klienta w...
Wprowadzanie klienta w błąd i działanie na jego niekorzyść Brak przyjęcia odpowiedzialności za błędy pracowników i pozostawienie klienta samego sobie z kosztami które musi ponieść przez zaniedbania Fortum. Stanowczo nie polecam firmy. Jeśli ktoś chce robić cesję to tylko samemu bo Fortum zrobi tak, żebyście byli w plecy 2 mce. Zero wiedzy i zero przyzwoitości. Jak zwykle klient na pewno jest winny. Dramat i tyle w ocenie tej firmy.

Klient_te8Au

23.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
23.10.2024
Odpowiedź firmy
Przykro nam, że Państwa doświadczenie z naszą obsługą klienta nie było zadowalające. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat, abyśmy mogli poprawić jakość naszej obsługi. Prosimy o kontakt na adres infopolska@fortum.com z informacjami na temat sytuacji. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Narazie sie nie...
Narazie sie nie spażyłam. Obsługa klienta zaangażowana, przepisanie umowy poszło szybko a informacja była na każdym kroku.fakture już dostałam i narazie jestem zadowolona.

Mania G.

10.10.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
10.10.2024
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Szybki czas odpowiedzi,...
Szybki czas odpowiedzi, wyczerpujące informacje, możliwość dyskusji w jednym wątku mimo dużej ilości maili, bardzo sympatyczna obsługa

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
16.09.2024
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Dla mnie super,...
Dla mnie super, bardzo rzetelne podejście do klienta i świetny kontakt.

Klient_YT5I

10.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
10.04.2024
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
obsługa jest rzetelna,...
obsługa jest rzetelna, rzeczowo odpowiadają na pytania, polecam!

przemasssa_sRjN

24.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
24.03.2024
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Jakość wsparcia rynkowego...
Jakość wsparcia rynkowego nieporównywalna do innych dostawców energii.

niezalogowany-uzytkownik

09.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
09.01.2024
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Bardzo dobra i...
Bardzo dobra i miła obsługa zdalna. Kompetencja pracownika oraz wiedza pozwoliła na załatwienie sprawy w trybie pilnym. Obsługa klienta bez zarzutów.

RobertKubicki

01.10.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.10.2023
Odpowiedź firmy
Jesteśmy wdzięczni za tak wysoką ocenę naszej obsługi klienta. Cieszymy się, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i jesteśmy zmotywowani, aby utrzymać tę jakość obsługi w przyszłości. Dziękujemy za wsparcie i zaufanie. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
ok
ok

Klient_vrSd

16.05.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.05.2023
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
ok
ok

Klient_vrSd

16.05.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.05.2023
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Ok
Ok

SzymonL

15.05.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
15.05.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że Państwa doświadczenie z naszą obsługą klienta było zadowalające, ale zawsze staramy się dążyć do doskonałości. Jeśli mają Państwo jakieś sugestie dotyczące tego, co moglibyśmy zrobić lepiej, prosimy o podzielenie się z nami. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
POLECAM
POLECAM

u Margarety

21.03.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
21.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Serdeczne podziękowania dla...
Serdeczne podziękowania dla Pani Emilii za pełen profesjonalizm, wszystko konkretnie i zrozumiale, rewelacja.

Klient_ON5cK

15.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Serdeczne podziękowania dla...
Serdeczne podziękowania dla Pani Emilii za pełen profesjonalizm, wszystko konkretnie i zrozumiale, rewelacja.

Klient_ON5cK

15.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
chciałbym pochwalić Panią...
chciałbym pochwalić Panią ((dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) , pracownicę Fortum z infolinii która pomogła mi z naszymi problemami i w profesjonalny rzeczowy i zrozumiały przedstawiała mi naszą obecną sytuację i co robić z problemem dalej / niestety po naszej rozmowie telefonicznej , z powodów kłopotów technicznych / źle działającej klawiaturze , źle oceniłem pracę Pani. za co przepraszam . Mam nadzieję iż w jakiś sposób zrekompensuje to tutaj z poważaniem Jarosław Jankowski

Niezweryfikowany Klient_DWbQs

01.03.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Od miesiąca nie...
Od miesiąca nie dostałem faktury za rozliczenie na żądanie - o 500% przekroczony termin umowny. Dodatkowo na infolinii cały czas wprowadzają w błąd, że faktura będzie w ciągu kilku dni. Żenada...

Niezweryfikowany Klient_oBvRV

13.02.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.02.2023
Odpowiedź firmy
Bardzo przepraszamy za obecną sytuację. Wydłużony czas fakturowania przekazywanych przez Państwa odczytów wynika z tego, że dostosowujemy nasze systemy do wymogów ustawowych (zamrożenie cen dla klientów indywidualnych i biznesowych). Obecnie u większości sprzedawców prądu i gazu występują opóźnienia. Zdajemy sobie sprawę, że taka sytuacja jest dla Państwa niekomfortowa, dlatego w przypadku nieterminowo wystawionej faktury skorygujemy opłatę za usługę Rozliczenie na żądanie. Z pozdrowieniami Zespół Fortum
Jest OK, mogę...
Jest OK, mogę polecić chociaż oczywiście czasem zdarzają się błędy.

AnnaMichalina1

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
09.01.2023
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujmy za opinię. Tak, to prawda - błędy się zdarzają, ale zawsze stawiamy na szczerą i otwartą komunikację z naszymi klientami. Cieszymy się, że mimo wszystko sprostaliśmy oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
09.01.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wysoką ocenę. Nieustannie zmieniamy się dla Państwa. Jesteśmy też otwarci na Państwa sygnały. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

Klient_vrSd

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
04.01.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Fortum

Jesteśmy międzynarodową firmą energetyczną. Wywodzimy się z Finlandii, a działamy m.in. w Polsce, Szwecji, Norwegii, krajach bałtyckich i Indiach. Dostarczamy do polskich domów prąd, gaz i ciepło. Przy współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi operatorami medycznymi w Polsce, takimi jak Luxmed i Enel-Med, przygotowaliśmy ofertę prywatnej opieki medycznej w różnych wariantach. Rozumiemy specyfikę naszej branży, dlatego jako jeden z nielicznych sprzedawców prądu i gazu uprościliśmy język w naszych e-mailach i listach. Przekonaj się sam – zapraszamy do kontaktu. 😊

Dane firmy

Gdańsk

Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 197

Czy te firmy wypadają lepiej niż Fortum?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Szczerze odradzam tę...
Szczerze odradzam tę firmę. Zwrócili się do nas z propozycją ,, tańszego prądu". Okazaliśmy umowę naszą z Enea. Zawarliśmy z Fortum umowę, której celem było zmniejszenie naszych rachunków za prąd- mniejsza opłata za kW. Po roku od zawarcia umowy z Fortum dostaliśmy pismo, że żądają od nas ponad 13 tysięcy złotych wszak....cyt: ,, Nie dostosowali Państwo układu pomiarowego tak, aby możliwe było przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy. W związku z tym, że nie mogliśmy przeprowadzić procesu zmiany sprzedawcy, zasadnie naliczyliśmy zryczałtowane odszkodowanie na 13 644,00 zł.". Sęk w tym, że po naszej stronie nie istniała konieczność dostosowywania układu pomiarowego a Oni nie byli w stanie wywiązać się z umowy albowiem....my mamy umowę z Enea na prąd budowlany- co widać gołym okiem. Kiedy nie udało się Im wywiązać z umowy wypowiedzieli nam umowę żądając od nas pieniędzy. Sprawę kierujemy do Prokuratury jako próbę wyłudzenia pieniędzy. Odradzam tę firmę-szkoda nerwów na amatorów i kombinatorów.
Zgadzasz się?